Разбирам. Единственото, което все още ми идва наум е да погледнеш техниката в категория "психоакустични ефекти" - цък. Това са устройства, най-често exciter-и, които на база различни математически алгоритми създават нови хармоници и обогатяват подадения им сигнал. Най-популярният е BBE Sonic Maximizer 882i и като цяло в Интернет хората се разделят на два фронта - едните се кълнат в него, другите го мразят. В моята практика ми е вършил работа на местата, където съм очаквал - микрофон в пулта, бас китара в пулта, рехави кийборди, стар глух запис в стил "Плоча Балкантон голямата зима на 68'" и прочие. Не ми е помагал примерно при сигнал записан от китарна апаратура с много distortion, просто защото тоя сигнал е толкова богат на хармоници, че няма накъде. Просто се омазва накрая и нищо не става ... но пък други хора казват, че им върши работа и затова. Все пак, решението което колегата Лими предлага ми се струва най-компактно и смислено от всичко изговорено до тук.
Абе ... тестове му е майката, пътят към мечтания звук е трънлив, болезнен и все пак супер вълънуващ!