Цялата активност
- Последният час
-
MXR Blue Box M103 (octave fuzz) Продавам аналогов ефект MXR Blue Box, който представлява фъз с октавер (2 октави надолу спрямо оригиналния сигнал). Чрез "Blend" контрола може да се смесва фъза с октавера и да се определя баланса между двете опции. А чрез "Output" контрола се определя общото изходно ниво на ефекта. Устройството се захранва се с 9VDC адаптер или батерия. При продажба получавате ефекта. Няма кутия, но ще го опаковам добре, ако се наложи да го пратя по куриер. Състояние: 9/10 (козметични забележки) Цена: 170лв Ефектът се намира в София и може да бъде пробван на място. Възможно е да го пратя по Еконт/Спиди, ако се намирате извън столицата. Не приемам бартери. Телефон за връзка: 08... View the full article
- Днес
-
8-ма мъдрост на Риндзай - "В днешно време, дори и китайците започнаха да правят добри аудио интерфейси...".
-
Преди 30 години бях изолирал цял апартамент с корк - ама целия, дори коридора и входната врата, но ако е тънък, полза много няма...и като влизах в апартамента, малко се чувствах все едно влизам в някоя пещера. Иначе е красиво де, ако говорим за външния декоративен корк над другия отдолу (бях взел някакъв испански). А за пирамидите - май бъркаш вътрешното акустическо оформление с шумоизолацията. Това са 2 съвсем различни процеса когато ги осъществяваш и единственото общо между тях е принципът за количеството материал - "колкото повече - толкова повече". Имам неприятен опит със стиропор на листове (за звукоизолация) когато бях започнал да си правя студиото. Бяха ми останали много листове 2х1м с дебелина 6 (или 8 см., забравил съм вече) и реших да го оползотворя като допълнителен слой зад стените. Оказа се, че така на листове ефектът е по-зле, в смисъл че се получаваше резонанс в някои ниски честоти и усилване на звука, вместо обратното и се наложи да го махна всичкия и да мина основно на вата...много вата. А тоя пич със стиропора, ако наистина е сложил 50 см., може и да не даде резонанс на такава дебелина (особено ако е цял блок или залепени един за друг листове), но пък да скъсиш с по метър помещението на срещуположните стени...или трябва да ти е доста голямо, или да си голям ентусиаст...или и двете. При мен го има другия момент, че където и да съм бил, винаги съм бил на последен етаж, та този проблем със съседите отгоре, дето го имаш ти, при мен не е съществувал, но пък съм имал съседи отдолу и принципът за "пода", прилича малко като при този на "тавана". Когато човек ходи (особено с обувки или пък жена с токчета)...или пък мести някаква мебел, имаш пряк контакт на това, дето се мести - с пода, а в твърдите тела звукът се разпространява многократно по-бързо и по различен начин, отколкото във въздуха, така че се налага физически да изолираш с гума или някакви тампони, всички тези листове, дето си налепил на тавана, защото дори да се опират само на няколко точки в гипсокартона (примерно), през тези точки ти се пренася доста от звука и пак стига до тебе. Не съм правил досега никъде нищо с гипсокартон, затова нямам опит с него, но пода ми мога да го дам за пример - под него има изградена скара, в които отсеци е натъпкано голямо количество вата и като казвам "натъпкана", имам предвид не наредени листове, а ръчно съм ги тъпкал до откат, докато повече не може да поеме. Самата скара пък съм я изолирал от оригиналния под (преди ремонта) с гумени подложки, за да не предава надолу тропането и ходенето. Ефектът е много добър - в 3 през нощта (най-продуктивното ми време ) мога да пускам монитори + големи боксове (ако работя някакъв денс) с прилични децибели, без да будя съседа отдолу. Разбира се всичко това си има цена - помещението ми е скъсено от всяка една стена, а за да влезеш в него, трябва качиш "стълбичката" на издигнатия под. Освен това всеки градус остава в помещението и лятото без климатик е абсурд да преживееш, но пък зимата може и да не го пускаш много и да се отопляваш само от топлината, дето излиза от усилвателите, ако имаш много като мен. Така че всичко си зависи доколко искаш да намалиш шума, който влиза, респ. и който излиза от помещението - ако не е много, няма нужда да правиш някакви еквилибристики, но ако държиш ти самият да вдигаш джангър през нощта или пък ония над теб са прекалено шумни...трябва да вземеш по-сериозни мерки, защото физичните закони са си все още същите.
-
Palmer pocket amp, аналог на amp-a работи ок Sonically, this box is rather good: the selection of amp 'models' covers 'Tweed', 'Brit' and 'US', with each offering a different amount of distortion. Tweed ranges from clean to moderate break‑up, Brit from break‑up to hard‑rock distortion, and US from there to heavy‑metal, high‑gain sounds. There's sufficient overlap in the amount of distortion offered by the models that once you pick your starting point you're able to approximate some sounds offered by the other models, simply by adjusting the Drive and EQ settings. View the full article
-
От Spotify ще ли да вкрват някаква HiFi lossless опция, ама датата на release още не е ясна ... https://www.whathifi.com/advice/spotify-hifi-quality-price-release-date-free-trial-and-latest-news
-
Koobenot started following Апаратура, запис, микс Шумоизолация на таван?
-
Преди години си купих един драйв от пич от Пловдив, беше си направил студио в апартамент. Но с половин метър стиропор отвсякъде. Качваш се със стълба в една малка стая, предполагам била хол.
-
Studio Construction For Dummies (Съдбата на Една Спалня)
topic отговори на Koobenot's jabs в Изработка и ремонт
@jabs Да попитам от любопитство, на тая конзола всичките й канали еднакво ли звучат или ма разминавания? Гледах едно клипче на Chris Lord-Alge и човекът обясни, как едно от предимствата на софтуера е, че каналите звучат след 10 години по един и същи начин .. -
Няма как да стане само с изолация на тавана. Каквото и да се сложи само на тавана, ефектът ще е минимален - материали от типа на "дунапрен, стиропор и фибран" - даже не влизат в този разговор. За да има ефект трябва да се направи "стая в стаята". Аз имам по-лек вариант реализиран в домашното студио със специализиран винил, вата + гипс картон навсякъде, но без плаващи рамки и тампони, за които вече може @jabs да даде повече информацията. Моят по-лек вариант, който не е евтин също, изолира достатъчно за моите нужди, но ударни шумове, ниски честоти и като си "крещят" комшиите се чува - и аз бях наясно с това предварително. За да стане както трябва изисква доста ресурс.
-
^ Аз съм на мнение, че това са маркетингови простотии и дори и да има някаква разлика, няма да е решаваща. Би ли споделил какво си купил и защо не ти върши работа, да може да ти дадем адекватен съвет. Който и да вземеш от нещата, които си изброил ще ти свършат работа, аз имам Mackie с Onyx предусилватели, както и Focusrite и съм доволен и от двете. Разликата според мен е, че преамповете на Mackie-то внасят малко повече цвят, Focusrite-а е по-стерилен, но с няколко VST плъгина и двете неща мога да ги докарам да звучат добре.
-
Извинявайте, че повдигам темата пак. Бях купил един пулт и се оказа, че не ми върши работа та го продадох.. Чудя се между комбинацията focusrite clarett 8pre и focusrite octopre за повече входове или mackie onyx 24 който ми изглежда много примамливо, но в Интернет пише, че картата на focusrite е по-висок клас? Вие на какво мнение сте? п.п за scralett 18i20 също се чудя и за нея ако може мнение?
-
Няма да правя студио. Идеята е да чувам по малко отгоре и те съответно. Каменната вата очевидно не става, друг ако е правил нещо подобно, ще се радвам да сподели.
-
Според мен преди човек да влезе в студиото/седне да записва, трябва да е наясно какво прави. Като започнем от инструмента – свежи струни, правилна интонация, добре запоена електроника, подходящ избор на адаптери. Следващата стъпка е партии, които са научени до мозъка на костите по отношение на опъвания, тайминг, pitch и т.н. Само и единствено като ги имаме тези неща може да се получи добре звучащ запис, респективно микс. Наистина, едно малко кривване от цялата тази работа праща всичко по дяволите. Тия неща ги говоря от позицията на човек, който смеси целият албум на Сакар - Самодива. По тогавашното време си мислех, че като наредя 20 плъгина един след друг нещата магически ще зазвучат ... ами не става баш така. Липсата на атака/обем/злоба/агресия понякога беше просто в неточно изсвирени засечки и колкото и да подаваш ниски от EQ-то, нещата просто не се получават. Същото важи и за интонацията, ако нещо е разстроено, да с auto-tune можеш да коригираш, но се губи време, пипкаво е и ако не внимаваш можеш да внесеш артефакти. Така че тези неща с грешките рано или късно ти излизат през носа. Така че папагалското повтаряне на една фраза до припадък за мен е абсолютен минимум, за да се постигне нещо качествено. Ето например траковете на Periphery колко естествено и красиво звучат без дори един плъгин върху тях, вдигаш фейдърите и всичко си е на място: До тук по отношение на изпълнението. Има и друга част, която се нарича продуцентска работа и аранжимент – кое, как и защо трябва да звучи, за да звучат нещата завършено, това често е различно от начина, по който бандата свири на живо. В България за жалост това понятие, често е размито и като дойде някой да даде съвет, музикантите с огромното им его идват и казват "Абе ти ли ще ми обясняваш, много разбираш, я си гледай работата ..." и затова и резултатите в повечето случай са посредствени. Извинявам се искрено за хейта, но това са моите виждания, знам, че не всички банди и музиканти са такива, но се наблюдава някаква тенденция. Факт е обаче, че аудио интерфейсите са доста евтини, има доста добре звучащи безплатни плъгини и можем да тестваме, свирим и записваме до припадък, че като дойде време за "студийна работа", хем да стане по-бързо, хем да спестим някой лев.
-
Предлагам за продажба адаптер за P-bass "Select by EMG". Адаптерът е нов. Продадох P-bass-а, където щях да го монтирам! Оригинална кутийка и книжка с упътване. Производство KOREA. За 4-струнна бас китара. Пасивен. https:/reverb.com/item/6171009-emg-select-p-bass-style-pickup Контакти на о876 о88 63о САМО в работен ден от 15-20 часа или на лично. View the full article
-
Видео, в което показвам каква апаратура използвам за записи и на живо, как записвам, какви плъгини използвам и т н. Reaper е програмата, която използвам. Понякога кубето е Roland JC - 40. Обяснявам в контекста на записа на "Bold As Love": По принцип хубавата апаратура звучи добре и без никакви допълнителни корекции. Записът е добър и без всички тези плъгини и т.н. За мен това е фактор за хубава апаратура. Видеото на Георги Пармаков, което споменавам, и от което съм научил за някои от плъгините е това: https://vm.tiktok.com/ZNd9xXJhb/ Сега виждам, че е направил и по-обстойно видео, което още не съм гледал, но го поствам тук: Споменавам Revelan Friedman, във връзка с дилея. Видях видео, което беше постнал тук за опция, с която не маже в микса. Хареса ми и започнах да я използвам, ще постна клипа тук: И поставям един въпрос (дискусия ако щете'): Как предпочитате да записвате/свирите/вадите: - Да изпипвате най-малките детайли, да вадите абсолютно точно всичко, да слушате отново и отново, да забавяте, да слушате изолирани партии, да прекарвате много време в достигане на "перфектния тейк" (което примерно може да отнеме 50 тейка и това е след като си свирил даденото нещо примерно една седмица след като си го извадил, за да ти "влезе в пръстите"). Или: - Кефите се на първичната енергия, и смятате че свирейки отново и отново се губи заряда. За мен лично много зависи какво свиря и също така най-често е комбинация от двете. Има легендарни парчета и сола, които според мен трябва да се извадят. Но дори да решим да интерпретираме (както аз в случая) е хубаво да се облягаме на стабилна основа (визирам да си извадил парчето, да си го слушал в оригинал, в различни варианти и тогава вече да пречупиш през собствената си призма). Ако свириш в кавър група е въпрос на уточнение, но много често според мен "Искам да го изсвиря като себе си" е оправдание и всъщност е "Мързи ме да си науча партията". Истината за мен, е че е много трудоемко да свириш, както трябва, но пък за мен си струва. Собствения стил се изгражда с много крадене. И обикновено, колкото по детайлни сме, толкова по-добър ще е и стилът ни. Моят учител казва "красотата е в детайлите" и винаги съм подкрепял това твърдение. Когато записвахме първия авторски албум на Project 7, имаше едно парче (Seventh seven), което е много криво/гадно за солиране... Един ден се пробвам да направя запис в студиото и не става и не става... Прибрах се и споделих неволите си с баща ми и му казах колко е криво/гадно, и че не става... И той ми каза "Свири и ти криво/гадно... На следващия ден отивам пак да пробвам и имам спомен, че е 16:54 и Stoyko Lisichkov ми казва на майтап: "Имаш време до 17:00". Пуска ме и го записах от един тейк... И той каза "Имаш още 3мин..." Тази история показва другата "тайна" според мен: Понякога, когато пробваме отново и отново и не става, просто трябва да си дадем почивка и да оставим или за за по-късно или за следващия ден... А това в въпросното парче:
-
Не разбирам от изолации, но знам, че звуко/шумоизолацията е изключително скъпа и няма общо с акустичното третиране. Второто е за да се постигне стая с по-добри/приятни/реалистични отражения, която да става хем за прослушване, хем за записи, без да се чуват кънтежи. В БГ знам, че една от малкото фирми, която се занимава с това професионално е Acoustic Force, другото място, където е инвестирано да се направи като хората е Sofia Live Club. Може би си струва човек да даде пари само за консултативна дейност, за да е ясно струва ли си главоболието или не. Ето Ютуб каналът им. https://www.youtube.com/@acousticforce2708/videos
-
Не трябва ли да е нещо плътно, корка знам че е, но е много скъп. Приятел ми каза че много добър е "дунапрен" за матраци, оребрен на пирамидки. Но дали ще върши работа и за това аз да не чувам?
-
Zimro123 се регистрира във форума
-
Търси се вокал за Steel Project! Стилът е класически хеви метъл. Бандата има издадени парчета с Tim Ripper Owens (ex-Judas Priest, KK's Priest) и Ralf Scheepers (Primal Fear, Avantasia, ex-Gamma Ray), като предстои да бъде издадено парче с David Reece (ex-Accept). Търси се вокал за участия и студийни записи. При интерес, пишете на ЛС или се обадете на тел. 0884741064 Поздрави Александър Steel Project
-
LTD Jeff Hanneman jh 600 такава търся, предпочитам бартер, частичен бартер гледайте ми обявите. примерно директен бартер за Marshall JTM 30 combo andamp; Ibanez Parrot boxView the full article
-
Здравейте! 😊 Още един джем върху една сешънска тема на Жобим. - So Danco Samba. 😊🎸 Реших да я кача тука, да не става всеки джем на отделна тема и т.н. 😊 Сигурно, ако качвам други джемове, предимно джаз стандарти, ще ги качвам тука. 😊
- Вчера
-
Предлагам за продажба китара от 1994-тa "SAMICK"-STRATOCASTER. Производство INDONESIA. Модел LS10. Състояние 8.5/10, малко е ползвана. Има чукнато на две места по тялото. Вижда се на една от снимките. https:/samick.fandom.com/wiki/Samick#Indonesian_Models Контакти на съобщение или на тел.o876 o88 63o - САМО след обяд в работен ден 15-20 часа. View the full article
-
^ На обратното мнение съм. П.П. Не визирам конкретния случай на Baby Thomas.
-
Според мен каменната вата не е добър шумоизолатор.
-
🔥 Представям ви следващия ми проект, който отново е мега брутален Drill. Нека песента да кънти в дома на всеки един от вас търсещ мотивация, да гърми във всяка една зала и да се чува в колата на всеки махленец! Никога не давайте назад, и никога не се отказвайте от своя път! 🔥
-
Преди 2 години някъде се наложи да правя ремонт в едната стая (където спя) и реших да сложа "вътрешни стени" от гипсокартон + тежка каменна вата. Както и на тавана, поради причините посочени от теб. Също и за термоизолация, но конкретно на тавана беше изцяло против шум от съседи. Купих сравнително читава вата с добри параметри. Термоизолацията се подобри многократно, шумотевиците отвън и отстрани също (тук влияе и дограмата). Джангъра отгоре обаче си остана на 90-95% същия. Тоест усеща се някаква полза, но минимална. Как точно влиза и откъде и защо не съм много сигурен, но на практика това е резултата, поне в моя случай.
-
Така. Проблема е решен. Продадох китарата. Благодаря за мненията.