Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. TONY

    TONY

    Members


    • Points

      2

    • Мнения

      4248


  2. wiseppman

    wiseppman

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      275


  3. yamaha

    yamaha

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      1320


  4. misterj

    misterj

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      758


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/20/21 във всички области

  1. Тук си набарал проблема... да първо се прави синхрона на баса и касата. Единия начин е да освободиш честоти от единия, но най добре е със компресор, примерно на баса, със сайд-чейн към еквилайзера. Ако нямаш хардуера, маного плъгини имат тази възможност. И за компресорите е важно: ниските честоти са с по-дълга вълна и затова атаката трабва да е по-голяма за да пропусне ниските. Да, ми на 4-та на баса е 40 херца. Това са моите два цента.
    1 point
  2. Пак ти пуснах нещата, да чуя разликите, като звук. Най-добър ти е баланса на Медмен. Терорайзър ти е глух. Аз бих казал, че нещо трябва да вдигнеш на 6 кХц, но точно на мойте уши не разчитай, пусни линк тук, колегите са по-опитни от мен, по-правилно ще те насочат, къде е проблема. На Сан ъф Ивъл имаш да направиш cut off на някоя от високите честоти, но не мога да ти кажа точно коя, идва ми по-пищящ. Хвани си го този медмен, като референтен трак и гледай да докараш другите към него. Това ти е най-добрият запис, от всичко, което си правил досега.
    1 point
  3. Понеже знам къде да слушам записите ти, съм чул, какво си постнал. На Медман лив агейн ми хареса как звучи, на другото парче не. Имаш и трето, което не си писал, като мастерирано, но и то ми звучи по-добре, от това, което не ми хареса. Т.е. колегите по принцип са прави, че EQ на всяка песен трябва да е съобразно нея, не по шаблон. От друга страна, ако ще правиш албум, трябва да имаш еднакво звучене на целият албум. Тук може, да кажеш на останалите, че те интересува да си запишеш тойте неща само, а не разни други банди. Поне аз така знам. Нещата ти звучат доста по-добре от преди година, две, използвал си правилно локдауна.
    1 point
  4. Уши трябват Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  5. Не ми се обиждай, но пак го караш по оня учебник. Между другото дай някакъв линк към тоя учебник да го прочета и да видя какво точно е писано там...може пък да го интерпретираш грешно. Нещата изобщо не са толкова схематични, колкото ги описваш тук и в другата тема. От това дето го написа си вадя извода, че тези корекции ги правиш на всичко без изключение, ами ако работиш някое денс парче - и на него ли ще резнеш всичко под 100 херца и какво ще остане там след това? Музиката е "живо същество" проявяващо се в хиляди разновидности и за всяко едно парче се налага нещо съвсем различно. Оставям настрана, че в България хората дето разбират от мастер и разполагат с необходимата база за това, вероятно се броят на пръсти. Останалите сме "всичко в 1" - записваме, смесваме, коригираме (може и по учебник) и накрая като бонус "мастерираме". Гледайки графиката се чудя защо примерно трябва да вдигнеш тия 500 херца, ако парчето няма нужда от повдигане в тази област? Или защо трябва да вдигнеш високите ако микрофонът ти има повдигане по дефолт в тази област или пък парчето така или иначе звучи доста остро и се нуждае по-скоро от туширане на високите? Просто защото си видял в учебника тази примерна графика и си решил, че това върви навсякъде от класика до рок? Разбери ме правилно - далеч съм от мисълта да се заяждам, но това дето го даваш като пример важи само за някоя конкретна песен (дето дори не сме чули каква е)...и толкова.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.