Koobenot Публикувано %s в %s Публикувано %s в %s Колегата @RevelanFriedman сигнализира за един интересен паралелен разклонител на ефекти с 3 независими стерео вериги за dry/wet хави. Cosmic Loop FX - Parallelarator | Stereo FX Loop Mixer & Signal Router Цитирай
Лими Отговорено %s в %s Отговорено %s в %s (Редактирано) Още един такъв на EHX https://shop.ehx.com/item/triparallel/guitar-effects-pedals-new-pedals/ Редактирано %s в %s от Лими 1 Цитирай
TONY Отговорено %s в %s Отговорено %s в %s Въпроса, който ми изниква - кой е този български китарист дето, ще помъкне цели три ампа ( хеле пък 3 глави с 4х12) да свири с тях dry/wet/dry or wet/ dry/wet configurations? За да си отговорим, да погледнем на запад, кой го прави. На първо сещане - Джо Пери от Аеросмит. С Аеросмит, свиреха по стадиони пред 40 - 80 000 публика. Демек пълни стадиони.... Поради разни мечти и мераци на времето си купих на Voodoo Lab, такава машинка е не за само три, ами за цели ЧЕТИРИ ампа.... ( смисъл има, ако имаш камион - и четири коренно различни ампа , като - Фендер, Вокс, Маршал и Меса/Солдано/ Богнер/ Дизел.. трябва да си голяма работа ама наистина голяма, примерно името ти е Стив Лукатър) но реално никога до сега не съм я ползвал.... само я тесвах, като я купих. А годините си минават. Последно замислям да свиря с два комбо ампа, единия с лийд тон, другият клийн и дърти ритъм. Пробвах с обикновен АБY - превключвател на Фендер. Суперско е. Но изключеният бръмчи. Моето решение - https://www.radialeng.com/product/bigshot-aby Цитирай
Baby Thomas Отговорено %s в %s Отговорено %s в %s За да няма брум трябва да разделиш масите, иначе неизменно се получава ground loop. В по-читавите/скъпи "разклонители" слагат 1:1 трансформаторче. Ако подобна джаджа има брум значи е без траф и не става за усилватели, но може да се използва например за две китари. Беринджър имат една стерео играчка за разделяне на масите, от 30-40 лева. И сигурно ще свърши работа ако я сложиш преди единия амп + "евтин/бръмчащ" AB Box. Аз имам, но е залепена в рака, за да го разделя от миксера - върши чудесна работа без да яде грам сигнал. Не мисля че съм го тествал преди китарен амп как се справя, че е олепено и окабелено всичко, но ако има някой много навит мога опитам да я извадя и да тествам. 1 Цитирай
Koobenot Отговорено %s в %s Автор Отговорено %s в %s 7 hours ago, TONY said: Въпроса, който ми изниква - кой е този български китарист дето, ще помъкне цели три ампа ( хеле пък 3 глави с 4х12) да свири с тях dry/wet/dry or wet/ dry/wet configurations? За live по-скоро да имаш 3 паралелни вериги от ефекти/педалчета, дори да ми се наложи да свиря с 3 ампа на живо някога, смесването и управлението аз лично бих го изнесъл в миксер, като вземам сигнала от микрофоните им (да речем). То и там има бая подводни камаъни, ако искам да свирят заедно, като например оправяне на фазата, баланас между блендите и т.н. Иначе ако ще превключвам между тях amp switcher единствено май е по-удачен вариант. Иначе за студио да разклониш сигнала би било готино или да сравниш как се чуват в A/B/C тестове. За на живо, както и самият ти спомена, малко хора се качват на тоя влак да свирят едновременно през няколко ампа. Цитирай
TONY Отговорено преди 20 часа Отговорено преди 20 часа (Редактирано) Хвърлих бърз поглед, кой свирят /или са свирили с мултипъл ампове. Хендрикс, Малмстийн, Слеяр, AC/DC - те общо взето ползват един модел усилвател ( тип звук) по много за sheer volume. По обемен звук на открити сцени. Joe Perry, Brian May - те са с по три ампа wet/dry/wet или обратното. Заради стерео ефекта. Което може да се сведе до 2 ампа dry/wet конфигурация. Eric Johnson - блендва Фендер и Маршал. Джо Бонамаса - при него е лудница от ампове на сцената, въпреки това, всичко е под конец и звучи като рай. Който му е интересно, има Rig Rundown. Петручи и Металика свиреха с Роланд джаз за клийн и Меси за драйв. Металика минаха на Фрактали. Джон май е със сигнатурна Меса.... Стив Вай блендваше , мина на Фрактал. Сатриани беше с 4 канален Маршал/ сега е с 3rd Power - новият му амп. Сатриани винаги ми е звучал по-добре от Стив, сега са в обща група, разликата е малка, но е в полза на Сач , според мен. Всеки си намира, какво го кефи и му върши работа. --------------------------------------------------------- Споменатите горе са от китарният Олимп. Връщам се на Земята. За свирене ( вкл live) с 2 комбо ампа - не знам дали се разбра по-горе, аз си намерих решението - Radial bigshot. Има си трансформатор. Компактен. Просто не ми се мъкне и Voodoo Lab Amp switcher.... Него вероятно бих ползвал, ако някога реша да експериментирам с блендване на повече от два ампа. Редактирано преди 20 часа от TONY Цитирай
Koobenot Отговорено преди 19 часа Автор Отговорено преди 19 часа Разцепих темата да драскаме на воля. 24 minutes ago, TONY said: Петручи и Металика свиреха с Роланд джаз за клийн и Меси за драйв. И тоя Уес Борланд от Лимп Бизкит и той е по горе-долу същата схема - само че Diezel амп и Roland Jazz Chorus. Иначе от другите, които смесват ампове и са по-лекички са Ноел Галахър от Оейзис и Диън Де Лео от STP. Готино звучат и двата според мен, въпрос на вкус. 24 minutes ago, TONY said: Стив Вай блендваше , мина на Фрактал. Не изцяло, Synergy преамп, крайно стъпало, кабинет и микрофон, Fractal-а е само за ефекти. Явно му е писнало да се разправя с безброй педалчета и вериги ами програмира сичко във Фрактала. 1 Цитирай
Koobenot Отговорено преди 19 часа Автор Отговорено преди 19 часа Присетих се и за тази темичка, има интересни отправни точки. 1 Цитирай
TONY Отговорено преди 18 часа Отговорено преди 18 часа (Редактирано) Quote My favorite way to run 2 amps is a wet/dry. Run a dry signal through one amp and all the time based effects like delay, reverb, tremolo, etc., through the wet only amp. You get the bite and immediate attack, plus the normal pre-amp breakup from the dry amp and the wet amp only supplies all the effects. The great thing about it besides it sounds amazing, is that you don't need stereo pedals or have to fight with ground loop problems and capacitance loads from all the long cables going to the pedal board, and back and forth to both amps. A real stereo set-up through the effects loops of both amps can be a major headache if you play in a lot of different places. A wet/dry set-up is super simple. Set's up quickly, and if you're playing in a decent club or other venue with a good PA, you can tailor the wet amp specifically to the room without effecting your dry tone. Сещам се, че съм излизал на сцена с такъв сетъп АМП1 преамп аут - time based effects ( бос педалчета, каквито съм имал, хорус, дилей) - пауър амп ин на АМП2. Беше преди повече от 20 години с тогавашната ми група Аквилон. Определно този сет ъп работи . Сега съм намислил друго, направил съм проба с амповете и бях супер доволен. Като се замислям, Амп1, който ще ми е за соло, няма луп ( звучи вълшебно, като плекси на стероиди). Ако искам дилей към блендата за соло, се сещам за две възможности - 1. 2005-та ( примерно да беше ), бях един от малкото, които гледаха един от първите концерти в Каварна, тогава Саксън свириха безплатен концерт на площада ( публиката беше предимно от Каварна и малко от Варна и десет фена от София с автобус ( нощта след концерта изкарах в интернет клуба) . Пол Куин, Дъг Скарад, Найджъл Глоклър - убийствени музиканти.. Бях се курдисал точно до ( зад мишпулта) на озвучителят им и го гледах как свещенодейства. Идва соло на Пол - бам, сетва дилея в реално време ( мисля, че ползваше ТС Джи мейджър на рак до пулта), после соло на Дъг - пак така. След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години... Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам. 2. Слагам дилей в лупа на АМП2. И предварително озвучителя ни сетва , да кажем така - другият китарист - крайно ляво ( при соло го дърпа към центъра). соло АМП в ляво 20 и ритъм АМП ( с дилей) в крайно дясно. Може би ще проработи -, трябва да се пробва. ПС - нещо се обърках и дублирах поста и в предната тема Редактирано преди 17 часа от Koobenot форматиране Цитирай
Koobenot Отговорено преди 17 часа Автор Отговорено преди 17 часа ^ Няма проблем, ремонтирах поста. 9 hours ago, TONY said: След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години... Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам. Според мен не е и нужно, освен ако озвучителя не пътува с групата, както и ти самият спомена. Какъв е проблемът това да го решиш с едно tap tempo, ако няма click track в слушалките? Ако пък има, още по-лесно, водиш се по зададена стойност. Е, разбира се най-голямата гъзария е с лаптоп, който да ти раздава click track и да ти праща MIDI CC съощбения за различните стойности на дилея за всяка песен и пасажите от песента ... но всичко опира до бюджет, концепция, философия, мотивация и т.н. 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.