Цялата активност
- Последният час
-
"otto6457 •9y ago My favorite way to run 2 amps is a wet/dry. Run a dry signal through one amp and all the time based effects like delay, reverb, tremolo, etc., through the wet only amp. You get the bite and immediate attack, plus the normal pre-amp breakup from the dry amp and the wet amp only supplies all the effects. The great thing about it besides it sounds amazing, is that you don't need stereo pedals or have to fight with ground loop problems and capacitance loads from all the long cables going to the pedal board, and back and forth to both amps. A real stereo set-up through the effects loops of both amps can be a major headache if you play in a lot of different places. A wet/dry set-up is super simple. Set's up quickly, and if you're playing in a decent club or other venue with a good PA, you can tailor the wet amp specifically to the room without effecting your dry tone. " Сещам се, че съм излизал на сцена с такъв сетъп АМП1 преамп аут - time based effects ( бос педалчета, каквито съм имал, хорус, дилей) - пауър амп ин на АМП2. Беше преди повече от 20 години с тогавашната ми група Аквилон. Определно този сет ъп работи . Сега съм намислил друго, направил съм проба с амповете и бях супер доволен. Като се замислям, Амп1, който ще ми е за соло, няма луп ( звучи вълшебно, като плекси на стероиди). Ако искам дилей към блендата за соло, се сещам за две възможности - 1. 2005-та ( примерно да беше ), бях един от малкото, които гледаха един от първите концерти в Каварна, тогава Саксън свириха безплатен концерт на площада ( публиката беше предимно от Каварна и малко от Варна и десет фена от София с автобус ( нощта след концерта изкарах в интернет клуба) . Пол Куин, Дъг Скарад, Найджъл Глоклър - убийствени музиканти.. Бях се курдисал точно до ( зад мишпулта) на озвучителят им и го гледах как свещенодейства. Идва соло на Пол - бам, сетва дилея в реално време ( мисля, че ползваше ТС Джи мейджър на рак до пулта), после соло на Дъг - пак така. След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години... Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам. 2. Слагам дилей в лупа на АМП2. И предварително озвучителя ни сетва , да кажем така - другият китарист - крайно ляво ( при соло го дърпа към центъра). соло АМП в ляво 20 и ритъм АМП ( с дилей) в крайно дясно. Може би ще проработи -, трябва да се пробва. ПС - нещо се обърках и дублирах поста и в предната тема
-
"otto6457 •9y ago My favorite way to run 2 amps is a wet/dry. Run a dry signal through one amp and all the time based effects like delay, reverb, tremolo, etc., through the wet only amp. You get the bite and immediate attack, plus the normal pre-amp breakup from the dry amp and the wet amp only supplies all the effects. The great thing about it besides it sounds amazing, is that you don't need stereo pedals or have to fight with ground loop problems and capacitance loads from all the long cables going to the pedal board, and back and forth to both amps. A real stereo set-up through the effects loops of both amps can be a major headache if you play in a lot of different places. A wet/dry set-up is super simple. Set's up quickly, and if you're playing in a decent club or other venue with a good PA, you can tailor the wet amp specifically to the room without effecting your dry tone. " Сещам се, че съм излизал на сцена с такъв сетъп АМП1 преамп аут - time based effects ( бос педалчета, каквито съм имал, хорус, дилей) - пауър амп ин на АМП2. Беше преди повече от 20 години с тогавашната ми група Аквилон. Определно този сет ъп работи . Сега съм намислил друго, направил съм проба с амповете и бях супер доволен. Като се замислям, Амп1, който ще ми е за соло, няма луп ( звучи вълшебно, като плекси на стероиди). Ако искам дилей към блендата за соло, се сещам за две възможности - 1. 2005-та ( примерно да беше ), бях един от малкото, които гледаха един от първите концерти в Каварна, тогава Саксън свириха безплатен концерт на площада ( публиката беше предимно от Каварна и малко от Варна и десет фена от София с автобус ( нощта след концерта изкарах в интернет клуба) . Пол Куин, Дъг Скарад, Найджъл Глоклър - убийствени музиканти.. Бях се курдисал точно до ( зад мишпулта) на озвучителят им и го гледах как свещенодейства. Идва соло на Пол - бам, сетва дилея в реално време ( мисля, че ползваше ТС Джи мейджър на рак до пулта), после соло на Дъг - пак така. След концерта му казах , че съм супер впечатлен и го питах как знае точните стойности на различните времена за дилей за всяка песен . Той се усмихна и каза - Момче, аз пътувам със Саксън над 20 години... Това не знам/ не съм сигурен ще проработи ли с наш озвучител. малко се съмнявам. 2. Слагам дилей в лупа на АМП2. И предварително озвучителя ни сетва , да кажем така - другият китарист - крайно ляво ( при соло го дърпа към центъра). соло АМП в ляво 20 и ритъм АМП ( с дилей) в крайно дясно. Може би ще проработи -, трябва да се пробва.
-
^ Аз лично фалшивото го чувам по-лесно на говорител, отколкото на слушалки, не знам защо ...
-
Фалшивото си е фалшиво, без значение на какво го слушаш и поне за мен е все тая на какъв говорител ще го чуя. Виж за останалото от целия процес на изработването на песен, мониторните колони в добро акустически обработено помещение са си задължителни...а понякога и чифт хубави слушалки е добре да имаш подръка.
- Днес
-
Candy Ivory King changed their profile photo
-
Присетих се и за тази темичка, има интересни отправни точки.
-
Аз продължавам да си поддържам темата да ни направиш едно клипче по темата. Може да е просто fret buzz.
-
Разцепих темата да драскаме на воля. И тоя Уес Борланд от Лимп Бизкит и той е по горе-долу същата схема - само че Diezel амп и Roland Jazz Chorus. Иначе от другите, които смесват ампове и са по-лекички са Ноел Галахър от Оейзис и Диън Де Лео от STP. Готино звучат и двата според мен, въпрос на вкус.
-
Аз с електрическите китари нямам такъв проблем. Само с акустичните. Смяната струни не даде резултат. Чува се едно ехтене, ектене, кънтене, незнам къв епитет да сложа вече. И само на определени позиции.
-
Хвърлих бърз поглед, кой свирят /или са свирили с мултипъл ампове. Хендрикс, Малмстийн, Слеяр, AC/DC - те общо взето ползват един модел усилвател ( тип звук) по много за sheer volume. По обемен звук на открити сцени. Joe Perry, Brian May - те са с по три ампа wet/dry/wet или обратното. Заради стерео ефекта. Което може да се сведе до 2 ампа dry/wet конфигурация. Eric Johnson - блендва Фендер и Маршал. Джо Бонамаса - при него е лудница от ампове на сцената, въпреки това, всичко е под конец и звучи като рай. Който му е интересно, има Rig Rundown. Петручи и Металика свиреха с Роланд джаз за клийн и Меси за драйв. Металика минаха на Фрактали. Джон май е със сигнатурна Меса.... Стив Вай блендваше , мина на Фрактал. Сатриани беше с 4 канален Маршал/ сега е с 3rd Power - новият му амп. Сатриани винаги ми е звучал по-добре от Стив, сега са в обща група, разликата е малка, но е в полза на Сач , според мен. Всеки си намира, какво го кефи и му върши работа. --------------------------------------------------------- Споменатите горе са от китарният Олимп. Връщам се на Земята. За свирене ( вкл live) с 2 комбо ампа - не знам дали се разбра по-горе, аз си намерих решението - Radial bigshot. Има си трансформатор. Компактен. Просто не ми се мъкне и Voodoo Lab Amp switcher.... Него вероятно бих ползвал, ако някога реша да експериментирам с блендване на повече от два ампа.
-
Koobenot started following Zaki Ali - Departure (Chris Hammil Audio Mixing Contest)
-
Участвам в миксинг състезанието на Zaki Ali за неговото парче Departure, което е съвместно организирано с Chris Hammill Audio. Ако някой иска да си играе/тренира, траковете са тук – цък. Ето я и моята версия, всякакви коментари и въпроси са добре дошли, засега минахме първия кръг успешно.
-
^ Хвърлих му око на това....
-
Най-якото е, че не ги правите 1:1, ами си ги правите във ваш вариант, за което печелите моите адмирации. Много добре се получава.
-
Съгласен съм с почти всичко казано, с изключение на това, че мониторните колони ми дават по-добра референция за: фалшиво изпято/изсвирени моменти бас/дали ми лумка парчето Басът е и диапазонът, на който прекарвам най-малко време да смесвам, поради простата причина, че на една система ще думти да се скъса, на друга пък ще липсва. Гледам да направя нещо средноаритметично между слушалките, колоните, bluetooth колонката, разни слушалки за фитнес и това е. Магията на микса така или иначе е в средите, тях нагласим ли ги, басът и високите все излизат по един или друг начин.
-
Благодаря за поздрава! Много ми харесват както изпълнението, така и идеята да правите подобни неща. Аз дори не съм бил роден, когато тази песен е била изпълнена за първи път 🙂 Бих препоръчал само да смените фона, на който снимате – изберете някоя едноцветна стена, без или с малко странични предмети. Предвид епохата на тези парчета, можете да използвате черно-бяло видео. Сложете поне 2-3 телефона, които снимат от различни ъгли и после комбинирайте видеото. Все още се намират и ретро дрехи – костюми и др. И най-важното – не спирайте, поне докато не изкарате всички парчета на Бийтълс :-)
- Вчера
-
@Rambov Я погледни този хак, да не би да ти звънят струните като страничен шум.
-
-
12 канално цифрово студио работи ок barter - за някоя от посочените китари или бас. бандъл с JBL nearfield studio monitors 4208 barter рекордера и мониторите)- за хубава китара за още по-хубава, е възможно да додам някой от следните според зависи) Two Notes Torpedo C.A.B. Zoom Valve DSP 9150 китарен моделер процесор Zoom GFX8 Line Floor POD Plus Hughes andamp; Kettner tubeman tubeman MXR Dime Distortion - DD11 camo Boss GT10 guitar multieffect processor Rocktron Replitone - modeling preamp Rocktron Chameleon 2000, китарен преамп Digitech GSP1101 - modeler View the full article
-
Интересувам се от копие на Стингрей бас. Най вече на Стърлинг(OLP). Musicman SUB Vintage бранда - евeнтуално. Black разцветка - имам, може някакъв друг цвят. Harley Benton MM-84A SB - вероятно да. По - добре бартер за нещо от моите. Не държа на цвят, но да е запазена. За оригинал Мюзик мен, ако имате на идея за какъв бартер от моите неща, вероятно може да се договорим нещо.View the full article
-
За live по-скоро да имаш 3 паралелни вериги от ефекти/педалчета, дори да ми се наложи да свиря с 3 ампа на живо някога, смесването и управлението аз лично бих го изнесъл в миксер, като вземам сигнала от микрофоните им (да речем). То и там има бая подводни камаъни, ако искам да свирят заедно, като например оправяне на фазата, баланас между блендите и т.н. Иначе ако ще превключвам между тях amp switcher единствено май е по-удачен вариант. Иначе за студио да разклониш сигнала би било готино или да сравниш как се чуват в A/B/C тестове. За на живо, както и самият ти спомена, малко хора се качват на тоя влак да свирят едновременно през няколко ампа.
-
Айде, пуснаха го KORG Pa5x - всеки-купува за 10 000лв. :)
topic отговори на yamaha's Apple&VSTI в Клавишни
Пуснаха новата версия на операционната му система. -
Кадри от днескашната репетиция.
-
Сгъваема, компактна, почти не използвана View the full article
-
Продавам каподастър Akord - 10. View the full article