Jump to content
Българският форум за музиканти

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/30/2019 in Posts

  1. 3 points
    Супер - ама, за да е в темата -> снимки отвътре, какви са измененията - > звуци?
  2. 3 points
    Винаги Paul Reed Smith Custom 24 е била сред китарите, които съм искал да притежавам. Вече мога да се похваля с PRS Custom 24 / 2007 / HFS/VB пикапи / Thin neck. Имах съмнения дали като човек, който е свикнал адски много със суперстрат спортисти (Ibanez), ще мога да оценя подобаващо тази китара. Смея да твърдя, че надмина всичките ми очаквания.
  3. 2 points
    Търсих по-дълга китара за баритон, и на края взех нещо подобно. 26.5" скала. Радвам се, че не е със седем струни.
  4. 2 points
    Днес ми дойде... Имам за продаване един Tektronix 2445...
  5. 2 points
    KD знае как да прави китари! Честито!
  6. 1 point
    Усилвателя е буустнат с въпросния дист. а Воксчето го ползвам само като кабинет симулация през линейния изход.
  7. 1 point
    Ето още един който много ме радва..
  8. 1 point
    ... мойте 5ст... исках "rosewood" за JimRoot теле-то си .... и така и така реших да ми се направи нек защо да не е 27" ... директна смяна за 25.5" .... другата директна подмяна беше например 28-5/8" просто все едно още 1(2) прагчета след нулевото(nut) .... ако имаш boltOn китара ... може това да е варианта за теб ....
  9. 1 point
    Измененията са, че вместо два германиеви диода, поставих три силициеви, от което се получава звук с повече високи честоти и асиметрично подрязване на вълната, което е подобно при ламповото изкривяване. Също така изходният кондензатор го замених с по-висок капацитет, а вместо танталови кондензатори, запоих електролитни. Много съм доволен от полученият резултат.
  10. 1 point
    Аз имам по-добър въпрос: на PRS-а горе къде са му щракалките?
  11. 1 point
    Тея не се развиват нормално, как може да сложат щракалката там?!?!?
  12. 1 point
  13. 1 point
    Здравейте хора търся хора за съвместно приятелско свирене. На 17 съм и съм от Бургас. Свиря предимно песни на blink 182 ,green day, offspring и др.
  14. 1 point
    Реших да вляза да се похваля с един Classic 50s в Daphne Blue.
  15. 1 point
    Едно любимо соло...
  16. 1 point
  17. 1 point
    Работи се по нещо подобно. Началото на следващата година се надявам да стартира.
  18. 1 point
    За мен схемата е ясна: Много музиканти/групи(обикновено зле), които просто искат да се самопокажат пред публика за да се направят на интересни -> малко клубове -> ниска средна цена на заплащане.
  19. 1 point
    Айде - нова година, нов късмет! Аз съм от тези, които се запънаха срещу идеята хората, които се занимават с музика за хоби да си правят синдикат, да го обявят за "музикалният синдикат в България" и да започнат да преговарят за пари с клубовете. Според мен, когато става дума за авторска музика и свирене в клуб - заплащането трябва да си е на вход. Това е най-реалната и адекватна преценка - колкото хора са дошли да чуят авторската ти музика - толкова пари ще вземеш. Ако парите са ти малко - прави по-качествена музика. Твърдо заплащане (на хонорар) трябва да искат музикантите, които биват наемани от клубове, ресторанти, барове, кетъринг фирми и т.н. Тяхната работа е да забавляват хората с музика (предимно), а и да изсвирят парчетата, които наемащия изисква ("Свирете само фънк от 70те"). Уговорката обикновенно е устна, но си има изисквания, които определят и заплащането (например "Трябва ни квартет за 70'тарски фънк; ще свирят 3 серии по 45мин с ето тези парчета за по 200лв на човек). Обобщение (за 2948 път по темата в този форум) - твърдо заплащане/претенции за пари/подобряване на условията на труда и т.н. трябва да искат хората, които се изхранват с музика (професионални музиканти). Хората, които си свирят САМО парчетата, които ги кефят (авторски и/или кавъри) и по начин, по който ги кефи и там, където ги кефи - да свирят на вход, както е навсякъде по света. Не мога да разбера защо някой, който свири общо 4 кавъра на Металика и 2 на Гънс ще участва в синдикат, ще взима мнение за заплащането и условията на труда на професионалните музиканти. Ако някой може да ми даде някакво логично предложение, различно от моето - да заповяда. Последният път някои от участващите в темата само мрънкаха и спориха, без да кажат нещо конструктивно. Весели празници, Петър
  20. 1 point
    Здравейте . да дам и аз своя принос към тематиката за заплащането. 1. ЕСТЕСТВЕНО ЧЕ Е ПОДИГРАВКА ДА СЕ ПРЕДЛАГА СВИРЕНЕ ЗА ДВЕ ВОДКИ И 20 ЛЕВА. ДВЕ МНЕНИЯ ПО ТОЗ ВЪПРОС НЯМА. но............. 2. Много малък процент от музикантите от на "запад" са т.нар професионални музиканти - т.е изхранват се само от музика - и са съсредоточени в големите градове. За справка Милчо Левиев след като е бил диригент на биг бенда на БНР и един вид звезда в БГ за времето си , когато отива в Америка за да свири в бенда на Дон Елиас живее доста време от помощи за бедни , купони за храна...И то когато джаза е бил в силата си и сериозно популярен. 3. Дори и т.нар професионални музиканти не се срамуват да свирят халтури и ресторантски звуци по коктейли , партита и т.н когато останат без ангажимент. 4. Проблемът в ниското заплащане на музикантите е генерален проблем на БГ - в Америката имате възможност да работите в Макдоналдс 8 часа, което осигурява мизерно но достатъчно съществуване и след това да свирите каквато идиотия ви хрумне за лично удоволствие..което прави възможно и наличието на некомерсиалната музикална култура 5.За съжаление една сериозна част от добрите БГ музиканти са си решили проблема като свирят Макарена на шведските баби за по 6 месеца в годината. На практика синдромът Кипър- кораби- Абу Даби - Норвегия - Швеция вече десетилетия обезкръвява БГ музикалната сцена - истината там отиват страшни музиканти който свирят глупости по 5 часа ( не пет серии по 20 минути !! а пет 5 часа) след което най малкото с което им се занимава е креативна музика. 6.50 % от станалите леко известни БГ музиканти придобиват просташко и непрофесионално отношение към публиката. На концерти се ходи пиян и напушен като свиня с идеята че видиш ли той и Хендрикс правел така... но комент...Това е скапано и тъпо отношение към работата и затова и 20 лева е много - присъствал съм на такива концерти когато на след края на парчето барабаниста вдигаше пианиста от клавира , защото не можеше да стане. Един ярък пример от миналото - свирехме в обща репетиционна заедно с някои от имената тогава в БГ рок сцената. В бандата където аз бях имаше един барабанист 47 годишен тогава , невероятен професионалист, вадеше и свиреше едно към едно Вини Колаюта. Та докато т.нар звезди само дето не пикаеха с извинение на пода на репетиционната, този човек който можеше да им е баща метеше пода преди всяка репетиция с обяснението - ами , аз , свиря тук, от педалите на барабаните се вдига прах ... Обаче това е човек който свири повече от 30 години в от които 20 извън БГ и знае как трябва да се отнася музиканта към репетицията. Та същият този човек ми разправяше как след като завършат последната серия в клуба в Италия, си сменя дрехите и става сервитиор в същия този клуб...С КОЕТО НЕ ИСКАМ ДА КАЖА ЧЕ ТРЯБВА ДА Е ТАКА... но в крайна сметка е един вид оцеляване което може би си струва ако искаш да продължиш да си осигуряваш едно луксозно изживяване - а именно да се занимаваш с това което обичаш - музиката.. НО такъв компромис и такова посвещение става само след като твърдо си решил в себе си да следваш определен път. Аз лично си признавам че имах този избор и не успях да го реша в полза на музиката - за това обаче шапка свалям на тези които са го направили без да мрънкат - " ама видиш ли , тез идиотини не са ни оценили , пък ний сме гений, у на мама то...". Такива хора рано или късно ще успеят и ще постигнат това което искат Кураж, дружина...)
  21. 1 point
    Намери си приятелка, която да не е толкова инфантилна, вместо да го изтъкваш като повод за по-високо възнаграждение. Тези "рискове на професията" много добре си ги осъзнавал преди да се захванеш сериозно с музиката. За пореден път казвам, че мрънкането не е основателна причина да се повиши заплащането на музикантите. И всъщност никой не го е грижа колко трудности си срещнал заради избора да бъдеш музикант - слушателите не са слушатели, за да слушат колко е трудно за музиканта в България, а за да слушат качествена музика, а 'работодателите' не плащат задето те е зарязала някаква мацка, а задето си им напълнил клуба. Така че, "колко ти е струвала китарата" си е тема за на маса с приятели или колеги, а в музикалната индустрия, колкото и да не ни се иска да я възприемаме като индустрия, действат други принципи. Извинявам се, ако написаното е прозвучало грубо, заядливо и т.н. Наистина "кой съм аз" 18 годишно лапе да те учи, при положение, че сигурно свириш отпреди да се родя, но все пак всеки има право на мнение, нали
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?

    Sign Up
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.