Jump to content
Българският форум за музиканти

JetMan

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

JetMan last won the day on June 3

JetMan had the most liked content!

Community Reputation

53 Excellent

About JetMan

  • Rank
    Навъртащ се

Previous Fields

  • Инструмент
    Клавишни

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

400 profile views
  1. До тук добре - значи проблема ти е в настройките. Ето какво се препоръчва в случая 1. Задължително директна връзка между картата и компа с USB - да не минаваш през HUB. 2. Оптимизация на компа според препоръките тук: https://support.serato.com/hc/en-us/articles/203057850 3. Теглиш и слагаш последните драйвери за картата си от тук: https://customer.focusrite.com/support/downloads Рестарт на компа, стишкаш палци и трябва да е ОК
  2. Това само с 1 компютър ли е пробвано, или си пробвал на поне 2 различни компа ?
  3. Kawai CN 17 - принципно се предлага от Камертон , само че там не виждам цена. В Thomann си е 950 EUR Yamaha YDP-163 е вече стар модел ( 2016 ) - новият който го заменя е YDP-164 който е горе долу на същата цена 80 евро отгоре но пък е модел Април 2019 - има нови неща. Yamahata може да се пробва в Динакорд ( до летището ) На теория 2-те пиана са един клас , и няма да объркате с нието едно от тях. Моят съвет е да се разходите до 2-те места, с ученика и да тествате на живо - коя клавиатура ще му допадне повече. Тук вече е трудно да се каже кое е "по-добро" и по скоро трябва да се избере на усещане. Покупката не е малка като пари, и дори да не сте от София, може да се разходите за 1 ден да ги видите. Дори и да нямат CN-17 в Камертон ще имат нещо от подобен клас, с такава клавиатура и ще може да го усетите. В Thomann цените на CN 17 и YDP-163 са еднакви - по 950 EUR, а YDP-164 е 1035 EUR
  4. Аз разпитах на 3-4 различни места - всички казват че това се превежда "четири по четири"
  5. Уникално е момчето, сега гледах видеата. Да е жив и здрав и все напред, да ви радва много!
  6. Ако смятате да се записвате на уроци по пиано, то тогава избора е единствено в горепосочените ROLAND FP-30 , KAWAI ES110, YAMAHA P-45, Причината е, че уроците по пиано обикновенно се правят на истинско или дигитално пиано при учителя, след което в къщи трябва подобна клавиатура за репетиция. Почти всички синтезатори са с "мека" клавиатура наречена Synt Action , която се различава много от горепосочената "hammer action" Ако целта е да "свирите за кеф" в къщи различни неща, то синтезатор от горепосочените ще свърши доста по добра работа, като той може дори да служи за акомпанимент на китарата - като свири ритъм и мелодия или хармония. Докато дигиталното пиано , си е пиано с малки размери Голямата разлика между синтезатора и дигиталното пиано е именно тяхното предназначение. Едното е за тренировка на изпълнителя, пръстите и уменията за свирене. Докато другото е комбиниран инструмент с много звуци и екстри като барабани и бленди - които буквално правят цял оркестър. Напрактика са различни неща, и повечето хора които се занимават с това имат и от двете. Синтезатора, поради факта че няма толкова сложна клавиатура е обикновено по евтин - затова и горната разлика в цените. Свиренето на пиано, и създаването на музика със синтезатори са две много различни неща. Уроците по пиано помагат за уменията на изпълнителя, за може по лесно да изсвири желаната мелодия или хармония. Музикалната теория преподавана в тези уроци е също много важна, без нея всичко е "по слух" и въпреки, че в YouTube е пълно с уроци - намирането на правилните е сложна история, при положение, че търсещият не знае какво да търси Работата със синтезатори обаче е съвсем друго нещо , и изисва други познания и умения. Реално в днешно време човек може да прави музика и без да може да я свири на пиано или китара. На кратко , зависи какво цел гоните, и колко пари ви се дават. Но и двата варианта без учител е лоша идея , напредва се бавно , и се губят много важни моменти по пътя.
  7. JetMan

    Мнение за Korg KingKorg

    Хубава машинка е, KINKORG (1000 EUR) в тоя клас още са Roland JD-XA (1400 EUR) и Roland System-8 ( 1200 EUR ) Често ги сравняват 3-те , например тук . Казват че KK звучи по топло и може да позва AfterTouch с външна клавиатура. Има по добра полифония, но по трудно меню Вградената му клавиатура обаче не я харесват толкова, спрямо тази на Roland. Не съм го ползвал лично, повече съм фен на Роланд, но не мисля че ще сбъркаш ако си го вземеш. Изглежда супер машина, и ако ти трябва аналогов синт с модерно звучене - цената е добра. От 3-те в момента е е най-евтин и като гледам Rachel K Collie си го харесва, и често го ползва в клиповете си
  8. Всъщност за едно и също говорим - просто ги го гледаш от друг ъгъл. Въпросните медии за които си писал - си пишат за музика, само че пишат там където има новина - за за вече утвърдени звезди - които работят с разните лейбъли. Няма как да пишат за случаен човек, защото това не е новина или сензация. Ето пример изваден за 20 секунди в дир.бг https://life.dir.bg/shou/mihaela-fileva-predstavi-noviya-si-album-snimki https://life.dir.bg/zvezdi/dara-stava-darbie-v-novoto-si-parche https://life.dir.bg/zvezdi/skandau-i-makedonskata-zvezda-slatkaristika-s-novo-parche Горните 3 линка са все музикални новини, ако хвана 1 час да ровя, ще те заисипя с подобни. Идеята е следната: Пращат Монте Мюзик писмо до dir.bg и другите 34 медии че Михаела Филева има нов албум - и те го отразяват - това е новина. Пращат от Вирджиния Рекърдс писмо до медиите че Дара има нов хит - и те го отразяват - и това е новина. Праща Alexander Kyd писмо до медите - писмото не идва от лейбъл, този който го е получил се почесва и се чуди дали не си се объркал. 30 от тея медии веднага са се подсмихнали и са хвърлили писмото в коша, а останалите 4, ако са били любопитни, са огледали набързо творчеството ти и са преценили, че не си струва да пишат изобщо. Щото реално новина няма. Грубо звучи - но това е истината И пак казвам, нямам за цел да критикувам - на всички е видно че си добър музикант, просто питаш защо не са ти обърнали внимание - и казвам защо ( според мен ) Колкото повече фенове натрупаш , толкова по лесно е да ти обръщат внимание медиите. Въпреки, че както горе казаха, най-добрият критик е публиката и ако си я докоснал и те харесват, тогава какво значение има дали някоя медия ти е направила рецензия на нещо си. А за каката в Русия , ако и видиш клиповете, ще разбереш защо освен мен още 700 хиляди я харесват . Свири на всичко, пее на няколко гласа. Всичко е кавър, но в неин собствен стил. Това че снима в къщи , далеч не означава че не полага някакви усилия това да изглежда добре, но тук най-вече е важно съдържанието - то ако съдържанието кърти , много няма да се заглеждат хората какво има отзад на стената. А иначе една елементарна стойка с хубав плат в единия ъгъл и няколко хубави лампи , правят чудеса в домашна обстановка
  9. Горния цитат мисля, че е есенцията на всичко - аз писах цяла страница с обяснения , и като видях тоя ред просто я изтрих , нямаше как по добре да се напише. Едно е да направиш хубава музика, съвсем друго е тя да бъде ПОП музика - такава каквото би се харесвала на голяма част от слушателите, и трето е да успееш да я промотираш и продадеш по правилен начин за да достигне до тези слушатели. Сетих се за едно видео от скоро - как работи музикалния бизнес в момента ( според Jon Sine ). За този които не им се гледа с две думи - човека е Producer и DJ от години. Казва - правя яко парче, нося го в един лейбъл - оня вика не става брато, в същото време той работи и като Ghost Producer за един друг "известен" пич, дава му на него моя трак - отива онзи на същото място, и те му казват. Евала много яко парче - ще го въртим И накрая му става ясно, че пътя ще е тежък , прави си канала, яко налива съдържание, прави си собствен лейбъл и лека полека набира инерция https://www.youtube.com/watch?v=fW4o-4aVIvU Най прекия път кум публиката в днешно време е през социалните мрежи - YouTube / Instagram / Facebook и веднага след тях платформите Spotify / Google Music / iTunes / Apple Music .... Съдържание, съдържание, после съдържание, и кавъри , без кавъри не става - покрай кавърите мушкаш някое твое , и те така по клучови думи лека полека те намират и ако искаш по-бързичко да става - всеки ден ново съдържание, или през ден и така години И накрая но не на последно място - ПРИМЕРИ: 1. Jon Sine - от горното видео, канала му е много интересен точно за начинаещи Producer-и или DJ-и , не е МИС няма дълги крака и голямо деколте, и въпреки това има 67к последователи, активен от 3 години 2. Rachel K Collier - интересна и странн музика, но и виж видеото от преди 6 години (първото) - колко е аматьорско ей тази година прави голям концерт в UK - 53k последователи. Рядко вади нови песни. Активна е от 6 години. https://www.youtube.com/user/rachelkcollieroff 3. Ariel McCleary - активна от 7 години, виж и първите 2 видеа, аматьорски колкото искаш , сега 250к последователи, а това видео е с 800 000 показвания. https://www.youtube.com/watch?v=LC8GpHf_ZU4 Има още много ама да не досаждам и освен това съм сигурен, че тук вече някой казва: - да ама тези са Американци - при тях всичко е супер лесно , Дообре .... 4. Vaseto ( Pik Puk ) BG - 177k последователи, активен от 4 год. https://www.youtube.com/user/PICPUKK 5. Oliviya Nicole - BG - прави кавъри на песни, 37к абоната , активна от 3 години. https://www.youtube.com/user/oliviyanicole/videos 6. Gaby G - BG - 54к последователи, активна от 1 година https://www.youtube.com/watch?v=Zh0U4-CxJVI 7. Ето и една кака от Русия, свири само на акустични инструменти, записва в къщи в хола, заедно с 3-те си котки - 710к последователи. Активна от 3 години. Уникални кавъри прави. https://www.youtube.com/watch?v=ZU6VG1pQsUc С две думи схващаш идеята - може , не е като да не може, даже и в БГ може. И сега твоят канал в YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC_UUfhg7iDjoPH3vK7DoJhw 51 абоната, 30-тина видеа, абсолютно еднообразни , в домашна обстановка, без много старание, едно момче свири на китарка с лупър бавни инструментали , а отзад се вижда бялото парно. Последното ти видео е от преди 7 месеца, и има около 130 показвания. Някак си изглежда, че несериозно подхождаш към нещата. Относно албума - на мен лично тоя тип музика не ми е любим, но звучи приятно, нежно, меланхолично. Кое ми прави впечатление обаче - много еднообразно, тая китара ми е абсолютно еднаква на всякъде, и като изключим тромпета в 51 Pegasi Pt.2 - ако прецъкам всички тракове, направо не мога да ги различа. Нищо от горното няма за цел да те засегне - просто казвам какво виждам аз.
  10. Тези лаптопи никога не са били предвиждани да имат супер звук. Вътре в него нито има място за качествени и по големи говорители, нито има с какво да ги захраниш. Единственият правилен начин да подобриш звука на тоя лаптоп е като го свържеш към външна активна тонколона през Bluetooth, кабела за слушалки или външна USB карта. Има геймърски серии лаптопи като DELL Alienware - в които още при дизайна е предвидена такава екстра. Освен това не мисля, че X220 е колекционерска машина, аз лично ползвам 2 такива с Windows 10 всеки ден
  11. JetMan

    Майски поздрав!

    Супер е станало, и клипчето яко радва!
  12. Програми за запис има много - Audacity e безплатна , но проблема с качеството не е от нея. Записването на звук е една сложна наука. В случая ако използвате изхода за слушалки на пианото - трябва да ги включите във ВХОД-а на звуковата карта на компютъра. Предполагам това правите и така записвате. Самата карта обикновено има няколко режима на работа - микрофон и линия , задължително е да се избере линия за вход , иначе сигнала от пианото ще се записва като микрофонен и ще стане много зле. Също така е важно да бъде правилно подбрано нивото на запис, за бъде в правилните граници - например между -12 и -6 децибела ( обикновено програмите за запис го показват някъде ) Ако усилите прекалено много звука - тогава се получава ефект на "клипване" защото претоварвате входа на картата. Отделно вградените звукови карти на компютъра , като цяло не са много качествени и незнам какво би се получило при запис. За целта обикновено се ползват въшни звукови карти на USB - като някоя от тези 2-те https://www.thomann.de/gb/focusrite_scarlett_2i2_2nd_gen.htm?ref=search_prv_0 https://www.thomann.de/gb/steinberg_ur22_mk2.htm И двете идват с някакъв начален софтуер за работа който също може да се използва.
  13. Корг продават Икономов: http://mci-bg.com/ В техния онлайн магазин пише, че го имат наличен, звъниш и се угововаряш за среща http://rockshock.eu/index.php?route=product/product&product_id=3809
  14. То между двете карти тук изобщо няма база за сравнение: Focusrite Clarett 2Pre USB - е с по-добра изработка, по качествени преампи, допълнителна AIR ефект на преампите, отзад има 4 изхода 6.3мм ( 2 при Mackie ) и отделно има и ADAT input. Софтуерния пакет който идва с него е прекрасен (Includes XLN Audio Addictive Keys, Focusrite Red Plug-in Suite, Softube Time and Tone Bundle, Focusrite Plug-in Collective and Ableton Live Lite) Е да само дето идва на цена от 333 Евро ( 3 пъти повече от Mackie ) Mackie Onyx Producer 2x2 си е бюджетна звукова карта за 100 Евро която идва само със много ограничен софтуер (Tracktion Music Production software with Essentials Collection plugins for PC/Mac) Колкото до Zoom H6 то е външен рекордер с функция за звукова карта - за работа с компютър изобщо не е удобно , нито има врътките отпред за звука на монитор, нито удобен жак за слушалки - нито брой изходи които да ползваш - Преампите изобщо не блестят с някакво убийствено качество - общо взето ако го имаш и си на зор за звукова карта можеш да го ползваш - но не може да се сравнява с Clarett-a А иначе те разбирам напълно ,че не искаш евтини неща
  15. Както горе вече казаха - след като не си почнал още - ти е рано за каквито и да е скъпи покупки. Zoom H6 въпреки че може да се ползва за карта - не е най-подходящо кто удобство , вземи си една евтина карта от тези 2-те 1. Focusrite Scarlett 2i2 2nd Gen 2. Steinberg UR22 MK2 и двете са около 260лв и имат всичко необходимо и удобно да твориш. А най-доброто ще го разбереш най-малко 1 година след като почнеш - защото НАЙ-ДОБРО няма - а има Най-добро за определена работа , така че ако сега почнеш с най-доброто, ще се окаже след 3 месеца, че то не е за твоята работи и си дал пари на вятъра и ти трябва друго най-добро. 18i8 е много хубава карта с много входове, които обаче може изобщо да не ползваш. Иначе е стара генерация с по старите предусилватерли. Clarett е последната серия на Focusrite и съответно е по-добра като качество на звука с по-ниско ниво на собствен шум. Дори най-евтиният кларет FOCUSRITE CLARETT 2PRE USB е 3 пъти по скъп от горните 2 варианта за карти и по никакъв начин няма да ти помогне да правиш по добра музика Thunderbolt интерфейс според мен има смисъл само ако си твърдо на MAC компютри , Windows машините все още работят основно с USB 2.0/3.0/3.1 Всиките отговори ще дойдат с времето , сега е прекалено рано да мислиш за това. Избери си софтуер ( DAW ) купувай една евтина карта и почвай да учиш и твориш ,
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.