Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      8

    • Мнения

      1951


  2. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      5

    • Мнения

      501


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      4

    • Мнения

      1447


  4. Baby Thomas

    • Points

      2

    • Мнения

      9223


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 09/08/25 във всички области

  1. Animals - House Of The Rising Sun (Improvisation) https://youtu.be/h1cYb5rbdKk Вдъхновено от Sean Mann и неговата интерпретация: https://www.youtube.com/watch?v=ez2MNO3fvx8... Целият му албум си заслужава да се чуе. Свиря с: - Mesa Boogie Lonestar Special 1X12 - Fender Stratocaster Custom Shop Limited Edition 1957 Seafoam Green - TC Electronic Flashback X4 Delay - Dunlop 95Q Wah - JHS - Double Barrel - Wampler - Ego Compressor (през цялото време) Кубето е на мръсния канал, ривърб от него и софтуерно. EQ корекции на китарата няма като изключим първото провеждане на мелодията, което исках да звучи по уестърнско и съм добавил на FabFilter - Сатурация и Volcano (някакъв вид изкрияване).
    2 points
  2. Буферът само вкарва латенция. 🤩
    2 points
  3. Аха, ясно. И пак не е съвсем правилно, защото аналоговите синтезатори също създават звуци...или по-точно 'синтезират' и то доста време преди да се появят дигиталните.
    2 points
  4. На репетиция решихме да се позабавляваме.
    1 point
  5. Супер, ама другия път с видео Ти си като клавириста на The Doors, свириш клавир и бас едновременно
    1 point
  6. Всичко опорочаваме наред, особено странджански песни на реге.
    1 point
  7. ^ Имал съм подобен проблем, стар интерфейс не работи с USB 3.0, а работи с USB 2.0 ... абе докато си броим стотинките за разни дръгливи Windows-и все ще е така, друже мой ...
    1 point
  8. Абе най-хубаво е да имаш от всичко и по много. А по повод кое как звучи на различните системи - едни хубави и универсални монитори обикновено са достатъчни за тази цел. Примерно това лято трябваше да работя върху една денс песен, на която подложката й я беше правил някакъв италианец. Добре я беше докарал като структура, но едно че беше вкарал някакъв зверски суб бас, дето повече пречеше, отколкото да дава пълнеж + имаше разни прекалено съскащи високи почти навсякъде, а и освен това на доста места се нуждаеше от досвирване на допълнителни мелодични линии и добавяне на разни звукови ефекти, дето да оформят подложката в пълноценен денс сингбек. И понеже така и така трябваше да досвирвам, реших първо да поработя с EQ-то като започнах от баса, който туширах малко, но все пак оставих достатъчно суб за плътност най-долу. По някое време реших, че съм приключил с корекциите на суб-а и останалите честоти, и за да съм сигурен в това, дето съм правил, започнах да изреждам подложката върху различни чифтове - малки HiFi колони, големи HiFi боксове (започващи от 20Hz), озвучителни колони...и като стигнах до едни малки автомобилни колонки, бях доста предубеден заради тоя суб бас, който пак си го имаше макар в по-малка степен, но се оказа, че инструменталът си звучи съвсем читаво дори и на тях - нямаше кривене, ниската област пак си беше налична и всичко останало. Така че мониторите понякога стигат и без допълнителните сверки, стига да са добри и да си им свикнал на саунда.
    1 point
  9. А, защо не си спестиш главоболията и не се хвърлиш на една М1, щом картата ти е тъндърболт? За около 600 лв може да се намери 16 гигабайтова, която е повече от достатъчна. За около 1200 ще се намери и М4.... все пак за мен това е правилната машина за аудио/видео и тъндърболта ти е нативен...
    1 point
  10. Преди години започнах много усилено да изучавам чрез акустична китара техниките за свирене с перо на "джипси джаз" китаристите от школата на Джанго Райнхард. Стилът "джипси джаз" така и не го научих, но това не ме интересуваше. Сега тази техника, мисля че успешно я прилагам при свиренето с електрическа китара. Иначе съгласен съм, че ваденето на красиви и виртуозни китарни сола е от голяма полза. Аз съм от поколението, което вадеше по слух от касетки, грамофонни плочи и ролкови магнетофони. Там нямаше възможност да изолираш отделни тракове, освен чрез отвертка да забавиш оборотите, при което падаше тоналността, а това налагаше пренастройка на китарата. Да не говорим колко апаратура съм потрошил по този начин. Щракане напред-назад, стоп, напред-назад, стоп. А тогава(70-80те години) апаратурата беше безумно скъпа и недостъпна. Сега удобствата са невероятно фантастични от тогавашна гледна точка. Успех на всички млади музиканти, защото имат великолепни технически удобства, с които да се развиват доста по-бързо от моето поколение.
    1 point
  11. Това е тракът, ако някой иска да се позабавлява...
    1 point
  12. UAD Teletronix LA-2A Tube Compressor - безплатен до 15.09
    1 point
  13. Реших да съживя темата с добавка, понеже преди малко ми попадна една стара рекламна снимка от 1957-ма година на Вермонската EMP1, на която вляво се чете "ionika". Три октави и половина започващи от "фа", с лампи 27 x ECC 81, 14 x ECF 82, 1 x ECL 8, така че от сега нататък всеки, който каже, че си е купил "йоника", спокойно може да го пращате тук за сверка по снимката.
    1 point
  14. То гайда и флейта да строят няма. Те сами по себе си са флашиви. 😆
    1 point
  15. ^ Благодаря, абе и на мен ми се стори, че изпадам в свръханализ, но от психиатрията ми казаха засега да карам така ...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.