Jump to content
Българският форум за музиканти

TONY

Members
  • Мнения

    4249
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    48

TONY last won the day on Октомври 22

TONY had the most liked content!

Относно TONY

  • Рожден ден 01/28/1970

Previous Fields

  • Инструмент
    китара, бас, барабани

Contact Methods

  • Website URL
    https://soundcloud.com/uran242

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Авторска музика. Китара, бас, дръм програминг и барабани. композиция, аранжимент, текстове, звукозапис, мениджинг и продуциране.

Последни посетители

24165 профилни разглеждания

TONY's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

1.1k

Обществена Репутация

  1. Музикантите сме най-различни типове, но спрямо отношението към интрументи и техника, основно са два типа 1. отговорни и с отношение 2. безотговорни Дори някой да е от първият тип, техниката се чупи... колкото и да съм внимателен и да пазя, все нещо се прецаква... И това е в реда на нещата...Няма нищо вечно. Но отношение , трябва да има. Не знам дали, това, какъв си бил като дете, после се прехвърля, като вече си голям. Като дете си пазех много играчките, имаше други, дето хич не си ги пазеха... За себе си знам, какъвто съм бил такъв съм и сега. С наборите от детството нямам връзка... не знам дали изобщо са музиканти, сещам се за един адаш, свиреше на барабани... ама ги зарязя.. По мои наблюдения, съотношението винаги е в полза на съвестните. Същото е като тръгнеш към морето с кола, повечето шофьори са ок, но ако си броил, винаги има от 5 до 10 камикадзета, убийци, идиоти...Те вероятно са много добри шофьори, но....Същото е с музикантите , някой може да е страхотен музикант, но да не пази. Какво ли не съм виждал. Така, че страх лозе пази... Случки мои - репетираме с Уран, Евто счупи, без да иска , просто от натиск на ръката, гриф на мой Ibanez...естествено няма вина, не му се сърдя. Просто дошло му е времето ( как се чупи гриф ли - горе на главата, преди първо прагче). Казвам го, визирайки, че винаги нещо може да се случи, което не си очаквал. Свирим със Зомби бар, изведнъж великият ( в неговите и още няколко очи) Ричи Антов, скача на сцената ( не знам пиян или подпийнал, не ме интересува алкохолният му статус) и почва да се опитва да издърпа китарата от ръцете ми... Ало, може и Ричи Блекомор да си, ама нямаме ли лична уговорка да ти дам китарата предварително... неприятна история, бях я позабравил, сега се сетих. Дали съм давал и взимал, навремето, когато нямаше достъп и цените бяха непоносими, правили сме разменки за проби с приятели. Един състудент, с който бяхме нещо като група, ми даде една дръм машина на Роланд тр 606 за лятната ваканция, тогава беше абсурд да си купя, но реално с нея се научих да редя барабани. т.е това, че някъде в началото на 90-те се научих, как звучат тактове от нотите и какво представляват нотите за барабани, тогава ми се отвориха очите, благодарение на въпросната дръм машина и една школа за барабани... сега вече реално посвирвам на комплект и имам някакво развитие напред спрямо когато програмирах, без реално да мога да свиря...вече 4 години се уча....на стари години не е лесно... но е интересно. Още малко и ще изсвиря Ace of spades в темпо...а дано! На съфорумника Пчелата, който за мен е стар приятел, по име Станката, бях дал един супер як процесор Вортекс, да си прави записи в някакво студио , това е в края на 90-те. Идва готов със записите ( 3 парчета, добре му се бяха получи), връща ми проца, а аз му пускам пък едни мои записи, които си правех на касетъчен мултитракер Таскам 424 ( Уран242, е по скоро от този таксам на обратно, отколкото да съм повлиян от световно призната банда Фронт 442), друм машина, вече имах собствена ( даже май беше същата, на каквато се учех) , бас и китари. Чува Станката и казва, ще те запозная с един Иван от Люлин, имате подобен стил. Така направихме Аквилон. За първият ни запис като група, някъде беше в началото 2001, на баладата Жива вода, певеца Недко, донесе един супер добре звучащ бас Уоруик, с който басиста записа бас партията. Благодарности на Латино партизани ( синът на Недко свиреше тогава с тях)!@! и сме върнали басът , както сме го взели... След това, не си спомням да се е налагало....нещо да се взима на заем. Иначе се сетих сега, пак през 90-те, по времето като разменяхме ноти....връщат ми нотите , вътре остатъци от баничка и боза ( нотите омазани)... ясно, както е похапвал и пийвал , човекът на който съм дал нотите, докато ги е разучавал. Ами трябва си подкрепа...това да учиш сола на Мегадет не е шега. Не му се сърдя, стана страхотен китарист.
  2. Peavey JSX - свирил съм една година на такъв, не беше мой. Познавам го добре. Харесва ми. По натам, ако ми изпадне бих си взел. Имам малък Peavey jsx mini colossal, просто от фенщина. След Peavey свиреше на Маршал , също ме кефеше, сега е с американска бутикова марка 3rd power - The Dragon е модела. Ампа звучи Ван Халенски и понеже Джо се подготвяше за трибют, ясно защо се е спрял на този амп Имал съм глава Carvin Legacy - хич не ме кефеше и я продадох. Със сигурност предпочитам старите Карвини, на Запа, Стив свири с такъв на Флексейбъл и Passion and Warfare. Тогава най много ми харесва , как е звучал. Да, напълно добре си ги описал и Сатриани и Вай, за фрактали и тн моделери, ясно, навлезнаха си и вече са масови.
  3. Въобще не е труден изборът. Както сам каза, Сатриани свири всичко и не ми омръзва да го слушам. Стив Вай е повече итнтересен за гледане, отколкото за слушане. Да, има определени инструментали дето са Върха , но има и много баластра. Бързо омръзва, средно 20 мин. макс - един албум. Сатриани съм слушал с часове без да ми омръзне, рекорд - 6 часа нон стоп САЧ! Сатриани винаги има страхотен тон. Стив Вай, как дойде - някой път ме кефи, но съм го чувал да звучи и отвратно, като пчеличка в буркан. ИЗБОРА, ПОНЕ ЗА МЕН Е ЯСЕН.
  4. След известно прекъсване с групите, успях да събера пълен състав ( 2 китари, бас и барабани). Вокалиста, който имах на предвид , се оказа, че си има ангажименти и ми се налага да търся певец/а ( може да свирим и с повече от един вокалист, според как дойде и се получи) Така или иначе, мисля, че успях да сформирам доста читав състав, от хора, с които ми е приятно да свиря , а и има смисъл ( инструменталистите сме добри :–). Възрастовият ни диапазан е 40 -55/6. За певците няма изикване за възраст, но ще е добре да сме на една музикална вълна. Започваме с кавъри на известни парчета в широк диапазон - 60, 70, 80 и 90 -те години. ( рок, хард рок, хеви метъл) ( по леките и по денс парчета, леко може да ги втърдим) Да кажем, че ще почнем с по едно парче на банди, като - The Beatles, Rolling Stones, Status Quo, Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath, AC/DC, Judas Priest, Scorpions, ] Iron Maiden, Dio, Whitesnake, Chris Isаak, REM, Bon Jovi, Jurney и каквото там се сетим и решим. Metallica, Megadeth - също, тях може да ги пеe другият китарист. С предният състав се сещам, че бяхме правили и на Sabbaton, Runnig Wild, Uriah Heep, Rainbow, Ozzy, Щурците, Сигнал , Жоро Минчев. Отделно има и авторски от тогава, включителни и нови авторски. Въпросът е да намерим сериозни хора, с които да репетираме поне веднъж седмично, желателно неделя. Като има вариант ( евентуално, ако и другите са съгласни) - да репетираме две недели и два други дни от седмицата. Което прави 4 репетиции на месец, като минимум , за да има развитие, с по-малко репетиции, нещата се размиват и не се върви напред. При поява на свирене пред публика, може да правим и по две репетиции на седмица. ( така сме правили и с Уран и с други банди, в които съм свирил) Имаме собствена репетиционна в центъра на София , с възможност за звукозапис. Знам, че липсва интерес, а потенциално можещите да пеят рок и метъл добре , не са кой знае колко много. Въпреки това, не се колебайте да ми се обадите на 0878 488 986, за да се чуем и видим на една пробна репетция. Изисквания - освен да се пее добре, е ясно, че един човек, не може да покрие всичко ( горният списък е пожелатлен, не задължителен и неща винаги могат да отпаднат, а други да се появят)... за това има възможност, да сме с повече от един певец ( ако проработи). НЕ Е ВЪПРОС ДА МОЖЕТЕ ВСИЧКО! По важно е да сте готини и лоялни. И, ДА - има смисъл да дойдете на пробна репетиция!
  5. Ако сте сериозна група от София, която си търси репетиционна, от Нова година (2025-та) натам ( четете надолу)! Репетиционна в центъра на София - Пиротска , Тодор Александров, мол София (Опълченска). Стига се лесно с метро, трамвай, бус. Ще имате на разположение - комплект барабани, усилватели за китара ( за двама, дори трима китаристи) и бас, централно - за вокал (и), клавир, акустична китара, цигулка, мандолина или каквото там ще ползвате. Задължително , трябва да сте отговорни към техниката и барабаните - ако имате душманско отношение към тях , НЕ СЕ ОБАЖДАЙТЕ! Задъжително групата , трябва да е с ръководител, шеф, отговорник ( естествено някой от групата) , ако сте разпасана команда, не се обаждайте! Някой , който отговаря с името, главата си, ЕГН и тн. В помещението, където се репетира не се пуши ( по американски). Има антре, където може да пушите. Репетиционната я движим, аз и Свилен ( Свилката) добре известен басист. По принцип, не търсим ученически групи или чалга оркестри. Желателно е вече да сте работещи ( и свирещи в банда) или дори профи банда. Ако сте познати с мен или Свилен, шансовете да се спрем на Вас се увеличават. Време за репетиции - получавате базисно 2х4 часа седмично. (или 36 часа месечно) ( смятаме една репетиция 3-4 часа, да е ползотворна, след това вече ти писва главата, но ако прескочите и свирите 5 часа , пак няма проблем, стига да не се засичате с някоя от дргите банди)- пакета е 150 лв ( това нещо би Ви струвало 800 лв, ако ходите в репетиционна почасово!) , като отделно спрямо другите разходи ( ток и тн) участвате споделно ( има тоалетна). Подържате чистота, както намерите, така трябва да остане, никой не е длъжен да чисти след Вас. Зимните месеци е по скъпо, заради тока. Като се замисля , може би 200 лв пакетно месечно , ще е ок, ако не се прекали с отоплението, но това ще уточним допълнително. Като мине студеният сезон, ще е примерно 160 , САМО примерно, ако се реши да е пакетно, ако не всеки месец, разходите се делят , без да се издребнянява и сече стотинката... но горе долу трябва да е спрямо кой, колко потребява, това плаща. Това примерно може да изглежда така - една репетиция вечерно през работна седмица и една събота,неделя ( неделя от 16-20 е заето принципно). Вероятно, може да получите две вечери през седмицата ( примерно 19-23 или 20-24 ч), прави се график и спрямо останалите, се пълни за следващата седмица. Ако имате концерт, участие и тн, след предварително планиране, може да получите и три репетиции седмично, което мисля е достатъчно да сте подготвени. Ако сте профи банда, не ходите през денят на работа, има възможност да свирите в работната седмица през деня, няма проблем да репетирате и по 5-6 часа, но условията ще са други. Пишете на лични или оставете тел за връзка, ако имате въпроси или направо желание да Ви включим. Ако вече се познаваме, директно търсете мен или Свилен.
  6. Garcho, какво значи България има своите световни музиканти!!!!???? Световни, колко да са световни?> Световно признати, като Никола Гюзелев, Райна Кабаиванска? колко са такива? Ибряма, още кой? С частично постигнато световно призвание - Милчо Левиев ( бил известен в Торонто и областа, малко в Гърция) , Николо Коцев - свирил с някои известни имена в рока, вкл и Бари Гиб, Теодоси Спасов ( не знам дали е за тази или горната категория) и за съжаление Азис, който има популярност в Германия и в някакви арабски страни ( противен ми е, но го споменавам, от коректност) С потенциал за световно призвание/известност - например група Севи или пък Димитър Налбантов ( като китарист инструменталист), вероятно ще се сетя за още доста такива...но все още не постигнали го ( макар и с добра фен база и някаква известност зад граница) Къде сме на музикалната карта - в горната част, в средата или в долната част. Примерно националният ни позор ( отбор) по футбол, ударя дъното. (много правилно се отказахме от Евровизия, БФС да спре националният позор от европейско и световно и да се самозакрие, би било прекрасно!)
  7. Напиши ми текст за песен - дует на Светльо Витков и Галена ! Изпълнява оркестър Карб-Уран Турбо Разбира се! Ето една идея за дует между Светльо Витков и Галена. Темата е за любовта и различията, които я правят уникална. Куплет 1 (Светльо): В мрака ти си светлината, всеки миг с теб е мечта. Различията ни, да, правят ни по-истински, знаеш, да. Куплет 2 (Галена): Ти си ритъмът на сърцето, аз съм мелодията нежна. Дори да спорим, знай, всичко е за нас, нали? Припев (вдвоем): В любовта ни няма правила, всяка стъпка – нова игра. Със страст и огън, светът е наш, няма спиране. Куплет 3 (Светльо): Няма как да те забравя, ти си моята магия. Всеки ден е ново начало, вечно заедно – това е важно. Куплет 4 (Галена): Твоят глас е мой спасител, всеки тон – вълшебен миг. Нека светът да завиди, на нашата любов безкрайна. Припев (вдвоем): В любовта ни няма правила, всяка стъпка – нова игра. Със страст и огън, светът е наш, няма спиране. Финал (вдвоем): Ти и аз, заедно вечно, всеки миг – емоция безкрайна. В нашата песен, в нашата любов, двама сме – едно сърце, един зов. Как ти звучи? Можем да добавим или променим нещо! Да , добави и припев - Ай, ай, ай, ти си най-, най-, най-! Ай, ай, ай, ще те шибам май-, май- май - !!! Разбира се! Нека добавим твоя припев в текста. Ето как изглежда песента с новия припев: Куплет 1 (Светльо): В мрака ти си светлината, всеки миг с теб е мечта. Различията ни, да, правят ни по-истински, знаеш, да. Куплет 2 (Галена): Ти си ритъмът на сърцето, аз съм мелодията нежна. Дори да спорим, знай, всичко е за нас, нали? Припев (вдвоем): Ай, ай, ай, ти си най-, най-, най-! Ай, ай, ай, ще те шибам май-, май-, май-! В любовта ни няма правила, всяка стъпка – нова игра. Със страст и огън, светът е наш, няма спиране. Куплет 3 (Светльо): Няма как да те забравя, ти си моята магия. Всеки ден е ново начало, вечно заедно – това е важно. Куплет 4 (Галена): Твоят глас е мой спасител, всеки тон – вълшебен миг. Нека светът да завиди, на нашата любов безкрайна. Припев (вдвоем): Ай, ай, ай, ти си най-, най-, най-! Ай, ай, ай, ще те шибам май-, май-, май-! В любовта ни няма правила, всяка стъпка – нова игра. Със страст и огън, светът е наш, няма спиране. Финал (вдвоем): Ти и аз, заедно вечно, всеки миг – емоция безкрайна. В нашата песен, в нашата любов, двама сме – едно сърце, един зов. Как ти звучи с новия припев? АЗ - бруталка Е! Радвам се, че ти харесва! Ако имаш нужда от още идеи или искаш да добавим нещо, просто ми кажи! 🎶
  8. Текста е точно толкова плосък и тъп , колкото са повечето средностатистически текстове на беге поп парчетата по бегей радио.
  9. Понеже не знаех какво е , проверих Music domain can refer to two things123: Music in the public domain is made up of any and all works that are not protected by copyright. Therefore they can be used without the need for any permission or payment to the author of the same. Musical works in the public domain may be copied, distributed, adapted, performed and displayed in public free of charge4. .music is a community-based top-level domain name (TLD) operated for the benefit of the global music community. It is a domain name extension exclusive for the global music community and industry .MUSIC domain and MusicID launch globally - OnlineDomain.com
  10. Laney lx20 r, - чух му някакво демо. Някакъв не много лош практиз амп, твърде базисен -- клийн и крънч/драйв. Клийна е ок за практис, драйва - името на ампа подсказва - за хардкор фенове. Не ме кефи особено, но става. Ти си решил да пробваш с по-голям говорител, от горният ти семпъл ми става ясно, какъв звук гониш. Доколко те кефи каквото си постигнал ще си решиш. Аз имам няколко практис ампа и не смятам да модифицирам - или ги приемам каквито са или не е моят амп и евентуално някой може да реши, че е негов. Имал съм Пиви Рейдж с 8" - пак клийн и драйв. Сега имам Лайн 6 с 4 канала - клийн, крънч, метъл и инсейн. Идва с два кръга ефекти - модулационни и тайм. Покрива добра база за практис. Има основните 4 типа звук и основните ефекти. Идва с фабрични присети на изветни песни, които може да си модифицираш по свой вкус и да ги запаметиш. Клийн - ок , присета беше на U2 delay, аз си направих с хорус и ривърб , да си свиря Жива вода, една балада. Крънч - не съм очарован, присет на ЛедЗеп, става да свириш блус, Лед Зеп или АЦ/ДЦ ( свириш и си въобразяваш, че имаш такъв звук), НО това е най- слабата страна на ампчето. Метъл - присет Ентър сенд мен, за Металика звук, не се оплаквам. Инсейн - ВаН Хален , шредърски тип звук с дилей. Ок е. Вероятно, ако намаля гейна и махна дилея, ще докарам Маршалски тип звук да си свиря Мейдън и Джудас, ще проверя, още не съм...имам го от 2 дни. В общи линии за практис амп е супер добре, само ми се иска крънча да беше по натурален и близък до плекси крънч, но се примирявам с това, което има и така.
  11. Line 6 helix emulation, не е лоша, но пак не обезсмиля закупуването на истинският амп. Въпроса не е дали да си го купиш, а дали да си го позволиш! При положение, че имам стерео каба, ще трябва по някое време да се сдобия и с главата. Или първо да си сменя колата... Глава или кола! thats the question.
  12. направи ми впечатление, че никак не звучи, като истинският амп започвам да спестявам , цел - £3782,00.
  13. Да и моите са така, но не съм ги настройвал през пуснат спектрален анализ + измерване с микрофон, нагласях бас и високи на слух, което е нищо. И въпреки това ми харесваха, като ги ползвах. Този , който цитирах, е защото вероятно има опит с повече хай фай тонколони и база за сравнение. За мен Амфитоните са готини. Но от няколко години ги ползвам като стойка за JBL-ите ми. Амфитоните оцветяват ( според мен и някои други) готино, JBL- са неутрални и вече свикнах да слушам на тях.
  14. Тийн годините ми минаха с двукасетъчен дек на Хитачи, усилвател студио 2 и прилежащите му тонколони. Мислех си че са супер. Един приятел после ми каза, че не са... Той имаше усилвател Техникс клас А, с такива Амфитони. Купих ги от него след време ( примерно след 5 години) към края на 90-те , май беше 99-та. Други хайфистки тонколони не съм имал, мисля че харесвах Jamo. но не съм си купувал. Някъде 2013 почнахме с Уран да правим някакви опити за аторски песни и първо "миксирах" ( се наси..ах) на Амфитоните. След това реших, че ми трябват студийни монитори и си взех JBl 4208, най вече защото бях видял, че Валери Градинарски ползва такива ( или подобен модел). Оказа се, че са супер и в момента и слушам музика на тях, Амфитоните не съм ги пускал от няколко години. Някакво мнение, копирано от нета - "Колеги, леко заблуждавата човека - колоните( Амфитоните) далеч не са толкова страхотни, колкото ги описвате. Цялата работа с тези "невероятни" колони, е че когато са се появили тук преди 20 или не помня вече колко години е нямало избора, който сега и логично е била същата ситуацията като да се качиш от москвич на б3 примерно. Иначе колони са с отвратително цвърцящи високи, среди излизащи като през фуния и омазан и дебел бас, който с годините започва да звучи все по-зле. Както и праизсторическите филтри. Кутиите са просто смехотворни. Единствения плюс на тия колони, е че са големи и страшно евтини. И аз си паза все още спомените с приятните изживявания с амфитоните когато тепърва започвах да "слушам", но нека все пак бъдем обективни..." Аз нямам голяма база за сравнение с други хай фай тонколони ( освен Jamo). На мен за хай-фай много ми харесваха. Със сигурност класи над Студио 2. Така, че когато съм ги взимал съм направил правилен избор за времето си.
  15. "Само да попитам - става ли да ползвам 4 омов говорител в горепосоченото усилвателче Electro Harmonix 5MM, за което препоръчват от 8 до 16 ома?" Не. За транзисторни ампове , условието е капацитета да е равен или по-голям. Т.е на 8 0мов изход, може да ползваш 8 или 16 омов товар ( под товар разбирам 1 или 2 , 3 , 4 говорителя) на 4 омов - 4, 8 или 16 ома. На въпросният Ел. Хармоникс , според мен ще ти трябва още един такъв 4 омов говорител ( 2х 4 ома = 8 ома ) и да ги вържеш последователно. Най-добре е да ползваш Палмър Каб мърджър. Palmer CAB M | Signal Splitter & Switcher | Palmer (palmer-germany.com) работата с него е елементарна ! ползваш кебел за говорители. изхода на ампа във вход серия. и два кабела ти излизат към двата говорителя по 4 ома ( предполагам са в кутии) Ако сценарият е друг - имаш например два 16 омови говорителя - изхода на ампа към вход паралел. ( два 16 омови говорителя/каба в паралел ти дават 8 омов товар) За лампови - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЪОТВЕТСВИЕ!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.