Jump to content
Българският форум за музиканти

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Звука се разпространява винаги надолу.Но и настрани и нагоре зависи от озвучителните тела и мощността.Примерно сет акустични барабани няма начин да не се чуват надолу и настрани нагоре само два етажа.Лампова стотарка с халф стак усилена на 6 от 10 на Лийд и Крънч се чува ясно на 100 метра извън сградата,надолу по всички етажи,нагоре няма значение.Така де каквато и изолация да има е все тая.Не мисля,че е възможно е панелен блок да не вибрира цялата сграда заради арматурата,тръбите за водата и парното,талашитените врати и т.н.По разумно е ако си решил да вдигаш шум да смениш жилището отколкото да се занимаваш с изолации.Така стоят нещата от моя гледна точка.
  3. Kemper едно вече е история, а и спрямо новите моделри яко издиша, реално не бих кихнал повече от 500 кинта за стар тостер. Бартерите са, начина да се отървете от старият си Кемпер! 1. Marshall JTM 30 valve combo 2. Digitech GSP1101 - MEGADETH, Dave Mustaine моделера! ако дадете контролер на Кемпер, давам Rocktron Midi Mate контролера на Роктрон, доплащате или допдавате някакъв ефект педал Танто за кукуригу! 3. Palmer PDI-05 Speaker Simulator маршала е супер да го имате, Палмера, също ако искате да правите супер записи вкъщи, май няма по добро решение. plus Behringer rack tuner. 4. Hughes andamp; Kettner Switchblade 50 combo/w.FSM 432 MK II Бартер САМО за Кемпер 2, контролер и каб. или поне два от тях) 5. Варианти с Rocktron Intellifex Online, Replifex, Midimate и не са изключени, как...View the full article
  4. Днес
  5. Доколкото аз съм проучвал стиро/моно/стерео и други такива порове са лош избор. Коркът също не е чак толкова ефективен, а и е супер скъп. Дунапренчета/пирамидки пък изобщо не са за това. Материалите си имат коефиценти на звукопоглъщане, на базата на които могат да се подберат подходящи такива. Ватата е сред най-добрите. Има вата, която почти нищо не прави (относно звукоизолация), има и такава, която е перфектна. Има два кофти момента при избора обаче... 1: различните производители мерят по различен начин и не са идеално сравними помежду си и 2: не всичко е налично тук и/или вече има нови модели и старите "изпитани модели" ги няма в продажба. Бях намерил едни таблици с параметрите на МНОГО материали, с конкретни марки и модели и цифри, събирани от фенове, задълбали доста в материята (и правили си "студиа"). Обаче буквално нищо от тях не намерих в БГ, така че файдата от списъците се оказа малко символична. Без да задълбавам излишно - трябва ти дебелина/обем и плътност. Но и структурата на материала е от значение. Има си калкулатори, при какви дебелина и плътност какви честоти се афектират и в каква степен (коефицент на поглъщане). Макар че те са по-важни за акустично третиране - могат да са от полза и при звукоизолацията. Също е от голямо значение кое къде как се слага и комбинира, разликите могат да са огромни! Обаче без да разделиш стени/под/таван от конструкцията на сградата не се надявай на кооой знае какви резултати. Това, което споменаха по-горе - тип стая в стая/тампони/пружини/други. Което за нормално обитавано помещение е по-скоро идиотщина. Дразнещите шумотевици могат да се пренасят "въздушно" (просто глас/колона през въздуха), но също и "ударно" (вибрации, от тропане, думкане, барабанисти и т.н.). И този втория модел е много трудно да се пребори. Темата е меко казано много сложна. Преди време четох една доста интересна тема в западен форум от един тип, който искаше да си прави студио. Мисля че съм го споменавал вече и тук някъде. Та този си имаше бюджет, беше наел специализирана фирма. И беше дал няколко десетки хиляди евро, а резултатите бяха плачевни. После извика някакъв мега гуру по темата да разгледа, измери и напише нещо като доклад с резултати и други такива. Оня беше намерил хиляда бъга на фирмата (оттам и никаквите резултати). После 2-3 години се беше опитвал да ги гони/съди и да си иска парите, така и не стана ясно дали е успял, но надали. Това беше в "белите страни" (май в Италия), представям си тук как ще е... Та след тази тема окончателно се отказах да правя каквото и да е в тази насока. Малко се оплеснах, ша ма извинявати...
  6. @yamaha Благодаря за насоките. Както казах и по-рано на този етап от развитие броят успешно избутани проекти е по-важен е от интерфейса, който се ползва.
  7. @Koobenot То вярно, че бюджетът и бройката канали са най-важни, но той вече е поръчал 8pre, така че щом иска повече канали, практически е вързан за октопре-то. Вероятно има вариант да подкара разширител от друга фирма през ADAT, но аз не бих рискувал...най-добре всичко да се управлява от едно място и от един драйвер. А иначе към колегата Jo21 - октопре невинаги е в наличност из музикалните вериги, защото няма много търсене и не го зареждат често, но ако искаш хвърляй по някой поглед и на офертите в Ибей...има чисто нови, но също и нови&разопаковани или пък секънд хенд от студиа, щом търсиш по-евтин вариант.
  8. Ами до 1000лв бих дал, иначе колкото повече канали толкова по-добре хаха
  9. Кажи брой канали, които търсиш и бюджет, който си заделил.
  10. Поръчах си focusrite clarett 8pre.. сега търся octopre за повече канали, но не намирам в България.. можете ли да ми препоръчате някаква алтернатива на octopre или да ме насочите от къде мога да намеря по-евтин?
  11. Нищо не е продадено-това са надписи от eBay.Продавам клетка за Ddrum 400лв. Отделно имам модула както и всички чинели и електронен фус заедно със стойките. Всичко работи перфектно. Откраднаха част от комплекта и се наложи да купя втори сега продавам излишното. Модулът работи с всички марки тригери. Най-натуралния звук на пазара. Цената за всичко е 1000 лв тел.0877764766 или ЛС View the full article
  12. ^ Не е ли редно да се дефинира какъв е дефекта и ако не може да се ремонтира, поне да се обяви? Сега следващият човек ще си "чука главата" с нея, ако не е ремонтируем проблемът ...
  13. Мдаа мъдро решение и аз така бих постъпил.С годините човек се научава какво да гледа и чува,като ще плаща даден инструмент.Кофти е когато китарата има кусури още от магазина.
  14. @sueta Виж колегата @TONY, скоро предлагаше.
  15. Вчера
  16. Здравейте, някой запознат ли е с помещения, които се отдават под наем в промишлени сгради, складове, офиси и стаи, които могат да се превърнат в репетиционна? Може и да са вече готови репетиционни.. ( град София )
  17. Рик Биато интервюира легендарния миксинг инженер/продуцент Анди Уолъс, чиито постижения включват някои от най-емблематичните албуми на всички времена, от Nirvana и Rage Against the Machine до Linkin Park, Jeff Buckley и Slayer. Говори за неговата философия на миксиране, новаторската му работа с тези групи и историите зад сесиите, които са оформили съвременната музика.
      • 1
      • Like
  18. Rocktron's famous Chameleon 2000 digital preamp will blow you away with a massive array of incredible tones, plus amazing Rocktron effects. Used by many professionals for stage performance, and studio recording, the Chameleon 2000 combines a powerful digital preamp section featuring DTR (Dynamic Tube Replication) with built-in 24-bit digital effects. The Chameleon 2000 employs a Motorola DSP engine, offering the ultimate DSP performance. The Chameleon 2000 DTR in the preamp provides incredibly convincing tube amp simulations. Four distinct channels labeled Clean, Texas, British and Mega offer up some of the most sought-after guitar sounds ever available. Each channel was carefully constructed using real Tube Amp DNA from some of the most popular amplifiers in history. Features: Channel One Clean - features the sounds of very early Tweed-Style amps with a big round bottom end. Channel Two Texas - features sounds of those tweed amps on ten and then some. Channel Three British - features very popular Plexi-Style rhythm tones with just enough gain and sparkle. Channel Four Mega - the name says it all. Gain, and tons of it. Plenty of sustain, crunch, and overall girth and penetrating so... View the full article
  19. Да, на този етап е все тая, една техника, за да й разбереш недъзите трябва да поработиш доста време с нея и тогава ще разбереш какви са й предимствата и недостатъците. Персонално за себе си съм разбрал, че още не съм стигнал етап на развитието си, при който "интерфейсът да ми звучи глухо и скопено", та в него да ми е проблема. По-скоро бих го сменил за още канали, но да търся проблем в интерфейса или някаква коренна разлика в аудио картината съм още много далеч от това ...
  20. Демек ми казвате, че каквото и да взема все тая? mackie-то ме кефи най-вече защото има много входове и си е пулт което е готино защото през него можеш да си работиш.. само че.. сега гледам ревю и се оказва,че фантомното захранване а само за всички канали и еквалайзера не афектира usb сигнала и работи само за озвучаване което малко обезсмисля формата на пулт…
  21. MXR Blue Box M103 (octave fuzz) Продавам аналогов ефект MXR Blue Box, който представлява фъз с октавер (2 октави надолу спрямо оригиналния сигнал). Чрез "Blend" контрола може да се смесва фъза с октавера и да се определя баланса между двете опции. А чрез "Output" контрола се определя общото изходно ниво на ефекта. Устройството се захранва се с 9VDC адаптер или батерия. При продажба получавате ефекта. Няма кутия, но ще го опаковам добре, ако се наложи да го пратя по куриер. Състояние: 9/10 (козметични забележки) Цена: 170лв Ефектът се намира в София и може да бъде пробван на място. Възможно е да го пратя по Еконт/Спиди, ако се намирате извън столицата. Не приемам бартери. Телефон за връзка: 08... View the full article
  22. 8-ма мъдрост на Риндзай - "В днешно време, дори и китайците започнаха да правят добри аудио интерфейси...".
  23. Преди 30 години бях изолирал цял апартамент с корк - ама целия, дори коридора и входната врата, но ако е тънък, полза много няма...и като влизах в апартамента, малко се чувствах все едно влизам в някоя пещера. Иначе е красиво де, ако говорим за външния декоративен корк над другия отдолу (бях взел някакъв испански). А за пирамидите - май бъркаш вътрешното акустическо оформление с шумоизолацията. Това са 2 съвсем различни процеса когато ги осъществяваш и единственото общо между тях е принципът за количеството материал - "колкото повече - толкова повече". Имам неприятен опит със стиропор на листове (за звукоизолация) когато бях започнал да си правя студиото. Бяха ми останали много листове 2х1м с дебелина 6 (или 8 см., забравил съм вече) и реших да го оползотворя като допълнителен слой зад стените. Оказа се, че така на листове ефектът е по-зле, в смисъл че се получаваше резонанс в някои ниски честоти и усилване на звука, вместо обратното и се наложи да го махна всичкия и да мина основно на вата...много вата. А тоя пич със стиропора, ако наистина е сложил 50 см., може и да не даде резонанс на такава дебелина (особено ако е цял блок или залепени един за друг листове), но пък да скъсиш с по метър помещението на срещуположните стени...или трябва да ти е доста голямо, или да си голям ентусиаст...или и двете. При мен го има другия момент, че където и да съм бил, винаги съм бил на последен етаж, та този проблем със съседите отгоре, дето го имаш ти, при мен не е съществувал, но пък съм имал съседи отдолу и принципът за "пода", прилича малко като при този на "тавана". Когато човек ходи (особено с обувки или пък жена с токчета)...или пък мести някаква мебел, имаш пряк контакт на това, дето се мести - с пода, а в твърдите тела звукът се разпространява многократно по-бързо и по различен начин, отколкото във въздуха, така че се налага физически да изолираш с гума или някакви тампони, всички тези листове, дето си налепил на тавана, защото дори да се опират само на няколко точки в гипсокартона (примерно), през тези точки ти се пренася доста от звука и пак стига до тебе. Не съм правил досега никъде нищо с гипсокартон, затова нямам опит с него, но пода ми мога да го дам за пример - под него има изградена скара, в които отсеци е натъпкано голямо количество вата и като казвам "натъпкана", имам предвид не наредени листове, а ръчно съм ги тъпкал до откат, докато повече не може да поеме. Самата скара пък съм я изолирал от оригиналния под (преди ремонта) с гумени подложки, за да не предава надолу тропането и ходенето. Ефектът е много добър - в 3 през нощта (най-продуктивното ми време ) мога да пускам монитори + големи боксове (ако работя някакъв денс) с прилични децибели, без да будя съседа отдолу. Разбира се всичко това си има цена - помещението ми е скъсено от всяка една стена, а за да влезеш в него, трябва качиш "стълбичката" на издигнатия под. Освен това всеки градус остава в помещението и лятото без климатик е абсурд да преживееш, но пък зимата може и да не го пускаш много и да се отопляваш само от топлината, дето излиза от усилвателите, ако имаш много като мен. Така че всичко си зависи доколко искаш да намалиш шума, който влиза, респ. и който излиза от помещението - ако не е много, няма нужда да правиш някакви еквилибристики, но ако държиш ти самият да вдигаш джангър през нощта или пък ония над теб са прекалено шумни...трябва да вземеш по-сериозни мерки, защото физичните закони са си все още същите.
  24. Palmer pocket amp, аналог на amp-a работи ок Sonically, this box is rather good: the selection of amp 'models' covers 'Tweed', 'Brit' and 'US', with each offering a different amount of distortion. Tweed ranges from clean to moderate break‑up, Brit from break‑up to hard‑rock distortion, and US from there to heavy‑metal, high‑gain sounds. There's sufficient overlap in the amount of distortion offered by the models that once you pick your starting point you're able to approximate some sounds offered by the other models, simply by adjusting the Drive and EQ settings. View the full article
  25. От Spotify ще ли да вкрват някаква HiFi lossless опция, ама датата на release още не е ясна ... https://www.whathifi.com/advice/spotify-hifi-quality-price-release-date-free-trial-and-latest-news
  26. Преди години си купих един драйв от пич от Пловдив, беше си направил студио в апартамент. Но с половин метър стиропор отвсякъде. Качваш се със стълба в една малка стая, предполагам била хол.
  27. @jabs Да попитам от любопитство, на тая конзола всичките й канали еднакво ли звучат или ма разминавания? Гледах едно клипче на Chris Lord-Alge и човекът обясни, как едно от предимствата на софтуера е, че каналите звучат след 10 години по един и същи начин ..
  28. Няма как да стане само с изолация на тавана. Каквото и да се сложи само на тавана, ефектът ще е минимален - материали от типа на "дунапрен, стиропор и фибран" - даже не влизат в този разговор. За да има ефект трябва да се направи "стая в стаята". Аз имам по-лек вариант реализиран в домашното студио със специализиран винил, вата + гипс картон навсякъде, но без плаващи рамки и тампони, за които вече може @jabs да даде повече информацията. Моят по-лек вариант, който не е евтин също, изолира достатъчно за моите нужди, но ударни шумове, ниски честоти и като си "крещят" комшиите се чува - и аз бях наясно с това предварително. За да стане както трябва изисква доста ресурс.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.