checho Отговорено Декември 20, 2009 Отговорено Декември 20, 2009 (Редактирано) пулсацията еееей, че хубава дума избра, направо все едно е измислена за песента и много на място казана - определено това прави песента и определено който има мерак да я свири трябва да наблегне на това нотите или табчетата са добър отправен пункт, но, както всички добре знаят...слушане и свирене му е майката успех ха, че яко - "вашият торент беше изтрит - забранено е качването на архиви..." теглете каквото ултрамега препоръча \/ Редактирано Декември 20, 2009 от checho Цитирай
ultramega Отговорено Декември 20, 2009 Отговорено Декември 20, 2009 Да точно пулсация !!! Щом ви е харесало изпълнението на Т. Емануел ето нещо в същия дух - . Гледайте от 2:28 нататък, този път Стиви рей Вон Цитирай
Heartman Отговорено Декември 21, 2009 Отговорено Декември 21, 2009 Пръстите са доста важи,а и мозъка който ги контролира също.Упражненията да извадиш добър чист тон без да закачаш струни и други пракчета са полезни,също и упражненията за синхрон между двете ръце,перце срещу пръст. Ето няколко примера за добро тоноизвличане! Kolio Цитирай
Hillbilly Отговорено Декември 21, 2009 Отговорено Декември 21, 2009 Един от големите (не само на вид )- Да не каете че тъп кънтряк- Цитирай
Frogman Отговорено Януари 27, 2010 Отговорено Януари 27, 2010 И малко извън блуса но с много характерно тоноизвличане от акустична китара Стефано Бароне: Цитирай
fLiSk Отговорено Януари 27, 2010 Отговорено Януари 27, 2010 Направихме си хубава тема с линкове, но поради защото това е раздел китара ще замоля когато ги пускате, да се постараете да дадете малко информация - какво точно е специфичното в звукоизвличането, какво ви е направило впечатление в свиренето на съответния човек, какво може да се крадне като техника от него. Защото нали знаете, занаят не се учи, занаят се краде. Цитирай
yotzzo Отговорено Януари 27, 2010 Автор Отговорено Януари 27, 2010 (Редактирано) ^Ок. Аз най-първо пуснах линк към Албърт Колинс. Забележете как прави вибрато - с цяла ръка и не си държи палеца и дланта отзад на грифа. Без опора, за да не го спира нищо. Движението не идва само от китката, а направо от цялото тяло. Пробвайте, ако ви кефи това вибрато. Като свиря с такъв похват имам чувството, че не свиря с китара, а свиря целия./Не казвам, че свиря като Албърт, опитвам се да ползвам негови похвати понякога. / Не знам как да го обясня. Влизаш в блусовото настроение сграбчваш китарата и я изстискваш! Ето това прави Албърт Колинс! За дясната ръка - друг път, че лошо обяснявам. Трябва да измисля как да го формулирам. Редактирано Януари 27, 2010 от yotzzo Цитирай
Басурендер Отговорено Януари 27, 2010 Отговорено Януари 27, 2010 (Редактирано) Искаше ми се да си го припомня , ама са махнали видеото и първия линк е мъртъв. Иначе другите неща , които гледах с него (Албърт Колинс) са страаахотни. Има някаква доза позьорщина , нехарактерна за тъмни субекти като него , ама това го прави двойно по-симпатичен..хем приятно за гледане.. Сега забелязах , как му стои китарата - само през едното рамо... - не му ли е неудобно.. Редактирано Януари 27, 2010 от Басурендер Цитирай
bmo Отговорено Януари 28, 2010 Отговорено Януари 28, 2010 Що за тема е това - опитайте се да свирите без пръсти и ще се убедите колко са важни пръстите. Цитирай
yotzzo Отговорено Януари 28, 2010 Автор Отговорено Януари 28, 2010 (Редактирано) ^ Темата е за тоноизвличане. Това е първото нещо, което трябва да може всеки музикант. Отворих я, защото съм забелязал тенденция при много китаристи да се нахвърлят да свирят сложни неща, да купуват скъпи китари и ампове, ама все да не им звучат нещата, защото са скарани с тоноизвличането. А то е първото нещо, върху което човек трябва да работи. Музиката се състои от звуци. Ако не изкарваш хубав звук от инструмента си ученето на музикални произведения си губи смисъла. Освен това в/у тона се работи цял живот. Винаги може да се подобри. Чуйте как свири Джеф Бек през 76-та, чуйте го сега. И моля модовете да не трият горния пост, защото той ме провокира да кажа важни, поне според мен неща в темата. Горния пост илюстрира нежеланието на едно поколение китаристи да обърнат внимание на тона си, може би заради замазващите дистъри... Специално за кривия звук - Стив Морз казва, че нещата трябва да се научат първо на чиста китара, а а след това да се свирят с кривоч. Благодаря за вниманието! Редактирано Януари 28, 2010 от yotzzo Цитирай
synchu Отговорено Януари 28, 2010 Отговорено Януари 28, 2010 ^Абсолютно съм съгласен. Препоръчвам на всички да гледат ДВД-то на Джеф Бек - live at Ronnie Scott's. Цитирай
Лими Отговорено Януари 28, 2010 Отговорено Януари 28, 2010 Що за тема е това - опитайте се да свирите без пръсти и ще се убедите колко са важни пръстите. За кои пръсти става въпрос? Тези? или тези? Цитирай
IsoMorPhiC Отговорено Януари 28, 2010 Отговорено Януари 28, 2010 (Редактирано) Вярно, за пръсти и тоноизвличане се говори... Ето още един интересен пример : Редактирано Януари 28, 2010 от IsoMorPhiC Цитирай
bmo Отговорено Януари 30, 2010 Отговорено Януари 30, 2010 чак пък никой ли не схвана, че се шегувах Цитирай
yotzzo Отговорено Януари 30, 2010 Автор Отговорено Януари 30, 2010 ^ Предположих, но не те познавам... Така или иначе исках да ги напиша тези неща - благодаря за провокацията. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.