shtur4o Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 При така зададен въпрос, пак много си разбрал... 1
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 (Редактирано) По същата логика, може да се попита, защо друг, много евтин инструмент, който е направен от махагон, е нисък клас инструмент. И отговорът ще бъде все така незадоволителен... Друг интересен момент е, че въпреки целия си интерес към тайните на китароправенето и относителната, като че ли убеденост, че дървото не прави китарата, авторът на темата така и не започва да свири със Squier Bullet, примерно. Редактирано Януари 15, 2014 от Evtim Djerekarov
PlamenM Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 Отговор бих дал, само че за съжаление темата отдавна излезе от всякакъв смисъл, а очевидно и от границите на добрия тон. със здраве.
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 (Редактирано) Моите уважения, обаче тонът го зададе ти (в пост #90). Каква е идеята в крайна сметка, да "търгуваш" отговори срещу добър тон? Или си задаваш въпроси сам на себе си? Аз бих се радвал, на смислени отговори на подобни въпроси. Обаче все си мисля, че ако имаше убедителни и прости такива, подобни теми никога не биха започвали. Реалността е, че скъпите серийни инструменти (поне в хубавата си част) звучат значително по-добре от евтините такива(дори от селекция от най-добрите от тях). Причината това да е така е чисто пазарна. По-хубавото е по-скъпо, защото има кой да плати повече за него. На много хора им се иска, всичко да е много хубаво, но за сметка на това да е много евтино. Но повечето хора си спомнят положението с музикалните инструменти от соца, когато на лукса се гледаше с лошо идеологическо око - инструменти, които нито са добри, нито по тогавашния стандарт особено евтини. Разбира се, причините за онова положение са най-различни и всичките-извън темата. Всеки, когато е много млад и примерно 100 лева му се струват много пари, често мисли, че има някаква измама в цените на нещата, обаче в последствие разбира, че не е така (поне при музикалните инструменти). И аз бях така, като бях на 18-19 и имах допир предимно с моята Кремона и Пълдин. Обаче с времето човек пробва повече неща и вижда, че разлики има, и то винаги в ползва на по-класните инструменти. Но ако човек е свирил много и е да кажем на 40, а все още не намира разлики - по-добре да не се опитва. Редактирано Януари 15, 2014 от Evtim Djerekarov 1
ultramega Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 Чувал съм , че тоз' махагон бил много подходящ за китара Верно ли? 1
synchu Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 За нищо не става - прати ми го тука да не ти трупа дървояди и да не мирише на гнило Ще черпиш после задето съм те отървал Мерси. А и още нещо - някой да смята, че темата НЕ е за затваряне? 2
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 Как ще е за затваряне... колко още мъдрости има да се изпишат по нея....
EAmechaniX Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 Затискай, Сънчо, и след една-две години пак... (същата тема) 1
emosms Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 Дървото влияе. Стига да е направена удобно китарата (форма, прагове, екшън, т.н.) всяка китара става. Ампа е по-важен от дървото за средностатистически приличен звук. Кремона в хубав усилвател звучи значително по-добре от скъпа китара в пулта. Дървото и качеството на изработка имат също огромна естетическа функция, качество и дълготрайност, които не са за пренебрегване. ---- А най-важното е да можеш да свириш. Иначе, определено няма никакъв смисъл да се задълбаваш в детайлите и да "прогресираш" с китарата която... държиш . 1
Evtim Djerekarov Отговорено Януари 15, 2014 Отговорено Януари 15, 2014 Кремона в хубав усилвател звучи значително по-добре .. До колкото може да се каже въобще "добре" в този случай...
Recommended Posts