Yves Публикувано Август 28, 2012 Публикувано Август 28, 2012 (Редактирано) Спретнах малко импровизирано демо, затова ще извинявате за недъзите Записано е с Orange Darkk Terror в атенюатор, от неговия line out в Line 6 UX1 и импулси на redwirez симулиращи Orange 4x12 с V30. Няма допълнителни обработки, разбира се, затова и нивата на клийн и драйв доста се разминават. Всичко е записвано с Volume 3/4 от максимума, т.е. 3 часа. Всеки следващ риф е с промяна на shape /някакво параметрично eq/ врътката, както следва min/ 12 часа / max / min/ 12 часа / max /. Gain както следва - първите 3 рифа са на 9 часа, следващите 3 на 12 часа и последните са на 3 часа. http://soundcloud.co.../orange-dt-demo Ако някой проявява интерес мога да запиша през правен от мен кабинет с Eminence Texas Heat и EV Co4. Това е в общи линии, надявам се да е полезно на някого Редактирано Август 28, 2012 от Yves 3 Цитирай
jabs Отговорено Август 28, 2012 Отговорено Август 28, 2012 (Редактирано) Много ми допадна. Много плътен и тежък саунд. Атенюатора на Парният Валяк ли е? Редактирано Август 28, 2012 от jabs 1 Цитирай
stomanow Отговорено Август 28, 2012 Отговорено Август 28, 2012 Абе тея импулси..де да знам,на мен нещо не ми допадат много-много.Оня ден за пръв път пробвах и аз така да записвам,от сенда на лупа и с импулси,малко смачкано някак си ми звучи ,за бичкия не е лошо всъщност,китарата сама по себе си е добре,но в микс ми потъва малко.За крънч пък направо ме разочароваха ,през балансирания изход за запис,който имам ,китарата по ми харесва и на звук и на пипане,може пък и аз да не правя нещо както трябва,кой знае... Я запиши през кабинета да чуем Цитирай
Yves Отговорено Август 28, 2012 Автор Отговорено Август 28, 2012 (Редактирано) Ще запиша и на мен ми е интересно как ще звучат на А/Б тест.... обаче с импулсите хавата стана точно за 5 минути при това на слушалки....ако трябваше да вдигам гюрлутия и да се гъзя да нагласям микрофони....казвам го в смисъл, че с тях звучи нелошо и несравнимо по-бързо и лесно. В интерес на истината за себе си не очаквам да доловя голяма разлика, не съм кой знае какъв слухар. Ако пък има такава съм склонен да я отдам на това, че малко изместване на микрофона води до промяна в звука и трудно ще го наглася сходно на варианта с импулсите, за да е максимално достоверен теста. Тези на redwirez ми се виждат много сериозни, има поне 10 китарни кабинета, за всеки може да се избира между няколко различни битрейта, оттам се избира измежду 10-15 микрофона, а при всеки избор на микрофон има поне 30 възможности за позициониране....комбинациите са буквално хиляди и си мисля, че почти всеки може да намери нещо, което го задоволява. Редактирано Август 28, 2012 от Yves Цитирай
jabs Отговорено Август 29, 2012 Отговорено Август 29, 2012 Това е и "проблема" на RedWirez. Бъзикането с хилядите комбинации кабинет/микрофон/позиция е приблизително равно на опъването на кабели и гласенето на микрофони Според мен, де. Моите си два цента. Цитирай
musicman Отговорено Август 29, 2012 Отговорено Август 29, 2012 Те в упътването са си написали "за бога не изпробвайте всички комбинации" 2 Цитирай
kamenscr Отговорено Август 29, 2012 Отговорено Август 29, 2012 Жицата ми напомня малко за Слипнот Цитирай
Yves Отговорено Август 30, 2012 Автор Отговорено Август 30, 2012 Това е и "проблема" на RedWirez. Бъзикането с хилядите комбинации кабинет/микрофон/позиция е приблизително равно на опъването на кабели и гласенето на микрофони Според мен, де. Моите си два цента. И да и не....в смисъл, че наистина може да чуеш всички възможни варианти, но едва ли има смисъл. Всеки си има някакви предпочитания за кабинет/говорител, които си е изградил до момента. Никога например не съм и чувал симулациите на Маршал с G75t, нито пък 2/3 от микрофоните, които нищо не ми говорят дори като модел. На някой пък точно вариацията с микрофоните може да му е полезна и интересна, още повече, че някои от вариантите са доста скъпи и освен ако не се занимаваш професионално със звукозапис не виждам как може да ги притежаваш всичките. Работата с битрейтите също предполагам е ясна - използваш такава стойност, с каквато записваш. Така че ако знаеш какво искаш лутането не е голямо, ако пък ти се експериментира също има поле за изява...виждам го като win/win ситуация ^ Много се кефя на Jim Root....ама в Stone Sour 1 Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 13, 2012 Отговорено Септември 13, 2012 RedWirez са сила! Имат много готин туториал как да се ползват точно импулсите - кога да подбереш по-далечен/близък импулс, кога да смениш позицията на майка, какво да ползваш за ривърб майк... Не е като реално записан як гиър с каб и т.н., но е сравнително близо и е лесно/тихо. Има си своите предимства. Аз съм фен на технологията. Yves, само един трак ли е или си смесвал два/повече? Звучи ми малко странно сякаш, нещо да няма дефазирано... <_> Цитирай
Yves Отговорено Септември 13, 2012 Автор Отговорено Септември 13, 2012 Само един е, нищо не съм пипал освен record/export. Цитирай
Slide Отговорено Септември 13, 2012 Отговорено Септември 13, 2012 (Редактирано) Готино звучи, особено бичкията. Чистия звук ми е малко сух, ама тва е за моите разбирания, така че... Само ми звучи малко от далече сякаш, което размазва звука малко. Може и да си въобразявам. В крайна сметка, границите са много тънки в сравненията от всякакъв тип... Пък и е много лесно да се критикува. Редактирано Септември 13, 2012 от Slide Цитирай
рахата Отговорено Септември 13, 2012 Отговорено Септември 13, 2012 Пробвай с"God's Cab" IR pack от тук: http://signalsaudio.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=9&Itemid=15 На мен ми харесват повече от свободните импулси на RedWirez. Цитирай
Yves Отговорено Септември 13, 2012 Автор Отговорено Септември 13, 2012 (Редактирано) Пробвай с"God's Cab" IR pack от тук: http://signalsaudio....&id=9&Itemid=15 На мен ми харесват повече от свободните импулси на RedWirez. Ще ги разгледам, мерси На Redwirez импулсите не са фрий...или поне тия, които използвам Не че съм ги купил де Готино звучи, особено бичкията. Чистия звук ми е малко сух, ама тва е за моите разбирания, така че... Само ми звучи малко от далече сякаш, което размазва звука малко. Може и да си въобразявам. В крайна сметка, границите са много тънки в сравненията от всякакъв тип... Пък и е много лесно да се критикува. За чистия звук не знам, може да си прав...никога не ми е пукало особено за него В интерес на истината и аз предпочитам по звънлив, тип Vox, този е някакъв по-мек и....заоблен Ама в крайна сметка това е амп за метъл с 1 канал и 3 копчета, пак е кяр, че въобще има клийн Редактирано Септември 13, 2012 от Yves 1 Цитирай
Slide Отговорено Септември 13, 2012 Отговорено Септември 13, 2012 (Редактирано) И аз ползвам IR основно. То даже и Гитар риг 5 май е с IR. Имаше няква тема във форума на NI, където някакъв тип беше правил сравнения 1:1 с IR и кабинетите на ГР5. За чистия тон - в последната една година, това, което ползвам, като чист тон, е звънлив, наситен с повече дилей/ривърб и яко хорус. Нещо ала-80s балади. За това и казах, че е малко сух, предвид изкривените ми вече разбирания, за напомпан, компресиран и омазан с ефекти тон. С ква китара си записвал, бтв? Да не е оня Корт с EMG? Звучи стегнато. Редактирано Септември 13, 2012 от Slide Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.