Jump to content
Българският форум за музиканти

JetMan

Members
  • Мнения

    99
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    9

JetMan last won the day on Юли 23 2019

JetMan had the most liked content!

Previous Fields

  • Инструмент
    Клавишни

Profile Information

  • Gender
    Male

Последни посетители

1350 профилни разглеждания

JetMan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

61

Обществена Репутация

  1. Много жица вътре :) мен лично най-ми хареса Bela Neda , ще е интересно да споделиш колко време ти отне цялото начинание, как е записано, къде е записано и т.н. подробности покрай цялото преживяване :)
  2. Без да претендирам, че съм супер спец - моето лично мнение: Специално тези 2-та микрофона на Warm Audio са кондензаторни, а единия е и лампов. Не съм ги ползвал , но са препоръчвани много и навсякъде, който и от двата да си избереш ще ти върши работа за акустична китара и вокали. Shure SM7b имам и за него може да се говори много. Самият факт че се ползва на 90% в YouTube всякакви канали за инструменти/пеене/подкасти - дето се казва всеки има по един и баба му също . Явно има причина. Аз лично съм го ползвам свързан директно към Focusrite Clarett 4Pre USB и вградения преамп е достатъчен. Сигурен съм че и с новите Scarlett 2i2 gen3 ще работи. ( не си казал какъв ти е аудио интерфейса ) Голямото предимство на SM7B е че записва изключително добре - без да вкарва много от шума на стаята , и като цяло работи добре в не-третирано помещение. В тоя ценови клас трябва да се споменат обаче и Neumann TLM 102 и TLM 103 ( със 103 записва примерно Били Айлиш ) Специално китарката мисля ще изпъкне много по добре с кондензаторен микрофон, а ако записваш в третирано студио - кондензаторния мисля повече ще ти хареса.
  3. Не говоря от личен опит, но от различни интервюта на малки БГ концерти много хора хвалиха Line6 Relay G30 и G10 - и двете обаче отиват към 300лв - като се има предвид че това е ниския клас. По хубавите системи в средния клас отиват на 500+ EUR Какъв е проблема с евтините системи: - Първо орязват сигнала или го "украсяват" - това разбира се може и да не го забележиш много, в зависимост на каква система ще го слушаш после. - При натоварена WiFi обстановка - може да се появят сериозни смущения. Тоест в къщи да си го тестваш и да работи идеално, обаче в клуба долу с 50 човека да се появят брумове, пращене и т.н. Много голямо значение според мен има - как смяташ да го ползваш, дали за домашно , или някъде на концерти. За домашно ползване аз лично не виждам някакъв смисъл ( може и да бъркам ) - щото един кабел е много по евтин и качествен, и няма къде да ходиш по сцената. Виж на концерт - дори и в малък клуб си има вече предимство - китаристите обичат да подскачат по сцената
  4. Абсолютно точно казано, аз лично пробвах и с пиано и с китара преди много години - не че не става и не просвирих, само че като почнах да ходя на уроци се оказа че изпускам много важни положения на ръцете, трикове и различни важни правила - които ми пречат много да се развия. Уроците помагат страшно много - особено в началото - иначе може да ти отнеме месеци да схванеш нещо или изобщо да не го схванеш.
  5. С две думи трябва първо да дадеш тук-таме някой безплатен текст, хората да те понаучат, да почнат да те харесват и чак тогава идва ред на заплащането. В началото така да тръгнеш да продаваш от нищото - няма такъв случай. Според мен най-удачният вариант е ако ти успееш да прецениш твоят текст на какъв изпълнител би паснал, да ги контактнеш директно и да им го предложиш безплатно , те да го направят и да стане яко парче, което вече ще ти натрупа червени точки.
  6. Може да пробваш да пишеш тук: https://www.facebook.com/RhodesRestoration/ , имам приятели които са ползвали услугите на човека и го хвалят много.
  7. В момента стандартната доставка на Thomann е 20 EUR до БГ - иначе над 298 EUR ( Около 580лв ) е безплатна. Идва за около 7-10 дни - това е ако си нетърпелив като мен
  8. Нямам наблюдения над Antelope изобщо - видях я сега в Thomann: https://www.thomann.de/gb/antelope_discrete_4_basic_fx_collection.htm?ref=search_prv_4 Нямам представа дали е по добра и с какво - иначе цената и е към 1750лв до колкото виждам.
  9. От това което четох за драйверите - имаха предвид нестабилна работа, забиване , пукане и т.н. Сега дали е така наистина, нямам идея - и не намерих никой познат който да го ползва под Windows за да потвърди. Освен това сметнах че скоро няма да ползвам UAD плъгини, и там не видях смисъл от по високата цена. Иначе за MAC я препоръчват много тая карта. Проучването правих беше Ноември 2018, Относно качеството на запис няма разлика (имам приятели с Apollo) А, името което си посочил на картата е: Universal Audio Apollo Twin USB Duo https://www.thomann.de/gb/universal_audio_apollo_twin_usb_duo.htm Twin идва от това че са 2 входа за микрофон или инструменти Duo - за това че са 2 процесора вътре за UAD plugins , има и SOLO с 1 процесор, както и QUAD с 4 процесора, само че модела с USB е само горепосочения. Всички останали са на Thunderbolt. С какъв микрофон смяташ да записваш вокали ?
  10. Според сайта на ASUS това дъно има Thunderbolt, въпреки това с USB Type-C ще си доста по универсален, защото ще можеш да се включиш и на лаптоп или на друго място ако се наложи. Thunderbolt и новото USB Type-C нямат разлика в скоростта, и на практика избора е до това с каква операционна система работиш. Ако си на MAC - Thunderbolt е по добрият избор , ако си с Windows то USB Type-C Относно броя на каналите е точно това, с повече канали можеш да записваш едновременно много източници. При запис на барабани примерно едни 8 микрофона едновременно са си съвсем нормално - някой слагат и по повече. Ако обаче ще записваш вокали - това са 1 или 2 микрофона макс - то реално и аз това правя, и каналите ги ползвам за миксер на всичките синтезатори, макар че с обикновен миксер ще е по удобно. Досега барабани не съм записвал, а като гледам повечето групи го правят в студио - където си има барабани и микрофони за целта - така че след равносметката, май трябваше да си взема малка карта. Universal Audio Apollo са много хубави карти - ако позваш MAC , до колкото знам обаче драйверите им за Windows са зле, ( това четох докато като проучвах какво да си купя ) . Голямото им предимство са вградените процесори които се ползват от така наречените UAD плъгини. По този начин разтоварваш основният процесор, и реално със слаб лаптоп можеш да минеш сложни обработки. Повечето хора които съм виждал да ползват MAC - са с лаптопи от 2015 или по стари. Един добър представител там е Apollo Twin USB Duo https://www.thomann.de/gb/universal_audio_apollo_twin_usb_duo.htm Само че цената е двойна спрямо тази на Clarett-a, и ако не ползваш UAD плъгини, няма голям смисъл. Много зависи от това как работиш, и къде. Аз примерно работя само в къщи, и съм на Desktop. Няма какво да му разтоварвам толкова. А това че им бил пластмасов звука е смешно, колкото и че Pro Tools звучал по-добре от Ableton live Ако става дума за запис на вокали - където е по сложно, то много по-голямо значение има микрофона и помещението в което се записва. Ако записваш с VST-та, или хардуерни синтезатори - не мисля че има някакво значение. От това което си написал - мисля че точно Clarett 4Pre USB ще ти залепне идеално на студиото.
  11. Clarett със сигурност трябва да бие Scarlet gen3 - защото се води по висок клас, ето и информация от страницата на Focusrite: https://focusrite.com/usb-c-audio-interface/clarett-usb/clarett-4pre-usb https://focusrite.com/usb-audio-interface/scarlett/scarlett-4i4 Гледам тези таблици за Clarett ( виж прикачени снимките извадени от горния линк ) Виж тези стойности Frequency Response Dynamic Range Noise EIN Maximum input level Gain Range Така че 100% Clarett е по добре от Scarlett , сега дали се чува с нормално ухо разликата - не мога да кажа. Според мен 4Pre USB е идеалния вариант ако си на Windows, вече ако си на MAC и имаш Thunderbolt интерфейс - можеш да вземеш и другия модел с TB. Модела има достатъчно, входове/изходи/MIDI и ADAT включително ако искаш да го разшириш в последствие.
  12. Моят съвет е също да премислиш дали ти трябва карта с толкова много вход/изход. Аз си взех с такава с идеята да има ако се наложи, но като гледам до момента за 1 год, не ми се е налагало да използвам повече от 2 входа едновременно за запис. А да слушаш техниката става и с обиновено миксер, често и по удобно. Същевременно малката карта заема по малко място, може да се сложи близко до теб и т.н. В тоя ред на мисли Focusrite Clarett 2Pre USB или Focusrite Clarett 4Pre USB са добро предложение и доста под цената която ти трябва. Ако все пак искаш голяма карта - имай предвид че gen3 идва с опция AIR която я има и на Clarett серията - и на мен лично много ми харесва как звучи. Иначе Clarett имат по голям GAIN на входа и се водят с по ниско ниво на шум ( уж )
  13. До тук добре - значи проблема ти е в настройките. Ето какво се препоръчва в случая 1. Задължително директна връзка между картата и компа с USB - да не минаваш през HUB. 2. Оптимизация на компа според препоръките тук: https://support.serato.com/hc/en-us/articles/203057850 3. Теглиш и слагаш последните драйвери за картата си от тук: https://customer.focusrite.com/support/downloads Рестарт на компа, стишкаш палци и трябва да е ОК
  14. Това само с 1 компютър ли е пробвано, или си пробвал на поне 2 различни компа ?
  15. Kawai CN 17 - принципно се предлага от Камертон , само че там не виждам цена. В Thomann си е 950 EUR Yamaha YDP-163 е вече стар модел ( 2016 ) - новият който го заменя е YDP-164 който е горе долу на същата цена 80 евро отгоре но пък е модел Април 2019 - има нови неща. Yamahata може да се пробва в Динакорд ( до летището ) На теория 2-те пиана са един клас , и няма да объркате с нието едно от тях. Моят съвет е да се разходите до 2-те места, с ученика и да тествате на живо - коя клавиатура ще му допадне повече. Тук вече е трудно да се каже кое е "по-добро" и по скоро трябва да се избере на усещане. Покупката не е малка като пари, и дори да не сте от София, може да се разходите за 1 ден да ги видите. Дори и да нямат CN-17 в Камертон ще имат нещо от подобен клас, с такава клавиатура и ще може да го усетите. В Thomann цените на CN 17 и YDP-163 са еднакви - по 950 EUR, а YDP-164 е 1035 EUR
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.