Jump to content
Българският форум за музиканти

Любопитна играчка


travelcaster2

Recommended Posts

Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв!

 

 

Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумът, който издава джаджата докато профилира е записан от ядрено-магнитен резонанс. За сплашване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^^

Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв!

 

 

Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-)

 

По-далече от истината не може да си! :D;)

Значи, сметката е много проста - колкото повече фактори се добавят към уравнението, толкова по-вероятно е да има проблеми и главоболия.

Когато имаш апаратура (която изисква различни настройки в зависимост в каква ситуация свириш) и кабинети които трябва да озвучаваш и времето ти на саунчека се удължава, а да не говорим за поддръжката на лампова апаратура напът (не знам на колко от вас се е налагало това...). Нали се сещате, че промяната само на една лампа в усилвателя се променя всичко. Хипотетично, ако нямаш нужните лампи се налага да ползваш каквато марка има под ръка... (това е само пример, не е задължително да са лампи).

Звука никога няма да ти е абсолютно еднакъв, но чрез въпросния симулатор елеминираш фактори от уравнението, които по презумция са склонни да променият звука... а PA системата е фактор, който не можем да елиминираме, така че него няма много смисъл да обсъждаме в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично мисля,че симулациите на ампове,колони,микрофони и т.н. винаги ще си останат опит за наподобяване на истинското! Аз лично имам доста скъпа апаратура изцяло лампова (става въпрас за рак система със лампово стъпало,изцяло лампов преамп на Mesa Boogie-Triaxis,много голям педал борд и колона 2х12).Всичко това повярвайте ми тежи много и мъкненето му е доста трудно! Преди време реших да си взема Line 6 POD X3 Live (за да не мъкна толкова неща).Много добър процесор с възможност за дуал саунд и като цяло симулациите на ампове бяха много добри.Къде обаче е проблема?Проблема е там че на запис или това което чуват хората отпред наистина "лъже" доста успешно,че свириш с добра апаратура,но самия музикант(китарист в случая) не си усеща добре инструмента.Т.е. чувството което някой хора наричат (да си усетиш пръста в говорителя) го няма при процесорите и според мен никога няма да го има! За това големите "глави" не правят компромиси с апаратурата! :-)

 

:godbless: Изяло се покрива и с моето мнение!

 

На запис саундове се докарват с най различни средства и по най различни начини. На живо обаче не бих искал да свиря и да имам чувство, че слушам записа. А досега винаги, когато съм използвал процесори е било така (освен когато не са били кофти и толкова не могат)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За симулацията_на_емулацията_на_чайна_ментето_на_истински_АМР ще повярвам, че е 1:1 с оригинала чак когато Ерик Джонсън го докаже емпирично. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв!

 

 

Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-)

 

И да допълня, останалата част от бенда е свикнала да те чува от там и по този начин. Да не се кривим. На наша сцена, почти не ми се е случвало да има готини монитори ( то има, ама в повечето случаи не ги отчиташ, по една или друга причина), че да си позволиш такова начинание(процесори и симулации в РА). А да си загубиш тонконтрола (китарния, от пот или педлче) на сцена е пагубно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^^

Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв!

 

 

Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-)

 

По-далече от истината не може да си! :D;)

Значи, сметката е много проста - колкото повече фактори се добавят към уравнението, толкова по-вероятно е да има проблеми и главоболия.

Когато имаш апаратура (която изисква различни настройки в зависимост в каква ситуация свириш) и кабинети които трябва да озвучаваш и времето ти на саунчека се удължава, а да не говорим за поддръжката на лампова апаратура напът (не знам на колко от вас се е налагало това...). Нали се сещате, че промяната само на една лампа в усилвателя се променя всичко. Хипотетично, ако нямаш нужните лампи се налага да ползваш каквато марка има под ръка... (това е само пример, не е задължително да са лампи).

Звука никога няма да ти е абсолютно еднакъв, но чрез въпросния симулатор елеминираш фактори от уравнението, които по презумция са склонни да променият звука... а PA системата е фактор, който не можем да елиминираме, така че него няма много смисъл да обсъждаме в случая.

 

Аз свиря с изцяло лампова апаратура от поне 4 години и повярвай ми много съм я мъкнал!(само триаксиса ми има 5 лампи и повярвай ми сам съм си ги подбирал според това какъв звук търся и знам какво влияние имат различните лампи върху саунда) Почти всяка седмица съм я носил на различни места.Никога съм нямал проблеми с лампи и каквото и да е от тоя сорт.Също така и никога не съм базикал неща по време на саунд чек,защото винаги при мен китарата си е звучала както аз искам т.е. настройките ми са винаги едни и същи! :-) А дали ще узвочиш една колона с микрофон или ще се ръгнеш директно в миксера мисля,че ще отнеме еднакво време на тонрежисьора да направи саунда! Относно многото неща в уравнението... те същите тези неща си съшествуват и в уравнението ако свириш с процесор само че са виртуални ;-)

Редактирано от Andrioman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе много много, колко да е много - световно турне правил ли си с нея? Да я лашкаш по камиони и разни мексикански магали да ти разтоварват флайт кейсовете от самолет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди сме спорили другарски на тази тема -кой с какво и как и не виждам смисъл някой да убеждава друг с какво да излезе на сцена!Според мен с напредване на опита или стажа всеки сам стига до истината-а , тя не е еднозначна! Винаги съм казвал , че е добре да си подготвен с няколко варианта за звук , а дали са еднакви или не -това трудно се доказва в различни апаратури ,сцени ,клубове!

Професионалния китарист може да има и лампова и транзисторна апаратура и камиончета /пак има лампови/ и някой проц за всеки случай/ и пак лампови има и от тях /...въпрос на възможности и избор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.