Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

  1. Infinity

    Infinity

    Members


    • Points

      5

    • Мнения

      514


  2. DANEV

    DANEV

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      378


  3. никони

    никони

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      258


  4. lavande

    lavande

    Members


    • Points

      1

    • Мнения

      16


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/08/19 във всички области

  1. Това е първото записано парче на групата. В проекта участват: Nikola Enev - Drums - https://www.facebook.com/nikola.enev.1Pavel Tzonev - Keyboard - https://www.facebook.com/petkov.pavelValentin Danev - Guitar - https://www.facebook.com/valentin.g.danevStanislav Georgiev-bass -https://www.facebook.com/stanislav.georgiev.5015 Линк към страницата на групата: https://www.facebook.com/Project-7-552396065284580/ Надявам се да ви хареса! Приятно слушане!
    1 point
  2. Супер е станало, и клипчето яко радва!
    1 point
  3. Наскоро ремонтирах един стар корейски "Squier bullet" - прилична изработка, класика като дървения / тяло елша, кленов гриф и палисандров фрет/, три сингъла с керамични магнити, тон и волюм. Оставих само дървенията и бриджа и смених всичко останало. Интересният момент беше смяната на адаптерите и потенциометрите. Реших, че конфигурацията на адаптерите ще е SSH, а потенциометрите ще са два за тонконтрол и един волюм. Петстепенният ключ, който купих има две еднакви секции, а едната е достатъчна за да осигури стандартното свързване на адаптерите на страта. Решиш да използвам другата секция, в комбинация с ключовете на двата пуш-пул потенциометъра, за да изцедя всичко възможно от адаптерите. Получи се следното - от единия ключ /На пуш-пул потенциометъра/ се управлява втората секция на петстепенния ключ и могат да се включат нек и мидъл адаптера последователно, за да работят като хъмбъкър. В друга позиция нека и мидъла са свързани последователно като хъмбъкър и работят паралелно с бридж адаптера. От своя страна хъмбъкъра на бридж позицията се управлява от другия ключ /На втория пуш-пул потенциометър/. Там вариантите са два - двете секции последователно или успоредно - двете секции последователно или само едната работи като сингъл. Ето и схемата на свързване , ако някой реши да се заиграва в тази посока. Аз останах много приятно изненадан от резултата.
    1 point
  4. Крис, благодаря ти за добрите думи! От теб имат особена тежест, защото много се кефя на творчеството и гласа ти. Надявам се, че ще продължаваш и отдалеч да ни радваш с нови неща. :-) Много успехи и поздрави!
    1 point
  5. Малко сме статични, ама като на реп-я... какво да правиш!
    1 point
  6. Усещам че въздействам тогава, когато не мисля за публиката, за себе си, за самото изпълнение. Стигнах до извода, че на сцената можеш да въздействаш, когато не мислиш въобще. Трябва да си изцяло завладян от музиката, съсредоточен в нея... получава се нещо като активна медитация. Винаги и веднага ме грабват такъв тип изпълнители. Може да стои като статуя през цялото време, но излъчването му, еманациите му сияят и именно това привлича! Музиката кара душата да свети. Жалко, че има музиканти, които не го осъзнават и позират, вместо да се отдадат напълно...свирейки с полу или напълно угаснали души.
    1 point
  7. П.П: Кой знае колко велики,музиканти има по света,много по-велики от известните нам,забутани по различните краища на света,които се опитват да пробият,а не могат(просто защото не са се родили на "правилното" място)... Ние НИКОГА няма да чуем музиката им,а е твърде вероятно тя да е нещото което търсим-онова новото... или кой знае...Ебаси,нещо истинско ,но обречено!
    1 point
  8. Защо слагате всичко и всички под общ знаменател... Музиканти сме,но сме и хора и като такива сме невероятно различни един от друг-отделни вселени. Аз и сестра ми ,отгледани при едни и същи условия от едни и същи родители станахме коренно различни индивиди. Елементарно-аналогично: музикант с нежна и по-плаха,по-скромна душевност,поставен в усповията на днешната БГ реалност,няма да се стимулира от трудностите.Напротив,ще се затвори,ще страда,ще има лоши последици при него. Съответно,поставен при същите условия,друг музикант ще се развихри,ще се амбицира и колкото повече препятствия му поставяш,толкова повече ще се нахъсва и бори. Това са двата крайни типа-разбира се че има много видове смесени такива. Но тези първите,които са обречени в България,биха имали (евентуално), страхотна реализация навън(примерно ако се бяха родили там!!!).Щото на българина все пак по света ,не се гледа с добро око.Това го знаем всички и то не е случайно. Е виновни ли са хорицата и творците с по-крехка душевност,че са такива каквито са? Ще ги обвините ли,защитавайки държава,която не ви дава нищо? Аз лично се лутам между тези 2 гореописани типа-като редувам амбиция с отчаяние,но това си е мой проблем.Истината е че годинките си минават... Ние си одъртяваме прогресивно,а положението се влошава ,вместо да се подобри.
    1 point
  9. Наистина няма нужда от крайности. На някои хора чужбината се отразява благотворно,на втори посредствено,на трети зле. Аз съм от третите,затова и куит-нах,но какво бе учудването ми когато разбрах че се чувствам чужденец вече и в "родния дом"... стрейнджър навсякъде... За някои просто е много по-тежко отколкото за други.А парите не са фактор. Те са причина. И грешката не е във вас,или в чужбината,а в държавата.Колко е просто! Пълно е тук в Родината с таланти,но реализация за тях подобаваща рядко се намира. Жалко,много тъжно. Въпреки това вместо да се хапем и плюем,бихме могли да измислим нещо заедно.На първо време ,имаме си форум-музикантски! Ако Левски и Ботев са имали интернет навремето,ехееееееее...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.