разбойник Публикувано Април 9, 2012 Share Публикувано Април 9, 2012 Интересно: http://www.fender.com/news/index.php?display_article=533 П.П. Трухильо е пич. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blr Отговорено Април 9, 2012 Share Отговорено Април 9, 2012 (Редактирано) To това отдавна се случи. Ето как няколко светила му се дивят: Редактирано Април 9, 2012 от blr 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Април 9, 2012 Share Отговорено Април 9, 2012 (Редактирано) ^^ А, бе не само той е пич... Много ми харесаха последните снимки и текста към тях...може би защото се чувствам близо до същността.... The Bass of Doom as it existed when Pastorius bass tech Kevin Kaufman received it in 1986 (above),and how it looked when he returned it to Pastorius in New York after 150 hours of work on it (below). ПП. Да не забравяме, че малка част от звука на Jaco е знаменитата му бас апаратура, любимият ми Acoustic.. Редактирано Април 9, 2012 от Parni_Valjak 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaPuHcKu Отговорено Април 9, 2012 Share Отговорено Април 9, 2012 Да, Кауфман и Хамилтън определено са превърнали купчина подпалки в прекрасен инструмент Няма ли нещо за усилвателя на Джако? The Acoustic of doom? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blr Отговорено Април 9, 2012 Share Отговорено Април 9, 2012 Джако е използвал Acoustic 360, ако не се лъжа и Джон Пол Джоунс е използвал същите. Доколкото съм чел за Джако, ползвал е два такива, които са били "перманентно взети назаем". Какво е станало с тях, нямам представа. Що се отнася до звука, то най-голяма част от него е в ума и ръцете на Джако Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Април 9, 2012 Share Отговорено Април 9, 2012 (Редактирано) Amplification, effects, and strings Jaco Pastorius used the "Variamp" EQ (equalization) controls on his two Acoustic 360 amplifiers[35] (made by the Acoustic Control Corporation of Van Nuys, California) to boost the midrange frequencies, thus accentuating the natural growling tone of his fretless passive Fender Jazz Bass and roundwound string combination. His tone was also colored by the use of a rackmount MXR digital delay unit that fed a second Acoustic amp rig. He often used Hartke cabinets during the final three years of his life because of their characteristic aluminum speaker cones (as opposed to paper speaker cones). These gave his tone a bright, clear sound. He typically used the delay in a chorus-like mode, providing a shimmering stereo doubling effect. He would often use the fuzz control built in on the Acoustic 361. For the bass solo "Slang" on the 8:30 album, Pastorius used the MXR digital delay to layer and loop a chordal figure and then he soloed over it. Jaco Pastorius (together with the 361-rig on special occasions, 330 used instead of 320 due to need for distortion?) N.B. 360 е предусилвател, а не усилвател, и 361 е АКТИВЕН бас кабинет, 4х15 ! Отзад бялото парче в долния край е усилвателната част. Редактирано Април 9, 2012 от Parni_Valjak 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bassbuzz Отговорено Април 9, 2012 Share Отговорено Април 9, 2012 Що се отнася до звука, то най-голяма част от него е в ума и ръцете на Джако Напълно съгласен ! Колко снимки се направиха на ефектите (педалите) на Ричи Коцен в София Лайф Клуб ... е то не става само с гиър - а ... всеки може да си го купи с кинти .... 80 % си е в главата и пръстите 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MDFk Отговорено Април 10, 2012 Share Отговорено Април 10, 2012 @Fats - я вземи прочети правило 2 в темата наречена "Правила на писане и поведение" ето от тук - http://forum.muzikant.org/topic/68-idhaaeea-ienaiaa-e-iiaaaaeaaieaa/. Ще ти е полезно. И най-накрая вземи да почнеш да се въздържаш от крайните коментари. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emosms Отговорено Април 11, 2012 Share Отговорено Април 11, 2012 (Редактирано) Добре е направил. Но като цяло, дори да отчетем че може да свири, като отчетем и какво свири - било в суисайдъл или металика: не ми се вързва с Джако грам! Редактирано Април 11, 2012 от emosms Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TONY Отговорено Април 17, 2012 Share Отговорено Април 17, 2012 Браво на Трухийо. Колкото до нашият общ любимец Гери Мур, светла му памет, той е бил приятел с момчетата от Металика. Например Джеймс Хетфийлд казва, че Гери Мур веднъж им е казал (цитирам по памет) - "Момчета, вече имате славата, имате парите - отидете и си купете по един Гибсън и един стар плекси Маршал и изкарайте звук . Явно са го послушали. ( Гери сигурно ги е харесвал, това исках да кажа) И нещо за размисъл. Има едно видео за кастинга за нов басист на Металика. Първо Трухийо безапелационно разби конкуреницята, а не се бяха явили някакви домашни герои, до един бяха утвърдни имена. Случайни неща няма. След това сядат да се почерпят по случай случката и директно му дават един милион долара. ONE MILLION USD. Нарочно го повтарям. И да се върнем на старият постулат, че едно нещо струва толкова, колкото някой е готов да плати. Та колко струва Трухийо и колко струваме аз, ти, целият форум ин тотал? (не за дебат, а за размисъл) 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IgniteAll Отговорено Април 17, 2012 Share Отговорено Април 17, 2012 Разчиствам тази тема и ще помоля да се спре с офф-топика, който така тънко прекрачва много граници на правилата на форума. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.