Jump to content
Българският форум за музиканти

wiseppman

Members
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

wiseppman last won the day on April 24

wiseppman had the most liked content!

Community Reputation

41 Excellent

About wiseppman

  • Rank
    wppm

Previous Fields

  • Инструмент
    guitar, audio&video soft

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/rockevolution2015/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Recent Profile Visitors

554 profile views
  1. @Koobenot Много правилно си забелязал, че звука се променя с времето. Но за Pink Floyd нещата са различни- албумите им са концептуални и моето мнение е, че за тях е важно да звучат по същия начин и на концерт (за съжаление толкова рядко). А за новите аранжименти бих посочил СИГНАЛ и техния хит "Да те жадувам". Записаха нова версия в която изпуснаха последния куплет, без клавир, с нов аранжимент и отново превъзходен вокал. Чудя се, какво е мнението и сравнението? По-добро:::по-лошо?
  2. Китарата е инструмент, който е удобен и е хубаво да се свирят триоли. Всъщност това е една основна техника за много и от великите майстори. Това е възможно и за препоръчване с alternative picking. За тапинга не говорим. При арпежите нещата са съвсем различни- там за 3 или повече струни е sweep picking. Така че, техниките са много различни, затова мисля, че правилната постановка е "алтернативе" за по-голямата част от музицирането (представете си наум как свирите триоли на две съседни струни, например- после опитайте).
  3. FRFR = Пълен диапазон Високоговорителите за китара обикновено са 80hz - 5000hz (terabouts) Някои PA говорители са 60hz - 8000hz FRFR = 0hz - 20000hz (в идеалния случай) FR-Full Range-Щирокоспектърният говорител е тип високоговорител, който може да се използва за възпроизвеждане на звук на всички или почти всички честоти, които хората са в състояние да чуят. Честотният обхват може да бъде примерно от 55 до 17500 Hertz . Предимството е, че целият звук идва от една и съща точка. FR-Flat Responce- За аудио система целта може да бъде възпроизвеждане на входния сигнал без изкривяване. Това би изисквало равномерна (плоска) величина на отговор до ограничението на честотната лента на системата, като сигналът се забавя с точно същото време на всички честоти.
  4. Съгласен съм, че саунда на майсторите на звука като Гилмър, Мей, Нопфлър... зависи най-вече от тях. Затова бих им сложил 80%, защото умело управляват гиъра си. А останалото зависи от тюна. Като спомен Брайън Мей, каква е тук ролята на усилвателя?
  5. emosms: целия микс на слушалки, на живо, с персонален слушалков амп с микс "more of me" , е най-доброто според мен... Koobenot: музикалната ти творба се слуша в контекст с другите интсрументи докато се смесва, та дори ако си дрънкаш с импулси. Дискусията е интересна, защото открива донякъде отговора на един важен въпрос: Какъв звук те кефи или какъв трябва да е звукът ти въобще. Предполагам всички са ходили на концерти на любими групи и са забелязали, че звука въобще не е като на записите им. Аз имам опита и като лайв, и като студиен музикант, и като тон-режисьор, и като видеомонтажист. Концерти гледаме и в Интернет. Тайната е, че почти всички после се обработват в студио и тогава се продават/излъчват. Ще се опитам да бъда кратък: 1. За добрия звук в PA (възможно най-добрия) може да започнете с бял шум и да оправите БАЛАНСА. 2. За мен добрия мониторинг е слушането на целия микс, за да се балансирате в микса 3. Това почти винаги може да се оправи с EQ и е много по лесно с предварително програмирани пресети. 4. все пак, защото ползвам и синтезатори за китарата, ползвам най-често Fishman Loudbox Artist. Трябва да отбележа, че тук си много прав- всъщност това си е големия кеф. Но ние сме с клавирист и на по-малки сцени това му пречи. Затова- директно в PA (ние между другото си носим винаги поне 2 монитора). PS: А сега- нещо важно. В противоречие с част от горенаписаното, засега има една група, която звучи като в студиото. На долната снимка показвам гиъра да Дейвид Гилмор. Вие преценете, колко от звука му се формира от усилвателя.
  6. Нямам опит с брадвата, но с другите- да. Само че, бих предпочел мнение на човек, изпробвал всичко- т.е., както се казва- експерт. Точно затова чета и други форуми. Обичам хубавия звук и експериментирам. Ето част от моите неща, как мога да изкарам звук без FRFR?
  7. E-e-e, 300 грама- Кемпера ми тежеше над 5 кила, плюс ремута- към 3, но го махнах точно по причината, че единствено профилираше усилватели и по тази причина ми беше скучен, еднообразен и разликите не се усещаха на участия- различни озвучители, различни FoH. Сега си взех HELIX RACK и съм много доволен, а пък и звукът е перфектен. Това си е швейцарско ножче. Мисля, че имам достатъчно опит и мога да преценя какъв звук искам. А пък във тоя форум ми е ясно, че лампофилите не признават никакво друго мнение, затова влизам рядко- има други места, където хората уважават мнението ти. Затова по-често ходя там. И един, според мен подходящ виц: "- Здравей! Жена ти роди ли? - Роди. - Какво? - Близнаци. - Супер! Поздравления!!! И на кого приличат? - Един на друг."
  8. wiseppman

    G1 on ZOOM Processor

    https://mesaboogie.com/amplitudes/2011/November/metallica-live-rigs.html
  9. Интересно ми е, че волум педала е на левия крак..
  10. В този материал има много истини. И ми направиха впечатление изреченията: "Защо през 70-те и 80-те години и най-добрите музиканти са използвали традиционните усилватели и кабинети? Защото не са имали друга опция! Тогава не е имали истинско HiFi."
  11. Новия педалборд. Събра доста, е не достатъчно, но е много тежък 🙂 . Не знам как ще го нося до 5-ия етаж без асансьор.
  12. Лими, темата нещо се забрави. Ето една импровизация, която стъкнах набързо в домашна обстановка:
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.