salt Отговорено Януари 26, 2006 Отговорено Януари 26, 2006 Вие говорите тук за C1 ама аз искам да питам за едни друг модел на студио проджектс .Това е B3.виждам че може да се превключват различни режими на работа ама не мога да чатна за какво всъщност се използват.В края на краищата кой е по - добър C1 или B3.Препоръчайте ми,защото на мен ми трябва за всякъкви случаи за запис на глас,китари и барабани и квото се сетите дори и акустично пиано и други акустични инструменти.Каква е основната разлика между B3 и C1? Цитирай
f1_sound Отговорено Януари 26, 2006 Отговорено Януари 26, 2006 Микрофона го има в магазина на Динакорд в Пловдив струва 188лв + държача Аз лечно го пробвах през пулт на ямаха от серията MG и слушалки AKG 141 и направо микрофона ми скри шапката много искрящи високи има а аз точно такива микрафони харесвам Бях чел за него някъде че схемата му е крадена от нойман U87 и дефакто пари за разработка не са давани затова струва толкова и аз се замислям да взема един :think: Цитирай
synchu Отговорено Януари 26, 2006 Автор Отговорено Януари 26, 2006 Микрофона го има в магазина на Динакорд в Пловдивструва 188лв + държача Аз лечно го пробвах през пулт на ямаха от серията MG и слушалки AKG 141 и направо микрофона ми скри шапката много искрящи високи има а аз точно такива микрафони харесвам Бях чел за него някъде че схемата му е крадена от нойман U87 и дефакто пари за разработка не са давани затова струва толкова и аз се замислям да взема един :think: ам за Б1, като гледам цената приказваш, ако Б3 е 188 кинта утре отивам да купя два че е крадена, крадена е ...ама резултата не е У87 ... Цитирай
f1_sound Отговорено Януари 26, 2006 Отговорено Януари 26, 2006 За B1 става на въпрос Вурно, че не е Нойман ама да ти кажа от първо впечетление аз имам и C3000 на AKG и май В1 не му отстъпва а струва 2 пъти по малко :think: това е на първо впечатление все пак не съм записвал с него Цитирай
yamaha Отговорено Януари 26, 2006 Отговорено Януари 26, 2006 Нямам много време да пиша, затова накратко: B1 - добър микрофон, без особени претенции за нещо кой знае какво. C1 - една класа над него, доста универсален за различните гласове. От B3 нямам впечатления - предполагам, че като звук е нещо доста подобно на B1 + омни и осмица. TB1 изглежда добре, но вместо него бих предпочел да имам Т3 - не само защото е най-скъп, но е от C серията с лампа. П.П. Впечатленията ми за двата микрофона се основават на работа предимно с вокали....с инструменти нямам много поглед как се държат... Цитирай
f1_sound Отговорено Януари 27, 2006 Отговорено Януари 27, 2006 B1 - добър микрофон, без особени претенции за нещо кой знае какво.C1 - една класа над него, доста универсален за различните гласове. Аз пък чух от един пич, че С1 не се различавал много от В1 :think: Общо взето думие му бяха, че С1 ставал да си сипваш колата в него това е негово твърдение, а пича се занимава от доста годинки с звукозапис и съм склонен да му повярвам но все пак това не е мое мнение де В1 Type: FET 3 micron 1" large single diaphragm Polar pattern: cardioid. Frequency response: 20~20000Hz. Sensitivity: -34dB,(0dB=1V/Pa) Output impedance: <200 Ohm. Load impedance: >1000 Ohm. Maximum SPL: 132db Noise: 12dB-A (IEC651) S/N: 82 dB. Power requirement: 48 +/- 4V. Current consumption: <2.5mA. Circuit: transformerless circuit, featuring extremely low self noise and large dynamic range. Connector: Gold-plated 3-pin XLR С1 Type: Pressure gradient solid state condenser microphone Polar pattern: Cardioid. Frequency response: 20~20000Hz. Sensitivity: 14mV/Pa=-37dB(0dB=1V/Pa). Output impedance: <200 Ohm. Load impedance: >1000 Ohm. Maximum SPL: 142dB SPL for 1% THD @1000Hz(0dB SPL=0.00002Pa). Noise: (Line): 27dB (A weighted)---17dB. S/N: 77dB. Power requirement: 48 +/- 4V. Current consumption: <2.5mA. Circuit: Discrete FET balanced symmetrical output. Connector: Gold-plated 3-pin XLR Size: dia: 2.1" length: 8.9" Weight: 26.9oz Pad: -10dB Low cut : 6dB/Octave at 150 Hz. Цитирай
yamaha Отговорено Януари 27, 2006 Отговорено Януари 27, 2006 Аз пък чух от един пич, че С1 не се различавал много от В1 :think: Общо взето думие му бяха, че С1 ставал да си сипваш колата в него това е негово твърдение, а пича се занимава от доста годинки с звукозапис и съм склонен да му повярвам но все пак това не е мое мнение де Ами кажи на твоя пич, че аз също съм пич и също от доста години се занимавам със звукозапис. Освен това работя (и съм имал достъп) до най-различни микрофони (от MXL и SP до най-скъпите модели на AKG и Neumann), тъй че мога да направя сравнение и ми е чудно това негово твърдение, освен ако не е случил някоя дефектна бройка. Обаче за това, че не се различавал много от B1 - явно му трябва един курс по опресняване чувствителността на слуха. Вярно е, че темброво имат прилики...все пак една фирма ги прави, но разликите са повече от достатъчно (в полза на C1) - наистина...не е съвсем като U87, но е доста близо...а и като сметнем разликата в цената може да се каже, че направо му диша във врата. :killyou: Цитирай
Reckless Отговорено Февруари 1, 2006 Отговорено Февруари 1, 2006 (Редактирано) Притежавам С1 и U87. При линейни корекций и на двата и еднакви лампови предусилватели чуваемата разлика е че С1 записва с малко повече високи. А някой спомена по-горе за -10db pad, което никак не е за пренебрегване. Аз лично не бих си взел студиен микрофон без такава функция, защото при по-високо звуково налягане без -10db записваш прегорял /изкривен/ звук, който просто няма оправяне.Знам го от опит.Скоро се наложи да записвам една певица и бях забравил да превключа на -10 и всичко беше ОК до момента в който вдигна децибелите и звуковата картинка стана жалка ! Така, че -10db pad е просто задължително при високо звуково налягане и студийни микрофони без такава функция ми звучат несериозно. Е в крайна сметка всеки си знае най-добре за себе си Редактирано Февруари 1, 2006 от Reckless Цитирай
Fortissimo Отговорено Февруари 2, 2006 Отговорено Февруари 2, 2006 В последните години като че ли излезе мода да се сравняват ниско бюджетни микрофони с U87, като не отричам че е класика(кой не знае за капсулата М7????) , но също така има нови реюниъни на Телефункен Саунделукс, Браунер, защо никой не ги сравнява с U87. Това с класите на микрофоните е много относителна работа. Ако съм с Б2-про на Берингер, след това сигнала ми мине през AMS Neve 1073 DPA и после през компресора на UA или направо целия сигнал праз Focusrite ISA-430 Producer Pac , кой ще разбере с какво съм записвал. Цитирай
Fortissimo Отговорено Февруари 2, 2006 Отговорено Февруари 2, 2006 Някой да е ползвал Solution-D и да каже нещо за него. Интересуваме освен вокали да ли е записвано нещо друго и как се справя. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.