edgecrusher Отговорено Ноември 25, 2014 Отговорено Ноември 25, 2014 Може би повечето тук знаете, но за които не знаят и се интересуват - списание Guitar World има подобна рубрика във всеки брой, макар и в доста по-съкратен вид. Все пак е интересно четиво. Сори за офф-топика! Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 25, 2014 Автор Отговорено Ноември 25, 2014 ^Имаме някаква идея :> Въпросът е да се синтезира и събере заедно с интересна информация + снимков материал, преведено на български тук. 1 Цитирай
metalhammer Отговорено Ноември 25, 2014 Отговорено Ноември 25, 2014 Bob Bradshaw: ...From 1985 to 1990 I toured with Steve Lukather on all the Toto shows. We were taking a lot of equipment to Europe and it got to the point were we needed to scale down and change things a lot. I go well: here we are with this big rack full of amplifiers that we're basically using as preamps. It was a Mesa-Boogie for a clean sound, a Marshall for a crunch sound and a Soldano for a solo sound.We were just using the preamp section of those amps, so I thought, why can't we make a three channel preamp with clean, crunch and overdrive and we'll use power amps that were using anyway. So I went to Mike Soldano and explained him the situation that we needed to scale our rig down to take overseas. Hence the Soldano X-88 R. Which was my concept, Soldano came up with the circuitry and everything, but it was my thing. The amp came out and it was a big hit. $1800 a piece. Soldano sells em to me for $1700. I only make a $100 for each amp I sell myself, it's like, com'on you now. But I own the prototype. In the meantime I start working with John Suhr. John is building great guitars at the same time, he's interested in doing amp work. John was on the eastcoast. The Soldano preamp needed help, it always needed an extra EQ to breathe some life into it. It was a great basic thing, but it needed some top, some bottom. There were things about it that we wanted to change. Mike Soldano was kind of reluctant to make any of these big changes, he had something going and was happy the way things went. So I went to John Suhr and asked him to collaborate on a preamp, after all this is my basic concept here, I'm not stealing anything, it was my idea in the first place. So John and I started talking over the phone and added some features to the preamp and changed to tonality to suit our tastes. We added the switchable EQ at the tail end because you never know what kind of power amp people are gonna use. It could be a guitar type power amp or even a PA type. And that's where the bad wrap comes in about preamps. A lot of the times guys will use power amps that's a flat response power amp that you can use on your home stereo. Use a guitar amp on your home stereo and it ain't gonna sound right. It's just voiced for guitar. With the EQ on the preamp is easy to make it sound great with almost any poweramp. So the 3+ tube preamp comes out. John and I collaborated on this product and we now started Custom Audio Amplifiers. So that's how the ampline started.Subsequently down the line, after the preamp had been out for some time we decided we wanted to collaborate and make a head. We decided to skip the power amp part of things because there were already so many of em out there already. VHT had come along, Mesa has their 2:90 which is the only they make that sounds any good. The rest of their power amps are awful and they continue to be. That's according to us and the way it sounds with our preamp, all the other stuff might work fine for other things, I'm just talking about my stuff. Also, it's a lot easier to get a guy to change his preamp then it is to change his poweramp. What are we gonna contribute to power amps that is gonna be so revolutionairy and want a guy to change his power amp? As far as I'm concerned, 80 to 85% of the sound is in the preamp.And unless you're using a lower-wattage power amp that you can really crank up and get power-stage distortion, there's not gonna be much difference between power amps. http://www.customaudioelectronics.com/bradshaw_interview.php 4 Цитирай
edgecrusher Отговорено Ноември 26, 2014 Отговорено Ноември 26, 2014 ^^ Похвално е това, което правиш! Съжелявам, че не разполагам с времето да намеря и споделя такава информация и аз. 1 Цитирай
jabs Отговорено Ноември 26, 2014 Отговорено Ноември 26, 2014 (Редактирано) ^edgecrusher, и аз като тебе в началото на темата си казах, аре ся, наи-малкото има uberproaudio и вътре от пиле мляко за който китарист поискаш. Всъщност пишещите дотук в темата по-скоро намират място да обсъдят любим изпълнител... не само гиър но и свирене, любопитни факти, такива работи. Не е лоша идеята И да чуят нови неща, ето аз си мислех че за Люк знам доста работи а се оказа че не е така Накрая се сещам за още един плюс: темичката е позитивна Никой никого засега не е нарекъл глупак, некадърник, etc..... ми че това си е положителен прецедент :) Редактирано Ноември 26, 2014 от jabs 4 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 26, 2014 Автор Отговорено Ноември 26, 2014 (Редактирано) ^И аз се изненадах, че още не е станал спор. Между другото http://www.uberproaudio.com/ ми беше планиран като основен източник, но в последствие разбрах, че са минимум 2 години назад за доста от китаристите. А в последно време се случват доста промени както виждаме. Отвори примерно John Petrucci, който бях планирал преди Kirk Hammett и ще видиш, че новата му китара The Majesty, никаква я няма, а писахме много отдавна за нея в сайта: http://www.muzikant.org/news/393-john-petrucci-musicman-majesty Няма ги Axe-FX риговете му... като цяло са назад с почти всички модерни изпълнители. Затова гледам новини, официални сайтове, форуми и къде що намеря полезна информация. Където може да се вмъкне допълнителна информация и интересни факти се получава още по-добре. На мен примерно ми беше много по-интересно да чета твоята информация за Стийв (Люк) Люкатър и тази за Брайън Мей тук. Изказа ти и този на колегата е грабващ за разлика от "сухия" стил на въпросните сайтове с гиър листи. Редактирано Ноември 26, 2014 от G.Varbanov 2 Цитирай
TONY Отговорено Ноември 26, 2014 Отговорено Ноември 26, 2014 John Petrucci - Mesa MArk V, Mark V:25 electric guitar > dunlop rack wah > distortion box of the week > boss phase shifter > mxr evh flanger > carl martin comp/limit > mark V head > fx send > axe fx ii > fx returns of 2 mark v heads > 2 mic'd mesa 4x12 cabs > FOH ( ей това, някой да каже на какво е съкръщение)the tech says that John uses 1 preset on the axe fx ii -petrucci-preset.jpgClearly he LOOOOVES his mesa boogie tube tone, but I am very surprised at how little use he is making of the axe fx ii! Точно преди 3 три дни е свирил с Марк 5 минито, TC Electronics G-Major and Jim Dunlop Carbon Copy Analog Delay за различни дилеи. Т.е няма нещо кой знае какво различно, остава си на меса лампов кривоч. От AXE FX ползва само един присет, техника му казва, че отново е започнал да ползва стомпбокс ефектите си, като всяка седмица има различен любим дисторжън. Нищо учудващо. 1 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 26, 2014 Автор Отговорено Ноември 26, 2014 (Редактирано) ^Как да не я обичаш на Mesa-та "чайката" Петручи обича да експериментира с много гиър(както чухме от guitar tech-a му) и никога няма да го зареже заради един процесор, независимо колко добър е той. А тоя бонбон Mark V 25W така ми текат лигите по него.... http://forum.muzikant.org/topic/163154-john-petrucci-mark-five-25/?hl=mark http://www.muzikant.org/news/399-mark-v-25w Редактирано Ноември 26, 2014 от G.Varbanov 1 Цитирай
jabs Отговорено Ноември 26, 2014 Отговорено Ноември 26, 2014 Аааааа, "чайката" беше отречена в една друга тема ! Ако я ползва, значи е простак ! Шегуф 3 Цитирай
Yordan_Andonov Отговорено Ноември 26, 2014 Отговорено Ноември 26, 2014 Темата е много готина, особено за такива като мен, които не са навътре в нещата. Друго си е да се показва информация от "кухнята". Благодаря на всички колеги, които намериха време и желание да споделят на български тези неща. Чакаме още 1 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 26, 2014 Автор Отговорено Ноември 26, 2014 ^^Тя оная въпросната чайка е от породата дето гнездят по мишпултовете... уж Между другото първоначално бях доста изненадан от липсата на Mesa Mark V във Axe FX симулациите и после прочетох това от Клиф, техника им. Тяхната симулация е на базата на Mesa Mark IV: "Cliff: "The MK V is basically a compendium of previous Mesa amps. There may be minor differences in tone due to circuit layout but nothing a few tweaks to the EQ can't fix" "Клиф: MK V реално е събрал характеристиките от предхожащите Mesa модели. Има минимални разлики в тона, поради различния лейаут на схемите, но това лесно може да се поправи с настройка на еквилайзер блока" Може това да е една от причините поради която Петручи не се доверява напълно на процесора Ако някой технически запознат с устройството на Mesa Mark серията може да сподели разликите между IV и V ще е супер! Цитирай
musicman Отговорено Ноември 26, 2014 Отговорено Ноември 26, 2014 Тони, FOH = Front of House Ако някой технически запознат с устройството на Mesa Mark серията може да сподели разликите между IV и V ще е супер! В отделна тема разбира се Дайте да не разводняваме тази. 2 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 26, 2014 Автор Отговорено Ноември 26, 2014 Продължение.... METALLICA - KIRK HAMMETT Усилватели: Mesa Boogie Dual Rectifier amp heads Randall KH3 Kirk Hammett Signature Series Preamp Randall RM100KH Kirk Hammett Signature глава Randall Kirk Hammett Signature 4x12 кабинети Randall Kirk Hammett Signature Series RM100KHLTD - Лимитирана серия Randall KH-15 Marshall DSL 2000 глави и Marshall 1960b кабинети Mesa Boogie Tremoverb combo Mesa Boogie Stilleto - като на Джеймс Hiwatt custom 50 Marshall Super Lead Plexi Vox AC30 Marshall JCM 800 2203 VHT 2150 Power Amp . Mesa Boogie Tri-Axis: Marschall JPM-1 Preamp: Bogner Uberschall Peavey 5150 Marschall Mode Four Dumble SSS (Steel String Singer) Ken Fisher Trainwreck: Line6 Flextone: Fender Tweed Combo Matchless Spitfire: Следва... РАК ЕФЕКТИ и ЕФЕКТ ПЕДАЛИ Цитирай
jabs Отговорено Ноември 27, 2014 Отговорено Ноември 27, 2014 ^ Абе Жоро, тоя сладур има ли амп на света дето да го няма ?! 2 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 27, 2014 Автор Отговорено Ноември 27, 2014 (Редактирано) Продължение... KIRK HAMMETT - METALLICA РАК ЕФЕКТИ: TC Electronics G-Major fx процесор - Като на Джеймс Eventide H3000 Ultra-Harmonizer Rocktron Patchmate Rocktron Juice Extractor ROLLAND VG-8 EMB Audio Remote Wah Alesis Data Disk DBX 1074 Quad Gate Dunlop Crybaby DCR-ISR wah control Voodoo Lab GCX Audio Switcher Последните им ригове са изцяло Axe-FX 2 ЕФЕКТ ПЕДАЛИ: Dunlop Kirk Hammett Signature wah pedals Ibanez Tube Screamer Digitech Whammy педали Ernie Ball Stereo Volume Pedal Line 6 MM4 modulation pedals Line 6 DL4 delay Digitech Space Station pedal Way Huge Swollen Pickle Lovetone Wobbulator Lovetone Brown Souce Lovetone Meatball EVH Flanger Voodoo Lab Ground Control футсуич като на Джеймс Furman AR Pro power conditioner като на Джеймс Isolation chamber кабинети Shure UR4D wireless gear - Като на Джеймс Аксесоари: Струни: Ernie Ball RPS 11-48 Адаптери: EMG 81 Перца: Dunlop перца и 222 за слайд китари Колани: Dunlop straps ГИЪР ХРОНОЛОГИЯ: Албум: KILL 'EM ALL Издаден: 25 Юли, 1983 Записан в: Music America, Rochester, NY Китари: -Gibson Flying V #1 Черно с бял пикгард Двата фабрични адаптера са били заменени с EMG 81s през 1987г Основна китара в записите на първите 4 албума Можете да я видите в: "Cliff 'Em All" между песните "No Remorse" и "Metal Militia" Last time used live: "Master of Puppets" gigs -Gibson Flying V #2 Червена с бял пикгад Един Seymore Duncan адаптер, другия е облепен с тиксо Можете да я видите в: Известна снимка на Ларс, който държи 2 V-китари (Така и не я открих) -Fernandes Flying V Черна с бял пикгард Можете да я видите в: "Cliff 'Em All" - ("No Remorse") Усилватели: -Marshall 2-100 ватови глави и 4x12 кабинети Също така е използвал модифицираната Marschall глава на James Hetfield Ефекти: -Boss дисторшън педал - кой не е ясно... Албум: RIDE THE LIGHTNING Издаден: 27 Юли, 1984 Записан в: Sweet Silence Studios, Copenhagen, Denmark Китари: -Jackson Randy Rhodes Custom Черна, EMG 81 адаптер Neck-through body, string through body (без stop bar, само tune-o-matic) Кърк лично си взема тази китара от фабриката на Jackson, когато са били на турне. Китарата тъкмо е била направена. Факт е, че е трябвало да чака 2 часа докато лепилото на нъта засъхне, за да могат да и сложат струни и да мине сетъп. След "... And Justice For All" турнето, китарата е останала предимно за Ре строй. Може да се види в: Cliff 'Em All - (Creeping Death), -Fernandes Stratocaster #1 Черна с бял пикгард 3 сингъл адаптера, Bolt-on нек, Floyd Rose тремоло Може да се види в: "Cliff 'Em All" - ("The Four Horsemen") Усилватели: -Marshall 100 ватови глави и 4x12 кабинети Албум: MASTER OF PUPPETS Издаден: 3 Март, 1986 Записан в: Sweet Silence Studios, Copenhagen, Denmark Китари: Същите като в Ride The Lightning - Все още не са дошли големите пари Усилватели: -Mesa-Boogie Mark 2C amp (Свързан като преамп) -Marshall 100 watt power amp -Marshall 4x12 кабинети GARAGE DAYS RE-REVISITED Китари: Същите като в предходния албум Усилватели: Същите като в Master of Puppets Албум:... AND JUSTICE FOR ALL Издаден: 25 Август, 1988 Записан в: One on One Studios, Los Angeles, CA Китари: -ESP M-II #1 "Skull and Crossbone" Черна, 2x EMG 81 адаптера Skull and Crossbone инлей, обърната нагоре глава Pushead skull стикер на тялото Тази китара е първото ESP MII на Кърк. Главата е малко по-различна от следващите модели. Разликата е в ориентацията на инлеите и в профила на главата. Инлеите са предвидени да са така, за да са вертикални, когато китарата е поставена на стойка. В следващите модели, инлеите са вертикални, когато на китарата се свири. В момента тази оригинална китара се намира в залата на славата "Rock and Roll Hall of Fame" в Cleveland Ohio. Може да се види в: "Live Shit: Seattle" - ("The Four Horsemen") Използвана на живо само в: "...And Justice For All" gigs -Gibson Les Paul Custom Черна, бял байндинг, tune-o-matic бридж 2x EMG 81 хъмбъкъри, златен хардуер Може да се види в: "Live Shit: Seattle" - ("Welcome Home (Sanitarium)"), "Cunning Stunts" - ("Guitar/Bass doodle") Все още се използва в концерти -Tom Anderson ProAM (x2) Ясен, тяло от липа и Floyd Rose бридж. Средният и нек адаптери са ultrasonic stacked единични, а бридж адаптера е Tom Anderson H3. Тази има Floyd със "switcheroo switching" система. Финишът е с черно-бяла топка за боулинг? (нямам идея) Некът е кленов/ Pau Ferro и има стандартен за Том Андерсън китарите профил with с1 11/16" широчина на нъта и EMG 81на нека, Anderson единични адаптери (по време на "Justice" турнетата). За записите на "Metallica" и "Black" турнетата: EMG 81(нек), EMG-S единични адаптери. Bolt-on нек, dot инлеи. Може да се види в: "Live Shit: Seattle" - ("Seek and Destroy") -Jackson Soloist Червена с бял пикгард 1x EMG 81, 2x единични пикъпи Floyd Rose бридж, bolt-on нек Може да се види в: "Live Shit: Seattle" - ("The Thing That Should Not Be") Усилватели: -Mesa-Boogie power-amp -Mesa-Boogie '88 preamp Ефекти: -Aphex parametric EQ Около времето, когато излиза "...And Justice for All", Кърк започва да използва миди система и контролер. Пресетите се управляват за всяка индивидуална песен (EQ, wah и др.) и могат да бъдат сменяни зад сцената от неговия помощник Ian Ferguson. За първи път имама такова голямо количество гиър в звука на Кърк. Албум: METALLICA (THE BLACK ALBUM) Издаден: 12 Август, 1991 Записан в: One on One Studios, Los Angeles, CA Китари -ESP KH-1 Flying V "Devil" Черен с бяло, EMG 81 хъмбъкър, 1 volume потенциометър Dancing devils инлеи Подобен модел по това време - ESP KH-1 Може да бъде видяна в: "Live Shit: San Diego" - ("Last Caress") Много рядко се използва наживо -ESP KH-2 M-II #2 "Skull & Crossbones II" Черна, 2x EMG 81 хъмбъкъри, 2 volume и 1 tone потенциометри Skull & crossbone инлеи Червен "Caution HOT" стикер покрива огромна пукнатина в финиша под бриджа и малък стикер "Kirk's Guitar" над нек пикъпа. Подобен модел - ESP KH-2 Може да се види в: "Live Shit: San Diego" - ("Harvester of Sorrow") Използва се до ден днешен. -ESP KH-2 M-II #3 "Ouija" Черна, 2x EMG 81 хъмбъкъри, 2 volume и 1 tone потенциометри Ouija board графики между адаптерите. Инлеи полумесец и звезда. Подобен модел - ESP KH-2 Ouija ESP KH-2 Ouija с 'Half Moon & Star' инлеи са направени по-късно а тези с 'Skull & Crossbones' инлеи са по-ранните модели от известната ESP KH-2 "Ouija" серия китари) Може да се види в: "Cunning Stunts" - ("Ain't My Bitch") Използва се до ден днешен. -ESP Eclipse #1 "Spider" Черна, 2x EMG 81 хъмбъкъри, 2 volume и 1 tone потенциометри Под тремолото има нарисуван паяк Подобен модел ESP KH-3 Може да бъде видяна в: "Live Shit: San Diego" - ("Enter Sandman") -ESP KH-4 M-II #4 Черна, с mother-of-pearl пикгард 2x EMG 81 хъмбъкъра, 2 volume и 1 tone потенциометри Neck-through-body, палисандров фингърборд, dot инлеи Floyd Rose бридж, черен хардуер Можете да забележите документа от поръчката на тази китара в Live Shit книгата. Кърк използва тази китара заедно с неговия Roland VG-8 midi процесор при записи. Подобен модел е ESP KH-4 Никога не е ползвана наживо. -Fender Stratocaster Бежова с бял пикгард, 3 Fender Lace Sensor адаптера, 1 volume и 2 tone потенциометъра Bolt-on neck, палисандров фингърборд Може да се види в: "Live Shit: San Diego" - ("The Unforgiven") -Ibanez RG470 Черна, Ibanez Infinity адаптери (хъмбъкъри в нека и бриджа, сингъл в средата) 1 volume и 1 tone потенциометри Bolt-on neck, палисандров фингърборд Floyd Rose бридж, черен хардуер Тази китара е видяла доста бой, дъното и е облепено със скоч лента. Може да се види в: "Live Shit: San Diego" - ("Guitar solo (Mistreated)") -Gibson Flying V #3 Черна с бял пикгард 2 Gibson PAF адаптера 2 volume и 1 tone потенциометри, set neck Златен хардуер, tune-o-matic бридж Може да се види в: "Live Shit: San Diego" - ("Fade to Black") Усилватели: -Roland Jazz Chorus 120 -Mesa-Boogie Triaxis preamps -Mesa-Boogie Mark IV amp (използва се като преамп) -Mesa-Boogie 100 watt power amp -Mesa-Boogie 4x12 кабинети Студио: -Marshall cabinets with 30 watt speakers -VHT power-amp Ефекти: -Bradshaw preamp За "Black Album" турнетата и след това, шефът на техниците им Зак Хармон проектира speaker coffins за по-постоянен тон. Те представляват големи кейсове с кабинети в тях, звукоизолиращ материал и фиксирани микфорони (вероятно Senheiser 421) Кърк Хамет: "Използвах Bradshaw понеже средните честоти бяха чисти, а ниските бяха изключително перкусивни. Хармониците също звучаха добре. За високите използвахме две Marshall глави. Комбинирахме всички звуци и пуснахме Bradshaw pre-amp през VHT крайно стъпало. Всичко това минаваше през Marschall кабинети с 30-ватови говорители. Звукът ми е много по-плътен и пробивен от преди, смятам, че е по-добър от всякога. За по-голямата част от соло звуците използвах трета ESP китара. Използвах и моя черен Gibson Les Paul Custom от 1989-та. За чистия звук използвах белия Stratocaster от 61-ва и Fender black-face Deluxe амп. Също така използвах Gibson ES-295 от 53-та и ESP Les Paul Junior с EMG адаптери. Източник: GuitarWorld издание '91 Албум: LOAD Издаден: 4 Юни, 1996 Записан в: The Plant Studios, Sausalito, CA Китари: -ESP KH-2 M-II #5 "Mummy" Оригинална графика от филма "The Mummy" с участието на Boris Karloff 2x EMG 81 хъмбъкъра, 2 volume и 1 tone потенциометри 'The Eye of Horus' инлеи Може да се види в: "Cunning Stunts" -ESP Wavecaster Кухо плексигласово Telecaster тяло пълно с антифриз. Палисандров фингърборд. 1x EMG 81 хъмбъкър, 1 volume потенциометър Това е една от двете китари направени от ESP. Първоначално е трябвало да бъде като лава лампа, след това като преспапие. Китарата е пълна същата течност като Wave машина. Може да се види в: "Cunning Stunts" - ("Am I Evil") -ESP LTD Черна, dot инлеи Seymour duncan хъмбъкър (бридж), единичен (нек) 1 volume и 1 tone потенциометри Може да бъде видяна в: "Cunning Stunts" (Китарата, която кърк чупи) Усилватели: -Roland Jazz Chorus 120 -Mesa-Boogie Mark IV amp (използван като преамп) -Mesa-Boogie Triaxis preamps -Mesa-Boogie 100 watt power amp -Mesa-Boogie 4x12 кабинети със изолационните кутии споменати по-горе. Хамет ползва JMP-1 предусилвател, Mesa-Boogie Rectifier предусилвател в Mesa-Boogie Strategy 400 Stereo крайно стъпало. Превключването между различните ефекти и преампове се осъществява с Bradshaw RSB 18R Rack Switcher с педалборд. Техник на Кърк - Джъстин Крю използва педалборда, като това позволява на Кърк да се разхожда свободно по сцената. Това също позволява сцената да е по-чиста поради липсата на огромен педалборд. Албум: RE-LOAD Издаден: Ноември 18, 1997 Записано в: The Plant Studios, Sausalito, CA Китари: -Gibson Les Paul Standard Cherry Burst, Gibson PAF адаптери и златен хардуер Може да се види в: "Memory Remains" клипа -Dan Electro U2 Черна с бял пикгард Standard lipstick адаптери Може да се види в: "The Unforgiven II" клипа -Godin Multiac Използвана за акустичните сетове в "ReLoad" турнетата -ESP Полу-акустична Eclipse Червена, махагоново тяло, палисандров фингърборд, dot инлеи Piezo електрически адаптер с активна EQ система, 1 volume потенциометър. Усилватели: -Roland Jazz Chorus 120 -Mesa-Boogie Mark IV amp (използва се като преамп) -Mesa-Boogie Triaxis preamps -Mesa-Boogie 100 watt power amp -Marshall JCM 900 preamps -Marshall 4x12 cabinets in sound coffins described above Албум: GARAGE INC. Издаден: Ноември 24, 1998 Записани в: The Plant Studios, Sausalito, CA (Disc 1) Los Angeles, Berkeley, and Sausalito, CA (Disc 2) Интересен факт е, че двата различни диска са записани в различни звукозаписни студиа. S&M Издаден: 23 Ноември, 1999 Записан в: Berkeley Community Theatre, Berkeley,CA Китари: -ESP Eclipse #2 Черна, tune-o-matic бридж, черен хардуер Neck-through-body, палисандров фингърборд EMG 81/81 адаптери, 2 volume и 1 tone потенциометри Инлей паяци на 1, 3, 5, 7, и 9-ти праг Черепи на 12, 15, 17, 19, 21 и 24-ти праг Тази китара е подобна на ESP модела направен за Кърк по време на "Black Album" турнетата (KH-3 модела), но няма нарисуван паяк и тремоло. Тази китара се използва за Ре строй. Може да бъде видяна в: "MTV's: Metallica at Roseland Ballroom" - ("The Small Hours"). Вероятно е направена с цел да замени модела му Jackson Rhodes. Усилватели: Същите като в предходния албум. КЪрк също използва Wizard 4x12" кабинети през "Garage Inc." турнетата. SUMMER SANITARIUM TOUR Китари: ESP M-II #6 "Frankenstein" Графиката му е Boris Karloff в ролята на "Frankensetin's Monster" 2x EMG 81 хъмбъкъри, 2 volume и 1 tone потенциометри Надписът THE MONSTER IS ALIVE! като инлей 2 червени диода за очи, инлеите светят в зелено Усилватели: Същите като в предходното турне Китарите ESP на Кърк (Освен ако не е отбелязано нещо различно): Те се правят под зоркото око на Matt Masciandaro. Неговите китари са с кленов нек през тялото, което е от елша. Всички ESP китари имат палисандрови фингърборди. Всичкия хардуер (tune-o-matic bridges, stop piece, или Floyd Rose бриджове, ръчки, ключове) е черем. Повечето имат 3-позиционни ключове като на Fender, 2 volume потенциометъра (По един за всеки адаптер) и 1 tone. Албум: St. Anger Издаден: 5 юни, 2003 Записан в: HQ, San Rafael, CA http://youtu.be/ticlZQiKU2U Албум: DEATH MAGNETIC Издаден на: 12 Септември, 2008 Записан в: Sound City Studios in Van Nuys, CA, Shangri La Studios in Malibu, CA, & HQ in San Rafael, CA Албум: THOUGH THE NEVER 3D Soundtrack Издаден: 24 Септември, 2013 Записан в: Rexall Place, Edmonton, Alberta and Rogers Arena, Vancouver, British Columbia За сега толкова! Очаквайте допълнителни интересни факти. Редактирано Ноември 27, 2014 от G.Varbanov 3 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.