JACKASS Публикувано Юли 28, 2009 Публикувано Юли 28, 2009 Здр Прегледах някой теми из форума , но все пак искам да питам тези , които са минали по този път : Въпросът ми е следния - заслужава ли си ъпгрейд на Epiphone Les Paul Standard PlusTop (визуално изглежда така , но на тази и е махнат пикгардът) Под ъпгрейд се има в предвид смяна на оригиналните адаптери на модела (Alnico Classic Humbuckers). Китарата ми харесва много , не мисля че съм попаднал на кофти бройка Epiphone , но мисля че смяна на адаптерите със някой сет на SD ще направи звученето й още по-добро.Нямам опит и мнение за моделите адаптери на по-известните марки, затова бих се радвал ако някой сподели отзиви за някой друг модел. Прочетох отзиви за '59 и Alnico Pro II но мисля че бяха от фен на по-тежката музика , докъто аз търся малко по винтидж рок/хард рок звучене. Забелязах , че феновете на DiMarzio са повече , не бих отказал някоя друга приказка и за техни модели.Имат интересен сайт , постарали са се - евала за което (Пикъп Пикъра ми пробута PAF Pro , PAF Joe и D Activator за нек позиция). Та така - бихте ли сложили скъп и качествен сет адаптери на китара от този клас , на коя марка и модел бихте се спряли , имайки предвид търсеното звучене?Мисля , че бюджетът ми е към 250лв. , а колкото до купуването на стоката - имам на разположение eBay , thomann , gumtree(понякога има добри оферти) и евентуално магазините в Пловдив. Благодаря за вниманието надявам се някой да се отзове Цитирай
DJ SKRATCH Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 Имам едно Алнико 2 за продан. Адаптера не е за тежка музика за рок обаче е перфектен. Още не съм го обявил. Ако те интересува прати едно лично. Ако искаш даже може да го пробваш преди да го купиш. Цитирай
TONY Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 На мен ми звучи като добър ъпгрейт, дали ще останеш доволен, ще разбереш само, след като го направиш.... Цитирай
sevenstring Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 (Редактирано) Немалко хора ъпгрейдват Епита с адаптери Гибсън, които са по-скъпи от ДМ и СД, но пък са логична стъпка за човек, търсещ звученето на "истинския" Гибсън Лес Пол. Естествено, това няма как да стане на 100% (че и на по-малко) поради цяла камара други разлики в изпълненията на двете марки, но е вариант, който, доколкото съм чел, дава нелоши резултати. Иначе, мисля, че вариантите на ДМ (с изключение на Д-активейтъра) и СД, до които си достигнал, са добри и няма голям риск да сбъркаш с който и да е от тях. Редактирано Юли 28, 2009 от sevenstring Цитирай
gueorgues Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Gibson...-GIT0009273-000 http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Gibson...-GIT0009277-000 Мисля, че тези ще ти свършат чудесна работа (има ги и в "зебра" вариант, т.е. бяло/черно) - за мен са най-добрите за рок в този бюджет. Всичко по-скъпо вече се обезсмисля - ако ще даваш повече пари от това, малко задръж и си купи едно Студио (Гибсън) за 1500 лева. Цитирай
Victoroth Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 (Редактирано) ^ Gibson адаптерите са добри, но има специфичен звук малко (пояснявам само). Моя съвет е да се ориентираш към Dimarzio Evolution и изобщо Dimarzio Все пак и с тези адаптери с които си в момента не са чак толкова лоши попринцип, но са лоши ако ги сравняваме с Dimarzio и подобен клас адаптери. Успех , звука определено ще се подобри Редактирано Юли 28, 2009 от Victoroth Цитирай
sasog Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 Само да добавя, че Слаш свири с Алнико Про 2, така че да не притеснява това, че няма можеш да постигнеш хард рок звук с такива адаптери Цитирай
kolio_k Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 (Редактирано) ^ Gibson адаптерите са добри, но има специфичен звук малко (пояснявам само). Моя съвет е да се ориентираш към Dimarzio Evolution и изобщо Dimarzio Все пак и с тези адаптери с които си в момента не са чак толкова лоши попринцип, но са лоши ако ги сравняваме с Dimarzio и подобен клас адаптери. Успех , звука определено ще се подобри Извинявай, само да те питам, кое точно е специфичното на Гибсънските адаптери и за кои по точно модели говориш? Иначе СД 59 са много добри адаптери, имал съм ги на няколко китари и съм много доволен. Определено един от най подходящите варианти за Махагонови китари и винтидж звук Редактирано Юли 28, 2009 от kolio_k Цитирай
fLiSk Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 А за съвсем класически звук има в момента на Seymour Duncan адаптери наречени Seth Lover's (човека, който е измислил ПАФ адаптерите ако не се лъжа), те се стараят да са максимално близо до класическия звук на първите такива адаптери. Цитирай
fLiSk Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 (Редактирано) Колкото до твърдението по-горе, ако някой търси класически Гиби звук, Сиймор Дънкан са по принцип много по-подходящи от ДиМарзио. Аз самият обмислям смяна на адаптерите на телето ми, което е с ДиМарзио и след доста проби и семпли, смея да кажа, че ДиМарцио точно имат по-специфичен и различен от класическия звук (поне повечето им модели, дори като почнем от тези с малък аутпут) - което разбира се не ги прави по-лоши, напротив, ако търсиш такъв вид звук са идеални (ето моите Steve Morse може да не са страхотни за класически саунд, но пък имат други предимства и то големи при чистите канали на аусилвателите). Редактирано Юли 28, 2009 от fLiSk Цитирай
fLiSk Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 Последно включване (обещавам, честна пионерска). Гледам, че питащия има снимка на Слаш. Слаш, доколкото знам, поне на бридж ползва на Гибсъните си Seymour Duncan Alnico II Pro (така пише на сайта им де) Цитирай
JACKASS Отговорено Юли 28, 2009 Автор Отговорено Юли 28, 2009 (Редактирано) Радвам се , че хора с опит откликнаха на темата , дори голям процент от познанията ми са именно от техните коментари във форума и мерси за което. Знам , че с такъв ъпгрейд китарата нито ще стане 1към1 с някой Гибсън нито нищо целя се към по-добро звучене. @fLiSk не мисля , че ще се спра на Seth Lover's ( ) , но наистина си мисля повече за някой модел на SeymourDuncan отколкото DiMarzio. Харесах няколко модела на СД и се спрях на '59 SH-1, но имам доста време да разглеждам и да преценя какво да правя. Мерси за бързите отзиви и идеи от ваша страна , сигурен съм , че темата ще бъде полезна на някой в същата ситуация , а и нищо непречи да продължи да се развива и да служи като инфо за различните видове адаптери на пазара. Линкове със семпли и доста инфо на по-известните производители: SeymourDuncan DiMarzio Gibson За мен въпроса е решен - идеята за модване на китарата е добра , всичко останало е препоръки за точния адаптер. Поздрави ЕДИТ: ^fLiSk , да , голям фен съм му и първата ми работа беше да проверя какви ползва на китарата си мерси за инфото Редактирано Юли 28, 2009 от JACKASS Цитирай
fLiSk Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 Eто едно интересно DiMarzio, мисля, че ще ти е интересно видеото. Цитирай
Бицев Отговорено Юли 28, 2009 Отговорено Юли 28, 2009 " ... Иначе СД 59 са много добри адаптери, имал съм ги на няколко китари и съм много доволен. Определено един от най подходящите варианти за Махагонови китари и винтидж звук... " Подкрепям с две ръце: и аз съм свирил с такива преди години - и сега ги имам на Hamer-а си (Studio Custom, който си е жив Лес Пол отвсякъде). Интересното е, че Дънкан започна да ги прави мно-ого по-късно от оригиналните ПАФ-ове ('59 изобщо не е за година на модела, а за стил/епоха), но неговите ми звучат на махагонова китара и през лампов усилвател дори по-'винтидж' от старите. Това е безкрайно субективно, но обективното е, че са по-балансирани и могат по по-разнообразни начини да се използват. (0.05 лв без ДДС) Цитирай
Slacoth Отговорено Юли 29, 2009 Отговорено Юли 29, 2009 докъто аз търся малко по винтидж рок/хард рок звучене. Аз не се ангажирам да ти давам съвет, но странно ми е, че търсиш винтидж рок/хард рок звучене, а искаш да свалиш алнико-адаптерите.За мен именно алнико-вите вадят най-винтидж звук. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.