Black Bird Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 От много приказки не остава време за свирене май 7 Цитирай
iliev.p Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Май повече се събира техника отколкото да се свири с нея. 1 Цитирай
kolio_k Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 А защо не и двете! пробвах тази играчка доста обстойно в Musik Productiv, забавна е , но резултатите не бяха чак толкова впечатляващи (в смисъл, спрямо рекламата), предполагам, че със сериозно количество въртене на копчета може да се получи нещо доста прилично, но това не е за всеки (за мен поне, със сигурност не е). В края на краищата, добър саунд, с приличен амп, се прави за 3 минути. 2 Цитирай
Caprycorn Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Аз нямам впечатления от конкретната джаджа, но мога да споделя мнението си по принцип за дигиталните неща. Те наистина "симулират" много успешно, докато ги пробваме в магазин, със слушалки, или в къщи, когато свирим сами със себе си! Проблемът идва, когато се опитаме да свирим с такова нещо в група, особено ако в групата има акустични инструменти като барабани или тръби, или баса и другата китара свирят през лампа! Тогава китарата, прекарана през дигитален процесор просто "потъва" в общия саунд, и колкото и да я усилваме все не се чува достатъчно! Почти същият проблем имат и кийбордистите в група, когато използват дигитални синтезатори (то сега други май няма)! Не искам да "налагам" мнението си на никого, просто това са лично мои впечатления! Поздрави! 2 Цитирай
jkolarov Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Влязох да прочета нещо за кемпера...а то само общи приказки, нямащи почти нищо общо със самия продукт. Да пробваме от начало? Някой изобщо има ли го нещото или всички са на ниво "гледах едно ревю в нета". 2 Цитирай
Ayahuasca Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Ако имах и парите и всичко по веригата, аналогови ефект, икабели, връзки, шкафове, щях да си купя поне три лампови усилвателя (за акустикчни, блус драйв и метъл), 6 кабинета и 12 микрофона, смесителен пулт едно 24 канала също аналогов и транспорт за всичко това. Дотук станаха ли едно 50-60 000 лв.?!С кемпера за 3600 лв. всичко това ми е в чантата под ръка. Не ме вълнува, че на 10kHz някой си усещал жужене (заради дигиталността по веригата) и не било баш като истинско. Като е мераклия и ми харесва музиката да дойде, да ми осигури горните аналогови джиджавки, да ми стане продуцент и да е доволен и той най-накрая. И който разбира от физика, знае и предвижда, че един ден целия т. нар. дигитален процес, ще стигне възможностите на молекулно ниво на "молекуляризиране" на информацията предаван по електрически път.Неизбежно е. Защото тази дигитализация е само интерпетиране (с цел, по-лесно съхранение, кодиране, пренос и т.н.) на физическите процеси... и става все по-добра и по-добра. 2 Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Не знаех, че Томас Мор се е преродил и е кацнал във форума Цитирай
iliev.p Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Ето един нагледен пример за разликата,и двете съществуват,но тук обясняват разликата,всеки избира по свой вкус. Ето тук пък показват как става записът на сериозните музикални изпълнения. Цитирай
kolio_k Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 (Редактирано) Влязох да прочета нещо за кемпера...а то само общи приказки, нямащи почти нищо общо със самия продукт. Да пробваме от начало? Някой изобщо има ли го нещото или всички са на ниво "гледах едно ревю в нета". Не, нямам нещото, защото не ме кефи (не в нета, а в магазина) и защото, като всяка друга електроника, след 3 години ще е поредното безполезно, морално остаряло парче пластмаса, а на пазара ще е следващото, което вече наистина ще е голяма работа. В тази връзка, един от амповете, които използвам най редовно е на 30 години, работи безотказно и в реални условия върши повече работа и с по добри резултати (от моя гледна точка), от всяка дигитална джаджа, която съм пробвал (а аз съм пробвал доста) Редактирано Май 2, 2013 от kolio_k 3 Цитирай
kolio_k Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 (Редактирано) Ако имах и парите и всичко по веригата, аналогови ефект, икабели, връзки, шкафове, щях да си купя поне три лампови усилвателя (за акустикчни, блус драйв и метъл), 6 кабинета и 12 микрофона, смесителен пулт едно 24 канала също аналогов и транспорт за всичко това. Дотук станаха ли едно 50-60 000 лв.?! С кемпера за 3600 лв. всичко това ми е в чантата под ръка. Не ме вълнува, че на 10kHz някой си усещал жужене (заради дигиталността по веригата) и не било баш като истинско. Като е мераклия и ми харесва музиката да дойде, да ми осигури горните аналогови джиджавки, да ми стане продуцент и да е доволен и той най-накрая. И който разбира от физика, знае и предвижда, че един ден целия т. нар. дигитален процес, ще стигне възможностите на молекулно ниво на "молекуляризиране" на информацията предаван по електрически път. Неизбежно е. Защото тази дигитализация е само интерпетиране (с цел, по-лесно съхранение, кодиране, пренос и т.н.) на физическите процеси... и става все по-добра и по-добра. Сигурно така ще стане един ден, засега обаче не е станало и не виждам защо трябва да давам пари за недоизкусурени симулации на нещо, когато мога имам нещото на значително по прилична цена. Още повече, че Кемпера, трябва да се включи в нещо и за да звучи, нещото трябва да е голямо, тежичко и качествено. И със сигурност не ми трябват 6 ампа, 12 кабинета и 30 микрофона (не съм стигнал още на нивото на свирене, на което наличният ми гиър да не ме устройва), а само един два скромни ампа и няколко прости педала Редактирано Май 2, 2013 от kolio_k 4 Цитирай
blr Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 И аз с риск да оспамя темата ще се включа, не по същество, а по принцип. Като басист, съм се нагледал и наслушал (а някои съм и притежавал) на всякакви по форма емулации на лампов Ampeg-ски звук. Някой някъде явно е решил, че това е Светия Граал на бас звученето и оттам започна надпревара, кой ще направи по яка емулация. Явно и тук е същото, като при китарните играчки. Звучат убедително, когато свириш сам, но в реална ситуация ефектът е загубване в микса и голямо разочарование. Останалото, kolio_k го е казал много точно през един пост по-горе. 1 Цитирай
TONY Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Чичо Волф, обаче не се изгуби в микса.... 2 Цитирай
Mairomaster Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 Ето един нагледен пример за разликата,и двете съществуват,но тук обясняват разликата,всеки избира по свой вкус. Ето тук пък показват как става записът на сериозните музикални изпълнения. Само да вметна, че нивата на семплите във видеото изобщо не не са изравнени и не може да се направи реална представа за разликите във звука. И това е едно от по-добрите видеа по темата, колко по-лоши има... Да не се бъркат хората де. И все още си мисля, че има супер много народ, който силно не харесва симулации/процесори, само защото не е наистина запознат с истинските им възможности в момента. Какво става с Повечето яки фенове на класическия звук, според мен. Свирили са цял живот през лапови уредби и си се кефят на звука, няма лошо. Пробват по едно време евтин процесор - Ааа ужас, за нищо не става. И след това започва як hate към всякакви симулации. Естествено повече или никога не пробват нещо дигитално или това се случва супер рядко, поради изграденото вече негативно мнение. И да пробват Kemper по някое време, или едни от най-добрите софтуерни симулации, тъй като са яко bias-нати (предубедени ли, как се казва на български), мозъка все си мисли че не е як звука. А академично коректни blind test-ове, които наистина показват разликите във звука, рядко някой прави, а и не винаги са възможни. Естествено никакъв проблем няма, тези хора да продължават да си използват класическите усилватели, щом това им върши работа, доставя удоволствие и успяват да постигат добър звук, което е несъмнено. Но просто тръгва една, по мое мнение грешна, или поне не особено вярна представа за симулациите. Подобни коментари, че при използването на симулации, задължително се губиш в микса, са несериозни по мое мнение. Виждали сме достатъчно примери на използването на симулации както на живо, така и при записи, от добри музиканти, и по мнението на много хора, резултатите са били добри. Ако на вас не ви се получава, най-вероятно се дължи на използването на некачествени симулатори, не достатъчното им познаване (поради липса на опит с тях), което води до невъзможност за използване на пълният им потенциал като звук или не достатъчно добри умения на recording/mixing инженера. 1 Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 2, 2013 Отговорено Май 2, 2013 (не съм стигнал още на нивото на свирене, на което наличният ми гиър да не ме устройва), а само един два скромни ампа и няколко прости педала Леееекичко и елегантно. 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.