enuffZnuff Отговорено Ноември 17, 2016 Отговорено Ноември 17, 2016 (Редактирано) Rusnaka@ Това ще ти свърши работа за запис на вокали http://www.musicworld.bg/bg/c_1093/i_46086/SM_pro_audio_Mini_Mic_Thing.html Има и голяма версия . A по-голям избор имаш тук https://www.thomann.de/gb/misc_acoustic_elements_for_studios.html И една интересна статия за акустичното третиране с панели от пяна http://www.pro-tools-expert.com/home-page/2016/10/14/myths-of-modern-recording-acoustic-foam-treatment-improves-room-acoustics?rq=acoustic%20treatment На сайта на Pro tools expert можеш да откриеш още полезни съвети за акустично третиране. Преди 25-30 години,когато нямаше звукозаписни студиа , записвахме вокалите в гардеробите А ако в крайна сметка държиш на акустични пана , които в холът ти не мисля , че ще ти свършат работа, ето обява на фирма : https://www.bad_link/ad/izrabotka-na-akustichni-pana-akustika-zvukoizolatsiya-shumopoglaschane-ID5dCZQ.html Редактирано Ноември 17, 2016 от enuffZnuff 1 Цитирай
Ogan Отговорено Януари 26, 2019 Отговорено Януари 26, 2019 Ето моето решение в хола. Сега виждам темата и ми звучи точно, като за теб. Наистина смешно, 3 години 2 Цитирай
Koobenot Отговорено Март 14, 2023 Отговорено Март 14, 2023 Вдигам темата от прахта с едно супер интересно интервю с Алекс Нушев, който разказва как добре проектираното помещение може да помогна за записа на естествения обем на инструмента: 3 Цитирай
yamaha Отговорено Март 14, 2023 Отговорено Март 14, 2023 Клипчето е лека реклама на Акустик Форс, но е интересно. Акустиката като цяло е доста сложна материя, защото във всяко помещение имаш хиляди отражения в много честоти, а не ги виждаш - чуваш само крайния резултат от всички тези отразяващи се и смесващи се честоти, и ако нямаш теоретичната подготовка + слуховия опит, трудно ще разбереш защо в различните части на помещението се получават различни проблеми. Като минимум е добре човек да знае как да си изчисли резонансната честота в собственото си помещение (по-точно 3-те резонансни честоти) и да има някаква представа какъв тип материал и в какво количество да окачи тук и там, за да минимизира проблемите. И да не прекалява (като мен) с акустичното третиране, защото като получи накрая един dead room, после го чака обратната процедура на махане част от сложеното вече. 1 1 Цитирай
Koobenot Отговорено Март 14, 2023 Отговорено Март 14, 2023 С цел да кривна с малко offtopic от темата, аз също записвам по "народния" начин - максимално сухо, с динамични микрофони където е възможно и пространството вече го създавам изкуствено, било то с conovolution reverb или конвенционален такъв ... едно от най-големите предизвикателства, с които съм се сблъсквал е създаването на "естествена стая" при ударните, обикновено е комбинация от няколко verb-а с цел да се скрие "изкуствеността". Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.