Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Китарата урал (имах такава) е изработена от доста прилични материали, има ключове трепач, тремолото, макар и ретро дизайн е добре направено и страхотно никелирано, мостчето също е много добро. Боята и лака също беще страхотно качество
При една смяна с истинска прагове, би могло да стане нормална китара ако>
- грифа не беше захванат по БЕЗУМНО ТЪП НАЧИН, правейки китарата и всичките неща вложени в нея едно гигантско недоразумение и хабене на ресурси!!!

Ако грифа беше ок, дори си струва да смениш пикгарда с цялата му цигания, излишни превключватели, грозни капачаки на адаптерите, дори евентуално самите адаптери.
Пак остава проблемът със смешната форма на тялото (солидно направено и супер боядисано) и нелепата форма на главата на грифа, която прилича на стик за хокей.
Но братята руснаци са се постарали да монтират грифа по начин сравним със завинтване на дръжка от метла върху някаква дъска. И дори са използвали фреза за тази цел, правейки тъпото решение още по-скъпо.
Това решение верояно е с цел да е абсолютно икономически неизгодно китарата да може да се преправи и да става за нещо.
Защото само такава цел виждам като блестащо постигната във въпросния дизайн.
Да не говорим, че грифа нестандартно тесен, което на някой може и да допадне.

Редактирано от emosms
Отговорено

Съветското, а и българското китаростроене, както и всичко друго от онези времена е отражение на комунистическата планова икономика. Там нямаше конкуренция и съответно никой не се интересуваше от това какво мислят нещастните ползватели на тези абсурдни изделия. Имаше план. Имаше специален орган-Държавна планова комисия, която задаваше количествата боклуци, които трябва да бъдат произведени,  без да се интересува има ли търсене, какво и колко. Съответно, качествените (главно вносни) стоки бяха силно дефицитни, а боклуците си събираха прах по сивите магазини.

Ако става въпрос за китари и басове, единствено чехите правеха що годе сносни неща (Jolana), но те не се внасяха в България. За вноса на музикален инструмент от вражеска (разбирай нормална) държава пък се изискваше специално митническо разрешение, което се получаваше или със здрави връзки или с документ на творческите съюзи.

Отговорено

Нещастните ползватели всъщност сме много щастливи,че от тия пръчки преминахме на американски китари,но и по соца се намираха добри японски инструменти,повечето копия на класиките.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.