Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Бисери от тазгодишната матура

 

1. Вапцаров пише новата поетика по време на българската литература.
2. Вапцаров твори в свое направление, което се поделя на различни дялове.
3. Вапцаров отрича изкуството. Той мисли, че то не влияе положително на хората.
4. В своите творби Вапцаров използва лирика и така прави от непоетичните неща поезия.
5. Героят е качен на коня на Крум. Той вижда шосе, след туй трева и започва да задава много въпроси.
6. Жребица означава, че момичето е твърде разкрепостено.
7. Изкуството има приятно свойство да се нагажда на всеки поотделно.
8. В дървото край шосето ръмят славеи.
9. В началото героите се срещат случайно, като участват в пътнотранспортно произшествие, а в следващия момент се целуват, сякаш са двойка.
10. Два автомобила се срещат в удар. От вътре излиза момче с момиче на ръце. Въпреки това на дървото спокойно стой славей всякаш нищо не се случва(запазен правопис).
От резюмето:
1. Българските малчугани от Западна Европа достигат връстниците си от САЩ по затлъстяване.
2. Всеки пети учен у нас е с наднормено тегло.
 
come-in.gif
Отговорено

...

6. Жребица означава, че момичето е твърде разкрепостено.
...

Е, колко по-разкрепостено? Те вече няма на къде да се разкрепостяват... :girl_cray2:

Отговорено

Понеже се оказа, че някои хора не са гледали т.нар. "More Cowbell" скеч на SNL и заради това им е убягнало половината смешно от два клипа с Chad Smith/Will Farell, пускам и това наистина култово видео:

http://vimeo.com/24403773

П.П. Водещият на дръм батъл предаването Jimmy Fallon участва и в "стария" клип, където свири на барабани. Единият китарджия също е виден олигофрен - Chris Kattan.

П.П.2. Кристофър Уокън играе ролята на Брус Дикинсън. Такъв човек наистина е работил в Колумбия Рекърдс по време на записите на тази песен. В скеча групата си мисли, че това е Брус Дикинсън от Iron Maiden. :)

 

 

 

Това го пуснах и в поста си за дръм батъла на Чад/Уил, че са си комбина. :)

Отговорено
2014-а година в България музикалният продукт е много повече продукт, отколкото музикален, но дори да не беше така – проблемът е в тъжния факт, че продуктът е гаден, неприятен и без връзка с реалността.

МастърУмовете на новия Бе Ге поп

Мастърмайндите на новия Бе Ге поп наистина се престарават. В поп-а няма нищо лошо, но да превеждаш америкън булшит едно към едно, адаптирайки цялата фалшива суета на телевизионния лукс, си е заразно малоумие, имащо за цел да изпие акъла на подрастващите. Не, не, това не е пресилено – идеята, че колкото по-долнопробно, толкова по-популярно, се е превърнала в самоцел.

Най-малкото защото еквивалентът на малцинството на северно-американските негри у нас са циганите, а за паралел изобщо и дума не може да става. Всички виждат, че рапът не е любимата музика на българските цигани, но пък музиката на българските цигани е любима на много българи. И понеже очевидно произведението не е насочено и към някакво по-отбрано общество от ценители, излиза, че това си е един обикновен масов продукт.

Пълна липса на връзка с реалността

Изобщо цялата концепция за публичното присъствие на новите музикални герои се движи по възможно най-комерсиалната пътека на масовия, осреднен вкус. Лимузини и роудстъри, безгрижни тийнейджъри с шарени дрешки, които се забавляват, на които им е много весело да се пее за секс (или по-скоро за ебане). Широки усмивки, усилени цветове и вселенско щастие, лъхащо от една малко по-дълга реклама. Но да виждате някъде наоколо тези хора? Къде е безгрижният телевизионен образ, който така настоятелно ни се пробутва?! Няма го. Класика. Пиар класика.

Хората не са това, което са. Ти дори не си и боклукът, за който се представяш. Нито си готиният пич, за който се представяш. Ти всъщност си обикновен и наоколо има обикновени хора. Такава е реалността, независимо от броя на абсурдите прически в шоубизнеса. Ние това вече сме го виждали, но на родна почва всичко прилича на нелепа гротеска. Само в клиповете можеш да имаш скъпи коли и скъпи жени, и да си абсолютно прост.

Не-свобода на словото

Изобщо каква е тази песен, която започва с провлечено „к********ур“? Това е просто тъпо и никакви идеи за свобода на словото нямат отношение, защото произнасянето на „кур“ и драскането му по стените, е предизвикателство в една доста по-ранна възраст.

Но не в количеството забранени думи е въпросът, а в това как ги използваш. Липсва каквато и да е идея на хората да им се съобщи нещо важно, някакво съобщение, каквото и да е. Нещо повече от „Виждам я редовно, пукаме се готино“. На кого му пука как се пукате, бе?! Това, че някой вече го е изпял на английски, не означава, че е „готино“. Случващото се е точно обратното на свобода на словото.

Въпросът е защо пренасяме образите от телевизорите в масовата култура, без да проявим елементарен вкус. Всичко е оправдано, всичко е приемливо, щом си успял да пробиеш в медиите. Щом си събрал армия от тийнейджъри-последователи – успял си. Какво като е грабителско цялото отношение към тази аудитория? Какво всъщност й се дава? Забавление и нищо повече.

Неоригиналност

И не е само това, че се крадат чужди парчета, може би винаги сме го правели, а че се краде целият пиар. Огромно старание да се угоди на някакъв усреднен разнебитен младеж, дотам, че се отказват и от последната си мозъчна клетка в името на някакви кинти. Колкото да са – трябва да се вземат. Голям успех. Важното е да се изстискат максималният брой стотинки от участията, гледанията, от лайковете и от коментарчетата. И това също не е откриване на топлата вода.

Примерите са достатъчно много – как да не решим, че това е съзнателно преследвана цел? Новата вълна в бе ге попа (или бе ге рапа, както го наричаме постоянно), макар и да победи чалгата на едно ниво, никога няма да доведе до подобряване на качеството, докато се работи по този безкрайно неоригинален начин.

Ние може и да искаме да подкрепим българската музика, но съвсем не сме в състояние да харесаме всеки булшит, който се създава. А примери за успешен булшит има предостатъчно, уви, защото връзката между комерсиален успех и качество не важи в двете посоки. Така работи пиарът. Но на този свят все още има качество и оригиналност, и все още си струва човек да се опитва да ги постигне. Понастоящем обаче това няма как да се случи – чуждата масова култура в българска транскрипция не може да бъде нищо повече от лоу-бъджет фантазия. Фантазия за международен успех и пробив на българската музика.

Но и тук се очаква да бъдем търпеливи, защото, нали разбирате, тая музика работи, тя се слуша, тийнейджърите си я слагат за рингтоун, а като видят 100 Kila на живо, пощуряват. Все е по-добре от чалга, нали, нищо, че толкова много прилича на нея…

 

2014-а година в България музикалният продукт е много повече продукт, отколкото музикален, но дори да не беше така – проблемът е в тъжния факт, че продуктът е гаден, неприятен и без връзка с реалността.

Отговорено (Редактирано)
Juicy J направил песен и състезание, който спечели получава стипендия :>  

Коментар на песента: 

I'm only 9 and this song is cool and I learn all these songs"

 

Хубава кауза ама: "You a college chick, you a college chick

Keep twerking baby, might earn you a scholarship"

 


 

Интервюто с победителката и то е забавно...

 


 

А ако тръгнете да гледате някой от участничките ще ви стане лошо:

 


 

ЕТО ТАКА СЕ ПЕЧЕЛИ СТИПЕНДИЯ! КОЙ ТИ ИМА ВРЕМЕ ЗА УЧЕНЕ!

Редактирано от G.Varbanov

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.