Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      1

    • Мнения

      1504


  2. Иво7

    Иво7

    новаци


    • Points

      1

    • Мнения

      1


  3. dedo pop

    dedo pop

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      163


  4. bmo

    bmo

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      488


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/24/23 във всички области

  1. Покана за концерт на Георги
    1 point
  2. И така, мили ми, на 28 октомври излиза албума (линк към представянето), ще постна всички парчета с техните финални версии. "Мастеринг-а" ми представляваше да се подсигуря, че всичко свири на -13/14 dB LUFS, единствено като напънат барабаните може би става -12.5 dB LUFS ... Като честоти единствено една от песните ми звучеше "по-мътна" спрямо другите, та бутнах високите на Master EQ-то и така, знам че е компромисно решение, но след толкова работа мисля, че е най-добрият начин да се синхронизират като EQ парчетата. Доста неща ми станаха ясни околко този албум, но най-ярките от тях са: успехът се таи 100% в идеята, записът и изпълнението - с маалко по-компромисни тракове, било то като интонация, тайминг, фийлинг, грешно EQ и т.н. процесът на смесване се усложнява и отнема повече време, като в някои случаи нещата са непоправими в процесът на смесването можеш да "излъскаш" траковете ако сложиш 5 ексайтера и 3 EQ-та едно върху друго и внимателно им подбереш настройктие ... да, ще звукне двойно по-добре, но не и осморно, входният материал не го позволява ако вече смесваш и имаш проблеми с идеята на по-генерално ниво - липсващо соло, липсващи вокали и т.н. губиш време, защото трябва да чакаш тези файлове да ти се пратят и съответно да изкараш нова версия изкарването на MIDI от барабаните и DI за китарите е печеливша стратегия, защото при запис нещата може да не са окей и това ти дава поле за поправяне, особено при барабаните - при такъв тежък стил неконситентите каси и соло барабанчета лъсват, та тригирането на семпли в комбинация с оригиналните overhead микрофони е супер ... ако нещата са наистина трагични, по-добре само MIDI и заглушаване на основните тракове като се ремонтира тайминг и velocity на съответните kit pieces все някога трябва да му удариш края - след всяка експортирана версия ще чуваш още и още недъзи и така на практика може и да изкараш 100 версии, но да речем след 10-тата нещата звучат г/д еднакво, щото почваш да се втеляваш в микродетайли, които нямат нищо общо, ако проблемът е в изпълнението ... по-добре смеси нещо друго и се върни на това парче по-късно ако нямаш толкова голям опит с цял албум (какъвто е и моят случай) има шанс последните песни да звучат по-добре от първите ... трябва да се върнеш и да оправиш първите, за да има някаква консистентност ако си пристинат от срок за издаване на албума, правиш компромиси - гледаш какво може да се реши за този период от време като проблеми по материала и издаваш така
    1 point
  3. Човече какви ги говориш/пишеш, навърших 60 тази година и търся китара.И уроци ще записвам скоро.Китарата ме радва ако ще на 100 да съм и да мога да си мърдам пръстите ще опитам.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.