-
Мнения
4257 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Топ дни
50
TONY last won the day on Март 21
TONY had the most liked content!
Относно TONY
- Рожден ден 01/28/1970
Previous Fields
-
Инструмент
китара, бас, барабани
Contact Methods
-
Website URL
https://soundcloud.com/uran242
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
София
-
Interests
Авторска музика. Китара, бас, дръм програминг и барабани. композиция, аранжимент, текстове, звукозапис, мениджинг и продуциране.
Последни посетители
24519 профилни разглеждания
TONY's Achievements
-
Тодор Колев - Аз мисля, че в момента се опитват да правят бройлери, не е същото! Абсолютно прав е великият ни творец Тодор Колев. Наскоро, Николо Коцев на стената си пусна , мнение, че AI ще унищожи творчеството. ( беше преди 2 седмици, не цитирам точно). Аз му опонирах, че ако се ползва AI , като помощник може да е ок. Примерно , пианиста, който е направил прекрасна песен, но няма школуван глас и не е певец ( Ингви Малмстийн също може да си оправи вокалите, защото е китарист на китаристите, ама пее ужасно). На мен също би ми свършил работа един AI певец. Аз в подкрепа на твърдението си, че AI може да е полезен, използвах примера с един, с който се запознах виртуално и той ми обясни какво е направил. Изкомпозирал си е един албум в стил Металика, нарекъл го е белият албум на Металика. Китарите си ги е изсвирил. Барабаните ги е редил. Пее фалшиво , няма проблем, ИИ му оправя фалшиментото и му слага бленда, като на Джеймс Хетфийлд. На мен резултата ми хареса и бих ползвал AI като помощник. Има вариант да си изсвиря линията на пеене с китара ( или друг мелодичен инструмент) и AI да ти я замени с глас и текст ( ако имаш измислен) Разбира се, добре е да се казва, кое какво и да не се лъже. В скоро време , предполагам, че има възможност да се ползва ИГ искуствен глас, на който певец си пожелаеш. Кеф ти Дио, Халфорд, Дикинсън, Меркюри, Бон Скот, Клаус Майне, Ян Гилън, Плант и тн. Не знам дали ще стане, ама съм на 99,9 на мнение, че ще има такава възможност. ( ще има огромен бизнес , убеден съм) Ето , какво може да направи един читав музикант с AI
-
Съобщение от модератор: линк към оригиналният пост Песента е хубава ( Последен страж). Музика, текст, клавирно изпълнение - ок. Изпяване - има не лош тембър, направо подходящ, но тръгне ли да пее по разчупено и веднага почва да фалшивее. Koobenot, въпросът ми е , какво мислиш за AI? Според мен, ето случай да се използва креативно. Вместо да се даде на някой да я изпее, както трябва, авторът си я изпява със своят глас и емоция, AI оправя фалшименто моментите. И вместо да ми пускат по Хоризонт, добре изсвирени и изпяти нови песни , но с безумно плоски и тъпи текстове ( каквито чувам доста напоследък) , да вземат да пуснат това парче.
-
Точно си мислех, че е 300-400 долара и човека от клипа го потвърди....
-
Аз съм фен на Тръмп, искам една безплатна. pleace!
-
and the name of the band is System Administrator ( Πρόδρομος κολιόπουλος), i guess? I wish i coud play drums at a good enough level for groove metal but i cant.... good luck!
-
Не вярвам, да е било заговор и Фил да има участие. Но определено смятам, че към днешна дата Рекс, Фил, Зак Уайлд ( който се пише първи приятел на Дайм) и Чарли Бенанте, използват труда и запазената марка на братя Аббът, за да пълнят банковите си сметки. ( чичо Чарли трябва да храни Карла Харви и да й купува лъскави дрешки, късметлия е чичо Чарли!) Нямаше да има проблем, ако не излизаха под името ПАНТЕРА, а като трибют, примерно Southern Trendkillers. Като е ясно, че пак да същите четирима и да свирят същото , ако излезнат под друго име и няма да има пълни стадиони. ...
-
Не знам кой, какво чува. За мен Закк не е ок , нещо ми звучат отпуснато рифовете, а трябва да са супер тайт стегнати, отделно мисля, че не е на 100 акуратен, а си интерпретира. Независимо, какъв статут има Зак ( казах, че го смятам за китарен Бог) изобщо не се справя добре, в тази НЕ ПАНТЕРА. Можеха спокойно да се обявят, като трибют банда, а не да излизат с името ПАНТЕРА. (Чичо Чарли * Бенанте, се справя обаче ок) Липсва симбиоза китара-барабани , каквато е задължителна за Пантера... общо взето чичо Чарли вика - Зак свири си, квот си знаеш, не ми пречиш... Ако искате да изровя архивите, как Вини Аббът изрично е обявил, че реюниън с Анселмо и Рекс няма да има и е предупредил Фил Анселмо, че ако се появи на погребението на Дайм, ще го смаже от бой. Значи тази комерс хава, която е изцяло монетизиране на музикалното наследство на братята Аббът, в пълен разрез с изричното им желание, да няма повече ПАНТЕРА с Фил и РЕкс, те използзват името , за да правят кинти, отделно Зак нещо там си маже, колкото си може. Сатриани, май се отказа да прави трибют на Ван Хален, че много тегаво да влезнеш в чужди обуквки. А тук не става дума за трибют, а за незаконно използване на името Пантера, въпреки изричното желание на братя Аббът то да не се ползва. Няма Пантера без Аббът, както няма Найтуиш без Таря ( с Флор е слушаемо, но пак липсва усещенето за нощно желание). Монетаризации разни. Тази Зак ПаМтера не ми харесва. И не ми звучи Пантераджийско. Да звучи пантераджийско - да имаш усещането, че си в джунглата, че някъде две очи те дебнат и всеки момент ще бъдеш разкъсан. Братята Абът го можеха и групата наистина ми даваше усещането за черна ПАНТЕРА зад гърба ми.Саймън Даусън , дето ще замести Нико, също е много добър барабанист в този стил, но пък не знам дали ще успее да докара финеса на Нико.... Харесвам това ! И само това.
-
Искам да насоча вниманието, към нещо, което е определящо за Дайм. И което не съм прочел друг да споменава. Даймбег и неговият транзисторен тон и цялата Пантера хава, зависят от перфекната симбиоза на Дайм с брат му Вини. Един път китарният звук е перфектно напаснат със звука на барабаните и още по важно, тези двамата свирят като един. Ето защо, няма как да има Пантера без братята Аббът ( комерсиалната хава със Зак Уайлд , който е некомпетентен да изсвири едно към едно рифовете на Дайм и си свири някакви си негови вариации около Дайм, за мен е Закк Розова ПаМтера трибют, а не ПАНТЕРА!) * Закк е китарен бог, когато си свири собствените парчета, тук спор няма. И още искам да кажа . 90-те години започнаха с Черният албум на Металика. Направи ги светови звезди и даде достъп на по-твърдият метъл до радиото и МТВ. А пък Пантера от глем рок банда фенове на Кис, се трансформират в Каубойците от Ада, албум, който звучи, като някаква доста по яка Металика. После се появи сиатълецът Кърт Кобейн и изпрати за 10 години мейнстрийм метълът в нокдаун ( без Металика, те си бяха ок през 90-те, но все пак се пробваха и в олтърнатив стил - Until it slip примерно) На Пантера , грънча не се отрази никак. Те си прокараха грув метъла , като стил . Към който се закачи и напусналият Джудас прийст , Роб Халфорд. Той направи Файт и Халфорд бенд, също грув метъл проекти и един Two ( май беше с Трент Резнър). Fight band's origins date back to 1991 after Halford attended a Pantera show during their tour supporting Cowboys From Hell. Being inspired by their sound, he invited them to tour with Judas Priest in Europe, befriending them in the process to help his desire for a more aggressive American metal sound. During the early rehearsal sessions for the Operation Rock & Roll tour, Halford started writing material of his own, influenced by the hardcore direction of upcoming American metal bands of the 1990's. What would've been just a solo project while remaining in Judas Priest, his relationship with the band deteriorated, resulting in his departure Fight на Халфорд е силно повлиян от Пантера, имат общи концерти. А китариста на Файт ( двата албума, които оставиха са великолепни) Russ Parrish, днес се е трансформирал в глем метъл звездата -Satchel и е направил Steel Panther - пак Пантера, ама глем , с малко самоирония и пародия на Глема от 80-те и 90-те.
-
профи запис на браси – имаш на предвид брас секция или нещо друго?
-
Винаги съм бил фен на Даймбег. И ме кефи транзисторният му тон. След него цяла сьория метъл китаристи, звучът досъщ, като един и няма нужда да им уча имената. Накратко - имат един и същ тон, опитвайки се да звучат, като Дайм, но с лампови ампове на Еди Ван Хален. Ето наместихме и Ван Хален в темата, смислено. Разликата между ЕВХ и всички метълисти с як тон е, че Ван Хален е китарист на китаристите. И има характерният си браун тон. И характерното си музициране и характерното си солиране и характерното си композиране. А онези хиляди, стотици хиляди джъгаджъга китаристи ( разбира се много добри) са всички, като един с ампове 5150 или ректифайъри. Но колкото и да са добри, има ли смисъл да им помня имената.? Естествено, отговорът е не. Но не е и само до китаристите. Цялата продукция е унифицирана. Новите банди звучат супер яко, ама може и да не забележиш, че албума на бандата Х е свършил и ютюб върти вече бандата Игрек, докато си вършиш нещо на компа и не следиш прозорецът на ютубата ( естествено говоря за унифицираното звучене на днешните банди по стилове).
-
Не сме намерили певец. Очакваме Ви. Алтернативно, може да вземем клавирист или ел. виолинист ( цигулката е най близко до човешки глас , вместо певец)...или една от китарите да замества певец.
-
Миналата Коледа, вероятно осенен от коледен дух ( или някои казват, закачил се за жицата) тази музика все едно ми дойде спусната отгоре. Тогава направих и демо записа, като оставих място за вокали. Формата е малко необичаен - интро, А Б, А Б, А Б, аутро. Като А са куплети, Б - китарен отговор . Решението да няма тъпотии, като сладникави припеви и да се пее Коледа , Бля Бля Бля е плюс си мисля. Текст има, но за една година така и не успях да организирам урана и запис на песента, като група и с певец ( нямаме певец и търсим такъв). Тези дни набързо записах някакви примерни мелодии, които да заместят глас. Без да искам докарах звук, като на един добре познат софийски уличен музикант (казва се Юли и изглежда като 60 годишно хипи) - това е за заместващата глас китара. Така или иначе, предстои да почнем записи с Уран в репетиционната и от това демо, да направим песен. Да се надявам за Коледа в края на годината. А сега , ето инструменталната демо версия -
-
Марио, мисля , че заключението ти може да е вярно донякъде. Доколкото съм наясно Firesound.v3 е някакъв тюб скриймър. Ясно е какво прави един тюбскриймър. В клипа имаме един китарист на високо ниво, китара от най-високо ниво, Китарен моделер Джонсън, който също е много добър и този скриймър клон. Притежавам и ползвам Джонсън станцията, като правилното определение за него е Амп моделер, а не китарен процесор. Мисля. че амп симулациите са му доста добри. истински. И в същност скриймъра, прави, каквото би правил и пред съответният физически амп. Какво прави един скриймър - буства и стяга тона ( действа като филтър). Т.е. заключението е че тона от процесора става по отчетлив и дефиниран като преминава през аналоговата схема на Firesound, е някак близо до това, което мисля, ама не баш. Искам да кажа, че не прави някаква велика магия, ама си действа, като всеки вариант на ефекта тюбскриймър пред или след амп.
- 21 replies
-
Музикантите сме най-различни типове, но спрямо отношението към интрументи и техника, основно са два типа 1. отговорни и с отношение 2. безотговорни Дори някой да е от първият тип, техниката се чупи... колкото и да съм внимателен и да пазя, все нещо се прецаква... И това е в реда на нещата...Няма нищо вечно. Но отношение , трябва да има. Не знам дали, това, какъв си бил като дете, после се прехвърля, като вече си голям. Като дете си пазех много играчките, имаше други, дето хич не си ги пазеха... За себе си знам, какъвто съм бил такъв съм и сега. С наборите от детството нямам връзка... не знам дали изобщо са музиканти, сещам се за един адаш, свиреше на барабани... ама ги зарязя.. По мои наблюдения, съотношението винаги е в полза на съвестните. Същото е като тръгнеш към морето с кола, повечето шофьори са ок, но ако си броил, винаги има от 5 до 10 камикадзета, убийци, идиоти...Те вероятно са много добри шофьори, но....Същото е с музикантите , някой може да е страхотен музикант, но да не пази. Какво ли не съм виждал. Така, че страх лозе пази... Случки мои - репетираме с Уран, Евто счупи, без да иска , просто от натиск на ръката, гриф на мой Ibanez...естествено няма вина, не му се сърдя. Просто дошло му е времето ( как се чупи гриф ли - горе на главата, преди първо прагче). Казвам го, визирайки, че винаги нещо може да се случи, което не си очаквал. Свирим със Зомби бар, изведнъж великият ( в неговите и още няколко очи) Ричи Антов, скача на сцената ( не знам пиян или подпийнал, не ме интересува алкохолният му статус) и почва да се опитва да издърпа китарата от ръцете ми... Ало, може и Ричи Блекомор да си, ама нямаме ли лична уговорка да ти дам китарата предварително... неприятна история, бях я позабравил, сега се сетих. Дали съм давал и взимал, навремето, когато нямаше достъп и цените бяха непоносими, правили сме разменки за проби с приятели. Един състудент, с който бяхме нещо като група, ми даде една дръм машина на Роланд тр 606 за лятната ваканция, тогава беше абсурд да си купя, но реално с нея се научих да редя барабани. т.е това, че някъде в началото на 90-те се научих, как звучат тактове от нотите и какво представляват нотите за барабани, тогава ми се отвориха очите, благодарение на въпросната дръм машина и една школа за барабани... сега вече реално посвирвам на комплект и имам някакво развитие напред спрямо когато програмирах, без реално да мога да свиря...вече 4 години се уча....на стари години не е лесно... но е интересно. Още малко и ще изсвиря Ace of spades в темпо...а дано! На съфорумника Пчелата, който за мен е стар приятел, по име Станката, бях дал един супер як процесор Вортекс, да си прави записи в някакво студио , това е в края на 90-те. Идва готов със записите ( 3 парчета, добре му се бяха получи), връща ми проца, а аз му пускам пък едни мои записи, които си правех на касетъчен мултитракер Таскам 424 ( Уран242, е по скоро от този таксам на обратно, отколкото да съм повлиян от световно призната банда Фронт 442), друм машина, вече имах собствена ( даже май беше същата, на каквато се учех) , бас и китари. Чува Станката и казва, ще те запозная с един Иван от Люлин, имате подобен стил. Така направихме Аквилон. За първият ни запис като група, някъде беше в началото 2001, на баладата Жива вода, певеца Недко, донесе един супер добре звучащ бас Уоруик, с който басиста записа бас партията. Благодарности на Латино партизани ( синът на Недко свиреше тогава с тях)!@! и сме върнали басът , както сме го взели... След това, не си спомням да се е налагало....нещо да се взима на заем. Иначе се сетих сега, пак през 90-те, по времето като разменяхме ноти....връщат ми нотите , вътре остатъци от баничка и боза ( нотите омазани)... ясно, както е похапвал и пийвал , човекът на който съм дал нотите, докато ги е разучавал. Ами трябва си подкрепа...това да учиш сола на Мегадет не е шега. Не му се сърдя, стана страхотен китарист.
-
Peavey JSX - свирил съм една година на такъв, не беше мой. Познавам го добре. Харесва ми. По натам, ако ми изпадне бих си взел. Имам малък Peavey jsx mini colossal, просто от фенщина. След Peavey свиреше на Маршал , също ме кефеше, сега е с американска бутикова марка 3rd power - The Dragon е модела. Ампа звучи Ван Халенски и понеже Джо се подготвяше за трибют, ясно защо се е спрял на този амп Имал съм глава Carvin Legacy - хич не ме кефеше и я продадох. Със сигурност предпочитам старите Карвини, на Запа, Стив свири с такъв на Флексейбъл и Passion and Warfare. Тогава най много ми харесва , как е звучал. Да, напълно добре си ги описал и Сатриани и Вай, за фрактали и тн моделери, ясно, навлезнаха си и вече са масови.