Jump to content
Българският форум за музиканти

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. А, защо не си спестиш главоболията и не се хвърлиш на една М1, щом картата ти е тъндърболт? За около 600 лв може да се намери 16 гигабайтова, която е повече от достатъчна. За около 1200 ще се намери и М4.... все пак за мен това е правилната машина за аудио/видео и тъндърболта ти е нативен...
  3. Сори, ама бас без буфер, забрави. Под 80 херца си трябва друго тяло.
  4. Maestroto

    Йоника

    Ама много леко си се объркал, колега Baby Thomas Синтезатор е точното наименование на този тип инструменти - където звукоизвличането става посредством интегрални схеми, микропроцесори и чипове. Наименованието "Йоника"(тотално грешно станало като нарицателно за клавишните електронни инструменти) идва от простия процес по звукозвличането - чрез йонизация на газ. Крайно неефективна и допотопна технология. Та - всичко що е с платка е синтезатор! - няма значение дали е Хитър Петър или работна станция! Казах! 😜
  5. Zoom Valve DSP 9150 лампов преамп - процесор за китара работи ок. с подходящо захранване. - ориентировъчно - 350 лв) 8050 - advanced foot control, ще го снимам контролера при интерес. В нета има снимки и инфо. This advanced foot controller offers flexible control over the Zoom 9030/9010 and other MIDI devices. ориентировъчно - 250 лв) на клипа свирнята почва след първата минута. Zoom 9150 Valve DSP - Bing video Зуум лампов преамп и миди контролер - може бартер за китара, бас, соло барабанче. Стига да ми харесат. View the full article
  6. Rocktron's famous Chameleon 2000 digital preamp will blow you away with a massive array of incredible tones, plus amazing Rocktron effects. Used by many professionals for stage performance, and studio recording, the Chameleon 2000 combines a powerful digital preamp section featuring DTR (Dynamic Tube Replication) with built-in 24-bit digital effects. The Chameleon 2000 employs a Motorola DSP engine, offering the ultimate DSP performance. The Chameleon 2000 DTR in the preamp provides incredibly convincing tube amp simulations. Four distinct channels labeled Clean, Texas, British and Mega offer up some of the most sought-after guitar sounds ever available. Each channel was carefully constructed using real Tube Amp DNA from some of the most popular amplifiers in history. Features: Channel One Clean - features the sounds of very early Tweed-Style amps with a big round bottom end. Channel Two Texas - features sounds of those tweed amps on ten and then some. Channel Three British - features very popular Plexi-Style rhythm tones with just enough gain and sparkle. Channel Four Mega - the name says it all. Gain, and tons of it. Plenty of sustain, crunch, and overall girth and penetrating so... View the full article
  7. нова безжична система за Китара/бас/ вокал. с акумулаторни батерии 10часа държи батерията- 50метра обхват с лека поносимо латенция.закъснение. личи си на соло изпълнение. за ритъм и пеене е перфектна идеална за караоки- църкви и дори за професионалисти. Перфектен за всякакви празненства тел.0876065134 View the full article
  8. нови МИНИ алуминиеви кутийки за китарни ефекти последно бройки НАМАЛЕНИЕ ширина 3.5см дължина 9см височина 3см цена за брой 12лв. МИНИ РАЗМЕР при закупуване на повече бройки още, по 10лв.за кутийка тел. 0876065134 View the full article
  9. Вчера
  10. @kontrol Здравейте! ^ Не ми е известно Gibson да предлагат който и да е техен модел без брандиран кейс, тази е с на Epiphone? Къстамизирана е от друг, харесвайте ли ви видът и, ще се хареса ли и на друг при евентуална препродажба? По снимки е трудно да се съди за автентичност но за почти същата сума бихте намерили инструмент без намеси!
  11. Едни маракаси за певеца само, ритмичен е и перкусията може да отпадне!
  12. Използван, но работещ безпроблемно. Продава се без Boss psa захранващ адаптер. Но с нов сет батерии. Предимства - добре звучи като всички бос ефекти), компактен е и лесно преносим, има всичко необходимо като ефекти. Леки очуквания по боята на страничните и долният панел. Общо взето изглежда прилично за ползван. 50 ефектите са същите, като от педалите на Босс@ излиза, че купувате 50 ефекта за по лева единият! The Boss ME -50 guitar multi-effects processor offers a variety of high-quality effects for guitarists. With its rugged design and ease of use, it's ideal for live performances and studio recordings. The compact unit combines distortion, modulation, delay and more in a convenient pedalboard format that can be easily integrated into any setup. A versatile tool for guitarists looking for creative sound possibilities. View the full article
  13. Привет! Обмислям покупката на посочената китара в обявата. Възможно ли е да се определи по снимките дали е истински американец? https://www.olx.bg/d/ad/gibson-explorer-2006-CID618-ID9OoWs.html Продавача е с добра репутация, но все пак може да са го подвели и него... Благодаря на отзовалите се :)
  14. Здравейте Пускам за продажба един ветеран от 1970 година който си го бях купил когато бях в 7-ми клас Тогава съм го ползвал около години по забави и училищни концерти след което се преместих във Варна а педала остана у дома и забравих за него цели 40 години и преди седмица сортирах стар багаж където го открих случайно Педалът е в перфектно състояние без никакви проблеми,посвирих си доста и се изкефих ужасно През годините съм сменил поне 4-5 модела WAH педали но този ги сложи в джоба си-страхотно плътен и дебел тон а с фус-драйва става 100% Джимарският тон,тези модели понеже са направени да работят само с батерия аз му поставих оригинален жак-ключ както на всичк... View the full article
  15. Здравейте Продава се Peavey Classic 60/60- USA на пълно лампово стерео крайно стъпало по 60 вата на канал, състои се от броя лампи или- 4x6L6, 3x12ax7 фактически по крайни 6L6 и 1- 12ax7 преамп на канал плюс -12ax7 фазоинвертор. Стъпалото е в уникално добро състояние-като ново със нови лампи които само те по себе си са над 200 евро Разгледах цените в eBay и други подобни сайтове където видях различни цени естествено според състоянието на усилвателят и най важното в такова добро състояние като моето просто не намерих Това стерео стъпало може да се използва за много неща-както за китарни проекти така също и за аудио озвучаване или слушане на музика като знаете каква е разликата от кач... View the full article
  16. Здравейте Продава се пауър миксер YAMAHA-EMX 5016 CF-POWERET MIXER 2x500w мощност на канал със вграден звуков процесор, максимайзер, нойсгейт против микрофонии-FEEDBACK SUPPRESSOR компресори на входовете цифров дигитален -DIGITAL GRAPHIC EQUALIZER екулайзер два отделни ефект-процесори регулируеми всеки за себе си-на единият може да поставите делей-ехо на пример а на другияр реверб парамерици на входовете и др. Изобщо миксерът е перфектен и не ви липсва нищо което ви е нужно,купил съм му отделно CASE-куфар за над 400 лева нов а цената му втора ръка е между 250-300 лева и куфара е в перфектно състояние като нов-КУФАРА И МИКСЕРА НЕ СЕ ПРОДАВАТ ПО ОТДЕЛНО И така стигнахме до горните колони-топовете ... View the full article
  17. Здравейте Продавам Aston Sedona 335 Style-Semi-Hollow полу-акустична китара,това е стил Гибсон 335 перфектна изработка цвят съмбърс. Китарата е ъпгрейтната и променена изцяло от мен,поставям списък на нещата които са сменени и цените им всичко е купувано ново лично от мен и монтирано на китарата 1.Нек адаптер-Seimour Duncan-SH-2N, price-135 euro 2.Мидъл адаптер-Dimarcio-DP-267F Dark Matter price-50 euro 3.Бридж адаптер-Dimarzio-DP-151 paf pro price- 109 euro 4.Заключващи ключове-Grafh Tech Ratio Gold,price 152 euro 5.Тремоло- Duesenberg LES TREM Gold, price 123 euro 6. Бридж ролкови седла-Schaller Nashville STM Roller Saddle Gold,price 107 eu 7.Пот-метри пуш-пуш,само се натискат и искачат и се пребират сами Dimazio по 14 евро всеки= 56 euro,за всеки адаптер самостоятелно волуме и общ тон-конт... View the full article
  18. Предлагам за продажба НОВИ радиолампи ECC81 RFT. Пълен аналог на 12AT7. Наличност бр. с еднакъв сериен номер. Други бр. с еднакъв сериен номер. Цената е за брой. Може брой. Контакти на тел.о876 о88 63о, само в работен ден от 15-20 часа или на лично. View the full article
  19. добре запазен, със захранване Amp Types - Fender, Vox, Marshall, Mesa, Soldano16 Speaker Cabinet TypesCompressor, Chorus, Flanger, Phaser, Tremolo, Rotary, Tape Echo, ReverbsTap Tempo DelayTunerExpression Pedal InputDigital OutputStereo and Headphone Output4 Built-in Footswitches Compressor Chorus, Flanger, Phaser, Rotary Speaker, Tremolo Digital Delay, Tape Echo Spring Reverb, Hall Reverb, Plate Reverb Tap Tempo Function (Delay Time) Speaker Simulator (16 Types) Wah Function Tuner Function (Chromatic, Auto) View the full article
  20. Здравейте! Нашият приятел Диян Димов (Дидо Левъла) се присъедини към нас на бас. Скоро очакваме да се съберем пълна формация - глас, китара, бас, перкусия.
  21. Последната седмица
  22. ^ Разбира се, версията която е за съответния интерфейс!
  23. Преди години започнах много усилено да изучавам чрез акустична китара техниките за свирене с перо на "джипси джаз" китаристите от школата на Джанго Райнхард. Стилът "джипси джаз" така и не го научих, но това не ме интересуваше. Сега тази техника, мисля че успешно я прилагам при свиренето с електрическа китара. Иначе съгласен съм, че ваденето на красиви и виртуозни китарни сола е от голяма полза. Аз съм от поколението, което вадеше по слух от касетки, грамофонни плочи и ролкови магнетофони. Там нямаше възможност да изолираш отделни тракове, освен чрез отвертка да забавиш оборотите, при което падаше тоналността, а това налагаше пренастройка на китарата. Да не говорим колко апаратура съм потрошил по този начин. Щракане напред-назад, стоп, напред-назад, стоп. А тогава(70-80те години) апаратурата беше безумно скъпа и недостъпна. Сега удобствата са невероятно фантастични от тогавашна гледна точка. Успех на всички млади музиканти, защото имат великолепни технически удобства, с които да се развиват доста по-бързо от моето поколение.
  24. ^ Версията на кой ASIO драйвер? ASIO4ALL, Focusrite? Всеки интерфейс има собствена имплементация, освен ако не се ползва общия, който ужким трябва да работи на повечето карти.
  25. Здравейте любители на 80те ! Ние сме млади момци с вкус към 80'те и си търсъм Б А Р А Б А Н И С Т за WASP трибют. Всеки който харесва тази банда и не само... и може да удря палките е добре дошъл за свирня ! Пишете на посочения маил и аз ще се свържа с вас и ще обмениме социални мрежи !
  26. Проверете драйвера на интерфейса си, актуалния asio driver е 1.0.4 и след актуализацията при мен проблема изчезна!
  27. Съобщение от модератор: @DANEV нанесени са последни корекции по твое желание В този пост ще сложа линкове към материали, които смятам за полезни и ще напиша моя начин на работа (вадене, свирене, философия и т.н.) Повечето са за по-напреднали китаристи. https://www.youtube.com/@TastyGuitarcom - любим канал в ютуб. Има уроци основно в направление блус, фънк, рнб и соул. https://www.youtube.com/@JackRuch - наскоро открих този канал. Много полезен за блус и по-конкретно ако искате да "подлютите" блуса си или иначе казано - да се научите как да вкарвате джаз елементи в блуса. https://drive.google.com/drive/folders/16xh7X1RmhCCsj0jmbEd-sI6UMJ_NxQeV - Guthrie Govan Words of Wisdom Clinic в 5 части - Отдавна не съм го гледал, но това е поглед на музиката в по-широк аспект. https://www.youtube.com/watch?v=tELIgr96WcM&ab_channel=Guitarist String Bending Masterclass в 5 части отново на Guthrie Govan - отново нещо, което периодично гледам и преоткривам. https://www.youtube.com/watch?v=IEPw06KxdOY&ab_channel=แบงค์กาโม่ - Ross Bolton Funk Guitar в две части. Много полезно! Преди време за мен бяха много полезни уроците на Lick Library - https://www.licklibrary.com/learn Scott Henderson - Outside the blues в две части - https://www.mymusicmasterclass.com/premiumvideos/scott-henderson-outside-the-blues-guitar-masterclass-videos-1-2-and-play-alongs-bundle/ Полезно за по-напреднали, които искат да избягат от клишето. Отново урок, който периодично гледам и преоткривам. Можете да разгледате уроците на Robben Ford, Andy Timmons, Joe Bonamassa, John Scofield и Mike Stern в YouTube, вярвам, че ще откриете полезни неща и там. https://www.youtube.com/@RicardoDeGaspari/videos Полезен канал за учене на песни. Този човек доста точно показва. Аз лично, когато уча дадена песен или инструментал, намирам човек, който я свири максимално добре според моите виждания (обикновено това значи да е максимално близо до оригинала), научавам я оттам и след това допълнително слушам оригинала, както в оригинално темпо, така и в забавено и слушам за детайли (кои ноти са ударени с перце, кои са легато, дали има рейк или не, правилната динамика, звукът на китарата, баланса спрямо другите инструменти, какви точни техники на свирене са използвани, фразиране, артикулация, звукоизвличане, абсолютно точното изсвирване като ноти и ритъм на всичко), понеже дори най-добрите уроци на песни в YouTube проускат понякога някои детайли, а аз се старая в повечето случаи да бъда перфекционист и дори така след време преоктривам нещо пропуснато. Често е така, и когато напредваме. Преди години не сме чували толкова много от нещата, които чуваме сега (поне при мен е така). След детайлизирането на нещата започвам да слушам песента основно в оригинално темпо, за да свикна с нея и най-накрая я записвам, след което правя микс. Обикновено всичко това е за удоволствие, макар че последните години ми отнема повече време и енергия. Пропуснах да напиша, че ако има, намирам и изолиран трак на инструмента, който ще записвам (понеже понякога свиря сола на пиано/бас/саксофон...). Там се чуват неща, които понякога в общия звук пропускаме. Също така слушам най-различни варианти на съответната песен или инструментал (от лайфове на оригиналния изпълнител, от кавъри...) и си открадвам, каквото си харесам, ако реша да разнообразя оригиналия студиен запис. На някои места вкарвам и от себе си (мнението ми е, че така или иначе вкарваме от себе си, в случая имам предвид тенденциозно), но според мен е важно да изхождаме от знание (тоест да знаем оригинала, да сме слушали, да имаме поглед и т.н.). Наблюденията ми са, че много често "Искам да свиря като себе си" е оправдание и мързел, понеже на съответния човек не му се занимава, с както виждате доста сериозния труд, който трябва да положи, ако иска да е в услуга на музиката, а не на "бизнеса". Един от моите учители казва: Красотата е в детайлите и аз съм абсолютно съгласен с това твърдение. За по начинаещи и като цяло по-комерсиални песни: https://www.youtube.com/@GuitarZero2HeroExpress/featured https://www.youtube.com/@Mr.Tabs.Guitar.Lessons/featured В Уроците на Jamtrack central, Truefire и Jamplay също има страхотни материали. Имах платен акаунт в Jamplay и Artur Menezes беше един от учителите там, който е много готин блус китарист. По принцип бях взел абонамента за Mike Lettieri, който също има готини уроци там. За упражнение препоръчвам приложението IReal Pro. Можете да го купите от App store или тук: https://www.irealpro.com/ Там има прогресии на различни песни или блус схеми, 2-5-1 и много други, в които можете да променяте темпо, какви инструменти да свирят, в какъв стил да свирят и много други неща. Уроците на Josh Smith и Kirk Fletcher в YouTube също препоръчвам. Да свириш добре най-вече изиксва изключително много работа по мое мнение. Слушането и имитацията на големите в бранша' е най-добрият път според мен за достигане на добро ниво. Черпим дирекно от извора. Теоретичната подготовка също не трябва да се подценява - да знаем какво правим, лично аз мисля по степени, което отново научих от същия учител, който казва приказката за детайлите и за радост е член на тази група. Какво имам предвид под мислене по степени - Най-простият пример е с блус прогресия: Приемаме, че сме в тоналност "Ла" и свирим мажорен блус: Първият акорд е A7, който произлиза от миксолидийски лад и степените върху, които се строи са: Основни - 1-3-5-7, което прави арпеж и надстройка - 9-11-13 (което прави още един арпеж). Именувани биха били: A-C#-E-G-B-D-F#. Правим същия анализ и на останалите два акорда от блус схемата (D7 и E7). Могат и трите да се третират така. Началото е да се научим да разрешаваме на основните степени на акордите, упражняваме се винаги да свирим 1ва степен на всеки, после 3та, 5та и 7ма по същия начин. Впоследствие се учим да имаме гласоводене - Да изсвирим например 3та степен на A7 и да отведем на следващия такт до 5та на D7... Темата е много дълга, но това е едно добро начало за този начин на мислене. Много е важно в музиката да разрешаваме. И теоретичните познания ни помагат да го правим. Разбира се е хубаво да стигнем момент, в който тези неща работят на фон за нас... Ние не мислим за тях, но те работят... Което е следствие на много упражнения... Ако има интерес към това, ще направя още един пост с по-подробни обяснения конкретно за мисленето по степени. Ще се радвам да споделите вашия начин на работа, както и материали, които считате за полезни. Надявам се да се намери за полезно това четиво, стана доста дългичко.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.