nikpg Публикувано Август 14, 2013 Share Публикувано Август 14, 2013 Здравейте! Изчетох доста теми за сетъпване на флойд , направих го , флойда е равен на нивото на китарата , когато дръпна флойда надолу с ръчката и го върна всичко е окей не се разтройва. Струните са 9-46 на дънлоп , обаче има проблем , когато дръпна флойда нагоре на него не му остава място почти и изобщо не хлътва като нормален флойд , а самия ход нагоре е много малък и опира в дъното на флойда. Китарата е Джаксън Роудс с лицензиран флойд и сетъпнат от приятел , но само този проблем остана загадка ... ако някой знае решението моля да сподели . Благодаря предварително Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Август 15, 2013 Share Отговорено Август 15, 2013 Можеш ли да щракнеш една снимка на тремолото колко е хоризонтално и какво се случва отзад дето подпира? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikpg Отговорено Август 15, 2013 Автор Share Отговорено Август 15, 2013 http://imageshack.us/photo/my-images/10/hvuu.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/855/o1km.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/827/79eb.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/189/t5mh.jpg/Извинявам се за гадната камера ама телефона ми не е як :Д Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Август 15, 2013 Share Отговорено Август 15, 2013 Вижда се каквото трябва то. Тремолото изглежда добре нагласено, според мен причините да е с плитък ход са две: Толкоз си може; За 6-та и особено 1-ва струна са ти доста по-надолу винтчетата от другите, а това подпира и намалява хода. Това е общо взето плитко тремоло. Примерно на Стив Вай моделите им е по-издълбано дървото в задната част, което му позволява повече "свинщини" при Pull Up. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Август 15, 2013 Share Отговорено Август 15, 2013 Е погледни го отзад и виж кое опира къде то даже си има отдолу мека подложка където вероятно ще се отбележи мястото където опира. И наистина както Baby Thomas каза - много са ти "разхвърляни" ключетата за настройката и за интонацията - единия нагоре, другия надолу... там също трябва да търсиш проблема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acei Отговорено Август 15, 2013 Share Отговорено Август 15, 2013 отвори капака на флойда и погледни дали блока отдолу не опира някъде и така снимай при отворен капак и напъната ръчка да се види какво се случва Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikpg Отговорено Август 15, 2013 Автор Share Отговорено Август 15, 2013 Ами никъде не опира явно толкова си може самат китата и дъното е плитко явно за това , не е от винчетата за финна настройка , все пак ще снимам да се види , но утре направо , че сега нямам възможност , Благодаря на отзовалите се Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ventsi Отговорено Август 16, 2013 Share Отговорено Август 16, 2013 Neck shimming, за предпочитане при лютиер. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Август 16, 2013 Share Отговорено Август 16, 2013 Как това ще помогне в случая?!?!? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ventsi Отговорено Август 16, 2013 Share Отговорено Август 16, 2013 Ще "вдигне" флойда нагоре, от стъдовете, което ще му увеличи хода при pull up. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalmar Отговорено Август 16, 2013 Share Отговорено Август 16, 2013 И е възможно да намали състейна... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp1t_fire97 Отговорено Септември 8, 2013 Share Отговорено Септември 8, 2013 Ники , мисля че ако наистина искаш да ти се уголеми хода , трябва да дадеш на лютиер да ти издълбае още малко там където е онова мекото .. На мен ми изглежда като най-безопасния и лесен начин за оправяне на проблема . А това за "shimming"-а също е добра идея, но след като го направиш е много игра да се занимаваш с интониране и сетване като цяло наново . Аз бях този който му го сетна и ако е навит да го "shim"-не съм съгласен отново да го сетна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Heartman Отговорено Септември 9, 2013 Share Отговорено Септември 9, 2013 От снимките се вижда че няма повече накъде.Въпроса е за какво ти е повече от половин един тон да вдигаш? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedys Отговорено Септември 13, 2013 Share Отговорено Септември 13, 2013 От снимките се вижда че няма повече накъде.Въпроса е за какво ти е повече от половин един тон да вдигаш? Разни хора - разни хор'a :|и ръченици) Експресивните натури искат да го вдигат (тона де) и повече от половин-единия тон на средната възраст. Трябва му на колегата яко вдигане и точка. Въпросът е да се направи. Рязане на дръвце ще иска, ама много да се внимава, че "яките" дървета на китарите се цепят лесно, в смисъл, твърдост и крехкост са различни неща Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slacoth Отговорено Септември 19, 2013 Share Отговорено Септември 19, 2013 Не мисля, че е разумно да се дълбае още китарата! Според снимките този флоуд е позициониран отлично. Като грешка само мога да отбележа, че е трябвало преди да заключите нъта да донавиете малко 1 и 6 струна горе от ключовете, за да се ползват винтчетата наистина само за фина настройка, каквото е и предназначението им. Както ти казаха един коментар нагоре, нормално е макс тон и половина да е разликата при краен опън.За повече от това се продава един ефект, който се нарича whammy. Иначе може да получиш още ход, като отвиеш леко двата подържащи винта, но ще си навлечеш проблеми с екшън, инотация ... всичко е навързано. За влиянието: "единица ход" към "степен на интервал" отношение има и опъна на струните, което зависи от техния размер и тоналноста в която са настроени. Например ти използваш хибридни струни 9-46, и ако свириш в тоналност E струните няма да са така "меки", както ако ги оставиш в D. Следователно при флойд в крайно опънато положение (лоста нагоре) с тези струни при различната настройка, разликата в повишението може да бъде до половин тон. За да определиш дали флойда е наред, не гледай какъв ход има, а слушай колко повишава тоновете.Нормалното е до тон и половина. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.