Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Baby Thomas

    • Points

      2

    • Мнения

      9177


  2. Mark Avrelii

    Mark Avrelii

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      639


  3. pepata

    pepata

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      115


  4. preIbanez

    preIbanez

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      723


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/09/20 във всички области

  1. Да, с удоволствие. 1) под Linux трябва да се стартира timidity++ като сървър, от командния ред: $ timidity -iA -B2,8 --noise-shaping=1 -EFReverb=d --sampling-freq=48000 --output-24bit 2) вижда се какви MIDI портове са се отворили, като се изпълни, пак от командния ред Linux командата: $ aconnect -io в моята система, например, aconnect -io показва следното: $ aconnect -io client 0: 'System' [type=kernel] 0 'Timer ' 1 'Announce ' client 14: 'Midi Through' [type=kernel] 0 'Midi Through Port-0' client 24: 'A-PRO' [type=kernel,card=2] 0 'A-PRO MIDI ' 1 'A-PRO 1 ' 2 'A-PRO 2 ' client 128: 'TiMidity' [type=user,pid=3219] 0 'TiMidity port 0 ' 1 'TiMidity port 1 ' 2 'TiMidity port 2 ' 3 'TiMidity port 3 ' това означава, че моята MIDI клавиатура Roland A-PRO, която е свързана по USB се е прикачила към MIDI порт 24:1 а плейърът timidity++ е отворил порт 128:0 и чака команди от клавиатурата 4) сега свързваме MIDI клавиатурата със timidity++ за да може да свири чрез командата: $ aconnect 24:1 128:0 Тези команди може да бъдат обединени в скрипт, за да се изпълняват автоматично и да не ги набира човек всеки път. По-нататък може да пиша как се свързват библиотеки със семпли към timidity++.
    1 point
  2. Пробвай това може и да ти хареса с три канала имам такова има добри възможности най вече директния изход звучи прекрасно не слагам микрофон пред говорителя. Само че ще ти трябва и малка колона. Също така можеш директно в копютъра да правиш реампинг и записи с него става и на 1W мощност да свириш. Моето го направих да изглежда така ..
    1 point
  3. Качестово на матреяла е много по-важно от това кой ще смесва, колко ще помпи, с какви монитори е, колко плъгина е купил, дали има акустично третиране и т.н. Максимално добрия материал "сам се смесва", така да се каже. За да е такъв материала обаче трябва да имате: добър аранжимент, добро изсвирване/изпяване, добър звук, добър запис. А от нещата, които пускаш, се чува че има още доста какво да се желае в тази насока. Не се заблуждавай, че някой микс-гуру ще врътне 5 копчета и ще ви оправи всички недостатъци. Вероятно ще е по-добре, от това което постигаш самостоятелно, но няма да е масивна разликата. Абе... лесно няма. Ние сме под съседната круша в същото село...
    1 point
  4. Бая време не съм се включвал в тази тема, то все нещо се пипа и модифицира... И в момента доокабелявам, та затова рак-а е най-отгоре и накриво, но текущата идея е готова на около 95%...
    1 point
  5. ...свирил съм на поредица концерти с Лабога Мистър Хектор през 4х12" кабинет Лабога със селешчън Винтидж 30...усилвателя е добър...но много прехвалена работа според моето скромно мнение...разработките на нашия приятел Галин са класи отгоре а да не говорим за МЕСА и тем подобни...поляците печелят с това че имат родна сцена и музикантите подкрепят родните си марки...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.