Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation since 10/30/25 във всички области
-
Това предаване е всичко друго но не и "Стани богат". За едно предаване раздават макс 2-3 хил.лв (за всички участници общо) Повечето си тръгват с по 500-1000лв2 points
-
Хаха, от София съм @Koobenot Също искам да благодаря на всички, които ми дадохте насоки и ми отговаряте на глупавите въпроси! 😊2 points
-
Честит празник! Авторският инструментал "Into the deep" на KGV+S навърши една година.2 points
-
И още едно потвърждение на извода от видеото. На работата ми (не в моето студио) имам една необработена акустически стая, в която има един огромен телевизор, на който пускам сигнала от лаптопа, че да гледат и останалите какво правя. Тъй като говорителите на телевизора не са детайлни и трудно демонстрирам някоя честота или пък затихващата "опашка" на някой ривърб, реших да взема някакви евтини мониторчета, без значение какви, понеже стаята така или иначе е малка. Спрях се на Presonus Eris 3.5 2nd Gen, понеже хем бяха супер евтини, хем четох хубави отзиви за тях, хем имаше къде да ги чуя на място преди да ги купя. Чух ги в магазина и много ми харесаха как свирят, после ги закарах вкъщи и ги "просвирих" с моя тестова музика (денс и друга) в контрол рума. Харесаха ми още повече, особено за цената си и на следващия ден ги занесох в онова помещение, за което стана дума в началото. Пуснах подобна музика, с каквато вече ги бях тествал и....отврат, пълна боза и мазаница. Ако нещо подобно бях чул в магазина, никога нямаше да ги купя, но тъй като вече имам някакъв слухов опит бях наясно, че мониторчетата са си ОК, но помещението не е. Което отново доказва колко голямо значение има акустическата обработка на мястото, където слушаш. Така че ако ще и да си си купил ADAM или Genelec, ако ги слушаш в празна стая, все е тая какви са ти мониторите.2 points
-
За всички китарки от $100~200! Конкретната проблемна, която описах, беше Donner. Тези продават всякакви китарни джаджи в АлиЕкспрес, вече явно и цели китари. "Марката" не е от особено значение, защото това не са фирми с техни производства/заводи и т.н. В днешно време всеки един (включително някой от нас) може да се обади в китайски/корейски завод и по негови спецификации да му направят китара с "макрка" XYZ, включително в много малък тираж. Поръчваш примерно 100 бройки, плащаш ги по $50, продаваш ги по $99 и кой откъде е. Няма сайт, няма съпорт, няма нищо.2 points
-
2 points
-
1 point
-
^ Да да вече е направена настройката . 6 ом да свири малко по слабо но са вече коригирани и настроени . Благодаря на всички за информацията . Живи и здрави !1 point
-
Втория усилвател е Yamaha rx v381 Във него са свързани 2 тонколони 8ом всяка на отделен канал. Просто ги махнах от кабела в който бяха всички заедно . Понеже тези 2 те са в отделно кардио помещение и им сложих отделен усилвател само за тях . Двата усилвателя не са свързани да свирят едно и също понеже са доста далече един от друг . Фитнеса е на долния етаж кардиото е на горния , и реших да свирят две различни музики в двете помещения.1 point
-
Предаването не е наше, мисля, че оригиналът идваше от UK (Who Wants to Be a Millionaire?), но на наша почва преводът би трябвало да бъде нещо от рода на "Спечели някой лев отгоре".1 point
-
^ Мисля че реших проблема 2 от 8 омовите са в отделен усилвателя вече . Така че на един кабел останаха една 8 и една 6 ома .1 point
-
1 point
-
Жива вода е песен от 2001-ва.... Композиция на Иван Цанов ( негови са основните сола). Текста е мой. Ритъм клийн китарата и малкото соло, след основното съм аз. Колективните усилия, както се оказва са по добри от самостоятелните опите. При доста групи е така - сумата е повече от стойността на отделните участници в нея. Записът бе реализиран при Вальо "Гарата" ( студиото му бе в един апартемент в близост до централна гара). Беше старо студио от аналогов тип, но и Вальо си рабираше от микс и мастеринг. Ползвали сме два усилвателя - АА Крафт акт 90 ( хибрид с 2 лампи в преампа и мосфет транзистори) и една архаична лампова Фарфиса 40 вата( според този от който я взех, е свирил с нея при Лили Иванова банд вероятно през 70-те, но не беше Личо, а някой друг от китаристите и)). Иван записва с Ямаха Сг китара, неговият Zoom GFX4 в Крафта. Клийн китарите май ги записах от клийн канала на Крафта. За солото ползвах Фисата, но не помня изкривяването, как го постигнах. С Ibanez Reb Beach10 китара свирех тогава. На Лосфер уърдс баса и барабаните са правени от един англичанин, китарите вкъщи, микс и мастеринг при Румен Спасов. От Уран имахме два по прилични записа - Шепа дъжд и Роден от огън. В Шепа дъжд ми харесва как звучим и свирим... основно пеенето не е баш на ниво...каквото би ми се искало, записва и миксира/ мастерира Георги в негово студио. Роден от огън я записвахме, като група в репетиционата ни и после Евто миксира и мастерира. Едноименото парче на група Зомби бар, бе записано с и при Бисер в неговото студио Президент, записът и като песен ме кефи, като Живата вода. Та съм наясно, че записите в които участвам и не са миксирани /мастерирани от мен, са по-добри от моите. Напоследък си изградих ( в представите ) следната скала за оценяване - Хоби ниво ( или аматьорско) - лошо, добро, много добро , отлично. Профи ниво - ( не може да има лошо профи ниво, затова - ) добро, много добро , отлично, МЕГА. Мега - това са най яките албуми в световно ниво, като Черният на Металика,5150, Холи Дайвър, Рейнбоу Райзинг, Мейдънските в периода 82-87 и тн. Обикновено западните банди са в катерия много добро и отлично. Песните в които участвам , като Жива вода и Зомби бар, надявам се попадат в ниво - добро профи. Наскоро слушах албума на Кикимора от 21-ва, също е добро профи ниво. На БТР от 96-та и тн български продукции общо взето стигат до добро профи ниво. Албумите на Щурците от 90 -те ( 4 на брой, като един е двоен), Походът на Ахат, Гладиатор на Импулс, Форготен фейсис на Стоунхедж, албума на Джино с Коматоуз, евентуално бих ги оценил като много добро профи ниво, като тук вече има значение, че това са и най любимите ми български албуми ( не само като продукция). Албума на Неш 93, който ми е най-любимият бг инструментален, като звук е може би много добро хоби ниво, като продукция. Така че, поне за мен и оценката ми, значение има и музиката, тоест е комплексна. Записите ми с Уран - бяха на лошо хоби ниво, но не съм им теглил чертата, мисля, ако намеря вокал, да ги презапиша.... 8- 10 години след това, мисля, че вече мога да правя записи с добро, до надявам се отлично хоби ниво ( не си слагам сам оценка, а предполагаем диапозон, в който си мисля, че попадам). Като целта е все пак да стигна до добро профи. Не е добре , песен от 2001-ва да е най-доброто ми постижение.... но имам идея да и дам нов живот. Запис на мой аранжимен и с мои сола на Жива вода, правих преди ковида, и се бях постарал да стане добре. Имам ги траковете, на един мултитракер, ще трябва да ги прехвърля на компа и да я направя с изсвирени от мен китари, бас и мои барабани. Така или иначе ми седи като задача, може да си я поставя за докрая на годината, след като направя Смока над водата ( което не е лесна задача, макар, да изглежда такава).1 point
-
Китарното соло на авторската композиция на този проект. Тук можете да я чуете цялата:1 point
-
https://www.facebook.com/share/14Nvdp5gaNX/ Тук поствам участията си основно.1 point
-
Snarky Puppy - Lingus (Cory Henry's solo Guitar Cover) Спомен от най-трудното соло, което някога съм свирил.1 point
-
Връщам малко в стара тема, понеже и Кори е машина, а днес пак попаднах на една негова импровизация в някакъв клуб, дето съм я гледал отдавна, но мога да си я пускам многократно без да ми омръзне. Поздравявам те с клипа.1 point
-
Ще иде, ама ако го пусне. В което малко се съмнявам, щом вече е говорила, че "издевателстват над съседите", но не пречи да опита. Навремето когато правех студиото и контрол рума, и бях още на етапа "обезшумяване", понеже имам съсед отдолу, пусках през едни големи боксове двойно по-силно музика + бас, отколкото се предвиждаше да пускам всеки ден и слизах долу при него да чуя какво прониква, после добавях още n-количество вата под пода и по стените и пак слизах да чуя промяната. Накрая нивата при него паднаха до поносим минимум, а когато направих последния тест с нормалните децибели, на които работя (60-80dB), при него вече не се чуваше нищо. Така че едно ходене до изнервената съседка ще е доста полезно, предвид, че тя дори е през етаж над него.1 point
-
По-скоро е от вибрациите, не от звук, предаван по въздуха. Аз поне бих опитал някаква изолационна платформичка, пускали сме теми/линкове. В идеалния случай би било добре някой да иде при комшийката и да чуе какво точно става, преди/след евентуалните взети мерки. Това може да помогне и за вземане на решение как да се процедира. Примерно да се направи "саунд чек" - кога къде колко удря дръмера и респективно какво/колко се чува. Може да се окаже, че се чува само като думка на касата, което значи че се предават само вибрациите, съответно акустични панели и други подобни няма да помогнат изобщо.1 point
-
Не съм сигурен дали е точно за тук, обаче днес ми попадна как в "На всеки километър" са успяли да вкарат 20-тина секунди Pink Floyd https://www.youtube.com/watch?v=YyCseXmCO4g&t=1856s1 point
-
Свиря на различни места, не в конкретен ресторант. Често участията са по-концертни и акцента не е върху храната. Ако те интересува музиката, мога да ти дам профили в социални мрежи, в които споделям за изявите си.1 point
-
Harley Benton е далеч по-малък "scam" от това SX, което никой бял човек не е чувал Тези супер евтините дрънкала, какъвто и надпис да имат, винаги искат да ги огледа и пипне някой. Преди седмица оправях една, която от завода не свиреше (дефектен Volume потенциометър), а пък нъта беше сигурно тройно по-висок, отколкото трябва. Представям си за начинаещ каква мъка би било след като и за относително напреднал е почти невъзможно да свири.1 point
-
0 points