Jump to content
Българският форум за музиканти

Всичко без продажби

Показване на теми in Търсят се музиканти!Ноти и учебни материалиДруги инструментиКитараУдарни инструментиКлавишниБасВокалиХардуерСофтуерСъвети, трикове, въпросиКакво, къде, кога ?Авторска музикаМузикален бизнесТеория и КомпозиранеИзработка и ремонтГоворилняLiveСемплиКитарниБасДжемКавъриВидеоДухови инструментиТекстописанеДругиВашата продукцияНови албумиХай-ендMusic Center IkonomovЕлектронна музика и DJ - средства и похватиFactor7, 8, 9 - струнни китари и баритони публикувано в последните 6 дни.

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Аз лично бих карал на софтуер, докато софтуерът не ти стане тесен, това ще се случи след доста време. Принципно хардуерът звучи "по-добре", затова и истинският Distressor си струва 2k EU, пък плъгина е няколко стотин долара ... но той идва и със своите лимитации като например: едно EQ/компресор и т.н. може да се ползва само на една писта ... и толкоз, ако искаш да обработваш повече инстанции/канали трябва да прекарваш сигнала повече пъти през него и да го запишеш така промените са ти необратими, веднъж минал през хардуерен EQ/компресор сигналът си остава такъв, което за начинаещ човек според мен не е много удачно звуковите му качества се променят с времето – това, че е звучал по един начин пред 20 г., не е гаранция, че ще сега ще звучи по същия начин, освен това цялото му сервизиране като копчелъци, подмяна на елементи пак трябва да се поеме от теб главоболие си е да го връзваш към интерфейс/миксер/DAW - трябва patch кабели, подходящи входове и изходи ... абе мъка Готино е да се работи с хардуер, но при положение, че е читав и знаеш какво искаш да постигнеш. На твое място бих инвестирал тази сума в някакъв bundle от плъгини (Fab Filter/TRacks/Waves и т.н.), повечето звучат по един и същи начин или им се препокриват функциите, едва след стотици/хиляди избутани проекти, в които си назубрил работата на плъгините и си им ударил тавана, наясно си какво ти дава харудера след А/Б тестове и на теб лично ти върши работа, аз бих инвестирал в хардуерни играчки. Те и като цяло са за твой личен кеф и удобство, клиента няма да ти плати повече, щото му прекарваш сигнала през аналогови EQ-та а и тая работа него не го интересува ... той иска готово парче, много малко хора ще се хвалят, че парчето им било с "аналогова топлина". Ако има някакви плъгини, в които човек би си струвало да инвестира отвъд стандартните бъндъли, аз бих се фокусирал над: UAD Sound City Studios Plug-In - прави прекрасен room ефект, повечето плъгини правят изкуствена/нерелаистична "стая" при смесване на барабани Auto-Align 2 - за времево/фазово коригиране на сигнали (барабари/китари и т.н.), макар че новата версия на Reaper има и такова нещо вградено И тия двата при положение, че смесваш барабани/повече акустични инстурменти. Ако ще се разправяш основно с хип-хоп/трап/електронна музика/бийтове и т.н. няма да са ти много от полза, според мен. Всичко останало като функционалности бъндълите от плъгини ти го покриват. И на финала – най-важната инвестиция за мен е туториалите и избутаните проекти. Познанията за начина на работа на EQ-то като инструмент са в пъти по-важни, от който и да било плъгин, защото първото е философия, а второто конкретна имплементация.
  3. Вчера
  4. ^ Благодаря, колега! Ригът ми включва: 1. Този бас 2. Усилвател tc electronic BG250 3. Една лампова напръжка EDEN glowplug tube warmer. Това е. Поздрави!
  5. Waves Audio малко са прекалили с маркетинг решенията. На клипчето се сравняват изключително зле смесени барабани с фазови проблеми, спрямо бездушен семпъл, тригиран по MIDI. Нямам нищо против семплите, самият аз ги ползвам за постигане на консистентност и обем, в комбинация с истински барабани, но да се правят подвеждащи видеа, при които да се демонстрира умишлено некадърно смесени/просвирени барабани спрямо софтуерен модул за тригиране, само и само да се продава ми идва малко в повече. По никакъв начин не умаловажавам труда на инженерите зад продукта, просто такава пошла и агресивна реклама ме отблъсква.
  6. Последната седмица
  7. DANEV

    Octave

  8. Ами честно казано на мен ми звучат еднакво.... но моите уши не са top-quality
  9. Специално този лупер има вграден входящ и изходящ миксер с компресор и еквилайзер. Има шест изхода. Има и фантом Пауър за кондензаторен микрофон. Има два входа за микрофони и още 4 входа за други инструменти. Има и всякакви ефекти за китара и микрофони. Първо ще експериментирам с наличните микрофони, за които споменах по-горе. Вече започва да ми се изяснява начина на работа. Благодаря за съветите!
  10. Демо от колегата @RevelanFriedman на Sim1 XT+.
  11. Video - Facebook_2.mp4
  12. Звука се разпространява винаги надолу.Но и настрани и нагоре зависи от озвучителните тела и мощността.Примерно сет акустични барабани няма начин да не се чуват надолу и настрани нагоре само два етажа.Лампова стотарка с халф стак усилена на 6 от 10 на Лийд и Крънч се чува ясно на 100 метра извън сградата,надолу по всички етажи,нагоре няма значение.Така де каквато и изолация да има е все тая.Не мисля,че е възможно е панелен блок да не вибрира цялата сграда заради арматурата,тръбите за водата и парното,талашитените врати и т.н.По разумно е ако си решил да вдигаш шум да смениш жилището отколкото да се занимаваш с изолации.Така стоят нещата от моя гледна точка.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.