Baby Thomas Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 Вие хубаво сте гледали една камара Rig Rundown клипчета, но явно не сте слушали какво обясняват хората вътре. АхеФХ процовете ги ползват само за ефектите, преамп частта и моделинг глупости са байпаснати. Основното си е лампи. Конкретно за Стив Вай е така. Но също и за всички други, които аз гледах! 2
metalhammer Отговорено Януари 23, 2014 Автор Отговорено Януари 23, 2014 И още нещо не прибързвайте със заключенията че това е не е оригинално сло а само кеплер. Просто разгледайте профила на пича примерно: 3
Parni_Valjak Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 Кефат ме черните кръгчета маскиращи позициите на потенциометрите! Хитро, много хитро шамаросване на C/P гилдията. 4
Trysth Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 (Редактирано) Цецо, не знам при Вай как са нещата, но мога специално за Мешуга да кажа, че от използват изцяло AxeFX в рига си. Има едно тегаво клипче (щото техника го цепи с брадва английския) в тубата, където всичко си казват и показват. Двамата китариста, барабар с басиста ръгат смело през AxeFX-и, даже имат два резервни. Сори за поредния офтопик... Редактирано Януари 23, 2014 от Trysth
boreto Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 Дими, моля те поясни защо поскаш тема за SLO 100, на който звука е от Кемпер. Убягва ми смисъла на идеята? Основната идея на темата е да покаже, че с този усилвател може да се свири и този стил. Но дискусията прерастна в няколко направления надхвърлящи основната идея (нещо много характерно за този форум). За щастие има много яки постове от които да се почерпи полезно инфо. Да разбирам, че пускаш видео записано с Кемпер за да добием представа за хай-гейн възможностите на една лампова ИКОНА.....странно...!
metalhammer Отговорено Януари 23, 2014 Автор Отговорено Януари 23, 2014 Да разбирам, че пускаш видео записано с Кемпер за да добием представа за хай-гейн възможностите на една лампова ИКОНА.....странно...! Виж следващия ми пост и клипа..
metalhammer Отговорено Януари 23, 2014 Автор Отговорено Януари 23, 2014 Кефат ме черните кръгчета маскиращи позициите на потенциометрите! Хитро, много хитро шамаросване на C/P гилдията. Why are the knobs hidden? Reply · Lasse Lammert 1 month ago Cause I want people to listen with their ears. 5
G.Varbanov Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 (Редактирано) Цецо, не знам при Вай как са нещата, но мога специално за Мешуга да кажа, че от използват изцяло AxeFX в рига си. Има едно тегаво клипче (щото техника го цепи с брадва английския) в тубата, където всичко си казват и показват. Двамата китариста, барабар с басиста ръгат смело през AxeFX-и, даже имат два резервни. Сори за поредния офтопик... Точно Meshuggah щях да дам за пример. И не са само те. Снощи гледах още няколко, като например: Все повече музиканти използват AxeFX като го включват директно към озвучителните системи, без да минава през каквито и да е лампови ампове. Друг е въпросът до колко са включени въобще тези ампове, където ги има и колко от сложените half/full stack-ове по сцената реално имат говорители в тях. Доста от тях са сложени там, защото конкретния музикант има договор с конкретната марка. Превърнах го в игра - "Открий кой не ползва Axe FX2 в риг ръндауновете." Става и за drinking game. Гледате rig rundowns и всеки път като видите AxeFx - удряте по едно. За всяка бройка по 1. На някои ригове бая ще трябва да пиете. :> Както и да е отклонявам се много от темата. Редактирано Януари 23, 2014 от G.Varbanov
musicman Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 ^ В крайна сметка когато някой не иска да види нещо, и да му избодеш очите с него, пак няма да го види. Ако не иска да те чуе и в ушите да му крещиш, пак няма да те разбере. Призовавам за незнам кой път, всеки да свири с каквото му е кеф и да остави и другите да свирят с каквото им е кеф. Всеки си има уши да си предценява. Моля не давайте мнение за нещо което не сте пипали/чували. Дори да ви изглежда като нещо, което сте пипали/чували. Дори и да сте изгледали всичките клипове в тубата и да сте изчели половината интернет. Тук би трябвало да кажа да се придържаме към темата но и на мен нещо ми убягва точно за какво трябва да говорим За това дайте да се придържаме към добрия тон и конструктивни изказвания. 2
Parni_Valjak Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 Темата май не само се отклони, ами заприлича на "Преброяване на дивите зайци". Сега остава някой да покаже, че чалгата се слуша от повече хора отколкото слушат джаз. Е, И? 1
G.Varbanov Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 (Редактирано) Ако трябва да сме 100% честни, самите "музиканти" (КАВИЧКИТЕ СА ВАЖНИ) и те незнаят точно защо ги ползват тези работи. Ако изгледате видеото, с Stepehn Carpenter от Deftones, който не е кой знае какъв китарист ще го чуете да отговаря на въпрос по следния начин: - Защо изполваш конкретно EMG адаптери? - Харесва ми как изглеждат капаците. Солидната пластмаса ми харесва. Well, me too, Stephen, me too! Трябваше да събера 3 сета EMG 81/85 преди да разбера, че звука не ми харесва. Преброяване на дивите зайци - count me in! +1 :> P.S Аз също съм на мнение, че звук от лампов усилвател няма как да се възпроизведе със симулация, но все още не съм имал възможността да пробвам нито Kemper, нито Axe FX2. Редактирано Януари 23, 2014 от G.Varbanov
boreto Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 Доста ме дразнят в тази тема две ОГРОМНИ неща : Първо - хващам се на бас, че почти всички (както и аз до преди минута) гледаt видеото през темата във форума, а не директно в youtube - което както сам установявам е грешка, защото когато се прави копи и пейст е тъпо да се изпускат важни моменти, които да предизвикват тъпоговорене. За улеснение на автора пускам пълно копи и пейст на дискрипшъна, позволил съм си да подчертая важният, но пропуснат факт : "Man, how I love the SLO100...and the Kemper....and EMG!A lot of people still ask if the SLO can do modern metal...hell yes it can!Here's one example for a modern tone (KSE Cover)...I also profiled this chain cause I liked it so much...The Chain: EMG Pickups (Thanks Jeff for the tracks)Maxon od808Soldano SLO100 with the loop bypassedBogner UberkabHeil PR30 (on the v30)API PreampNo Post-Processing." Второ - както е видно, не става дума за запис на SLO 100, а запис през цял профолиран чейн. При така зададения въпрос "може ли SLO 100 да бучи модерно?" отговорът, който дава посоченото видео е "Да може и Кемперската симулация го прави удобен за записване". Алелуя за Soldano, Алелуя за поредната тъпа тема и Да, Кемперът при профайлинга се справя добре и е удобен за употреба, което само по себе си не хвърля оригиналите в коша. 3
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 (Редактирано) Може би клипа не е най-подходящият за даване на пример, но идеята е, да се покаже, че SLO-100 може да изкарва и много тежък звук(което, както се подразбира от заглавието на темата, явно се поставя под въпрос от много китаристи). От обяснението не става съвсем ясно, дали това е оригиналният, или профилираният звук, но което и от двете да е, то: 1. Това е звук или профил на SLO100. 2. Звучи добре за по-съвременен метъл. Предполагам именно последното е това, на което Дими иска да обърне внимание с тая тема. Иначе, профил или не - в тубата през домашни колони така или иначе е трудно да се разбере. Редактирано Януари 23, 2014 от Evtim Djerekarov
musicman Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 Според мен проблемът не е в това, че не може да се възпроизведе звука, а в усещането когато свириш. Ако се профилира даден риг, през Кемпер или АХЕ, едва ли ще се намери някой да открие разликата с оригинала. В смисъл разлика има но ако ти се пуснат в случаен ред 2 рифа, няма да можеш да определиш кое с какво е записано. Разликата е малка но ще я има. Става дума за еднакви условия при запис, един и същ човек свири едно и също с една и съща китара. Обаче ако ТИ вземеш да свириш през оригинала и симулацията - 100% ще разбереш кое кое е. Само от звукоизвличането ( от там и резултатния звук ) и усещането. Разбира се ако си свирил и познаваш добре оригинала. Много грешно е да се приема моделирането/профилирането и свиренето с оригинал за едно и също нещо. Всяко нещо си има своята цел и роля. и Време. Без да знаеш защо и кога е произведено дадено нещо, за какво служи, и как се ползва е много тъпо да го сравняваш с нещо което познаваш. 1
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 23, 2014 Отговорено Януари 23, 2014 (Редактирано) Според мен проблемът не е в това, че не може да се възпроизведе звука, а в усещането когато свириш. Именно! Ако се профилира даден риг, през Кемпер или АХЕ, едва ли ще се намери някой да открие разликата с оригинала. В смисъл разлика има но ако ти се пуснат в случаен ред 2 рифа, няма да можеш да определиш кое с какво е записано. Точно затова(слушаме клипче в тубата) мисля че не е чак такава драма, че Дими е пуснал моделиран звук за пример. Без да знаеш защо и кога е произведено дадено нещо, за какво служи, и как се ползва е много тъпо да го сравняваш с нещо което познаваш. И май никой тук не се опитва да го прави. Без да искам да се правя на папагал, ако игнорираме повечето писаници от общ характер в тамата, ще повторя metalhammer: docc и TONY написаха интересни неща в темата, които (според мен) е добре всеки да прочете и евентуално да провери за себе си. Редактирано Януари 23, 2014 от Evtim Djerekarov 1
Recommended Posts