Jump to content
Българският форум за музиканти

Добрите метъл китари


Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Ми ей ме на, обаждам се! Във варна си имаме и клен и явор, морската градина е пълна с такива.

...в тълковния речник пише ли, че вида клен е от род явор?

...или, - клен( acer campestre ), явор ( acer )

 

...а примерът с ябълката още е в сила. :)

 

само виж как си го написал...

Явора е всъщност клен, няма разлика. ;) Става дума за един и същ сорт дърво.
Редактирано от EAmechaniX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа китаристите на Killswitch Engage свирят с Капарисон или пък не ?

Да не забравяме най-важните използващи Caparison:

1. Двамата хубавци от Evergrey

2. Micheal Romeo

3. James Murphy

4. Двамата фена от Soilwork също

5. и бате Andy La Rocque

 

Все добри момчета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kolio_k специално за теб едно материалче за флойдовете. И да, всичко е въпрос на вкус! :)

 

п.п. Материалчето не го намерих, но ето това, показателно...

 

http://www.originalfloydrose.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ей ме на, обаждам се! Във варна си имаме и клен и явор, морската градина е пълна с такива.

...в тълковния речник пише ли, че вида клен е от род явор?

...или, - клен( acer campestre ), явор ( acer )

 

...а примерът с ябълката още е в сила. ;)

 

само виж как си го написал...

Явора е всъщност клен, няма разлика. ;) Става дума за един и същ сорт дърво.

 

Щом ти се спори...

виж линковете в двете уикипедии и тогава говори. :)

В БГ просто има две думи за едно дърво. В Английската уикипедия всичките видове са наречени maple, което е клен.

Просто хората нямат друга дума за това дърво :D

Аз приключих с тази тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kolio_k специално за теб едно материалче за флойдовете. И да, всичко е въпрос на вкус! ;)

 

п.п. Материалчето не го намерих, но ето това, показателно...

 

http://www.originalfloydrose.com/

 

Благодаря ти много :) Този линк ми го изпрати предполагам с цел даподпомогнеш първите ми стъпки в областа на електрическата китара ;) . Задължен съм ти, макар и да си имам вече известна представа от материята :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kolio_k специално за теб едно материалче за флойдовете. И да, всичко е въпрос на вкус! ;)

 

п.п. Материалчето не го намерих, но ето това, показателно...

 

http://www.originalfloydrose.com/

 

Благодаря ти много :) Този линк ми го изпрати предполагам с цел даподпомогнеш първите ми стъпки в областа на електрическата китара ;) . Задължен съм ти, макар и да си имам вече известна представа от материята :D

 

Хехе прощавай! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
Ами това, че флоуд роуз-а развалял звука на китарата са глупости принципно.

Че го разваля може и да са глупости, но че го променя в накаква посока(желана за едни и нежелана за други) е 100% доказано.

Лошо звучащи китари с флойд роуз има поради тези причини:

1. флойд роуз система произведена от кофти материали (разбирай почти всичко което не е Floyd Rose Original, Gotoh...)

2. несполучлив инструмент (лоша селекция на материалите, слаба изработка)

3. Евтина китара (припокрива се с горното)

Аз имам 4 китари с флойд и всичките резонират като луди когато свириш на тях. Просто са със скъпи части и хубава дървения. :)

Позволи ми да не се съглася 100% с горните неща. Ако беше както казваш, всички скъпи и хубави китари щяха да се правят с флойд, а всеки уважаващ себе си китарист щеше да се стреми да има китара с флойд. Флойда просто звучи малко или много различно, а и често води до по-къси тонове от фиксирания бридж.(говоря именно за хубав флойд). Разбира се, 100% железни правила няма, но да казваш, че за звука няма значение дали китарата е с флойд или не, стига флойда да е качествен, също е глупост.

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Мдаааа... Както и предполагах... Интересно, защо основно преобладават Ibanez китари в тая тема. Момчета, какво прави една китара метъл китара или не метъл?? Активни адаптри, Флойд(по възможност истински) Агрсивна форма и цвят??? Просто питам?

Според Вас на една Метъл китара може ли да се свири Блус да речем и обратното :)

Също много ми е странно, че почти никой не спомена Schecter?

 

Та специално за Schecter ми е интересно сет нек махагоновите модели, точно обратно на темата дали стават за по леки неща??? Нека да кажем така (тъй като живо ме вълнува) Аз като един ЛП фен дали мога да получа подобен(много близък)тон от Schecter сет нек, махагон??? Питам тъй като не съм имал все още възможност да пробвам Шек.

Не се заяждам, просто разсъждавам.

Редактирано от AFTER-THE-RAIN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Ами не съм го казал аз, а Джон Сър (John Suhr). Същия твърди, че оригиналния флойд е един вид неутрален, тоест не променя много звука на инструмента, заразлика от много марки винидж тремола.

Спорете с него ;) Човека е създателя на така популярните в края на 80те и началото на 90те Pensa-Suhr. Бил е в къстъм шопа на Fender до 95 ако не се лъжа. Сега има собствена компания. Една от най-реномираните наред със Anderson. Но това по-сведущите от вас сигурно го знаят.

Тези неща лично ми ги е писал в мейл, както и във форума на Suhr. Едва ли ще се намери човек в България който да му се опре на уменията и познанията. :) (казвам го най-отговорно)

 

http://online-discussion.com/Suhr/index.php

 

Позволи ми да не се съглася 100% с горните неща. Ако беше както казваш, всички скъпи и хубави китари щяха да се правят с флойд, а всеки уважаващ себе си китарист щеше да се стреми да има китара с флойд. Флойда просто звучи малко или много различно, а и често води до по-къси тонове от фиксирания бридж.(говоря именно за хубав флойд). Разбира се, 100% железни правила няма, но да казваш, че за звука няма значение дали китарата е с флойд или не, стига флойда да е качествен, също е глупост.

 

Всеки китарист няма да тръгне да си купува китара с флойд, просто защото колкото хора толкова и вкусове.

До къси тонове води, както вече написах, некачествената изработка, не самият флойд роуз. :) Не че са невъзможни скъпи китари които не звучат. аз съм попадал на PRS за близо 3500$ който имаше 3 глухи прагчета и умопомрачително къс тон!

Просто през 80 те и 90-те се направиха толкова нискокачествени копия на флойд роуз системата (поради факта че беше много модерна по това време), че хората се напатиха от това и тръгна незасужения слух че тази система не звучи добре или променя тона...

 

В крайна сметка най-важното е в чии ръце е китарата. :)

John adds: "I was never as so convinced as one day listening to Eddie Van Halen record at his studio. The sound was fat, articulate and every bit his signature tone. When I looked to see what he was playing I was stupefied to see a headless, woodless Steinberger. Not only that but when I checked out the guitar later, the strings were very rusty."

Редактирано от Kalmar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Е, щом John Suhr казва, значи всички китаристи, които твърдят противното и отказват да свирят активно на китари с флойд, са идиоти и нямат слух.

 

Едит: Ти първо го накарай да пише тук в тая тема, а ние после ще спорим с него!

Редактирано от Evtim Djerekarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
Та специално за Schecter ми е интересно дали стават за по леки неща?

 

Прецени сам:

Артистите със Schecter, които се сещам са Kenny Hickey (Type O Negative), John 5 (aka John Lowery - Rob Zombie Band), Andrew Craighan (My Dying Bride) и Greg Mackintosh (Paradise Lost) също, но по мое впечатление тези китари преобладават в по-модерния метъл от типа на алтърнатив, индъстриъл, нео-метъла ...

Редактирано от Slacoth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм го казал аз, а Джон Сър (John Suhr). Същия твърди, че оригиналния флойд е един вид неутрален, тоест не променя много звука на инструмента, заразлика от много марки винидж тремола.

Спорете с него :) Човека е създателя на така популярните в края на 80те и началото на 90те Pensa-Suhr. Бил е в къстъм шопа на Fender до 95 ако не се лъжа. Сега има собствена компания. Една от най-реномираните наред със Anderson. Но това по-сведущите от вас сигурно го знаят.

Тези неща лично ми ги е писал в мейл, както и във форума на Suhr. Едва ли ще се намери човек в България който да му се опре на уменията и познанията. :) (казвам го най-отговорно)

 

http://online-discussion.com/Suhr/index.php

 

При цялото ми уважение към господин Джон Сър ( свирил съм му на китари и знам че са много добри, спорда няма) , все още вярвам повече на ушите си, именно чрез тях, досега не съм харесал звука на нито една китара с Флойд, бил той оригинален или не. Бих се съгласил, че се дължи на конструкцията и материалите на самите китари, ако не бях свирил на Фендер с Флойд и то не веднъж. Съжалявам, но звукът е много различен от нормалния Страт и то в сериозно не допадаща ми посока

 

За всеки влак сси има пътници, на някои флойда не им харесва, нито като звук, нито като работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че основно нещата опират до вкус и предпочитания.

Колкото до Фендерите Стратокастър с флойд и аз не съм очарован. Свирил съм на такъв от 1992. Те, мисля, само тогава ги произвеждаха (за USA модела става дума).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.