G.Varbanov Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 (Редактирано) Познай какъв е фингърборда, без да гледаш спецификации! VOS не ги коментираме, там цените са други Редактирано Декември 23, 2014 от G.Varbanov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 (Редактирано) Балига,и без това съм недоскив (за очила съм вече),абанос ли е това или печен клен? Редактирано Декември 23, 2014 от Hillbilly Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ciriljhonson Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 ^Малински, нито едно от двете! Материалът се води Richlite (фенолна смола / целулоза) 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 А ,стига бе,тия ще почнат да правят и алуминиеви грифове с карбон,като крамерите от 80-те,то бива новаторство,но идва странно в даден момент,защото това са класически китари за рок музиката,която е изсвирена цялата на такива и на другите -Оня фен Лео Фендер.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jabs Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 (Редактирано) Не са само те с Richlite. Да споменем и новите Martin, примерно... Редактирано Декември 23, 2014 от jabs 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Varbanov Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 (Редактирано) ^^Няма такива истории Ще се жули як метъл на нея. Като я пробвах първия път останах супер доволен колко е черен и приятен АБАНОСА, почти като на Епифончето ми.... за изненада докато си ровех из показателите - Richlite. Теми има много в нета - като цяло традиционалистите реват, а хората които свирят активно му се радват. Ако не ти кажа, че е Richlite и ти дам 2-та ми Les Paul-a за тест на сляпо няма да се усетиш, че не е абанос. Цените на двете суровини са еднакви, така че не се правят икономии. Ако си колекционер/традиционалист избягвай моделите след 2010г. Другата ми талпа модел 2011 е с baked maple. Само VOS моделите са с абанос, защото си имат конкретен таргет колекционери. Gibson вероятно забелязаха, че повечето хора предпочитат да си купуват модели от минали десетилетия в ebay/amazon, и че все повече "хлапета" като мен почнаха да им ползват новите китарите за по-твърда музика и си оправдаха нововъведенията. Времената се менят и само хората които не са пробвали се оплакват ^Да, Martin се дават за пример в темите, които споменах. Да не спамя ФУКНЯТА, ще дам подробности в темата за Gibson по-нататък със снимки, семпли, както си му е редът, когато се докопам най-сетне до китарата си. Редактирано Декември 23, 2014 от G.Varbanov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 Кво значи твърда музика,Гибсън са характерни с отчеливия тон и на най размазания акорд,който можеш да хванеш и звучат стегнато дори при високи нива на дисторшън,за разика от Фендърите,аз не съм колекционер - дрънча си блус музика с хард-рок звук,а освен гибитата най ме радва Телекастър.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ламби Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 Новата ми придобивка ESP eclipse 2 SS....... Японска класика с ЕМГ,ебонитов фретборд,Готоу магнум ключове, и MYBLK финиш..Единствено цената не ми харесва,но ще го преживея.За качеството на изработка нямам думи отличава се от всичко дето имам. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Varbanov Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 (Редактирано) Елха няма, но лампички не пропуснах да сложа. Миналата година бяха 6L6, тази са LED... :> Fractal MFC-101 MK3 Два MIDI Expression педала и едни етикети, и е готов за бой! Редактирано Декември 23, 2014 от G.Varbanov 6 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 С много оборудване,е много по трудно е да си опраиме в главите кой ефект да се настъпи,поне за мен е важна китаркатата да звучи добре(на сухо) ,нататък един овърдрайв пред лампите .. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Varbanov Отговорено Декември 23, 2014 Share Отговорено Декември 23, 2014 (Редактирано) Не е нужно да се мисли много точно с този Веднъж направиш ли си preset според нуждите с помоща на Scenes всичко ти се сменя с по 1 бутон. Виж в тубата Axe-Fx using scenes. Редактирано Декември 23, 2014 от G.Varbanov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dickens Отговорено Декември 24, 2014 Share Отговорено Декември 24, 2014 И все пак ми е чудно, защо избра процесор, пъл бил той и върха на сладоледа?!? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Varbanov Отговорено Декември 24, 2014 Share Отговорено Декември 24, 2014 (Редактирано) На 3 метра от него седи ENGL-a готов да ми отнесе главата във всеки един момент. Когато процесора се включи в него за ефекти с метода на 4-те кабела става чудно В нито един момент не съм си казал, че процесорът е по-добър от ламовия усилвател. По-правилно би било: процесора е по-добър от 200+ максимално точни копия на усилватели, 200+ кабинети и ефекти, които ми е трудно да преброя. Сам разбираш, че при толкова малки разлики в звука удобството е огромно. Към момента реално съм използвал 3-4 различни симулации и е малко вероятно някога да достигна дори половината от потенциала на устройството. Ако пресметна какви са цените на тези усилватели + кабинети + ефекти + редовна поддръжка, знам че няма да мога да си ги позволя и няма да имам къде да ги държа. 1)Симулациите са изключително близки до реалността - когато правя кавъри, просто проверявам с какъв Gear са записани въпросните музиканти и си настройвам процесора да симулира такъв чейн. Все още не го умея много добре, но в интернет има достатъчно добре направени готови пресети. Вече вместо да ми отнема 1 ден да си наглася звука, отнема 5 минути. Ако имах повече опит в самото свирене и миксиране, резултатите щяха да са повече от добри. Всяка разлика в звука е в следствие на мои грешки при миксирането и свиренето. 2)Записи с ENGL + SM57 - едно на ръка, че нямам нужната звукоизолирана среда и се чуваха птички, трактори в микса, второ е много трудно да изтърпиш 100W амп с 4х12 в домашни условия за по-дълго време. Записите с Axe са през USB директно в DAW. Процесора симулира целия чейн + кабинет и микрофон пред него. По този начин се концентрирам основно върху научаването на партиите и успявам да се развивам като китарист. 3)Кавъри - В момента нямам познанията и опита, за да правя авторски неща и се занимавам с кавъри. Дразни ме когато звука не съответства, било то добър. Тук нещата са елементарни - поглеждам, че конкретния музикант позлва Diezel - намирам пресет с такъв и си го настройвам по моята китара (Input Trim и прочее). Симулациите са толкова точни, че за последния си кавър имах случай в който пресет за Metallica с Diezel VH4 не звучеше добре в песен на Three Days Grace. Разрових се и в клипа забелязах, че китариста им ползва два VH4 едновременно. Намерих такъв пресет и нещата станаха точни. 4)Неудобство при пренасяне. ENGL + кабинет = 75кг. Дори да бях избрал 2х12 отново нямаше да е много комфортно да го разнасям постоянно. Имам намерение, когато се прибера да си намеря няколко човека за група и да си правим кефа. Сам разбираш, че ще свири по доста непретенциозни места и няма да е уместно да се влачи half stack. Алтернативата би била комбо усилвател 1х12 и един огромен педалборд - минусите на този сетъп ще спомена по-долу. Почти съм си събрал 4U rack, който заедно с педалиерата ще ми бъде live rig. Един кабел към захранването, един кабел към пулта, wireless към китарата и педалиерата захранвана от phantom power в краката ми. От това по-лесно здраве му кажи. 5)Буквално безкрайни възможности - не се сещам за тон, който този процесор няма да извади. Работи еднакво добре с китара и бас. Има бас симулации, като това беше още един плюс за мен. Независимо дали търсите акустични симулации, The Brown Tone, The Woman Tone, бас тон, mid gain или High Gain резачки - те са там, максимално акуратни. 6)Използването на Scenes. Посочих по-горе. 7)Не избрах процесор, а избрах точно този процесор. Преди това имах Line6 HD500, от който бях меко казано разочарован. Разликата с този е огромна. Преди него едно Line6 Spider Jam 75W кубе, което също ми дразнеше ушите. Явно съм претенциозен.... Обмислям да си взема някакъв лампов 1х12 за репетиции - за да не разнасям ENGL. Единствената алтернатива към която бих погледнал е Kemper. 8)Сигурност - не е нужно да се тревожа дали лампите ми са загряли достатъчно или някоя от тях ще замине по време на участие. Не е нужно да се чудя кой 15см пач кабел ми зъздава проблеми в педалборда. Все повече известни музиканти започнаха да го използват именно заради фактора сигнурност. Музиканти, които могат да си позволят да разнасят огромни rig-ове. 9)Комбинацията с лампов Power Amp и кабинет също е много приятна. 10)Екипът на Fractal Audio има най-добрия Support, който съм виждал към момента и отговаря на абсолютно всички питания във форуми и мейл, независимо колко елементарни могат да се сторят те на по-напреднали потребители. Развитието им не спира и към момента са до Firmware 17, като разликите с тези под 10 са огромни. 11)Освен всичко останало Axe има огромен потенциал заради многото си I/O опции. Той е една много добра звукова карта. За записи в DAW използвам два дигитални output-a през USB, като единия е за мокър сигнал, а другия подава DI track в Cubase, който после мога лесно да Re-amp-на като го пусна през Axe-FX правейки USB-то input. Докато правя всичко това мога да съм включен в ENGL-a за монитор в FX-LOOP, в актични/пасивни монитори, слушалки, или всичко изброено едновременно. 12)Възможността да чуеш и опиташ усилватели/кабинети/ефекти, до които вероятно никога няма да се докоснеш. Достатъчно собственици на такива твърдят, че симулациите им са 99% точни. 13)Цената е единствения фактор, който би ви ударил спирачките, за да го изпробвате. Ако имаше възможност да се изпробват в наши магазини щеше да е прекрасно. До колкото знам можете да пробвате Kemper в български магазин и ви съветвам да го направите. Няма да успеете да откриете своя тон бързо и има шанс да се разочаровате, но ви гарантирам, че ще видите огромна разлика със всичко друго което сте пробвали. Ако имате възможност да пробвате ще разберете, че цената е абсолютно оправдана на фона на парите, които бихте вложили, за да притежавате един или два от въпросните бутикови симулирани усилватели/ефекти. Много е трудно да се опише удоволствието от свиренето през този процесор и динамиката, която ти дава. Има доста клипове в youtube правени с Axe-FX, но огромния му потенциал усещаш когато се включиш в него и започнеш да въртиш дигиталните потенциометри на ефекти, които имаш и разбереш, че процесора се държи точно както един физически чейн би се държал. Отделно от това съществуват параметри, които няма как да промениш във физически амп. В Advanced все още не смея да пипам, за сега се ограничавам до параметри, които съществуват на физическия преден панел на даден усилвател. Подчертавам, че не гледам на този избор като отричане на всичко що е аналогово и лампово. Сещам се за още един притежател на въпросния процесор тук, който може да потвърди всички тези твърдения. Винаги е въпрос на личен вкус, уши и избор, но към момента не съм прочел негативно мнение за конкретния процесор. Хората или са влюбени в него, или избират да се върнат към аналоговия си гиър защото нямат желание/време/умения да работят с този. Няма как да убедиш блус китарист, който просто иска да седне пред любимия си амп с 3 потенциометъра и да набере СВОЯ звук с който е щастлив, че такъв процесор би му бил полезен. Шансовете да открия своя тон с него са по-големи от това да експериментирам с различен гиър - нямам времето (започнах много късно), средствата (днес имаш утре нямаш) и физическата възможност да изпробвам всичко аналогово, което искам, за да съм сигурен в избора на МОЯ ТОН. Редактирано Декември 24, 2014 от G.Varbanov 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exxct Отговорено Декември 24, 2014 Share Отговорено Декември 24, 2014 Мисля че с помощта на процесора ще намериш своя тон и по късно ще поискаш да го осъществиш с аналогови педали, без да копираш този или онзи китарист. Дори може да се окаже, че твоя тон в някой случаи ти харесва повече от оригинала! Със здраве да го ползваш! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Декември 24, 2014 Share Отговорено Декември 24, 2014 Ми,нали си наясно,че мощните усилватели са за стадион,а за в къщи има и атенюатори да свалят убийстваните децибели за стая,процесорите лъжат,бе човек,това не е истински звук,ако се заслушаш в класиките на рок музиката (е без дед метълите) китарите са почти на Чисто- мидъл буст най много и естествената кривня на лампите,е малко овърдрайв не е излишен. за първи път научавам,че процесор има динамика..може да е уникален,ама колкото пъти да са ми пробутвали да се включа през процесор - е отврат,идеята на динамиката е като си пипаш леко по струните с трите пръста,които не държат перцето - чисто--като влезнеш на лийд с атака ампа си криви достатъчно. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.