Jump to content
Българският форум за музиканти

zanev 70

Members
  • Posts

    755
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

zanev 70 last won the day on June 10 2015

zanev 70 had the most liked content!

About zanev 70

  • Birthday 01/20/1970

Previous Fields

  • Инструмент
    guitar,synth,bass

Contact Methods

  • AIM
    zanev70
  • MSN
    zanev70
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    zanev70

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ruse

Recent Profile Visitors

1548 profile views

zanev 70's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

185

Reputation

  1. Здравейте на всички . Ето едно кратко парче за спорта . Живи и здрави бъдете . Цеко
  2. ...хм ... струва ми се , че проблема ако въобще има такъв , трябва да бъде разделен на две части 1. Как да се докара свиренето на Ричи като пръстова техника - това не мисля , че е сложно за китарист с поне малко стаж , да не говорим , че в тубата има достатъчно и уроци и прочие , но както казах трябва поне малко стаж ... 2. Да се докара тона на Ричи - тук е важно да се определи какво точно искаме - дали да участваме в някакъв въображаем конкурс за абсолютно точна имитация на тона от даден концерт, запис и прочие - нещо според мен безсмислено и като цяло упражнение за загуба на време освен ако няма парична награда за резултата ...или просто да докараме нещо сходно , без да се налага да правим простотии от типа да търсим ролкови магнетофони и леко издраскани Маршали от 1972 - лесно може да се докара нещо сходно , както със софт симулации така и с наличните на пазара ампове и да се занимаваме с НАЙ ВАЖНОТО - ДА СВИРИМ И ДА СЕ КЕФИМ НА ПРОЦЕСА ...това е ...другото е излишно губене на време с цел ....неясна - Оскар за най добра имитация на тон на Ричи не се дава ... и никога няма да се дава ....просто номера е да се забавлява човек ... ...поне аз така мисля ..живи и здрави
  3. ..еха ..това звучи доста .... корпоративно .... оркестър КТБ .. що пък не ...ако падат кинти ..корпоративни кинти ..а дано
  4. ..хич няма да си правя труда да коментирам някой от породилите се изтъпления в темата - нормално ...щеше да е странно да не се получи нещо такова ..както и да е.... .... ще се съсредоточа за кратко върху парчето на Dash The Effort от въпросното официално видео - слушах още няколко парчета на групата , които явно са от предишен албум , защото звучат по различно от парчето в официалното видео - а то , парчето в официалното видео - REDEMPTION си е типичен комерсиален продукт характерен за стила в момента - явно има намеса на продуцент , който яко е чистил нужни и ненужни неща и е превърнал групата в една от стотиците в тази стилистика - две каси , комерс рифче , грухтящ вокал и лирично отколение под формата на женски вокал на фона на твърде позната хармония , особено в припева и ..... няма соло разира се ... за разлика от другите парчета на групата , който най вероятно са правени без продуцент , звучат рошаво , първично до голяма степен и ...имат сола , щото това е рок музиката с китари - има соло в нея ... за разлика от комерс стандартите за парче в рамките на 4.30 минути и прочие шитни ...ако групата свири само такива парчета на този фестивал ще е просто една от многото - името няма да има значение - да вярно , че тук има девойче за басистка , което и пее , но ..все тая ... ..в крайна сметка всеки сам си преценява - ако искаш да влезеш в тая комерс месомелачка , с идеята да направиш малко кинти и евентуална слава - преглъщаш всичко и най вече факта , че ще те карат да звучиш клиширано и така ... няма лабаво ..в живота изкуството да се вързват обувките на подходящия човек си е било винаги актуално .. ... имаше период , в който си мислех , че наистина е по добре да мязаш на нещо отколкото на нищо .... но явно този медал има и друга страна понеже чух и някой от другите групи от конкурса - то бива подражание , ама чак пък толкоз ... майната му ... рокът може би наистина е мъртъв ...да живее индустрията ..или поне опита за нея ... дет метъл Модърн Токинг ..... пардон ..мелодичен дет метъл ..де и кинти да имаше в цялата тая дет скара - бира ...
  5. ..хехех ...не знаех , че се води битка , адаш ... щото ако е за изкарани пари на Дейв ще му трябват поне още 200 години да свири ..ако е за яки парчета - уфф..там нещата са още по трудни , щото ако метал феновете знаят тук там някое парче на Мегадет , то на Металика се знаят цели албуми - до 1991 разбира се , щото както знаем след Черния албум Металика не са точно Металика , а МТВ група ... мхм...иначе Симфъни ъф дистракшън е мноо харно парче
  6. ..не знаех , че все още има такава група ...Дейв не го ли докара до точки за пенсия или в Щатите пенсионната възраст за траш музиканти е 80 години ..няма лошо
  7. ..записа съм го правил и смесвал на студийни слушалки АКГ ...това за залепянето на траковете - не знам какво имаш в предвид , предполагам , че говориш за онзи тип мастеринг , който окастря честоти за да може продукта да се пуска на всякакъв тип звукови устройства - нещо , което е задължително ако правиш нещо с идея да продаваш продукта си - както ти е ясно не ми е това целта ..затова умишлено гледам да запазя максимално рошавото в записа - така ми звучи доста по автентично и внимавам с всякакъв тип замазващи ''залепящи'' плъгини особено ..както знаеш мастеринга е в голяма степен концепция , като изключим червения сектор , който си е закон .. на 10 човека да дадеш да правят мастеринг ще получиш 10 резултата .... освен това заради факта , че са само три инструмента съм разпънал малко стереото - така по ми допада , щото става малко по пространствено , макар и да звучи по разхърляно ...както казах - въпрос на виждане ...
  8. ..хехех ....то само това оставаше и да помъкнеш и компа на сцената ... софта си е за у вас ... ... и по въпроса за мастерирането - няма да коментирам дали съм или не съм мастерирал , защото не е това идеята на темата ....не знам как прецени че не е мастерирано - не знам на какво слушаш у вас или може би имаш трениран слух щото си работил в студио 10 години примерно , но принципно е доста подвеждащо на слух набързо да преценяваш дали е или не е мастерирано дадено парче ... особено ако не става въпрос за продукция на сериозна група от западен тип , дала 50 -100 000 евро само за мастеринг на продукт с идеята да изкарат от него някой друг милион ... мхм....
  9. Здравейте на всички , на които им е интересна темата . В последно време правя доста проби със софт от всякакъв тип - китарен , басов и прочие , но в случая ще насоча вниманието ви към китарния . Общо взето е разпостранено мнението , че софта не става - звучи изкуствено и прочие лампово-талибано-шериатски пинизи и както се казва в повечето случай съм съгласен с това - наистина повечето софт не става ...но ..винаги има изключения ..другото нещо , което е ясно , че в повечето случай софта е оиентиран главно към хай гейн звучене - това също е вярно и не случайно - повечето пичове дето свирят пред комповете си са си метълчета - каквото търсенето - такова и предлагането ...но ...и тук има изключения ... при това фрий изключения .. ..заиграх се със амп симулатора на Lepou - Lextac - това е триканален софт амп , който на места съм чел , че имитирал някакъв митичен калифорнийски бутиков амп , а на други пише , че симулирал Богнер - няма идея , кое е вярно , но това няма особено значение - софта си е доста читав , както и повечето на Lepou ..В семъла , който направих на блусарски тон съм ползвал чистия канал с намалени високи и презънс - останалото е на 12 часа ...свиря на моята хеви метъл тояга Ibanez S 470DXQM на нек адаптера също с намалени високи от потенциометъра - адаптера е инфинити 2 на Ибанец .Ползвал съм каб лоудър NaDir с един от по новото поколение ипулси , които вече звучат свястно долу горе , има и ревърб .Барабаните са на Native Instruments , а баса е 6 струнен ЛТД звучаш през софт - Bass preamp by Roland passion .Това накратко чейна . Аудио картата ми е на М аудио - аудиофил . Семпъла е записван набързо и е без претенции за изсвирване и прочие шитни - аз съм преди всичко художник , а не профи музикант - бъдете снизходителни както се казва ето и семпъла ... дано съм бил полезен . .... живи и здрави бъдете . Цеко
  10. Баса е 6 струнен ЛТД и по принцип електрониката му си звучи добре , но като го записвам използвам това http://www.freemusiciansresource.com/VST-detail/roland-bass-preamp-v1-2-vst/ отново е фрий и съм доволен от резултата , но мога да кажа , че в основни линии го ползвам като компресор за нивото - както казах звука на баса , особено когато е със сравнително нови струни е доста приличен ...другото , което мисля , че е важно е че самото свирене е малко по различно от стандартната слап техника , защото при нея резултата като саунд е по рязък особено при тънките струни - аз предпочитам по меко и контролирано шляпане ... ....иначе си прав , че за чисти и крънч тонове Bias си има достойнства , но вчера се пробвах да направя хай гейн звук - скъсаха ми се нервите , особено от спийкър симулациите - звучат ужасно скопено , особено на фона на фрий симулациите , което излязоха в последната година . т.е. зъдължително трябва да се ползва пост EQ за да изкараш честота , но дори и тогава резултата е залече от този , който постигам сравнително лесно и бързо с дригу фрий софтове .... та така ..
  11. ... записах едно интро за да онагледя саунда и сравнението му с друг софт - интрото е кратко , като китарата е с една и съща партия като само е сменен софта в микса ... от Позитив Грид съм ползвал British Lead 800 в почти дефолтни характеристики - което както се вижда от името е симулация на Маршал ... другия софт е на Ле поу - Hybrith - фрий софт пак симулация на Маршал , със фрий каб лоудър НаДир с фрий импулс ..и на двете има едно дилейче за цвят ....ето и линковете https://soundcloud.com/cekoprog/bias-british-lead-800-intro-1 https://soundcloud.com/cekoprog/le-pou-marshall-intro-1 ..но както знаете най важно е да се свири .... редовно. .. живи и здрави бъдете
  12. ...ето едно видео ..в което саунда е доста по близодо оригинала .... както ще чуете звука е достапо тих и се чува приглушено в сравнение с някой други демовидеота ...но по скоро това е нещото , което ще чуете ако си пуснете софта https://www.youtube.com/watch?v=M4OlPlgt1XQ
  13. ... от близо два месеца имам НЕдемо версия на софта - излезе в нашите сайтове преди нова година ...мнението ми за тези ,които се интересуват е следното - софта е направен читаво от визуална гледна точка , усеща се разбира се лека притенциозност и навлизане в разни детайлчета , които в последствие се оказват ненужни - то не бяха видове лампи и прочие ... дефолтните му нива са тихи - нещо , което дразни , зъзкането е долу горе докарано , но с оглед на последните тенденции в кабинетните импулси бих казал , че звучи леко ала 2013 година - нещо , което се забелязва във всички софтове на големи компании - липсва им гъфкавоста ..иначе има някой екстри - можеш да си правиш сам амп , да го кръщаваш , да сменяш копчета , цвят и прочие , но както знаете това не е най важното ... най важното е , че ако го нямате може да постигнете същите , а в доста случаи и по добри резултати промерно със фрий софт ..особено ако държите на хай гейн звука ... може да се каже , че в софта е обърнато достатъчно място на блус , крънч и прочие леки стилистики , докато хай гейна звучи малко спечено , особенно за сметка на конкурентния софт в тази стилистика ... но предполагам , че и тук може да се каже че става въпрос за вкус .... всъщност за мен винаги е било важно най вече крайния резутат и това дали нещото ми върши работа , без значение дали е марково , фрий или ... другото , което е важно поне за мен , че когато свириш с него не звучи точно както на демотата - т.е. имам подозрение , че демотата са ''пипани'' в звуково отношение , за разлика примерно от демотата на софт амповете на Le Pou , Вадим Таранов и прочие от сорта - там всичко си звучи едно към едно ... това е накратко ... дано съм бил полезен ...
  14. ..хм ..не знам чия е концепцията за саунда ,но първото нещо , което ми прави впечатление и при това не добро са наличието на разни видове ревербератори и дилеи , които така омазват записа ..на моменти много яко ... не знам защо така са го направили ...обикновенно групите в последо време се стремят към по стегнато звучене ....а тук е обратно ...хм ... ...иначе няма какво да се говори за парчетата от този период , нито за Реб като китарист - там нещата са ясни ... може би защото няма толкова много ревербератори и прочие мазни ....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.