Zmeia Отговорено Октомври 27, 2011 Отговорено Октомври 27, 2011 Снощи екранирах с медно фолио squier bullet strat SSS. Резултата е учудващо добър. Изчезнаха всички видове шумове и брумове колкото и да усилвам кубето. Много е важно фолиото ДА Е МЕДНО. С Алуминиево НЕ СТАВА !!!! Цитирай
Sad But True Отговорено Октомври 28, 2011 Отговорено Октомври 28, 2011 (Редактирано) Би ли обяснил защо не става?. Защото на доста китари съм слагал алуминиево и резултата е, както ти се изразяваш, учудващо добър. :greenball: :greenball: Редактирано Октомври 28, 2011 от Sad But True 1 Цитирай
Lord Shredulous Отговорено Октомври 29, 2011 Отговорено Октомври 29, 2011 ^Може да е пробвал да си екранира китарата със станиол от шоколад... Става с алуминиево фолио. 2 от китарите ми имат такава екранировка на задния капак за електрониката. На пикгардите също има такава екранировка от долната страна, където са потенциометрите. 1 Цитирай
golfabitch Отговорено Октомври 29, 2011 Отговорено Октомври 29, 2011 И при мен с алуминиево фолио се получава много добре. Цитирай
Zmeia Отговорено Октомври 29, 2011 Отговорено Октомври 29, 2011 Добре де,моят бас фабрично беше направена с алуминиево фолио, струните ми пукаха при допир, а и имаше доста брум. Махнах алуминиевото фолио и сложих медно и всичко се оправи. Последно екранирах един Squier който също имаше алуминиево фолио под потенциуметрите - все едно нямаше нищо! От тук съдя че нестава с алуминиево фолио. Цитирай
Mairomaster Отговорено Октомври 29, 2011 Отговорено Октомври 29, 2011 Не ти е достатъчно голям сета от данни за добра статистика Цитирай
L.K. Отговорено Октомври 30, 2011 Отговорено Октомври 30, 2011 Не е проблемът в материала мед/алуминий, а в това дали отделните листове са електрически свързани или не. Медта се запоява с лекота, докато при алуминия това не е лесно и се ползват пресови връзки - притискане, мачкане, нитоване. В любителски условия трудно се получават сигурни връзки. Цитирай
rbtrjll Отговорено Януари 16, 2013 Отговорено Януари 16, 2013 Чакайте сега, не ми се карайте,ама аз пак не разбрах Жака трябва ли да е изолиран от екрана? На жака минус-а става дума де. Щото тои нали си има минус, а с екрана ше станат 2, значи става граунд луп, което се стремим да избегнем, ако чета и разсаждавам правилно Т.е да имам само една маса, а не паралелки. Добре де, и тук ще питам.......направих си биг муфф-а с операционни, всичко спазих, само входа и изхода си ми на кутия. ами имам 50 хз брум, а захранвам с бактерия, от ефтините опампи ли ше е , или баркам някъде по сhемата?от гауссмарков е Цитирай
genatawa Отговорено Януари 21, 2013 Отговорено Януари 21, 2013 Здравейте някои екранирал ли е самите адаптери и ако е как Цитирай
7thString Отговорено Януари 21, 2013 Отговорено Януари 21, 2013 на жака нямаш + и - понеже изхода ти не е балансиран - имаш сигнал и маса. Екрана и всички други маси отиват в общата маса. Цитирай
Mairomaster Отговорено Януари 21, 2013 Отговорено Януари 21, 2013 ^Мисля че не го разбра правилно. Има предвид човека, дали трябва да е изолирано тялото на жака от екрана, така че да не става ground loop през екрана към обща звездна точка и през проводника земя, който свързва жака със звездната точка.Според мен трябва да е изолиран жака. Цитирай
rbtrjll Отговорено Януари 31, 2013 Отговорено Януари 31, 2013 (Редактирано) ^Анджък, точно това исках да питам А при ефектите пак така ли трябва да е? Tелата на жаковете и корпусите на потенциометрите трябва да ли са изолирани от кутията? Редактирано Януари 31, 2013 от rbtrjll Цитирай
7thString Отговорено Февруари 1, 2013 Отговорено Февруари 1, 2013 Според мен в тоя случай линиите са пренебрежимо малки, за да има каквото и да е значение, но нека баш инженерите се изкажат Цитирай
Linchpin Отговорено Февруари 1, 2013 Отговорено Февруари 1, 2013 (Редактирано) При китарите корпусите на потенциометрите са изолирани от екрана (фолиото), а замасяването им става посредством отделен кабел за всеки потенциометър поотделно към една обща точка. Ники фена това го е обяснил и онагледил със снимков материал. Също от там може да се види, че буксата не е изолирана от екрана (фолиото) . За ефектите няма нужда да изолираш корпусите на потенциометрите, само захранващата букса, ако е в метален корпус. Старай се всички маси да са събрани в една точка. Редактирано Февруари 1, 2013 от Linchpin Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 1, 2013 Отговорено Февруари 1, 2013 (Редактирано) На мен ми се вижда къде-къде по-важно да ползвате копчета на потенциометрите, които да имат пластмасова вложка. Често металните копчета нямат такава и като ги пипнете, за да си регулирате волюма/тона, се получава така, все едно пипате струна - и което е по-лошо - при въртене на потенциометъра се чува неприятно пукане, понеже оста му се трие в корпуса при въртене - и двете части са електропроводими(а и металното ви копче), а гърбовете на потенциометрите са заземени. В резултат се получава ефект, подобен на това да хванете един метален предмет и да го търкате в бриджа на китарата, без да държите струните - много неприятно хъркане. Затова, според мен трябва или да се ползват пластмасови копчета, или метални такива с пластмасови вложки(така, че потенциометъра да няма галваничен контакт с металното копче) или пък трябва да си направите някакви други точки за заземяване, вместо на капачките на потенциометрите, в случай, че много си държите на копчетата. Някакъв вариант е и осите да се смажат с електропроводима смазка, но той крие и своите рискове. Редактирано Февруари 1, 2013 от Evtim Djerekarov 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.