Ламби Отговорено Юни 13, 2016 Отговорено Юни 13, 2016 Винаги съм се чудил как някой си купува нещо ново с идея да му сменя каквото и да е там в случая лампи.Нали ако не ми хареса как звучи изобщо няма да го платя.Новия чарк ако нещо се сговни ще го поеме гаранцията изобщо няма значение марката.Разбира се има и други усилватели за други пари,надеждни,вечни могат да се ползват с процесор отпред.Дано да съм полезен. Цитирай
Heartman Отговорено Юни 14, 2016 Отговорено Юни 14, 2016 ^ Как да не смениш консуматив, нищо че е нов.Ако не знаеш лампите са такъв.Като си вземеш нова китара пак сменяш струните с такива които ти харесват.Не свириш с тези с които идва.Същото е и с лампите.Аз бях взел чисто нов H&K и веднага смених лампите, щото китайските не ме кефят.В Бугерата също са китайски.Който иска да си свири с тях. 2 Цитирай
Ламби Отговорено Юни 14, 2016 Отговорено Юни 14, 2016 Това ,което знам е,че като измеря лампите и са тамън няма значение къде са произведени и какво пише на тях.По твоята логика е по добре да е без лампи в магазина.Направо слагаш каквито си си наумил,после другите докато стане.После микс в крайното стъпало и така става. Цитирай
Heartman Отговорено Юни 14, 2016 Отговорено Юни 14, 2016 Да, по-добре да се без лампи, като ще слагат най-евтините. Цитирай
svet.k Отговорено Юни 26, 2016 Отговорено Юни 26, 2016 Изграждането на слух за добър тон си иска време. За съжаление тук нямаме много средства за опити. Наистина най- важното е да се свири. Дори и да си мислиш че си постигнал задоволяващия тон, било с процесор, транзисторни и лампови ампове, най- често се оказва след време че не е така. Свирете, въртете, сучете и нещата ще си дойдат на мястото, не винаги най- скъпото е най- добро или най- подходящо за вас! Цитирай
DaftFunk Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Baby Thomas толкова добре го е казал, че само мога да обобщя: 1.процесор : зае...и го . ако въобще искаш звук 2.ефекти: само 10 процента от звука 3.усилвател : 90 процента от звука. / тук се инвестира / И когато си купиш хубав усилвател пак няма да ти се иска да го оставиш в общата репетиционна където репетират още 2 банди щото винаги ще те гложди мисълта, че някой ти яде лампата докато ти си гледаш мача. Къръг е всъщност спирала... Някой да ме обори ? Цитирай
TONY Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Едни и същи неща се обсъждат вече 12 години. Препоръчвам да се прочете мнението на Евтим от предната страница и по възможност да се вникне в него. Процесори има три вида! 1. Супер гадни - вари, печи приличен звук няма да изкараш. ( най-ефтините и мънечки са обикновено такива) 2. Прилични процесори, могат да свършат прилична работа, обикновено по-голямите флор процесори с повечко възможности. Примери мога да дам много, аз ползвам такива най-вече за експериментиране, някой път ще пробвам дали няма да включа някой по сериозно. 3. Рак процесори, без дистери. например Джи мейджър, Интелифекс, Реплифекс, маршал Джей еф икс - ползвам такива, супер са. Приличен флор процесор, може да си вземе всеки, например домашните китаристи, които искат да пробват нещо по-така и да имат много ефекти. Разни хора, които свирят по професионално, виждал съм по ресторанти, че си вършат работа с такива, не всички са метъл лампови маниаци. Но дори и известен метъл китарист като Драго Драганов, си изкара цялата кариера с най-старият флор проц на Дигитек и все още кара с него. Кой каквото го влече и кефи, с това да свири. В заключение мога да кажа, че тази година гледах и слушах китарист с 4 канален Дизел, който звучеше като с процесор за 200 лв. Според моите разбирания за звук. Цитирай
G.Varbanov Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 ^Силно се надявам да не говориш за This Burning Day, които са с два 4 канални Hagen усилватели :> Цитирай
Hillbilly Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Ама и Брайън Мей да гледаш с трите вързани ВОКС-а пак ще звучи пискливо,ако си под неподходящ ъгъл на централото озвучаване.. Цитирай
iliev.p Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Такаа всички проблеми идват от това, че се имитират чужди парчета и с оборудване за дребни пари не може да се докара звука на оригинала. Нормално нищо чудно, това оборудване е на цена която не може да си позволят доста голям процент от съфорумците! И се започва с въпросите повтаряни сто пъти как да звукна като КУМИРА си? С много много свирене и пари за оборудване! Но по лесно е да свириш собствена музика със свой звук и тогава няма да стои този проблем пари за яко оборудване, демек можеш да свириш с по евтини неща, е не прекалено евтини! Цитирай
iliev.p Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Когато слушам авторските и джемовете, не съм чул лош звук като ефекти на солата, даже много яко звучат.Не е лошо тези новаци да отидат в тези раздели и да послушат. Цитирай
iliev.p Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Иначе въпросите, как за 500 лева да звуча като Слаш, Гилбърт,Гилмор,Стив Вай, Ингви и т.н. Еми няма да се получи. Цитирай
DaftFunk Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 Този тип "приличните" ги знам. Един познат свири с приличен процесор на Vox, "Valvetronix ToneLabSE" с една 12AX7 лампа, но цената му съвсем не е 500 лв. И съм склонен да се съглася, че от това ниво нагоре вече нещата стават прилични. Цитирай
Ламби Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 За да звукнеш,като идола си няма как да стане с процесор.Поне на мен не ми се получава.Нещата,които са нужни:1 китара среден клас и нагоре,2 Усилвател какъвто можеш да си позволиш с 2/12.Останалото са опити мъж да забременее,Откриване на топлата вода и каквото се сетиш. Цитирай
TONY Отговорено Юни 27, 2016 Отговорено Юни 27, 2016 (Редактирано) Споко не са This Burning Day, гледах им един клип, звучат модерно и не по-български. Имам предвид един с Diezel VH4. Но да не се впускам в конкретика, за да няма дразги. За мен и според мен, има доста наши китаристи, които се утрепват с някакви лампови ампове да изкарат тип Рандалски звук, да кажем ала Даймбег, като така или иначе Даймбег с транзисторният си звук ги трепа от всякъде и от раз. То си е до възможности. Този амп Diezel VH4 - сега преслушвам клипчета от тубата, ползват го предимно за резачки. Яко зучи, но ритъм китарите записвани с него не са ми баш по вкуса, солата на Ола Енглунд по-биват. Може да е въпрос на настройки и кой, какво хареса. След като го чух, как звучи в контекст на група, после има и само запис на ампа, не съм особено впечатлен. Отделно, като го чух в клуб, в ръцете на бг китарист, беше някаква резечка, аранжимента на бандата леле майко, и впечатлението ми, че китариста с този прескъп амп звучеше все едно е включил нещо за 200 лв. Това си е мойто мнение. Той може да си се кефи, да се радва на звук за 5 бона или колкото там е дал. Хилбили спомена Браян Мей, който преди няколко дни направи фантастичен концерт с Куин за първи път в София. Аз съм свирил на Ред Спешъл. Трудна китарка е - свирил съм на добро копие (както си и е оригинала - сетнек, махагон, трисоник пикъпи и тн), не на оригинал. Но си мисля, че и на оригинала няма да се свири лесно. Освен ако не си Браян. Още нещо, гледал съм Браян Мей да джеми с някой шредър. Шредъра може да го отсвири, когато са един срещу друг, разни бързашки техники и хиляди ноти за секунда. Обаче като си отидат по групите, нещата се променят коренно. Солата на Мей звучат убийствена в контекст на групата и музиката му и песните са върха, а шредъра увисва - някакви безкрайно дълги и досадни сола и общо взето слабички песни, дето няма да си ги пуснеш повече от веднъж-дваж.... Редактирано Юни 27, 2016 от TONY Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.