Нахвърлям малко размисли с уговорката, че не съм виждал въпросните модели на живо.
Инструментът е вариация на Пресижън, това е ясно. В твой плюс е по-ниското тегло, по-тънкия гриф, както и по-лесния достъп до високите позиции. Комбинацията от използвани дървесини е класическа, което е добре. Като частичен недостатък за моя вкус бих определил позицията на задния адаптер ( конкретно версията от видеоклиповете, в която е сложен под наклон; виждам в нета, че има и някакви по-стандартни варианти като позиция на адаптерите) - прекалено назад е изтеглен и вероятно е мислен по-скоро като допълнение към звука на предния, отколкото за самостоятелно употреба. Т.е. звук тип Джако Пасториъс или типичен звук на заден Джаз бас адаптер от този бас ще изкараш доста по-трудно.
Имам впечатления от този сет адаптери на Aguilar, даже съм купил петструнния комплект за инструмент, който ми правят в момента. Звучат добре, балансирани са, но са доста ярки във високи. Просто го имай предвид.
Струнникът е от евтините на Гото. Не ми харесва.
За финал - както и сам знаеш, най-веселата част е в това, че цялото това изреждане не значи почти нищо - инструментът може да е добър, може и да не е, може да ти допадне, а може и да не се разберете. Ако аз избирам 4 струнен P или PJ бас бих избрал пасивен и вероятно бих избрал Фендер. Типичен, класически звук и усещане. Особено пък ако ще се използва за записи. Не че активната електроника е нещо лошо, но ако е класика - да е класика. Ако взимам активен бас бих избрал някой с два хъмбъкера, възможности за сплитване на адаптерите, трилентова честотна корекция и т.н. Въпросното ESP е стъпило с по един крак и в двете територии, което може и да е плюс за теб, но мен не ме влече