Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Koobenot

    Koobenot

    Mods


    • Points

      4

    • Мнения

      1865


  2. Baby Thomas

    • Points

      2

    • Мнения

      9214


  3. musicman

    musicman

    Admin


    • Points

      1

    • Мнения

      6226


  4. разбойник

    разбойник

    VIP listed


    • Points

      1

    • Мнения

      2088


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/06/24 in Мнения

  1. Аз съм пробвал смеска V30+Greenback в колона 212, както и по два от тях в негов си 212. На хартия не трябва да е по-"силен" V30 (имат 1 dB/W/m разлика*), но се чува повече, явно заради Екю-то и това, че е по-агресивен. Тоест няма идеален баланс/бленд между двата. Затова е по-удачно да се комбинират подобно на Дейв в 412 или вертикален 212, като V30 се монтира долу да ти блъска в глезените, а Greenback по-към-тиквата. Разбира се също има значение и дали колоната е с изцяло права или slanted предна "дъска". И в крайна сметка пак нямаш "идеален за твоя вкус баланс". Следващото нещо е на кой говорител ще сложиш микрофон. Микрофонът и без това не вади какъвто звук чуваш (той е залепен на 2-3-5см от говорителя, а ушите ти - не), а като вземеш предвид и факта, че на ухо чуваш двата говорителя, а от микрофона само един... Два майка за всеки? Идеално, но тук на "помощ" идва дефазирането и веселбата продължава! * Звездичка: На теория разлика в чувствителността от 10-тина dB/W/m да дадат двойно разлика в SPL-a, обаче тестовете ми между 100 и 94 дБ говорители показа, че такава няма (осезаема и от практическа гледна точка - на ухо, не да мериш с уреди). С това умря и идеята ми да "изям" малко SPL с по-неефективен говорител...
    2 points
  2. Благодаря за отговора! C1 върви с поп филтър, кабел, стойка и калъф. Сета на Скарлет 4i4 4 gen е много изгоден, ако микрофона би свършил работа. Стаята в момента е ОК, но около Нова година предстои да се местим и там стаята ще може да се нагласи според нуждите
    1 point
  3. А иначе подозирам, че генералната идея да се ползват два различни говорителя е да се изкара повече обем/по-комплексна интересна бленда – примерно от единия да идват "мъдете", другият да цвърчи повече и накрая да я докараме до wall of sound? Тези пинизи съм ги прилагал единствено с успех с различни виртуални кабинети/IR-и за смесване и записи, за жива свирня според мен би било интересно, ако свириш основно "бадева" ей така без озвучителни микрофони по кабинетите, както и спомена колегата по-горе дойдат ли микрофоните и това трябва ли да се пуска в централното почва/продължава веселбата ...
    1 point
  4. Така като гледам поназнайва ги нещата – цък – моите опасения са базирани от разни занимания с разни български говорители тип Обертон/Благоевград ...
    1 point
  5. Честит празник на всички, които празнуват!
    1 point
  6. Воистина Воскресе, повече смирение, творчески устрем и здраве от мен!
    1 point
  7. В НадалиЕкспрес е пълно с най-различни евтинии (части за бридж тип Телекастер / части за ключове тип Телекастер), които ще са идеални за целта ти на народни цени. Дай снимка на тялото да подберем нещо естетически, иначе само си играем на "тука има-тука няма".
    1 point
  8. @yamaha Благодаря още веднъж Има неща за чистене, но остават за следващиите песни. Барабаните - репетиционната ни е около 60 кв.м. помещение с таван около 3 м., относително прилично третирано (два бас трапа, доста звукопоглъщане и дифузия). Видял си във видеото горе-долу как изглежда по време на репетиции, за записи разместваме доста. Комплектът е някакъв Mapex. След опити сме намерили място, на което барабаните ни звучат най-добре и ги разполагаме по един и същ начин всеки път при записи. Овърхедите са Sennheiser MD441 през предусилватели Cranborne Audio Camden 500 (чудесни машини) с добавена едната от двете опции за сатурация. Соло барабан: SM57 през Heritage Audio 1073/500 Фус: SM57 без трансформатор Каса: AKG D112 на отвора на резонансната кожа през Great River ME 1-NV и Shure Beta91 в касата през Presonus ADL600, като и двата сигнала минават през хардуерни компресори. Томовете са с различни микрофони в различните записи, но винаги единият е Beyerdynamic M88. Ако имам възможност бих взел още два такива - страхотни са за тази цел. Два лентови микрофона за room, пак разположени опитно на някакви места, на които ни харесват - не са симетрични спрямо комплекта. Често кривим руумовете през лампов преамп (от стара руска киномашина) ЛОМО УП27, но това правим при смесването. Имаме няколко добри отделни микрофонни предусилватели, но гръбнакът на записите на барабани е един модифициран от Тони Манов или както беше популярен тук @Parni_Valjak (RIP), осемканален пулт Sony MX. В момента го използваме като 8 трансформаторно балансирани предусилвателя с възможно усилване до към 73 децибела. Накратко - доста хардуер, доста опити. Пием студена вода, но е все по-рядко и се надявам да продължим така и за напред
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.