Jump to content
Българският форум за музиканти

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. DANEV

    Shuffle

    Едно джемче... Който иска, ще е супер да се включи.
  3. ^ Благодаря за разясненията! Освен това с този похдод няма да има голяма разлика между живото ви шоу и това, което се чува на записа, което е супер, искрени сте с феновете си и най-вече със себе си.
  4. Да , има снимки . Не е проблем, да не е вярно с оригинала на 100%. Но трябва да изглежда естетично и приемливо, спрямо как изглежда в природата. То май ще трябва и основната боя да се направи отново. Оригиналната е някакво зеленикаво, но реално, небето повече бие на синьо. Post-нах и други три модела от серията. Черната ме кефи, втората с ибисите е по китайски кичозна, поне спрямо "европейското' ми възприятие. Трета, си е кражба от ESP George Lynch skull and bones.
  5. @Koobenot Оборудването е далеч от маниашко. Но ако искаш резултат, който да напомня на групите, които харесваш е логично да се опиташ да използваш подобни подходи и оборудване. Няма нужда да откриваме топлата вода Относно другата тема, която си повдигнал: Когато запишеш сигнал, който ти харесва като звук нещата сa доста по-лесни - не търсиш как да го оцветиш и какво да му причиниш, за да започне да звучи, а го обработваш само с цел да си намери мястото в микса. Т.е. стремежът е да записваме цветно и с максимално добър резултат, а после обработваме нежно И песните звучат по-добре - проверено. Китаристът ни е фен на подхода с повече плъгини (именно с аргумента за повече гъвкавост), но вече също е съгласен, че постигаме по-добър звук с използване на повече хардуер. Всички знаем, че има хора, които могат да запишат чиста китара с DI и после в парчето да ти счупят главата със звук на драйв, но ние не сме тези хора. Накратко - като изключим цената и нуждата от поддръжка за мен хардуерът има доста предимства. Тъй като не сме комерсиално студио проблемът с recall и по-малка гъвкавост (майна, искам това барабанче да прозвучи като на Brad Wilk, нищо, че записания сигнал няма нищо общо) не съществува. Ако искаме да променим нещо генерално и не става с обработка просто записваме отново и се стараем още по време на тракинга да нагласим звука, които ни трябва.
  6. А на оригинала има ли снимки с висока резолюция/оригинално изображение/мостра? Иначе ще се получи силна творческа интерпретация ...
  7. Интересувам се от копие на Стингрей бас. Най вече на Стърлинг(OLP). Musicman SUB Vintage бранда - евeнтуално. Black разцветка - имам, може някакъв друг цвят. Harley Benton MM-84A SB - вероятно да. По - добре бартер за нещо от моите. Не държа на цвят, но да е запазена. За оригинал Мюзик мен, ако имате на идея за какъв бартер от моите неща, вероятно може да се договорим нещо.View the full article
  8. Да, сравни снимка едно - това е ястреб. Предполагам по някое време боята е почнала да пада, и някой от предните собственици вандалски е минал с черна боя отгоре. Демек тряба да се махне черното и да се възстанови, както е бил оригинала.
  9. Кое AKG точно, че ми стана любопитно?
  10. А то какво и е всъщност? Някой е рисувал отгоре ли?
  11. Аз имах същия проблем преди няколко години, дъщеря ми сега е на 12, значи беше някъде на 10. Обаче и взех AKG динамичен, за да може да си го носи като ходи да пее. Тя ходеше на пеене по това време. Освен това не изисква звукова карта с фантомно. И беше към 100 лв. ако го загуби да не ме е яд Иначе ако толкова иска да запише на кондензаторен, ще я взема в "студиото" и там ще я запиша. До сега 2-3 пъти е идвала. Така и не се научи сама да си записва. Или може би така и е по-лесно. Но идеята тук е да и купиш нещо, което като го види да и се допее. Самия микрофон да я вдъхновява. Вече по-нататък дай боже да пее по-сериозно ще и купиш каквото трябва. Ама на тази възраст те не разбират много от техника, гледат визията да ги кефи. Между другото аз същото го препоръчвам и за избор на китара за дете. Взимаш нещо, което като го види ще му се досвири. После като почне да разбира, само ще си избере каквото му трябва. Естествено някой трябва да прегледа китарата да не е фалшива. Но тук марки и пари нямат значение. Важното е да свири/пее детето.
  12. Здравейте Приятели и Колеги.Продавам китарна глава-Marshall MG 100 HDFX. В прекрасно функционално и визуално състояние,ползвана е предимно в студио.Главата е 100 W. Има доста информация в интернет. Channels Separate EQ Per Channel Clean/Crunch Switch OD1/OD2 Switch Contour Control Footswitchable Channels CD Input Emulated Line Out Emulated Headphone Jack Footswitchable Digital FX Digital Reverb FX Loop FX Loop Level and Mix Control Телефон за връзка: 0888 944 647-Атанас. Изпращам с опция andbdquo;Преглед и Тест" с удобна за вас куриерска фирма.Може да се пробва и на място в студиото. View the full article
  13. Вчера
  14. Tool – Pneuma "Ний Дух сме ... прикован към тази плът, лутаме се ний, със крайник закован, към тази плът, но трябва той да се откъсне, от тази плът ... и Дух да стане. Ний воля сме и чудо, длъжно да зове, да помни, родени сме, от дъх един, от думата една, една искрица сме, превърнала се в Слънце. Дете, събуждай се, светлината ти освободи, дете, събуждай се сега, дете, събуждай се, светлината ти освободи ... събуждай се сега, дете ... Дух прикован, към тази плът, към този път, към тази маска, към този блян. Буди се и помни, че ний родени сме, от дъх един, от думата една, една искрица сме, превърнала се в Слънце. Дух един, иди отвъд, буди се и помни, че ний родени сме, от дъх един, от думата една, една искрица сме, във взор изпълнен с чудеса ..."
  15. Отворих в YouTube ей това сравнително клипче – цък. От тея евтинии, според мен Берито звучи най-отворено и ще звукне най-добре в микса, без да се базара много в DAW. Другата посока, в която е интересно да се разсъждава и аз още такива бъндъли не съм виждал, а ми се ще да има повече е комбинацията от микрофон + аудио миксер с USB. Преимуществата на този сетъп пред интерфейс + микрофон са: леснота на пускане/пресъздаване на сетъп – буквално цъкваш бутон и можеш да пееш/репетираш спокойно с някакъв базов компресор/low cut/EQ и ефект, за да си упражниш песента цветът на предусилвателите – който и интерфейс да съм пробвал от ниският клас, било то M-Audio, Focusrite, Presonus и т.н. винаги цветът на предусилвателите на един миксер ми е харесвал повече ... някак си с по-малко усилия и post-processing вокала звучи по-добре и естествено запис на всяка репетиция – фактът, че без да палиш DAW, а само с натискане на Record бутона в Audacity можеш да си запишеш изходния сигнал докато си учиш песента и после да повтаряш/превърташ слушаш отново до припадък за мен е най-важното от целият процес, поради простата причина, че един добър запис е 999 провалени репетиции и 1 като хората, било то като интонация, дишане, позиция, EQ, настройки ефект и т.н. Ако трябва да препоръчам миксер, с две ръце без да се замислям казвам Mackie ProFX6v3. Аз имам 4 каналната версия и съм предоволен – предусилвателите са много приятни, не шумят, детайлен е и с него спокойно мога да кажа, че най-слабото звено във веригата съм аз като певец ... За да не съм голословен прикачвам запис от една репетиция, пея аз през Mackie EM-89D директно в пулта плюс малко post-processing на мастър канала.
  16. За "на живо" според мен това си е висш пилотаж. Айде, с дигитален миксер можеш донякъде да автоматизираш Gain/EQ/Volume на каналите, дето ще ти свирят микрофоните ... ами от там нататък? Позиция на микрофона/кабинета/различно помещение как ще ги пресъздадеш идеално всеки път? Ако си в един и същи клуб или няколко клуба да въртиш само, окей, ще направиш 3-4 присета ... ами всеки път различна сцена? Като се замисля, май нямам "простосмъртен световно-неизвестен приятел" дето да свири през такъв сетъп ... Иначе от светилата Кори Уонг съм го гледал да озвучава два Фендър ампа на живо с два микрофона и саундът му не беше никак лош, ама не си пием кафето сутрин заедно.
  17. Записите можеш да си ги манипулираш както ти хрумне, там е лесно. Говоря за свирене на живо, че е тегаво. Може, разбира се, даже съм го правил - ако предварително намериш (с помощта на аудио интерфейс + DAW) идеалната позиция за конкретни микрофони/стойки и после си ги носиш и възстановиш сетъпа перфектно. Но е тегаво. То повечето хора ги мързи амп и колона да мъкнат, да не говорим за майкове, стоки, евентуално миксер, сума ти допълнително кабели... Мойте са в рака, но пак си е занимавка + това никога не си на 100% сигурен.
  18. Благодаря за отговора! C1 върви с поп филтър, кабел, стойка и калъф. Сета на Скарлет 4i4 4 gen е много изгоден, ако микрофона би свършил работа. Стаята в момента е ОК, но около Нова година предстои да се местим и там стаята ще може да се нагласи според нуждите
  19. Ето какво е било после някой е баптисал хубавата птица... Въпроса е има ли кой да възстанови арта на тази китара? арта е с релефнодърво върху тялото, което може би ще улесни задачата.
  20. За мен бъндъла на Behringer C1 e окей от демата, които съм слушал в нета. Преди време една позната докара вкъщи една реплика на Neumann U87, купувана за 80-90 лв. от един китайски магазин много подобен на НадалиЕкспрес (TEMU), правих му A/B тест спрямо Mackie-E89D-то, с което пея (макар и динамично) и да ти кажа звукна доста убедително, ще се опитам да му изнамеря линк. Имай предвид, че кондензаторните микрофони от тези бъндъли, като C1 например, са основно за употреба вкъщи, ако щерка ти започне да се изявява по сцени и конкурси вариантът с Shure Beta 58a може би е по-добър, защото може да го ползва както на живо, така и за записи. Не че не може да се пусне кондензаторен микрофон на живо, но в повечето случаи при вокалите специално се прави за озвучаване на хорове (обикновено в клъстер от няколко такива) или солови изпълнения за опера/народна музика. Настройването на живо на повечето кондензаторни микрофони не е лека задача, защото спектърът им на обхват е доста по-голям от динамичните, първите ловят над 50см/1-2м и нагоре от звукоизточника, докато динамичния такъв лови в единствено непосредствена близост до микрофона, за това и повечето певци го държат доста близо до устните си. Ако озвучителят няма опит с кондензаторните може да предизвика микрофонии и гнусотии в централното. Затова и по-често при вокалите кондензаторните са предпочитани за записи вкъщи. Който и кондензаторен микрофон да се вземе, ще има някакъв момент на свикване докато му намерите идеално място вкъщи. На всяка цена ще трябва и поп-филтър, не знам дали има такъв в бъндъла, ползва се да изолира plosives ("твърди съгласни звуци на БГ, предполагам"?) от сигнала, освен това имай предвид, че ако стаята, дето ще записва щерка ти е пълна с отражения и няма много звукопоглъщане в нея, записите ще звучат като "баня" и това в последствие почти няма оправия. За да си тестваш стаята най-простия начин е да плеснеш с ръце в нея и то ще си покаже какво се случва. Така че само с покупката на микрофон мотивацията няма да остане, трябва проби и желание. Някакви елементарни познания за работа в DAW - също, колкото да записва на няколко канала на първо време. Това не знам дали изобщо е възможно с кондензаторен микрофон, защото му трябва фантомно захранване +48V, дето Скарлета може да му раздаде, но при процесорът няма да стане, дори и да му направиш някакъв "хакерски" кабел XLR -> моно жак и да го пуснеш на input-а. Пускал съм динамичен микрофон в китарен процесор с такъв кабел и горе-долу се получава нещо, но при всички положения е компромисно решение и гледам да го отбягвам.
  21. Здравейте! Дъщеря ми е на 12 години и от известно време се увлича по "домашно пеене", като си пише текстове на английски и се опитва да си измисля мелодии, които да записва. Искам да и купя микрофон, но не съм наясно какъв. В началото мислех за Shure Beta 58a със Scarlett 4i4 (4 Gen), но после прочетох че за у дома е по-добре да е кондензаторен микрофон. След това видях Focusrite Scarlett 4i4 - 4 Gen SET, в който има Behringer C-1 Studio Condenser Microphone. Но мненията в нета са противоречиви - от големи хвалби за цената си, до че не става. Препоръчайте ми някой що годе приличен микрофон, който ще предава прилично глас. Идеята е да не се откаже бързо 🙂 Ако Behringer C-1 става за първо време ще взема бъндела, но ако не става ще взема отделно звукова карта и някой по-читав микрофон до 300-500лв P.S. Преди малко разгледах и Rode NT1 5th Generation и ми се стори много добър, но аз не разбирам от микрофони и затова ще чакам помощ от вас. Подрънквам на китара и имам Mooer GE300, но не знам микрофон в него дали би звучал добре. Май ми се иска отделна звукова карта, която да и е на разположение винаги, защото процесора трябва да се вади, свързва и така се убива донякъде желанието
  22. ^ Ясно. Ако се качиш на тоя влак с многото микрофони има един чуден плъгин дето разрешава бая главоболия с дефазирането, вече има и 2-ка:
  23. ^ Не, това не става за живо свирене. Както каза Цецо, озвучението ще е кошмар. Според мен за това е направено в 4х12-ка за да имаш място да си редиш микрофоните Така като се замисля, идеята на едно такова нещо е да се ползва предимно за личен кеф или от професионалисти, които знаят как и имат всичко необходимо за да го запишат.
  24. А иначе подозирам, че генералната идея да се ползват два различни говорителя е да се изкара повече обем/по-комплексна интересна бленда – примерно от единия да идват "мъдете", другият да цвърчи повече и накрая да я докараме до wall of sound? Тези пинизи съм ги прилагал единствено с успех с различни виртуални кабинети/IR-и за смесване и записи, за жива свирня според мен би било интересно, ако свириш основно "бадева" ей така без озвучителни микрофони по кабинетите, както и спомена колегата по-горе дойдат ли микрофоните и това трябва ли да се пуска в централното почва/продължава веселбата ...
  25. Аз съм пробвал смеска V30+Greenback в колона 212, както и по два от тях в негов си 212. На хартия не трябва да е по-"силен" V30 (имат 1 dB/W/m разлика*), но се чува повече, явно заради Екю-то и това, че е по-агресивен. Тоест няма идеален баланс/бленд между двата. Затова е по-удачно да се комбинират подобно на Дейв в 412 или вертикален 212, като V30 се монтира долу да ти блъска в глезените, а Greenback по-към-тиквата. Разбира се също има значение и дали колоната е с изцяло права или slanted предна "дъска". И в крайна сметка пак нямаш "идеален за твоя вкус баланс". Следващото нещо е на кой говорител ще сложиш микрофон. Микрофонът и без това не вади какъвто звук чуваш (той е залепен на 2-3-5см от говорителя, а ушите ти - не), а като вземеш предвид и факта, че на ухо чуваш двата говорителя, а от микрофона само един... Два майка за всеки? Идеално, но тук на "помощ" идва дефазирането и веселбата продължава! * Звездичка: На теория разлика в чувствителността от 10-тина dB/W/m да дадат двойно разлика в SPL-a, обаче тестовете ми между 100 и 94 дБ говорители показа, че такава няма (осезаема и от практическа гледна точка - на ухо, не да мериш с уреди). С това умря и идеята ми да "изям" малко SPL с по-неефективен говорител...
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.