А-а-а, аз съм си чист сектант! Нека не си омаломажаваме "успехите"...
Долното го пиша по-скоро принципно, отколкото към конкретния питащ или като критика и т.н.
Това че някой някога е измислил нещото наречено "4-кабелен метод" и ние сме се го чували (съответно решили да го използваме) нищо не значи. Понеже има доста:
променливи, свързани с нивата и импедансите на входовете и изходите;
различни производители един от друг спазващи все по-малко "стандарти" и/или изобщо не подаващи нужната информация;
технически необразовани китаристи;
кьопави FX Loop-ове, които петилетки наред продължават да се правят по същия неандерталски начин;
ефекти с грозни буфери, които като навържеш 3-4 и половината сигнал заминал;
смотани, бръмчащи или неадекватни захранвания;
А/Д и Д/А конвертори, вкарващи допълнителни "екстри" (както и елементите покрай тях - справка при Дейв Фрийдман);
брумотевици вследствие на ground loops, които съвсем скоро разбрах, че са налични при всички процове освен един;
други неща, които не ми хрумват в момента.
Ясно е, че в случая не се търси 110% перфектно качество за риг, койото ще се използва по световните сцени пред 50 000 човека, но все пак максимално добри резултати за вложените пари биха се постигнали ако се имат предвид поне част от тези неща. Две снимки с малко чертички под статия "Boss GT-ххх е най-добрия проц, понеже си го включих по 4-кабелния метод" е много далеко от идеалния за конкретната ситуация вариант. Поне според мен.
Нещата в списъка по-горе са и голяма част от причините хората цял живот да тестват, строят системи и сменят компоненти десетилетия наред. Естествено има и доста други...