Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

  • Отговори 30
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено (Редактирано)

И аз да се изложа,

 

Гледам във ворума се продаваше един Пийви бандит 65 (ако не се лъжа го продава колегата Пеци)

 

мисля си за тежка музика това е кубето, което ще ти свърши чудесна работа

 

също така няма да ти се наложи да си купуваш ефекти драйв/дисторшън, а просто ще ползваш кривоча от комбото

 

айде успех

Редактирано от Acei
Отговорено

аз препоръчвам един Vox vt 15 или 30 защото според мен няма смисал за толкова мощно нещо като където и да свириш ще можеш да се включиш в озвучаването.Аз лично мисля да си купя един

Отговорено
Добре с помощта на отговора на L.K. ще уточня.Трябва ми КУБЕ за електрическа китара (не бас) , ще го използвам в репетиционна и евентуално в клуб , едва ли ще го разнасям много , не ми пука дали ще е лампа и транзистор , и като цяло нямам много опит с кубетата иначе нямаше и да питам може би..... Благодаря за отговорите до тук! :D:)

15 вата са ти достатъчни за клуб,доста мои познати свирят на такива кубета

Отговорено

Вземи си от малките VOX-чета (AC4TV), 2-3-4-5-6-7-8-9-10-21321793617823 педалчета отпред и имаш всичко. Пък и е лампа. Слаб е, ама буташ 2 микрофона отпред и си готов.

Отговорено (Редактирано)

^Ми то само двата микрофона струват повече от комбото бре.

едитче:Сега се сетих, че при по-готини мониторни условия, почват едни микроф"у"нииииииии....

Редактирано от SviStyle
Отговорено
^Ми то само двата микрофона струват повече от комбото бре.

едитче:Сега се сетих, че при по-готини мониторни условия, почват едни микроф"у"нииииииии....

Човека има пари за камиончета, ще събере пари и за микрофон. Нищо не става наведнъж.

Отговорено
^Ми то само двата микрофона струват повече от комбото бре.

едитче:Сега се сетих, че при по-готини мониторни условия, почват едни микроф"у"нииииииии....

Човека има пари за камиончета, ще събере пари и за микрофон. Нищо не става наведнъж.

 

:greenangel:

Отговорено

Още избирам.Не бързам искам да чуя още мнения докато реша,че да не недеволствам после :) .И на мен засега Пейвито ми звучи много добре.Поразтърсих се из нета да видя за какво става въпрос и много го хвалят,което е добре.А някой има ли да ми каже нещо за Behringer GMX212.Знам,че е с вградени ефекти, но все пак.И освен това някой, ще ми даде ли малко уроци за това как се използват амповете с вградени ефекти.Всмисъл,ефектите се сменят със футсуич (освен ръчно де), а могат ли да се използват 2 или повече ефекта наведнъж?

Отговорено

Китарният усилвател е инструмент сам по себе, докато стигнеш до това заключение, все пак трябва да придобиеш опит

и евентуално да стигнеш сам до усилвателя, който търсиш.

Многото разнопосочни мнения могат и да дезориентират.

Бяха казани поне две много добри насочващи положения, както и някой, които по принцип добри, не намирам за добри спрямо твоя случай.

Но англичаните казват - животът е даден за да се учим ( вкл. и от грешките си).

 

Искам да внеса малко яснота относно Пиви ( не пейви или както там му казваш)(или поне ПийВи).

Бандит не са един или два усилвателя.

А според мен поне 4, които са 4 съвсем ралични усилвателя, с различна концепция и схема, през различните години.

ВКЛ. И РАЗЛИЧЕН ЗВУК.

Според Уикито са повече -

 

 

The Bandit amp series succeeded the Decade line of Peavey amps which were also solid-state combo guitar amplifier. It was introduced in 1980 and remains in production today (2010).

 

The earliest model Bandits had a power rating of 50 watts RMS into an 8 ohm speaker. The power rating has gradually increased over time, and current model Bandits are rated at 80 watts RMS into 8 ohms, and 100 watts RMS into 4 ohms. In the mid-nineties, the Bandit was used to introduce Peavey's proprietary TransTube circuitry, a solid-state technology aimed at emulating the sound of tube amplifiers.[1]

 

The Peavey Bandit is relatively powerful for its price, and has become quite popular among guitar players. In the United Kingdom, it was voted the number one amp in 1988, according to Music Trades.[2]

 

Guitar Player tested the first TransTube model in 1996, and praised its value for money: "With its power and tonal flexibility, it offers amazing bang for the buck."[3]

 

 

Bandit Models

  • Bandit (1980)
  • Solo Series Bandit (1981-1983)
  • Solo Series Bandit 65 (1983-1986)
  • Solo Series Bandit 75 (1987-1988)
  • Solo Series Bandit 112 (1988-1995)
  • TransTube Series Bandit 112 (1996-1999)
  • TransTube Series II Bandit 112 Made in USA (2000-2004)
  • TransTube Series II Bandit 112 Made in China (2004-2007)
  • Peavey Bandit with Transtube Technology Made in China (2008-current)

Аз ги класифицирам като

1. първите модели с голямите врътки

2. със синият панел

3. черният пенел/сребрист - транстюб почва от тях

4. с червеният панел.

 

328108380.jpg

7181k3f_19.jpeg

peavybig.jpg

peavey%20bandit%20112.jpg

 

След този с червеният кант има и по нови, но мисля, че са като него или малко по различни.

Докато тези, които съм посочил имат сериозно различен звук. Особено за тренирано ухо.

Като със всеки би си свършил работа, все пак. Предполагам.

 

Моите лични вкусове, базирани на притежавани или пробвани бандити, ги подрежда така -

1. Синият

2. Червеният

3. Сребристият

4. Най старият соло модел.

 

Доколкото съм чел, именно синият е бумът в продажбите навремето и все още има китаристи, които го ползват, вкл профи , дори и за записи.

Мисля, че неща стоят така, прави се дизайн на усилвател, след това Пиви запълват цялата гама

и като мощност (от 15 до 130 вата) и като говорители(8,10,12 и 2х12).

Следващата серия вече е друг усилвател, но наименованията се запазват.

Общо взето съм имал допир до почти всички моделчета - Rage, Envoy,Audution,Express,Bandit.

В момента имам(от скоро) син Експрес и се убеждавам, че звукът е като на син Бандит, просто моделите от една линия имат различни екстри, ватове, говорители.

Отговорено

По въпроса за усилватели за клуб... Каква е необходимата мощност? 30 вата достатъчни ли са? Предполагам, че във всеки клуб практиката е да се озвучават усилвателите с микрофони, поне такива са моите наблюдения...

Отговорено

^Я се позамисли, доколко китарата трябва да се чува на сцената.Комбото ти е основен монитор(не само в клуб, и не е само твоя прослушка), от него ще се чуваш предимно.А спрямо малките разстояния до монитори и други озвучителни тела, си мисля, че комбото трябва да е достатъчно мощно да "разклати" микрофона, без да се получава микрофония(още повече, че не само твоя микрофон е на сцената за да бучи сам по себе си).Сега не ме бийте с камъни и други подобни.Това са моите лични наблюдение и мнение.

Отговорено

По въпроса за усилватели за клуб... Каква е необходимата мощност? 30 вата достатъчни ли са?

 

По мое мнение, 30 вата транзистор са недостатъчни.(всичко под 30 вата трани - за домашна потреба)

40 вата стават за малък клуб като Фенса. ( Пробвал съм с транзисторен Фендер Принстън 40 вата)

Следващите 60,80 и 100 ватови апаратури вече не ти трябвало да имат проблем и в по-голями помещения.

 

 

За ламповите - 30 вата, какъвто е моят JTM30 e перфектен за малък клуб като Фенса.

22 ватовата Меса, също би трябвало да стане, нищо, че е студио, грачи силно.

Мисля, че лампови до 15 вата са домашни ампове.

 

Идеята ми е, че също така е важно, усилвателя да може така да се усили, че да държи едно ниво

по акустична мощност с барабаните. Поне за мен, на някои може да им е гот да вземат нисък сигнал и да го прекарат в централното и там да са изравнени нивата и да се слушат в монитора.

За тях моите писаници не важат.

Отговорено

30 ватов (лампов амп, за транзисторните още по), бил той и лампов много често не е достатъчен на сцена. Това зависи от другите свирещи и от стила, в който свирим. Както Тони каза, 30 ватов лампов е достатъчен за малък клуб, но при условие, че не използваме много много чистия канал . Същият, усилен започва да изкривява (то и такава му е идеята де). А това не винаги е желано (поне от мен, най често не е). По същата причина продадох Меса Студио 22ката си, която е страшно добра като звук и я замених с Меса калибър 50, която всъщност е много сходна, но просто е с 50 ватово крайно стъпало. Иначе малките лампови ампове са чудесни за Рок музика, особено с допълнителен кабинет. Защото мога да се усилят в оптималния им за работа режим и да извадят всичко най добро, което лампата дава (естествена компресия, мек тон и тн.), без да убият колегите на сцената и да побъркат озвучителя.

 

За мен лично, оптимални се оказаха 50 вата ( с атенюатор, когато е нужно) и всичките ми ампове са такива (без Туин Реверба, но той и без друго си стои в къщи, защото е много тежък). Добър (за мен) компромис между готин саунд и мобилност.

 

Идеята ми е, че също така е важно, усилвателя да може така да се усили, че да държи едно ниво

по акустична мощност с барабаните.

 

Това и според мен е точно така, баланса на сцената е много важен за свирещите, освен ако не се използван in - ear монитори, което най често не е така вярвам. Освен това, китаристите обичат да си слушат апаратурата, а не да я чуват от монитор, звукът най често въобще не може да се мери по качество и някои хора (мен) това ги дразни сериозно

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.