Hillbilly Публикувано Април 30, 2014 Публикувано Април 30, 2014 Интересно..- http://www.segabg.com/article.php?id=697343 1 Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 1, 2014 Отговорено Май 1, 2014 (Редактирано) Излизам с нея на сцената и тя започва да мучи. Тъжното са коментарите под интервюто. Свестните хора там са толкова малко, че все едно ги няма. Редактирано Май 1, 2014 от Parni_Valjak Цитирай
Viara Ivanova Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Няма да коментирам. Приятно четене. http://www.segabg.com/article.php?id=697343#.U2H3iOn5ikw.facebook 1 Цитирай
dontwarrior Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Моите уважения за господин Пармаков, но в природата оцеляват най-подготвените. Вайкането и оплакването няма да помогне, нито да преобрази вкуса на българина. Не е това начина защото звучи като Ъпсурт : "България не ме обича, а аз съм ебати пича" Така е в много сфери у нас където преди години имаше много повече подготвени хора, но принудени да изхранват прехраната си по друг начин, естествено е тогава уменията им да закърнеят и нивото да падне. От друга страна имаме един милион българи които доста успешно се справят по света. Проблема е по-скоро глобален. От всеки музикант се иска да работи с дневен хонорар като на заплата, но с заетост 1/3 до 1/4 от възможното, т.е. три до четири пъти по-евтино. Отделно, ако не свириш в продукции с повече заетост ти трябват три, четири или повече странични проекта много от които тотално извън сферата на музиката за да си допълваш доходите защото си жив-умрял. Иначе остават телЕвизия, халтурки и чакарака. А, и от всеки сега се иска компютърна грамотност...не само за продуциране, а и за PR по социалните мрежи, което си е още нещо трудно за повечето (интровертни) музиканти. 1 Цитирай
Dirk Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Коментарите под интервюто са достатъчно и"пъстри",като в държава със свобода на словото. Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 (Редактирано) Не си падам по недоказани научно факти, но май Нострадамус излиза, че е прав, що се отнася до влиянието на Антихриста по наше време. В интервюто не виждам нито вайкане, нито оплакване. Виждам ФАКТИ, поднесени честно и почтено. Преобладаването на простотия, престъпност, лъжа, измама във всички сфери и приемането им за стандарт доказва недвусмислено ПАДАНЕТО на НИВОТО. Главно на духовното ниво, характерно за Човека. Ама човеци останаха ли? Редактирано Май 2, 2014 от Parni_Valjak 2 Цитирай
Hillbilly Отговорено Май 2, 2014 Автор Отговорено Май 2, 2014 Това съм го пуснал още на 30-ти в темата за муз. бизнес и има коментари,няма нужда от нова тема... 1 Цитирай
Dirk Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Оплакване е когато хленчиш пред леля си.Когото си направил изявление в медиа си е вече дейност.Коментарите са огледало на нашата действителнос.А относно темата-щеше да е по-хубав света ,ако ставаше толкова лесно.Трудност номер едно:направи продукт-после веселбата тепърва започва. 1 Цитирай
Dirk Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Видях го впоследствие ,като пост върху тема.Без да издребнявам мисля,че нямаш право на забележка. Освен ,ако не греша нещо! Цитирай
musicman Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Преместих коментарите от другата тема защото не им е там мястото. Дискутирайте тук. И да знаете, че мога да трия и по празниците 2 Цитирай
TONY Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 Стана ми интересно и прочетох интервюто. Човека си има гледна точка, има си и своите заблуди и истини. На мнение съм, че коментарите под интервюто в голямата си част имат свето основание. Контрират го за измекярчетата, които свирят на половин тарифа, а той е уж за свободният свят и конкуренция, а после не. Да не ги преразказвам, хората не пишат глупости. Повечето. Реших да чуя музика от г-н Пърмаков, има доста в тубата. Не съм в джаза и не мога да съм категоричен, за България сигурно е голяма летва, но музиката му не ме докосва, както примерно вчера, когато слушах Джон Скофийлд. Което не значи да е лоша, но остава въпроса за претенциите и заглавието - Няма да си простя, че се върнах в България. Ами на запад повече ли щяха да го слушат, не знам, но съпоставен със Скофийлд, пак няма да има хляб и може би затова си е тука. Не знам, затова казвам, че според мен г-н Пърмаков си има своите правоти и заблуди. Може да съм левак и аматьор, но ето какво е за мен Джаз, когато може да свириш такъв джаз, тогава може да имаш и съответните претенции - http://www.youtube.com/watch?v=V4MK7TNDmDw иначе се сещам за съветският игрален филм - Ние от Джаза. Никак не беше лош, просто има джаз и джазта-прас. 1 Цитирай
Viara Ivanova Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 (Редактирано) Без да погледна пуснах интервюто като нова тема, за което моля Hillbilly и Musicman да ме извинят. Доколкото съм имала лични съпрекосновения с г-н Пармаков, мисля е искрен човек и това именно ми направи впечатление в изказването му. Tony, всеки има свои разбирания за "хубава" музика и за това как е нормално да реагира на музика, която той/тя не разбира или не го вълнува. Има хора - отричат, оплюват, принизяват, има други - отбелязват личната си незаинтересованост/нехаресване и по живо по здраво продължават нататък. "Няма да си простя, че се върнах в България." не се отнася до това кой и колко би могъл да го слуша в чужбина. Г-н Пармаков сам обяснява, "Аз по-скоро се чудя защо тогава, в началото на 90-те години, се върнах в България, като добре си живеех в Швеция и Дания." Добре си живеех. Толкоз. Това, което за него е да живее добре той го е описал: да свири и дишне въздух, демек да му олекне от простотията и невежеството наоколо, от принизяването на хората, които могат и знаят до тези, дето практикуват мимикрия. Кое е джаз и кое не, кой е летва и кой не, кой има право да има претенции и кой не - ти сам казваш, че в джаза си левак и аматьор, значи може би не си точният човек да определиш колко джаз е ВП ? Това доколко ти би слушал неговата музика защо трябва да е критерий за това дали той има право на претенции или не? Пък дори и да приемем, че неговата музика е отвратително гадна и непоносима не джаз музика, кое от това, дето е описал в интервюто не е така? Не е ли вярно, че "момчетата", които 94-95та използваха умалителните "музиканчето", "китаристчето", "хорчето", "оркестърчето", "певичката" сега са основни спонсори и меценати? Не е ли вярно, че понятието "пиано бар" в България в момента, 2014та година, значи всичко друго ама не и пиано бар - именно поради изискванията/културата/разбиранията/манталитета/музикалната образованост на съдържателите, клиентелата И свирещите в тях "измекярчета" ? Говорейки за "летвата" и нивото, попадна ми този клип. Нагледно да видим как един съвременен български артист успял да "левълне", както се казва на младежки жаргон, до нивото на професионалните български музиканти: (нужен е Фейсбук) . Редактирано Май 2, 2014 от Viara Ivanova 5 Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 (Редактирано) Aaaa, само не този €§№@ !!! И защо го наричаш артист? Редактирано Май 2, 2014 от Parni_Valjak 3 Цитирай
TONY Отговорено Май 2, 2014 Отговорено Май 2, 2014 (Редактирано) Да, аз нямам нищо против човека и неговата музика. Да оставим политическата ситуация и да говорим за музикалната, макар че винаги всичко е взаимно-свързано. От една страна България е много свит пазар за неориенталска музика. Според Фънки, като представител на СМЕ, за рок музика има примерно едни 100 000 души които са купвачи. Аз мога да се съглася, че това е пазара, ходя често на рок концерти. Да кажем още 100 000 души, които да са купувачи(или каквато да е правилната дума) на класика, джаз, поп и тн. Останалото е чалга. Пармаков не е прав, не всички чалга певици не стават и не могат да пеят на живо. Споменатите от него Преслава и Ивана, в същност пеят добре на живо, да не задълбаваме, не харесваме чалга, просто отбелязвам, че тези двете са певици, независимо от стила. цитат -" Прав е за всичко....и все пак, не знам защо, има дъх на еснафщина" Има ли? Не знам дали това е точната дума или по-скоро неправилно оценяване на ситуацията. Всеки е свободен вече да си вземе китарата, синтезатора, ако има голям камион и рояла и да се пробва в Европа и по света. На практика обаче Пармаков е свирил по чужбина по времето на соца. А сега се оплаква, че тук не е добре и е прав. Но оттам са Скофийлд и всички останали, които без да съм джазмен, могат да ме накарат да си купя билетче за техен гиг. То и в България конкуренцията от западните банди изяжда денгите за нашите. Сега сметни , купил съм за Мейдън фронтлайн, ще взема за Аеросмит и евентуално още 100 за ходене до Каварна за Майкъл Шенкър.Какво ми остава за български групи.... Не знам защо, но на мен ми се струва, че под повърхността има оплакване от свободният пазар. Редактирано Май 2, 2014 от TONY 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.