Jump to content
Българският форум за музиканти

Кабинети


One_Voice

Recommended Posts

добре - 100 лв - плюс поне 50 лв за кутията

заслужава си

но имай впредвид че е хубаво ако ще ползваш правен амп - да е от Фендер тип

а не от МАршал -(за тях селешьн -задьлже)макар че и маршал произлиза от фендер - както и повечето ампове - а пьк метьлхемьр - ще каже че всички- идват от някакьв стар чуебник по схемотехника)

фендер говорителите са си войснати за фендер усилвателите

някой хора не ги харесват

други - ги харесват

аз сьм от харесващите ги

сподели с какьв амп ще я ползваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами с амп, който да направя. Идеята ми е клийн канала да е с лампички, и да звучи точно както семпълчето в темата "тонсекция на бас предусилвател" в "изработка и ремонт", обаче да си има и хорусче:(. За драйв канала не знам, но мисля да е някаква бичкия;). искам двата канала да имат подробни 6-7 канални параметрични еквилайзери,, и ампа да е с импулсно захранване за да не тежи. В общи линии идейката е да се направи средномощен амп (около 45W), с лампов клийн преамп, транзисторен (може само едното оставащо триодче да използвам за този канал, понеже клийн канала използва 3) драйв канал, полупроводникови тонсекции и транзисторно(МОSFЕT) крайно стъпало, с импулсно захранване. Кабинета искам да е отворен, от тънки MDF плоскости, така, че цялата хава да тежи само няколко килограма, за да е лесен за носене.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам хибрид - който ти знаеш

АА КРАФТ - 2 лампи ЕЦЦ 83 отпред

и мосфет отзад

по спецификация трябва да е с селешьн винтидж 30

но моя е с селешьн г12 -75(предполагам Владо го е сменил - ама не ще да си признае)

както и да е

кьм него включвам и Селешьн грийнбек

и звука е ОК

така че този мосфет -май ще е по добре сьс селешьн

 

освен това допреди няколко месеца имах Мосфет Карвин

той беше с карвин бритиш спийкьр - което - пак е територия на селешьн звука

 

така че, ако трьгнеш кьм фендер - пьрво пробвай, след като ти е готов ампа,

преди да купуваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

та съм пред покупка на кабинет , и искам последно да получа инфо за всички кабинети който знаете или за който имате мнение .мерси :greenball:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не казвате, че само правя реклама на мой неща

вчера видях - кабинет на фендер 4х12 за 450 ползван

другите алтернативи за около тези пари - нови - берингер,рандал и фендер фм серията

и маршалите - вече над 100 - става дума за нови - втора ръка никой не предлага(и аз търся - ама няма)

ако намериш от велвстейт - под 1000 - май даже 600

това е за които знам

 

според парите си - взимаш главата и я пробваш с всичко подред -защото 100% ще има разлика с различните кабинети

а пък кой какво мнение има не е супер меродавно

важно е точно как ще звучи с твойта глава и как ти лично ще възприемеш звука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Въпросът е, че доколкото разбрах колегата Цеко, той иска да запиша същото нещо през моя кабинет, за да сравни дали звучи по същия начин като с импулси. Което няма как да стане (да звучи същото), защото няма как да повторя условията, в които е правен импулса.

 

А моите наблюдения са че с импулси докарвам по-приличен звук, защото още съм n00b с микрофона, а и нямам време да нагласям достатъчно. Затова за мен за добрия звук с микрофон едно 80% е да знаеш какво правиш (добрата техника се подразбира по дефолт). Не може просто да забучиш микрофона отпред и да чакаш wall of guitars. :o То моят DIY кабинет с един говорител никак не звучи като меса 4х12, но. . .абе все пак да не го обръщаме на рекординг форума на Анди Снийп. :crying: Темата май е всеки да представи своя Garland усилвател, а с последните коментари значително се отклоняваме в посока "как се записва най-добре усилвател". :bravo:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя кабинет е Framus и макар да е с vintage 30 никак не звучи като Mesa с vintage 30
Това ми звучи, като твърдение, което е частен случай на това което правиш като запис( и си стигнал до такъв извод).

Първо правил ли си АБ тест на Фрамус 4х12 (2х12,1х12)

с Винтидж 30 - със съответният Меса кабинет 4х12 (2х12,1х12). (с една и съща китара, глава (и настройки) и кабел)

Фрамус не е Харли Бентън - та да е направен кофти. Когато един кабинет е направен по вече установените стандарти от Маршал и съобразен с изискванията на акустиката с правилните материали и когато говорителите са едни същи,

двата кабинета независимо, че носят марки Фрамус или Меса (или Маршал и тн) - ще звучат еднакво.

Чувам от записите ти, че сериозно си захапал импулсите, но твърдението ти за мен само показва,

че въпреки, че постигаш добри резултати като звук на запис - те не са The real thing - и от там ти се получава разликата, като записваш твоя Гарленд с фрамус кабинет и микрофон

или директно с меса импулс.

Досега не съм имал работа с импулси ( просто не съм стигнал дотам), но

си мисля, че не дават 100 % заместване на кабинет

и че е все тая, дали един кабинет е Маршал, Меса или Фрамус - стига да е една и съща конфигурация

и говорители. ( дори да има някакви малки нюанси - ще са пренебрежимо малки)

и за да се избегне разлика в толеранса на говорителите от 2-та кабинета,

още по правилният тест е да се ползват 4-ри еднакви говорителя - първо в единият каб, след това се свалят , качват се на другият , прави се запис (с една и съща китара, глава (и настройки) и кабел,

от един и същ китарист, който свири едни и същи неща) и се сравнява.

Предполагам резултата ще е

все тая, дали един кабинет е Маршал, Меса или Фрамус - стига да е една и съща конфигурация и говорители
. Редактирано от TONY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони, забравяш за разликите в размерите и конструкцията на кабинетите. . . и материалите. Хората по чуждите форуми твърдят, че разликата е голяма и че всяка марка си има запазен звук, нищо че имат еднакви говорители. БТВ има в нета импулси от Харли Бентън кабинет с V30 и звучи много добре. :crying:

 

Темата вече окончателно се измести съвсем встрани от усилвателите Garland. Предлагам последните 2 страници да се отделят в може би "Кабинети vs импулси" или нещо от сорта, но това е въпрос на преценка на модераторите. В новата тема бих писал повече по въпроса, защото тук някакси не е уместно и само пречи.

 

ПП: Митак, мен ли имаш предвид? (предполагам от сд-1) Ако да ще ги пробвам тези настройки и обещавам тези дни сампли. Ако имах китара с пасивни адаптери щеше да е по-гот за сола, ама в момента нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tony, да кажеш, че при еднаква конфигурация на говорителите различните кабинети звучат еднакво или дори с пренебрежимо малки разлики, е просто несериозно твърдение. Ще намеря и конкретното сравнение между меса и фрамус, слушал съм такова и има много голяма разлика, което изобщо не е учудващо предвид това, от какво и как са направени двата каба. Засега само снимки отвътре:

DSC01069.jpg

DSC01071.jpg

vs

P3280052.jpg

P3280050.jpg

 

Чувам от записите ти, че сериозно си захапал импулсите, но твърдението ти за мен само показва,

че въпреки, че постигаш добри резултати като звук на запис - те не са The real thing - и от там ти се получава разликата, като записваш твоя Гарленд с фрамус кабинет и микрофон

или директно с меса импулс.

Айде кажи кое от двете е импулс и кое "истинско" и ако познаеш, дали е било заради голяма разлика между двете:

1

2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Краси, не съм ги забравил.

Знам, че Маршал имат два размера за 4х12 - като по голямият дава по-друг и по-обемен саунд.

(без изобщо да включвам велвстейтските колони, които са още по - малки)

Имам впредвид, че по принцип колоните на утвърдените марки, които споменах са най-вероятно с

унифицирани размери и ако не с еднакви материали , то поне не отстъпващи си и не би трябвало

да има особенна разлика в звука. Тоест не бих се колебал между тези марки откъм саунд,

и търсейки например звук от определен тип говорители, единственият сериозен довод да избера

някой бокс конкретно, би бил само да го съгласувам на външен вид с глава, коята ползвам, за естетика.

За Харли Бентън - чух и аз семпъла, знам как звучи хубава колона с 4х12 - и моят избор е НЕ.

Някой, каза че съм бред слейв - ок, прав е до някъде, както се вижда не ме е грижа, кой точно бред стига да е качествен.

 

Хората по чуждите форуми твърдят, че разликата е голяма и че всяка марка си има запазен звук, нищо че имат еднакви говорители.

не знам, дали пък тези хора, са спазили точните изисквания за АБ тест, плюс това се доверявам на мнения на хора които знам, какво пишат ( или поне по написаното виждам, че не са случайни).

Например - по западните форуми има супер знаещи и можещи, възможно е

дори някой наш идол ( примерно мой идол конкретно , като Ейдриън Смит да се е логнал и да дава акъл- който ще приема безусловно), но може някой просто да има вкъщи една 2х12 колона например на Лени и една 4х12 на Меса и да каже, че месата е по яка(да ама -забравил да спомене за разликата във форматите)...Схващаш - да не вярваме на всичко (и на всеки )- което (който) , се пише (пише) в нета.

 

 

 

^sw1tched - в момента нямам възможност да слушам звук от ПС-то, може би по късно

Редактирано от TONY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, запазил се е тага, въпреки че първо ги направих на wav, за да ги отрежа да не са няколко минути.

 

 

А за кабовете, ще потърся едно голямо сравнение между mesa marshall engl framus hughes & kettner и ще го постна с мп3-ките му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Имам впредвид, че по принцип колоните на утвърдените марки, които споменах са най-вероятно с

унифицирани размери и ако не с еднакви материали , то поне не отстъпващи си и не би трябвало

да има особенна разлика в звука. Тоест не бих се колебал между тези марки откъм саунд,

и търсейки например звук от определен тип говорители, единственият сериозен довод да избера

някой бокс конкретно, би бил само да го съгласувам на външен вид с глава, коята ползвам, за естетика...

 

Дай не да не задълбаваш, че колкото повече продължаваш, толкова повече затъваме айде да не казвам къде. Звучат различно кабинетите на различните марки, защото дали случайно/нарочно са ги направили така - 'ма е факт - Интернета целия може и да не е чувал и да знае какво пише ама на мен като дрънкам, ми звучат различно :) И размерите рядко са унифицирани - освен ако някой не прави копие на нещо, а дори и тогава звучат само приблизителное еднакво.

То иначе ако Ладата беше същата форма, с еднакви материали и унифицирани размери, щеше да е Мерцедес ама не е. Съществува си самостоятелно като Лада :) То всичко материално ако е с еднакви размери, еднакви материали и форма ще е приблизително едно и също нещо....:///

Иначе нема лошо - кой к'вото го кефи, импулси, софтуери, кабинети 1х8",х22",15х12", процесори :P Аз моята истина си я имам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.