G.Varbanov Отговорено Ноември 24, 2014 Автор Отговорено Ноември 24, 2014 (Редактирано) Гледах го въпросното предаване, с коня и робота. Наистина не се представиха много добре Още им е нов гиъра, ще си го нагласят, има оплаквания и на други техни участия. Аз лично го отдавам на непълното недоверие в устройството. Все още си ползват част от стария гиър за превключване между устройствата и прочее. Същевременно вероятно си чувал хора с бутикови усилватели, които също не звучат добре. Въпрос на настройки и звукоизвличане. В Fractal форума има огромни теми за това как да се наглася процесора според обстоятелствата, в които свирим. Първоначално е доста объркващо и не случайно Vai го нарече "ракетна наука" в Rig Rundown-a си. Нормално е да си скептичен и все още много хора са. Да сме живи и здрави с удоволствие бих ти дошъл на гости да се увериш в качествата на въпросното устройство, като се върна на родна земя За мен само "Blind Test" би бил обективен, иначе винаги има доза пристрастия и скептицизъм. Хората го приемат винаги като съревнование между лампови усилватели и процесори, което в 2014 година при наличието на Kemper и Axe FX е неуместно. Вярвам, че Металика ще продължат да си ползват аналоговия гиър в студиото. Редактирано Ноември 24, 2014 от G.Varbanov Цитирай
musicman Отговорено Ноември 24, 2014 Отговорено Ноември 24, 2014 Само не обръщайте и тази тема в спор за лампите и процесорите. 4 Цитирай
boreto Отговорено Ноември 24, 2014 Отговорено Ноември 24, 2014 Материала за Брайън Мей е наистина готин, по принцип е доста нестандартен откъм техническата страна. Плюс това толкова компоненти остават непроменени през годините. Уникален китарист със свой неповторим почерк на свирене и собствено звучене. 1 Цитирай
TONY Отговорено Ноември 24, 2014 Отговорено Ноември 24, 2014 Как се променят основните компоненти в амплификацията през годините при Стив Вай. ( Как да си скапем тона, като паралакс ( погледнато от друга гл. точка) и за хора с чувство за хумор и по-широки разибрания) Първият амп на Вай е старата класика на Карвин Ползва го неговият кумир и учител Запа, мисля че първоначално Запа му е дал един и после Вай си го харесва и започва да записва с него. В пробива - Пешън анд уорфеър има съчетан звук от 8 ампа, нещо като при Металика. Като X100B май е в сърцето на звука, ако изобщо може да се говори за такова при Вай. Този амп е универсален и наистина готин, става за всякаква музика (без екстремен метъл). Аз също съм с добри лични впечатления от този амп. И възнамерявам да го ползвам и за напред. После Карвин му направиха сигничър глава - Легъси 1 - 2 канала. Легъси 2 - 3 канала . Не са лоши, но са войснати за Вай . Поне според мен, именно заради това си продадох Легъсито. Ламповата част в звука на Стив завърши катастрофално. Легъси 3 - общо взето кофти малък тенекиен амп, който макар и лампов, звучи трагично. Не си спомням дали преди или след това, но започна да ползва ТС G system. Сигурно не е лоша. Няма лампа. Към днешна дата е с AXE FX2 - пак няма лампа. Вероятно изкарва звук директно към пулта и към Легъситата за стерео на сцената. Аз самият нямам предрасъдъци, евентуално бих си взел и G system и FX 2 за проба или просто за да ги имам. Но за мен най- истинското от тези джаджи си остава добрият стар X100 B. Дали ще се съгласите с моето виждане или не, Ваша си работа и гледна точка. Не знам дали приемате, това че според мен звука на Вай се разваля, вместо да се подобрява. Снимки не съм постнал, предполагам знаете как изглеждат. Ефектите и китарите на Вай са ясни. Обърнал съм внимяние, на това, което е определящо за звука му, освен неговата уникална персоналност. 1 Цитирай
jabs Отговорено Ноември 24, 2014 Отговорено Ноември 24, 2014 ^^^Присъединявам се към призива на musicman Да не съм капо, малко и по темата, че тя си е интересна. Стига да не заоре в посоката коментирана по-горе. Не съм крил никога пристрастията си към Стийв (Люк) Люкатър. Имам и честа да го познавам лично, далеч не като да си пишем всяка вечер смс-си за лека нощ... но все пак Мисля че трансформацията на неговия сетъп и гиър е показателна и интересна, затова и ще понапиша нещичко, ако позволи Жоро. (Жоре, нямам твоите енциклопедичните познания, ще го карам малко по-отгоре отгоре и от обща култура ) 1. Китари През годините Люк е имал ендорсмент с 4 марки: от 1978 до 1987 с Valley Arts (Steve Lukather signature model), след като братята корейци купуват марката Люк се лута между Ibanez (Roadstar RS1010SL) и Fernandes. Междувременно, Еди Ван Хален запознава Люк със Sterling Ball (quote:... a good friend). И така през 1994 се ражда чудесната Music Man Luke. Първоначалната версия се развива в посока Luke II (имам огромното удоволствие да притежавам такава в колекцията си, подписана от Маестрото ), ....а от началото на 2013 се появи Luke III.... Music Man са едни от малкото производители на китари в света, за които важи правилото: купувай смело, дори без да си пипнал китарата, че дори и по снимка. Качеството им наистина е превъзходно и явно удовлетворява напълно Люк, след като свири на техните инструменти вече двадесет години. Разликата между II и III не е голяма, основната разлика (освен в размерите на тялото) е в адаптерите. Старата двойка е H-S-S, с активни EMG (85 + 2 броя сингли SLV). Тройката е вече и във вариант H-S-S, но стартира като H-H, с новата разработка на DiMArzio специално за Люк (хъмовете Transition). Името им съвпада с това на едноименния албум, където Люк записва за първи път с новата китара. Има и вграден +12dB boost, който се активира през push-pull tone pot-a. Като цяло Люк е много балансиран инструмент, съобразен с големия диапазон от стилове музика, с които Люкатър се занимава. Нека не забравяме че от 1977 когато се появява първия албум на ТОТО, Люк свири и записва със стотици музиканти (в над 1,500 албума) и е един от най-високо котираните студийни китаристи на всички времена. За неосведомените (сигурно не са много ) Люк е китарата на три трака от Thriller на Майкъл Джексън, както и на почти всички албуми от осемдесетте, в които по някакъв начин е намесен Quincy Jones... и т.н. и т.н. Но темата беше за гиъра. За да не пропуснем акустичните инструменти, Люк през годините ползва Ovation (Adamas) и напоследък Yamaha (LJX и NX със Studio Response Technology ... каквото и да означава това, деа ). И въпреки всички сантименти, ендорсмънти и други сложни думички, когато е питан (нееднократно) коя е китарата, към която се връща през годините... отговорът му неизменно е : Les Paul 1959 Standard Sunburst. Както казва Люк: "...no reissue man, the real deal. I know it costs a million bucks now, literally, but that's the name of the game..." И не е като да не се опитват да го върнат " в правата вяра ". Като например неговия добър приятел Джо Бонамаса, който every now and then му подарява по някой Лес Пол. Люк обаче желязно устоява на изкушенията И така отгоре-отгоре и много лежерно стигаме до: 2. Ампове и педали Тук настава страшна каша. Както казва самия Люк: ".. аз бях на 19 когато записахме "Hold The Line" а на 20 вече бяхме на турне... " После се появяват Грамитата, световната слава. Това са осемдесетте, с пълна сила важи олимпийския принцип " по-високо, по-голямо, по-шумно " (или нещо от сорта). Люк залита в посока многоетажни ракове с неизброими комбинации от ефекти, преампове .... name it. Ключов фактор за тази истерия е небезизвестния Bob Bradshaw и култовата Custom Audio Electronics. Няма точно възпроизвеждане кога и през коя година (и какво) се е сменяло в гиъра на Люк. Виждал съм снимки на тройка глави Меса в отделен рак, после се появиха някакви Маршали, EVH-та и какво ли не още. Любопитно е развитието на гиъра му след периода 2005 - 2006. Ето няколко снимки от негови концерти на които съм присъствал. През 2009, в София Лайв Клуб зад него все още стояха трите кабинета CAE (май левия и десния бяха за "dirty" сигнала и стерео ефекти, а централния за чист сигнал, но може и да бъркам...). Вляво от сцената седяха един или два огромни рака с мноооого техника inside: И после (няма да забравя изненадата ми) : 2011 - Кастело ди Сант'Анджело - ТОТО. Зад Люк в стегната редичка се кипреха две глави Bogner Ecstasy, върху два внушителни кабинета 4х12 (Vintage 30, както се оказа).... това вече беше нещо съвсем друго: Това е новият звук и философия на Люк. Back to basics. Обратно към корените, към мощния, дълбок и универсален лампов тон. Новата му педалиера се събира в куфар: Въпреки че е masterpiece сама по себе си (дело на Dave Friedman от Racksystems), в нея има няколко дилея, ривърб, хорус, гейт, волюм педал и сигначър уа-то на приятеля му Бонамаса. Горе долу това е. Кривоча идва само и единствено от двата ръмжащи звяра с марка Bogner. http://youtu.be/ouPa5swr610 Както казваше навремето един известен столичен бизнесмен (бог да го прости): " Аз съм скромен човек, не ми трябва много. За мен е важно хляба да е бял и хайвера да е черен..." Люк върви по същия наклонен път на минимализма Дано написаното да ви е било интересно. Наздраве и простете фактологичните грешки, пиша бързо и по памет 11 Цитирай
ultramega Отговорено Ноември 24, 2014 Отговорено Ноември 24, 2014 Интересна инициатива. Още не съм сварил да прочета всичко, но благодаря на хората , които са си направили труда да съберат, преведат и синтезират информация.Ако на някой му е интересно лично аз мога да опитам да напиша пост за John Frusciante, тъй като го следя от доста време... 4 Цитирай
ultramega Отговорено Ноември 24, 2014 Отговорено Ноември 24, 2014 (Редактирано) Джон Антъни Фрушанте - популярен най вече като китарист в Red Hot Chili Peppers. През 1988 Хилел Словак (първия китарист на RHCP), умира от свръхдоза хероин. На негово място за кратко вземат китарист на име DeWayne McKnight , но не успяват да се сработят успешно. Точно тогава се появява Джон, с когото RHCP записват 5 от 10 албуми. През 2009 Джон напуска RHCP.Китари “My main Strat is a sunburst ’62, my second favorite is a sunburst ’57 (Ed. Note: appointments suggest the Strat is actually a ’55), and my third is a red ’61.” (source: VintageGuitar.com) 1962 Fender Stratocaster Подарена му от Антъни ,когато Фрушанте се завръща в групата през 1998г. (Преди това РХЧП записват One Hot Minute с Дейв Наваро ). По това време Джон е нямал някаква сериозна китара освен един Jaguar , тъй като е загубил всичките си инструменти при пожар в дома , който е обитавал тогава. Стратът е бил с оригиналните си адаптери , но той ги заменя с Seymour Duncan SSL1 single-coils. “I had my ’62, which has the original pickups, and then I had the ’55 with the Duncans, and the sound was very similar. The differences had more to do with the guitars than the pickups. Eventually, I had to get Duncans in the ’62, as well. ” 1955 Fender Stratocaster Втората му любима китара и единствения му страт със мейпъл (клен) гриф. Обикновено я използва за песните “Zephyr song” и “Dani California”. Адаптерите са Seymour Duncan SSL1 . “On my ’55, I bought it with an expert who insisted we open it up to see if the pickups were original. He and the people at the store all thought that they were original. Then years later we found out that they were Seymour Duncan Vintage Strat pickups.” https://www.youtube.com/watch?v=eE3dUUj4_4Q1961 Fender Stratocaster Използва я за свирене на живо най вече на турнето Stadium Arcadium , като back-up китара на своя ’62 страт. Адаптерите отново са Seymour Duncan SSL1. Това е третата му любима китара.1963 Fender Stratocaster „There’s a cool white early-’60s Strat that was rented to me at one point for some reason, and I just had such fun playing that I bought it. But it ended up not really being able to alternate with my other guitars; it’s the kind of guitar you can have some fun on, but it’s not really practical. If you break a string and someone hands you that guitar, you’re not going to be able to do the same thing with it at all. ” 1963 Fender Telecaster През времето , когато записват и свирят албума „By The Way”, Джон използва повече телекастъри , отколкото стратовете си. Разпознаваем е по стикера “F” върху пикгарда.„By The way ” е записван с друг телекастър, който в последствие подарява на Josh Klinghoffer (Настоящия китарист на РХЧП)1955 Gretsch White Falcon С нея са записани студийните версии на песните: „Otherside” и “Californication”https://www.youtube.com/watch?v=-cM6psJjMi81962 Fender Jaguar Това е единствената китара, която Джон притежава преди да се присъедини отново към РХЧП след раздялата им по време на периода им с Дейв Наваро. “I love Fender Jaguars. I feel like Strats are an extension of me, and a Jaguar feels like the next closest thing to being an extension of me. Les Pauls and SGs seem like a further stretch.” 1969 Gibson Les Paul Custom Използва я за да вкара малко по различно звучене в Ред Хот за песните „Fortune Faded” и “Readymade”.Когато са го питали каква китара винаги е искал да има , но не е имал възможност , той е отговорил че това е „Светият грал”- ’59 Les Paul (цената и стига до 200 000 $)Ibanez RG760 Използва тази китара за кратко през ранния период на „Mothers Milk” албума. Има две такива . И двете са изцяло stock, но едната е облепена изцяло със различни стикери.https://www.youtube.com/watch?v=14i_MpkeAO4&feature=related Други китари , които са в списъка, но са рядко използвани от Фрушанте :1961 Gibson SG/Les Paul Custom 1961 Rickenbacker 365 Deluxe Gibson ES-335 Yamaha SBG Акустични китари :Martin 0-15 С нея е записал песните “Road Trippin'” и“Venice Queen”Martin D-28 Taylor 314ce Martin D12-28Ето и едно видео,в което някой се е постарал да събере снимки с всички китари на Фрушанте: https://www.youtube.com/watch?v=B8mWBCgZbQE Усилватели: Marshall Silver Jubilee 25/55 100W Обикновено го използва за по твърдите звуци . Marshall Major 200 W Обикновено използва два такива с лампи KT88 за чистия си звук .Fender Showman Използва го за кратко. Общо взето се придържа към Marshall. Ефекти : Джон често сменя конфигурацията на педалборда си , но винаги е с огромна верига от най различни педали, които вероятно само той знае как са конфигурирани.Ето едно видео, в което някой се е постарал да проследи ефектите на Фрушанте през годините: https://www.youtube.com/watch?v=mJ5nA96mMKIВероятно има още какво да се каже по въпроса. Ако съм пропуснал нещо съществено и някой е забелязал нека да добави .И накрая ще ви пусна едно от живите изпълнения на този китарист , от което лично на мен на моменти ми настръхва кожата.Да , не е най техничния и виртуозен изпълнител , но пък според мен притежава въображение и иновативност , без които РХЧП нямаше да са това, което са . Няма да прекалявам със суперлативи , осъзнавам , че всичко в крайна сметка е въпрос на вкус и ничие мнение не е мерило за това кое е добро и кое не. https://www.youtube.com/watch?v=gG7YDCJ8Ad8PS. Извинявам се, че снимки и текст се разпиляха малко хаотично и се болднаха неща който трябва и се ънболдваха такива , които трябва , но го пейстнах от текстов редактор и явно нещо се обърка. Редактирано Ноември 24, 2014 от ultramega 8 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 25, 2014 Автор Отговорено Ноември 25, 2014 (Редактирано) METALLICA - KIRK HAMMETT Повечето от вас вероятно знаят, че Кърк е много голям фен на класическите хорър филми. Скоро направи евент с такава тематика. Той е колекционер на филмов реквизит. Можете да се досетите по графиките на китарите и Wah педала му: Интересни факти около Хамет: 1.Вдъхновението си за рифа от "Enter Sandman" е почерпил от... Soundgarden Един от най-известните му рифове можеше да не види бял свят, ако Хамет не беше фен на Soundgarden. В интервю от 2008-ма година пред Rolling Stone той обяснява следното: "Soundgarden тъкмо бяха издали Louder Than Love. Тогава се опитах да имитирам стила им включващ големи тежки рифове. Беше около 2:00 сутринта, когато го записах и въобще не се поколебах. Когато Ларс чу рифа каза "Това е страхотно, но искам да повториш първата част четири пъти". Именно това предложение на Ларс направи рифа още по-зарибяващ!" 2.Спонсорирал е кариерата си, като е продавал хамбургери Хамет значително подобрява уменията си, след като успява да си купи Gibson Flying V 1974. За да си позволи добър усилвател се е наложило да започне работа в местния Burger King. Известно време е работил в кухнята, като е миел чинии. 3. Бил е последният ученик на Joe Satriani (Виждали сме Joe да дава единични уроци в Youtube, но вероятно се има предвид постоянен ученик) Всеки фен на Metallica знае, че Хамет е ученик на Joe Satriani. По-малко известен факт е, че той е бил последният му ученик. "Бях учител на Кърк около 2 години", Сатриани разказва пред турското списание Blue Jean. "Когато му бях учител, Кърк свиреше в групата Exodus, след което се присъедини към Metallica. Предадох му доста важни уроци. След това издадох албума си Surfin with the Alien, който се оказа доста успешен. Кърк беше моят последен ученик." 4. Не композира солата си толкова лесно Хамет признава, че веднъж е записал 100 сола за една песен, като в последствие нищо не му е харесало и се е примирил с 25 секунди от едното. "Никога не съм бил уверен в себе си." признава пред Total Guitar в интервю от 2008-ма година. "Ако някое соло ми идва доста лесно, започвам да се съмнявам в него. Започвам да си казвам, че е било прекалено лесно, което означава, че не е добро! Винаги искам да е перфектно. Това е толкова нереалистично желание, но все още не мога да си го избия от главата." КИТАРИ: Мензура - 25.5" Прагове - 24 Xtra Jumbo Дървесина: Махагон, Елша и др. За фингърборд клони към палисандър. Бридж: Тремоло, като понякога свири с фиксиран Tom. Адаптери: EMG 81/60 Модели през 2014, които все още се произвеждат: http://www.espguitars.com/products?categories=kirk-hammett KH-White Zombie: ESP KH2 "Mummy" - Video: http://youtu.be/miAIE976TjU ESP M1 "Bride of Frankenstein" - Video: http://youtu.be/4b2PdYsu6is ESP KH-2 mirror pick guard ESP LP Jr. sunburst ESP Flying V Red Korina white pick guard ESP KH-2 "Greenburst" ESP M2 black "Ouija" ESP M2 "white Ouija" - Video: http://youtu.be/tBvgeyGZy4s ESP KH-2 "Caution Hot" sticker ESP Flying V black w/ white PG "devil inlay" ESP KH-2 custom paint "by Mark Ryden" ESP M2 "Dracula- original" ESP M2 "Dracula- big" - Video: http://youtu.be/je67CgWijHw ESP M2 "Dracula-boat" ESP M2 Devil sticker ESP KH20 20th Anniversary black translucent ESP KH2 Black Caution Relic "Phoney" ESP KH2 Black Caution Relic "Faux" ESP M2 Black "Ouija Mirror" inlay ESP "Spider 13" black Jackson Flying V "Randy Rhoads" Jackson Flying V "Randy Rhoads" #11" copper Jackson Fly-V"Randy Rhoads" black w/ white stripe Gibson Les Paul translucent red tiger stripe Gibson Les Paul black Gibson Flying V black w/ gold hardware Gibson Les Paul sunburst tiger stripe Gibson Les Paul translucent black tiger stripe Teuffel Niwa charcoal gray wood Teuffel Birdfish charcoal gray Kirk Hammet Wave Caster - можете да я видите в следното видео. По неговите думи първоначално е искал да я напълнят с... гледайте Kirk Hammet Rig: Не успях да събера всички снимки, които исках, затова отново ще разделя темата на няколко части. Очаквайте продължение за Усилватели, ефекти и аксесоари.... Редактирано Ноември 25, 2014 от G.Varbanov 4 Цитирай
badValue Отговорено Ноември 25, 2014 Отговорено Ноември 25, 2014 днес по погрешка се загледах(докато работя) и странно ми се стори, че Кърк свири с Епи... ... след кратко търсене се оказа истина .... mattHeafySignature https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=3PCFt3so9AM#t=4370 Цитирай
Kalmar Отговорено Ноември 25, 2014 Отговорено Ноември 25, 2014 Ако позволите едно малко и незначително уточнение, към материала за чичко Лукатър: колоните 2x12 с които беше и в България през 2009, както и преампа +3 SE, са Custom Audio Amplifiers (CAA), което е марка притежавана и произвеждана основно от Джон Сър. Двамата с Боб Брадшоу имат добри взаимоотношения още от началото на 90-те. Какви са отношенията им във връзка с Custom Audio Electronics и Custom Audio Amplifiers не знам. ) А Люк свири с Valley Arts и до 1990 и някоя. Включително и видеото на концерта от 1990 година в Париж ако не ме лъже паметта. 2 Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 25, 2014 Автор Отговорено Ноември 25, 2014 (Редактирано) ^^Веднага ти отговарям защо: Matt Heafy му я подари лично, като се разминаха на някои от концертите. Китарата е супер, на мен ми е основна към момента. Matt е супер земен пич, след като сложих своя снимка с Epiphone Matt Heafy в неговия Twitter, той я repost-на на стената си и ме follow-на там "Kirk Hammett, my favorite guitar player in the world, recently played my Matt Heafy Signature Les Paul on stage in front of 110,000 people. He played “Fade to Black” and “Fuel” on it, and he surprised me. I had no idea he was going to do that. I gave him and James Hetfield one just as a “thanks” for all the years of influence they’ve given me, and Kirk played it. I’m actually going to bring Slash one of mine as well, because we’re playing together in Florida. He’s a Les Paul player, so hopefully he’ll give me one of his, too. We’ll have to see." Интервю: http://www2.gibson.com/News-Lifestyle/Features/en-us/Interview-Trivium-Matt-Heafy-on-New-Music.aspx Kirk е също толкова добър и земен пич, за това връща жеста като я използва на сцена. Можеше да му даде някое ESP... https://twitter.com/matthewkheafy/status/475785199348109312?utm_source=fb&utm_medium=fb&utm_campaign=matthewkheafy&utm_content=475785199348109312 Редактирано Ноември 25, 2014 от G.Varbanov 3 Цитирай
jabs Отговорено Ноември 25, 2014 Отговорено Ноември 25, 2014 (Редактирано) ^^ Абсолютно вярно! Не го знаех, благодаря за корекцията Ето малко детайли за отношенията САА-САЕ, ако може да се вярва на Уикипедия: ".... Around 1991, Suhr moved from NYC to Los Angeles to work with guitar rig builder Bob Bradshaw. Before leaving NYC they had collaborated on the design of a preamplifier, the Custom Audio Electronics (CAE) 3+, used for instance by Steve Lukather.[4][5] They also designed a 100 watt amplifier head, the Custom Audio Amplifiers (CAA) OD-100.[3] During this period 1991-1994, John Suhr built about 50 custom guitars and focused mainly on building amplifiers (........) In 2004 they expanded into guitar amplifiers when they re-introduced the CAA OD-100, which had earlier only been available in very limited numbers.[10] In addition to the OD-100, which still bears the Custom Audio Amplifiers brand, they now also manufacture the Badger line of amplifiers bearing the Suhr name...." Излиза че САА е рожба донякъде и на двамата... във всеки случай и Брадшоу ги листва на сайта си. Редактирано Ноември 25, 2014 от jabs Цитирай
G.Varbanov Отговорено Ноември 25, 2014 Автор Отговорено Ноември 25, 2014 Освен цялото шоу покрай Кърк, можете да видите Джеймс със 7-струнна ESP: Цитирай
Kalmar Отговорено Ноември 25, 2014 Отговорено Ноември 25, 2014 ^^ Абсолютно вярно! Не го знаех, благодаря за корекцията Ето малко детайли за отношенията САА-САЕ, ако може да се вярва на Уикипедия: ".... Around 1991, Suhr moved from NYC to Los Angeles to work with guitar rig builder Bob Bradshaw. Before leaving NYC they had collaborated on the design of a preamplifier, the Custom Audio Electronics (CAE) 3+, used for instance by Steve Lukather.[4][5] They also designed a 100 watt amplifier head, the Custom Audio Amplifiers (CAA) OD-100.[3] During this period 1991-1994, John Suhr built about 50 custom guitars and focused mainly on building amplifiers (........) In 2004 they expanded into guitar amplifiers when they re-introduced the CAA OD-100, which had earlier only been available in very limited numbers.[10] In addition to the OD-100, which still bears the Custom Audio Amplifiers brand, they now also manufacture the Badger line of amplifiers bearing the Suhr name...." Излиза че САА е рожба донякъде и на двамата... във всеки случай и Брадшоу ги листва на сайта си. Aко те вълнува тази история в повече подробности, в темата за китарите Сър съм превел едно интервю на Джон Сър, където обяснява кога кое. 2 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.