Parni_Valjak Публикувано Май 12, 2012 Публикувано Май 12, 2012 Ползващите CHROME могат да си инсталират посочената програма и когато публикуват нещо в раздела, може да му придават културен вид и сериозно да подкрепят постиженията си със съответните симулации... Преди това обаче ще трябва да понаучат нещичко повече. Например може да преминат начален курс от виШо образование, за да разбират какво правят. (Малко майтап породен от една друга тема...) http://youtu.be/f52GV1IpwVk https://chrome.googl...chrome-ntp-icon 2 Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 12, 2012 Автор Отговорено Май 12, 2012 Май има грешка в поста - изглежда чакате ГОДО. Цитирай
iliev.p Отговорено Май 13, 2012 Отговорено Май 13, 2012 Това направо си е AUTOCAD за ел.схеми, браво железен си както винаги(за мен си МИСТЪР инженер,по висока степен от виШо образование). Тя самостоятелно може ли да работи или трябва да имаш и CHROME инсталирана предварително, въпроса го задавам от чуждо име ? Цитирай
Valeri_pj Отговорено Май 13, 2012 Отговорено Май 13, 2012 (Редактирано) Програмката си работи и с интернет експлорер 9.Ако има допълнително нещо при инсталиран Google chrome не знам,но си функционира добре.Но наистина много хубава програмка и полезна преди всичко. Редактирано Май 13, 2012 от Valeri_pj Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Май 13, 2012 Отговорено Май 13, 2012 Интересно... за хората, които обичат да симулират, мисля, че и LTSpice е добро безплатно решение. Но схемите на CircuitLab изглеждат доста приятно, имат добри шрифтове и пропорции, което може би е добре за публикуване на схеми. Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Май 13, 2012 Автор Отговорено Май 13, 2012 (Редактирано) За ламповите мъже има отделна тема Редактирано Май 13, 2012 от Parni_Valjak 1 Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Юли 1, 2012 Автор Отговорено Юли 1, 2012 (Редактирано) Различни въпроси за програмката (защото тя е програмка, за разлика от сериозните програми за анализ), ме подтикнаха да публикувам едно елементарно изследване на нещо, популярно на територията на форума. Самата симулация е със свободен достъп, така, че който иска, може да си прави експерименти за самостоятелно обучение. И така, зададени са параметри на относително стандартен адаптер за китара (някакъв Fender). Зададен е обхват на изменение на товара, който е съвкупност от потенциометри в китарата и входно съпротивление на ламБов усилвател. Добавен е кондензатор от 900pF, еквивалентен на 3 метра кабел с капацитет 300pF на линеен метър . Направени са изчисления и графики, които са полезни за ориентиране в поведението на изследваната система от елементи. Нямаше да съм аз, ако не съм сложил шапка в комина . Оставям на любопитните да открият, какво не е коректно в постановката и защо? Не е нещо фатално, но все пак не отговаря на действителността. Успех ! https://www.circuitlab.com/circuit/dw49m5/fender-pickup-analysis/ . Редактирано Юли 1, 2012 от Parni_Valjak Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Юли 2, 2012 Автор Отговорено Юли 2, 2012 Господин Начев, темата е за "НАПРЕДНАЛИTE...", и има допълнение: " Преди това обаче ще трябва да понаучат нещичко повече. Например може да преминат начален курс от виШо образование, за да разбират какво правят." Бъдете така добър да спазвате соствените си препоръки да не четете теми, които не са Вас. Лек Ден ! Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Юли 2, 2012 Автор Отговорено Юли 2, 2012 Досега няма познал точните килограми на Ненка, затова ще покажа какъв би бил правилният резултат. А защо и как остава скрита картинка. Цитирай
g_vayov Отговорено Юли 2, 2012 Отговорено Юли 2, 2012 (Редактирано) Нямам го туй приложение но да почешем гънките... Заместването на потенциометъра за усилване с резистора R2 е коректно само при "горно" положение на плъзгача. При друга позиция на потенциометъра, трябва да има съпротивление между точката маркирана като OUT и общия край на R2 и C1. Редактирано Юли 2, 2012 от g_vayov Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.