spongebob Отговорено Февруари 10, 2010 Автор Отговорено Февруари 10, 2010 Кольо, съвсем , даже никак не съм визирал тебе, като пиша за неграмотност! Е значи е автора на темата.Няма проблем,не за пръв път виждам тук някои да показва знания с назидателна цел.Просто следващия път подмини подобна тема, защото подобно поведение е инфантилно и създава лоши чувства. Цитирай
presly Отговорено Февруари 10, 2010 Отговорено Февруари 10, 2010 (Редактирано) Уф, накрая наистина ще подминавам всички теми, че да не обяснявам после кого точно съм искал да обидя По въпроса на темата - въпросната джаджа е достатъчно опростена и освен това е one-way звуков интерфейс - демек само вход, при това работи само на 44.1 или 48 КХц и само на 16 бита. Което ме навежда на мисълта, че с достатъчно приличен компютър (дори и със "канцеларски" по съвременните разбирания) общото закъснение на звука ще е в приемливи граници. Но, от друга страна, Guitar Rig-a никога не се е славил с малки изисквания към процесора, така че бих предложил да разгледаш някои други китарни "процесори", не толкова лакоми за ресурси. Не лош вариант е и някаква елементарна ASIO хост програма (примерно), в която да заредиш един, два или повече (колкото поеме компютъра) плъг-ина за получаване на нужния ефект. Успех! Редактирано Февруари 10, 2010 от presly Цитирай
spongebob Отговорено Февруари 10, 2010 Автор Отговорено Февруари 10, 2010 (Редактирано) Мерси!Просто аз както и много други хора във форума сме просто потребители на обурудване и нямаме и идея как функционира в детайли. Между другото прецених да си взема Behringer UCG 102 тъй като нямаше Lightsnake в местния музикален магазин.Ясно е, че човек трябва да пробва,та се реших и останах що годе доволен.Фабричния драйвер не е много гот, тъй като няма много опции за настройки,но пък латенцията е съвсем приемлива според мен.7 мс с пукнаки от време на време и 13-14мс без при sample rate-44100.Предполагам с малко по-силна машина резултата ще е още по-задоволителен. Редактирано Февруари 10, 2010 от spongebob Цитирай
kiusha82 Отговорено Февруари 10, 2010 Отговорено Февруари 10, 2010 Един Cubase SX 3 не товари много,зависи какъв плъгин зареждаш.Дали ще е minihost или cubase почти е едно и също.За да ползваш Guitar Rig просто си требва по-хубавка машина.Тенденцията е всеки един нов модул да бъде по полезен и по качествен ,а това със слаба мапина нестааа.Ако ползваш Cubase със собствените си плъгини (примерно да заредеиш един реверб и един хорус може и с машина от времето на орфей,ама Guitar Rig през който и хост да го пуснеш процесора се твари. п.п А бе що не мога да си видя курсора.Друг има ли подобен проблем? Цитирай
Baby Thomas Отговорено Февруари 12, 2010 Отговорено Февруари 12, 2010 Латенцията зависи от много неща и е сумарна величина. Това, което го показва контролния панел на аудио интерфейса е латенцията само за него, вътрешното изакване за обработка. Освен това обаче има още много "латенции", които се наслагват, за да образуват тази комплексната, която ние чуваме реално при свирене с моделинг софт. Първо самия ОС (операционната система) има разни слоеве (не си спомням точно бройката, но нещо като 6-7-8 май бяха) и за всеобща радост при ХР всичко свързано с аудио е най-долу в йерархията за приоритети, тоест възможно най-лошия вариант за нас. В Уин това частично може да се коригира с опцията SystemProperties->Advanced->PerformanceOptions->Advanced->ProcessorScheduling:BackgroundServices (за какъвто е прието аудиото). Ползата е съмнителна, но вероятно има, това се препоръчваше от някой голям производител на аудио интерфейси (не помня името, но имаха специален документ как да си сетнем ОС-а за максимална DAW производителност). При Глиста и Уин 7, уж дадоха по-голям приоритет на Аудиото, даже имаше тестове с положителни резултати. В МакОС Аудиото е с ужасно висок приоритет и това прави този ОС доста подходящ за нашите цели. Лично пробвано и гарантирам, че е вярно! Само в ОС-а има хиляда неща, които могат да попречат - всякакви бекграунд процеси, странен софт, калпави драйвери, лоши настройки - какво ли не. Освен ОС-а латенция има от самия драйвер на саунд картата. Дефолтните Уин Мултимедия (използван в Скайпа и други сходни смешни дейности) или ДайректХ (за игрите) са неподходящи за свирене с моделинг софт, имат ужасно голяма латенция. ASIO драйвера е друга работа. Той е измислен от Щайнберг с цел да се прескочат част от Уин слоевете и това е доста успешно! Той комуникира с картата "по-директно" и това помага да се намали латенцията като цяло. После вече идва хоста и плъгините или директно моделинг софта - всеки с неговите си особености, бъгове и капризи, лоши версии, кофти кракове и т.н. екстри. Когато се накичи проекта във вашия DAW почва да кляка я проца, я аудио подсистемата... бе сложна работа. Голямо значение има и интерфейса между саунд картата и компа - PCI, FireWire, USB. Първите два са ОК, последния хич. Скоро някой беше пуснал статия защо аджеба 1394 е по-як от ЮСБ (говорим за аудио) и там прекрасно се виждаха причините за това, а логичния избор за смислена работа лесно изплува на хоризонта. Основното е: 1394 е peer-to-peer, което позволява всеки две свързани устройства да си комуникират директно. ЮСБ е тип master–slave, където компа е мастър, а всички накачулени неща са слейв. Компа управлява всичко (кое как да работи) и поради това производителността варира взависимост от накачулените джаджи. При най-елементарен тест с копиране на файлове от външен хард диск, работещ и с двата интерфейса, бързодействието при USB е с около 50% по-слабо. Всеки сам може да разбере, че латенцията е първо неизбежна, второ сбор от наистина МНОГО фактори и е супер трудно еднозначно да се каже кое кога къде и защо бачка добре или зле. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.