Andrioman Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв! Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 ^Ее,браво,че го каза по-разбираемо,аз нямам дар слово 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
travelcaster2 Отговорено Април 27, 2012 Автор Share Отговорено Април 27, 2012 Шумът, който издава джаджата докато профилира е записан от ядрено-магнитен резонанс. За сплашване. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalmar Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 ^^ Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв! Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-) По-далече от истината не може да си! Значи, сметката е много проста - колкото повече фактори се добавят към уравнението, толкова по-вероятно е да има проблеми и главоболия. Когато имаш апаратура (която изисква различни настройки в зависимост в каква ситуация свириш) и кабинети които трябва да озвучаваш и времето ти на саунчека се удължава, а да не говорим за поддръжката на лампова апаратура напът (не знам на колко от вас се е налагало това...). Нали се сещате, че промяната само на една лампа в усилвателя се променя всичко. Хипотетично, ако нямаш нужните лампи се налага да ползваш каквато марка има под ръка... (това е само пример, не е задължително да са лампи). Звука никога няма да ти е абсолютно еднакъв, но чрез въпросния симулатор елеминираш фактори от уравнението, които по презумция са склонни да променият звука... а PA системата е фактор, който не можем да елиминираме, така че него няма много смисъл да обсъждаме в случая. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio_k Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 Аз лично мисля,че симулациите на ампове,колони,микрофони и т.н. винаги ще си останат опит за наподобяване на истинското! Аз лично имам доста скъпа апаратура изцяло лампова (става въпрас за рак система със лампово стъпало,изцяло лампов преамп на Mesa Boogie-Triaxis,много голям педал борд и колона 2х12).Всичко това повярвайте ми тежи много и мъкненето му е доста трудно! Преди време реших да си взема Line 6 POD X3 Live (за да не мъкна толкова неща).Много добър процесор с възможност за дуал саунд и като цяло симулациите на ампове бяха много добри.Къде обаче е проблема?Проблема е там че на запис или това което чуват хората отпред наистина "лъже" доста успешно,че свириш с добра апаратура,но самия музикант(китарист в случая) не си усеща добре инструмента.Т.е. чувството което някой хора наричат (да си усетиш пръста в говорителя) го няма при процесорите и според мен никога няма да го има! За това големите "глави" не правят компромиси с апаратурата! :-) Изяло се покрива и с моето мнение! На запис саундове се докарват с най различни средства и по най различни начини. На живо обаче не бих искал да свиря и да имам чувство, че слушам записа. А досега винаги, когато съм използвал процесори е било така (освен когато не са били кофти и толкова не могат) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalmar Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 Напълно съм съгласен! Аз за това и отдавна съм се оттървал от всякакви процесори! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 За симулацията_на_емулацията_на_чайна_ментето_на_истински_АМР ще повярвам, че е 1:1 с оригинала чак когато Ерик Джонсън го докаже емпирично. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SviStyle Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв! Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-) И да допълня, останалата част от бенда е свикнала да те чува от там и по този начин. Да не се кривим. На наша сцена, почти не ми се е случвало да има готини монитори ( то има, ама в повечето случаи не ги отчиташ, по една или друга причина), че да си позволиш такова начинание(процесори и симулации в РА). А да си загубиш тонконтрола (китарния, от пот или педлче) на сцена е пагубно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrioman Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 (Редактирано) ^^ Плюса на тези джажи е, както е казал Synchu, не се мъкне маса апаратура, сетъпва се много по-лесно всичко и звука винаги и навсякъде е еднакъв! Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-) По-далече от истината не може да си! Значи, сметката е много проста - колкото повече фактори се добавят към уравнението, толкова по-вероятно е да има проблеми и главоболия. Когато имаш апаратура (която изисква различни настройки в зависимост в каква ситуация свириш) и кабинети които трябва да озвучаваш и времето ти на саунчека се удължава, а да не говорим за поддръжката на лампова апаратура напът (не знам на колко от вас се е налагало това...). Нали се сещате, че промяната само на една лампа в усилвателя се променя всичко. Хипотетично, ако нямаш нужните лампи се налага да ползваш каквато марка има под ръка... (това е само пример, не е задължително да са лампи). Звука никога няма да ти е абсолютно еднакъв, но чрез въпросния симулатор елеминираш фактори от уравнението, които по презумция са склонни да променият звука... а PA системата е фактор, който не можем да елиминираме, така че него няма много смисъл да обсъждаме в случая. Аз свиря с изцяло лампова апаратура от поне 4 години и повярвай ми много съм я мъкнал!(само триаксиса ми има 5 лампи и повярвай ми сам съм си ги подбирал според това какъв звук търся и знам какво влияние имат различните лампи върху саунда) Почти всяка седмица съм я носил на различни места.Никога съм нямал проблеми с лампи и каквото и да е от тоя сорт.Също така и никога не съм базикал неща по време на саунд чек,защото винаги при мен китарата си е звучала както аз искам т.е. настройките ми са винаги едни и същи! :-) А дали ще узвочиш една колона с микрофон или ще се ръгнеш директно в миксера мисля,че ще отнеме еднакво време на тонрежисьора да направи саунда! Относно многото неща в уравнението... те същите тези неща си съшествуват и в уравнението ако свириш с процесор само че са виртуални ;-) Редактирано Април 27, 2012 от Andrioman Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 Бе много много, колко да е много - световно турне правил ли си с нея? Да я лашкаш по камиони и разни мексикански магали да ти разтоварват флайт кейсовете от самолет Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SviStyle Отговорено Април 27, 2012 Share Отговорено Април 27, 2012 ^ То до там да се стигне.............решения и хамали мнооооооого. Засега си мъкнем и не мрънкаме. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockfire Отговорено Април 28, 2012 Share Отговорено Април 28, 2012 И преди сме спорили другарски на тази тема -кой с какво и как и не виждам смисъл някой да убеждава друг с какво да излезе на сцена!Според мен с напредване на опита или стажа всеки сам стига до истината-а , тя не е еднозначна! Винаги съм казвал , че е добре да си подготвен с няколко варианта за звук , а дали са еднакви или не -това трудно се доказва в различни апаратури ,сцени ,клубове! Професионалния китарист може да има и лампова и транзисторна апаратура и камиончета /пак има лампови/ и някой проц за всеки случай/ и пак лампови има и от тях /...въпрос на възможности и избор! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.