Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/07/22 във всички области

  1. The Redneck Twang Fury Masher, aka RTFM, nicknamed Twang Fury. Както се оказва, допаднаха ми тез дребни лампови педалчета и спретнах още едно, което мина през доста итерации на експериментална платка, преди да завърши в кутия. Схематично е базиран на предусилвателя на Dr. Z ZWreck, който е базиран на Trainwreck Rocket, който е един вид подобрен Vox AC30 и отгоре на цялата тази генеалогия съм добавил няколко модификации най-вече поради факта, че ни липсва крайно стъпало, което във всички изброени предшественици играе важна роля в крайния резултат. Не на последно място идва и известния подбор на съответните типове елементи на конкретните им места, но да не изпадаме в прекален технически детайл. Целта на упражнението беше постигането на определен тип звук, най-вече предназначен за употреба с Телекастър, както и забележителната динамика и взаимодействие с потенциометрите на китарата. Малко звук и снимки в едно (Телекастър - всички тракове + представения преди време усилвател Benson Monarch със солидно количество spring reverb от усилвателя. Няма никакви корекции по време на записа от ефекта или усилвателя):
    1 point
  2. Понеже виждам 4е има разни теми за 4инели кожи и тн. но за соло барабан4ето няма нищо реших да напиша кавото знам за промяната на тона както и всякакви сонорни ,звукови ефекти които могат да бъдат постигнати. Ако ви е се сетите за нещо ще бъда много благодарен ако допълните. В отговор на хората които казват 4е барабаните са не мелоди4ен инструмент като и на колегите небарабанисти които обясняват 4е използвали 7 тона /или респективно 12 полутона/на своя инструмент, а при нас нямоло и един.Сами направете сметката след като разгледате подолния списък! I.Един от основните на4ини да се променя звука е със използването на разли4ни удари: 1.В средата на радиуса на кожата. 2.В центъра на кожата. 3.Близо до обръ4а. 4.По перваза: а/ със палката б/само със върха /накраиника/ на палката. 5.По корпуса. 6.Rim Shot. 7.Латино перваз /положена палка/. 8.Rim Shot /палка върху палка/. 9.Stopshlag. 10.Естествени удари. 11.Подсилени удари. 12.Задържани удари. 13.Отсе4ени удари. 14.Със притискане на кожата с една от палките от центъра към края и обратно/или с палец или лакът/ като тона се променя с разлика до кварта. 15.Със ръце като при тарамбуката/с длани,пръсти или нокти/. 16.Със триене на показалец намазан с колфон по кожата/подобно на същия звук които се вади от даире с кожа/. 17.Muffleed rimshot. 18.Gliss on a rim. 19.Brush snap accent. 20.Rim Flex/Rim buzz/. 21.Brush rim shot. 22.Brush gliss shot. 23.Със удари от средата към центъра и обратно. II.Друг на4ин е със употреба и смяна на разли4ни палки: 1.Със стандартните палки за барабани. 2.Със метли4ки /или 4етки/. а/посредством вла4ене по кожата. б/с удар. 3.Със филцови палки /тези които се използват за тимпани/. 4.Със палки маракас. 5.Със Hot Road stiks. III.Рали4ни звукови ефекти и техники: 1.Със корди. 2.Без корди. 3.Със сордина. 4.Без сордина. 5.Като се ползват:акценти,тремоло,форшлази,двоен удар. 6.'Моторен ефект /с постепенно забързване и забавяне/. IV.Звука на барабан4ето може да зависи също и от: 1.Видът на кожата която се използва. 2.От това дали е опъната или отпусната кожата и изобщо как е насторена. 3.От акустиката на помещението в което се свири. 4.От записа/както и това 4е при готов запис звука може да се промени,обработи;което важи и за всеки друг инструмент/. 5.Малък барабан с педал/ които коригира висо4ината му/. Пример "Melody master" на Маик Портнои. 6.Като се съберат 7 м.барабн4ета и се настроят всяко на разли4ен тон /така може да бъде изсвирена цялата гама удряики всеки един по ред на висо4ината им/.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.