Jump to content
Българският форум за музиканти

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/07/24 in Мнения

  1. ^ Благодаря за разясненията! Освен това с този похдод няма да има голяма разлика между живото ви шоу и това, което се чува на записа, което е супер, искрени сте с феновете си и най-вече със себе си.
    1 point
  2. @Koobenot Оборудването е далеч от маниашко. Но ако искаш резултат, който да напомня на групите, които харесваш е логично да се опиташ да използваш подобни подходи и оборудване. Няма нужда да откриваме топлата вода Относно другата тема, която си повдигнал: Когато запишеш сигнал, който ти харесва като звук нещата сa доста по-лесни - не търсиш как да го оцветиш и какво да му причиниш, за да започне да звучи, а го обработваш само с цел да си намери мястото в микса. Т.е. стремежът е да записваме цветно и с максимално добър резултат, а после обработваме нежно И песните звучат по-добре - проверено. Китаристът ни е фен на подхода с повече плъгини (именно с аргумента за повече гъвкавост), но вече също е съгласен, че постигаме по-добър звук с използване на повече хардуер. Всички знаем, че има хора, които могат да запишат чиста китара с DI и после в парчето да ти счупят главата със звук на драйв, но ние не сме тези хора. Накратко - като изключим цената и нуждата от поддръжка за мен хардуерът има доста предимства. Тъй като не сме комерсиално студио проблемът с recall и по-малка гъвкавост (майна, искам това барабанче да прозвучи като на Brad Wilk, нищо, че записания сигнал няма нищо общо) не съществува. Ако искаме да променим нещо генерално и не става с обработка просто записваме отново и се стараем още по време на тракинга да нагласим звука, които ни трябва.
    1 point
  3. Аз имах същия проблем преди няколко години, дъщеря ми сега е на 12, значи беше някъде на 10. Обаче и взех AKG динамичен, за да може да си го носи като ходи да пее. Тя ходеше на пеене по това време. Освен това не изисква звукова карта с фантомно. И беше към 100 лв. ако го загуби да не ме е яд Иначе ако толкова иска да запише на кондензаторен, ще я взема в "студиото" и там ще я запиша. До сега 2-3 пъти е идвала. Така и не се научи сама да си записва. Или може би така и е по-лесно. Но идеята тук е да и купиш нещо, което като го види да и се допее. Самия микрофон да я вдъхновява. Вече по-нататък дай боже да пее по-сериозно ще и купиш каквото трябва. Ама на тази възраст те не разбират много от техника, гледат визията да ги кефи. Между другото аз същото го препоръчвам и за избор на китара за дете. Взимаш нещо, което като го види ще му се досвири. После като почне да разбира, само ще си избере каквото му трябва. Естествено някой трябва да прегледа китарата да не е фалшива. Но тук марки и пари нямат значение. Важното е да свири/пее детето.
    1 point
  4. Tool – Pneuma "Ний Дух сме ... прикован към тази плът, лутаме се ний, със крайник закован, към тази плът, но трябва той да се откъсне, от тази плът ... и Дух да стане. Ний воля сме и чудо, длъжно да зове, да помни, родени сме, от дъх един, от думата една, една искрица сме, превърнала се в Слънце. Дете, събуждай се, светлината ти освободи, дете, събуждай се сега, дете, събуждай се, светлината ти освободи ... събуждай се сега, дете ... Дух прикован, към тази плът, към този път, към тази маска, към този блян. Буди се и помни, че ний родени сме, от дъх един, от думата една, една искрица сме, превърнала се в Слънце. Дух един, иди отвъд, буди се и помни, че ний родени сме, от дъх един, от думата една, една искрица сме, във взор изпълнен с чудеса ..."
    1 point
  5. За "на живо" според мен това си е висш пилотаж. Айде, с дигитален миксер можеш донякъде да автоматизираш Gain/EQ/Volume на каналите, дето ще ти свирят микрофоните ... ами от там нататък? Позиция на микрофона/кабинета/различно помещение как ще ги пресъздадеш идеално всеки път? Ако си в един и същи клуб или няколко клуба да въртиш само, окей, ще направиш 3-4 присета ... ами всеки път различна сцена? Като се замисля, май нямам "простосмъртен световно-неизвестен приятел" дето да свири през такъв сетъп ... Иначе от светилата Кори Уонг съм го гледал да озвучава два Фендър ампа на живо с два микрофона и саундът му не беше никак лош, ама не си пием кафето сутрин заедно.
    1 point
  6. Записите можеш да си ги манипулираш както ти хрумне, там е лесно. Говоря за свирене на живо, че е тегаво. Може, разбира се, даже съм го правил - ако предварително намериш (с помощта на аудио интерфейс + DAW) идеалната позиция за конкретни микрофони/стойки и после си ги носиш и възстановиш сетъпа перфектно. Но е тегаво. То повечето хора ги мързи амп и колона да мъкнат, да не говорим за майкове, стоки, евентуално миксер, сума ти допълнително кабели... Мойте са в рака, но пак си е занимавка + това никога не си на 100% сигурен.
    1 point
  7. ^ Ясно. Ако се качиш на тоя влак с многото микрофони има един чуден плъгин дето разрешава бая главоболия с дефазирането, вече има и 2-ка:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.