Jump to content
Българският форум за музиканти

Лими

Members
  • Мнения

    1795
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    48

Лими last won the day on Март 15

Лими had the most liked content!

Previous Fields

  • Инструмент
    Акуст. и ел китари, вокал

Contact Methods

  • Website URL
    https://soundcloud.com/limy/wind?in=limy/sets/dilema
  • ICQ
    0
  • Skype
    timolimy

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Целият свят е интересен

Последни посетители

18062 профилни разглеждания

Лими's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

825

Обществена Репутация

  1. Да, това беше Америка - рай за унижените и оскърбените.
  2. Ето че пристигна и най-новата ми хубавелка - DиDи 200. Платих добре и полудял от диво желание страстно разкъсах пликчетата ѝ. Нетърпеливо, но нежно я положих на пода, мушнах си жака в буксата и включих щепсела. Между мен и нея потече страстна енергия. Диди200 ми взе акъла с фантастичните си качества. Изпробвах всевъзможни позиции, а тя откликваше без грешка. Най-много ми хареса "memory 69 вариант С". 😍Един час луда игра и все не можех да ѝ се наситя, докато накрая изтощен и облян в пот от див екстаз скъсах струна, напрежението ми спадна и играта внезапно прекъсна. А сега да ви представя и коя е сладката DиDи 200. А ето и старата любов, която напоследък ми поомръзна и вече не ме вдъхновяваше, та отива за продажба, но все още е в гаранция и ръжда не хванала.
  3. ☝️Идейно е да се правят музикални инструменти с логото на безнадеждно тъпи и опасно вредни политици. И аз бих желал като подарък за барбекюто ми мандолина с логото на Бурсула фон дур Лайнен или кака Калас, а може и нашенски мутробас тип Бо.Бо. или Де.Пе. 😁 Ето как и тук политиката неусетно и неизбежно се прокрадва с езоповски език.
  4. И тук да си кажа мнението, че откакто ползвам IR технология няма значение какъв кабел и каква спойка ползвам. Става и с кабел тип "простор за пране от балкона".
  5. Аз от два месеца работя с BOSS IR200 и Ако нещо съм разбрал, то е че – така наречените "каптчъри", са трето поколение на..., а първо поколение са "мелотрон", второ "семплер". Разполагахме(1988г) с активният 12битов семплер EMAX на Emu sistems, а след това и с пасивният 16битов"PROTEUS". Имах късмет още през 1987г с голям зор да се сдобия с РОКМЕН състейнър, с който освен ел. китари великолепно съм записвал и класическа китара директно от пиезото. За справка на звука долу в подписа ми "Есенна импресия"1989г. А, ето и как ми е звучала китарата(Йолана) с този РОКМЕН заедно с EMAX в една свободна импровизация.
  6. Допълнително питане - каква стойност на R1 ще ми намали силата с 1dv, 2db, и т.н. при крайно намалено положение на волюма?
  7. Хрумна ми тази схема, чрез която целя универсалност с един потенциометър, защото китарата има само два - един общ волюм и един общ тон. Искам да използвам двата потенциометъра за отделно усилване на двата хъмбъкера. Отказвам се от главен тонкоректор, защото не ми се монтира още един потенциометър, но все пак искам да имам и тонкоректор с цел пълно рязане на високите херци. Обичам да постигам виолончелов тембър, когато отрежа високите честоти на НЕК адаптер и го пусна през сочен и мазен дистер/гейн. Та, питането ми е какви стойности да имат елементите C2 и R1, за да запазя достатъчна сила на звука при намаляване на потенциометъра към C1(той ще си е оригиналния), с цел изрязване на високите, но и без драстично намаляване на звуковата силата. Все пак искам да има и някакво намаляване на силата и затова добавям R1. Надявам се да съм ясно разбран и, че идеята ми не е глупава, а ефективна и изпълнима, както я описах. Китарата е Frett King JE
  8. Не знам как е сегашният бизнес със студиата, но ми се струва, че е зле. Беше златна мина в края на 80-те и 90-те, когато студийната апаратура беше безумно скъпа и трудно достъпна. Аз и още двама съдружници с голяма упоритост и много тежки лични жертви, успяхме тогава 87-ма година да направим студио "ДИЛЕМА", а после "СубДилема" и "DS music". В началото бяхме две или три такива в цяла България. Скъсвахме се от работа, та даже се и разболях тежко, след което изхарчих парите за скъпо лечение и завинаги напуснах този сектор. Та, искам да кажа, че при такова изобилие от всякакви студия напоследък, май не е време за сериозен и печеливш бизнес. Очаквам, че скоро и някои музикални магазини ще затварят филиалите си, поради наводняване с евтини инструменти втора употреба, ама дано не съм прав.
  9. ☝️👌👍Да, и аз си мислех, че може само предавателният им блок да не работи, та бившият собственик си е купил още един, след това и другият предавател от втората двойка му се е развалил и си е купил още един. Ето, така аз ставам собственик на две работещи двойки и два неработещи трансмитера, което както казах не ми е болка, а само техническо любопитство. Друго техническо любопитство е, дали ако сега си купя трансмитер или приемник(нови, работещи) ще могат лесно да се свържат с моите работещи съответни единици? Според мен - да, защото иначе няма логика да се продават по отделно в много магазини из Европа. Извод: Ще питам съпорта на line 6 за "мистериозния проблем" и ще докладвам тук. Ако пък някой има друга идея...🙏
  10. Да, и по двата казуса очаквах такъв отговор, защото мислех да спестя подробности, ама уви. Аз получих гоо-олям кашон с всякакви джаджи на безценица(манна небесна), събрани хаотично от чекмеджетата на починалият музикант, с предварителната уговорка да не се оплаквам от евентуални проблеми. Та, нито можех да правя преглед при куриера, нито се оплаквам от трансмитерите(те и без това са ми излишен бонус. 1. Просто съм любопитен защо не работят, а се продават навсякъде отделно от приемника и би трябвало с прости действия за секунди да се сдвоят, с който и да е приемник от същият модел, макар и купен по-късно. 2. Сервиза на Динакорд. Понеже два пъти за последните 10 години съм си патил(и не само аз) от тях, нямах никакво намерение да им давам нещо за ремонт извън гаранция, а и вътрешен човек още преди години ме предупреди за тях. Както казах по-горе, аз им бях оставил дефектен уред в гаранция, който те оправиха за три дена. Та, когато обнадежден отидох да си го взема, реших да ги питам и за трансмитерите, като исках пред мен само да ги включат за малко и да решат дали ще ги вземат за ремонт( Динакорд са представители на LINE6). Щях да ги почакам дори един час. Но те съвсем уверено ги взеха и обещаха, че ще ми се обадят когато се изясни дали са безнадеждни или вече са поправени. Та, след като чаках три седмици отидох сам, а те дори не ги намериха веднага, което значи, че отдавна са ги прегледали, и са се отказали да действат (без да ми се обадят), забравяйки ги някъде по равтовете . Същото ми се случи два пъти пак с тях през последните десетина години. Упрека ми е - защо въобще приемат за ремонт неща, които явно не желаят да ремонтират. Ако ми бяха отказали веднага, нямаше да ми губят времето и надеждата. Надявам се вече да съм по-ясен след тези подробни разяснения. Иначе не ми пука(освен техническо любопитство) за излишните трансмитери, особено ако ремонта им е скъп. Лично ще си питам съпорта на line 6. P.S. Почти същият неприятен казус имах(все пак решен след 4 години)и с друг софийски музикален магазин, но засега толкова.
  11. Аз бих заменил пловдивският апартамент за подходящо студийно-репетиционно помещение и бих живял под наем близо до него. По-лесно е да си сменяш наетото жилището за живеене, отколкото смяна на сложната и трудно изградената студийна репетиционна. Чрез тази стратегия може да си купиш и въпросното помещение в София и отделно да наемеш битово жилище под наем. В най-лошия случай временно ще живееш и в репетиционната за кратко. Ама всеки сам си решава и не ми се спори. Успех и да му мислят конкурентите!
  12. Купих втора ръка от вдовицата на починалият и съпруг китарист въпросните устройства - два приемника RX506 receiver и четри бр. TBP06 transmitter. Два от трансмитерите работят без проблем с всеки един от приемниците, а другите два не могат да се чифтосат с приемниците на нито един канал. Няма признаци да са развалени, защото индикират сигнал от китарата. Вдовицата с нищо не може да ми помогне, защото не разбира от тази област и не може да попита дори духа на съпруга си. Занесох ги в сервиза на Динаокорд и след като напразно чаках 3 седмици вест от тях отидох пак да проверя. Върнаха ми ги като казаха, че не знаят какво може да се направи. Е, та това не можаха ли да го разберат още първата седмица и ако не бях отишъл, колко ли още щях да чакам вест от тях? Може би до края на официалният срок - 30 дни? Сигурно въобще и не са си направили труд да се занимават с тях, защото като ги попитах дали са се консултирали директно със съпорта на LINE6 нещо се смутиха и ми смутолевиха аз да сторя това. Добре де, ще го сторя, ама ако ще се наложи да ровичкам вътре в устройствата с клещи и чук ли да ги поправя? И друг път ми се е случвало абсолютно същото с този сервиз, а и други са се оплаквали от подобни проблеми с него. Те са точни и бързи само за неща, купени от Динакорд и то все още в гаранция, защото малко преди това ми оправиха за три дена друго устройство, все още в гаранция. Е, като не им се занимава с извънгаранционно обслужване поне да не ни губят времето и предварително да отказват. Тази тема стана 2 в 1. Два проблема, от които ми е по-важен техническия, но който иска да се изкаже и за втория.
  13. Не става без фантомно. Продават се из музикалните магазини. Има всякакви - и прости и сложни и евтини и скъпи. Най-простото и евтино е на Берингер
  14. Това долу на същия принцип ли е? https://youtu.be/XOoa8ePIW-o?si=RmpWGIAFg4zzVkLU
  15. Аз пък имам опит с това The Knockout is a powerful two-filter combination that can make your Les Paul sound like a Strat and your Strat sound like a Tele. Its secret...the Knockout has a 7 pole filter for sculpting the low end of your mids and a 6 pole filter to shape the top end of the mids. This provides incredible tone shaping. Use after distortion to bring out the heavy weight punch of the metal masters. The Knockout is also truly amazing on Bass.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.