EAmechaniX Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 (Редактирано) Ми ей ме на, обаждам се! Във варна си имаме и клен и явор, морската градина е пълна с такива. ...в тълковния речник пише ли, че вида клен е от род явор? ...или, - клен( acer campestre ), явор ( acer ) ...а примерът с ябълката още е в сила. само виж как си го написал... Явора е всъщност клен, няма разлика. Става дума за един и същ сорт дърво. Редактирано Юли 9, 2009 от EAmechaniX Цитирай
Nevermore Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 Ако не се лъжа китаристите на Killswitch Engage свирят с Капарисон или пък не ? Да не забравяме най-важните използващи Caparison: 1. Двамата хубавци от Evergrey 2. Micheal Romeo 3. James Murphy 4. Двамата фена от Soilwork също 5. и бате Andy La Rocque Все добри момчета Цитирай
Kalmar Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 kolio_k специално за теб едно материалче за флойдовете. И да, всичко е въпрос на вкус! п.п. Материалчето не го намерих, но ето това, показателно... http://www.originalfloydrose.com/ Цитирай
Kalmar Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 Ми ей ме на, обаждам се! Във варна си имаме и клен и явор, морската градина е пълна с такива....в тълковния речник пише ли, че вида клен е от род явор? ...или, - клен( acer campestre ), явор ( acer ) ...а примерът с ябълката още е в сила. само виж как си го написал... Явора е всъщност клен, няма разлика. Става дума за един и същ сорт дърво. Щом ти се спори... виж линковете в двете уикипедии и тогава говори. В БГ просто има две думи за едно дърво. В Английската уикипедия всичките видове са наречени maple, което е клен. Просто хората нямат друга дума за това дърво Аз приключих с тази тема 1 Цитирай
Kalmar Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 Here we go again... Тези китари не ги знам хи хи хи Цитирай
kolio_k Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 kolio_k специално за теб едно материалче за флойдовете. И да, всичко е въпрос на вкус! п.п. Материалчето не го намерих, но ето това, показателно... http://www.originalfloydrose.com/ Благодаря ти много Този линк ми го изпрати предполагам с цел даподпомогнеш първите ми стъпки в областа на електрическата китара . Задължен съм ти, макар и да си имам вече известна представа от материята Цитирай
Kalmar Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 kolio_k специално за теб едно материалче за флойдовете. И да, всичко е въпрос на вкус! п.п. Материалчето не го намерих, но ето това, показателно... http://www.originalfloydrose.com/ Благодаря ти много Този линк ми го изпрати предполагам с цел даподпомогнеш първите ми стъпки в областа на електрическата китара . Задължен съм ти, макар и да си имам вече известна представа от материята Хехе прощавай! Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 (Редактирано) Ами това, че флоуд роуз-а развалял звука на китарата са глупости принципно.Че го разваля може и да са глупости, но че го променя в накаква посока(желана за едни и нежелана за други) е 100% доказано. Лошо звучащи китари с флойд роуз има поради тези причини: 1. флойд роуз система произведена от кофти материали (разбирай почти всичко което не е Floyd Rose Original, Gotoh...) 2. несполучлив инструмент (лоша селекция на материалите, слаба изработка) 3. Евтина китара (припокрива се с горното) Аз имам 4 китари с флойд и всичките резонират като луди когато свириш на тях. Просто са със скъпи части и хубава дървения. Позволи ми да не се съглася 100% с горните неща. Ако беше както казваш, всички скъпи и хубави китари щяха да се правят с флойд, а всеки уважаващ себе си китарист щеше да се стреми да има китара с флойд. Флойда просто звучи малко или много различно, а и често води до по-къси тонове от фиксирания бридж.(говоря именно за хубав флойд). Разбира се, 100% железни правила няма, но да казваш, че за звука няма значение дали китарата е с флойд или не, стига флойда да е качествен, също е глупост. Редактирано Юли 9, 2009 от Evtim Djerekarov Цитирай
AFTER-THE-RAIN Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 (Редактирано) Мдаааа... Както и предполагах... Интересно, защо основно преобладават Ibanez китари в тая тема. Момчета, какво прави една китара метъл китара или не метъл?? Активни адаптри, Флойд(по възможност истински) Агрсивна форма и цвят??? Просто питам? Според Вас на една Метъл китара може ли да се свири Блус да речем и обратното Също много ми е странно, че почти никой не спомена Schecter? Та специално за Schecter ми е интересно сет нек махагоновите модели, точно обратно на темата дали стават за по леки неща??? Нека да кажем така (тъй като живо ме вълнува) Аз като един ЛП фен дали мога да получа подобен(много близък)тон от Schecter сет нек, махагон??? Питам тъй като не съм имал все още възможност да пробвам Шек. Не се заяждам, просто разсъждавам. Редактирано Юли 9, 2009 от AFTER-THE-RAIN Цитирай
Kalmar Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 (Редактирано) Ами не съм го казал аз, а Джон Сър (John Suhr). Същия твърди, че оригиналния флойд е един вид неутрален, тоест не променя много звука на инструмента, заразлика от много марки винидж тремола. Спорете с него Човека е създателя на така популярните в края на 80те и началото на 90те Pensa-Suhr. Бил е в къстъм шопа на Fender до 95 ако не се лъжа. Сега има собствена компания. Една от най-реномираните наред със Anderson. Но това по-сведущите от вас сигурно го знаят. Тези неща лично ми ги е писал в мейл, както и във форума на Suhr. Едва ли ще се намери човек в България който да му се опре на уменията и познанията. (казвам го най-отговорно) http://online-discussion.com/Suhr/index.php Позволи ми да не се съглася 100% с горните неща. Ако беше както казваш, всички скъпи и хубави китари щяха да се правят с флойд, а всеки уважаващ себе си китарист щеше да се стреми да има китара с флойд. Флойда просто звучи малко или много различно, а и често води до по-къси тонове от фиксирания бридж.(говоря именно за хубав флойд). Разбира се, 100% железни правила няма, но да казваш, че за звука няма значение дали китарата е с флойд или не, стига флойда да е качествен, също е глупост. Всеки китарист няма да тръгне да си купува китара с флойд, просто защото колкото хора толкова и вкусове. До къси тонове води, както вече написах, некачествената изработка, не самият флойд роуз. Не че са невъзможни скъпи китари които не звучат. аз съм попадал на PRS за близо 3500$ който имаше 3 глухи прагчета и умопомрачително къс тон! Просто през 80 те и 90-те се направиха толкова нискокачествени копия на флойд роуз системата (поради факта че беше много модерна по това време), че хората се напатиха от това и тръгна незасужения слух че тази система не звучи добре или променя тона... В крайна сметка най-важното е в чии ръце е китарата. John adds: "I was never as so convinced as one day listening to Eddie Van Halen record at his studio. The sound was fat, articulate and every bit his signature tone. When I looked to see what he was playing I was stupefied to see a headless, woodless Steinberger. Not only that but when I checked out the guitar later, the strings were very rusty." Редактирано Юли 9, 2009 от Kalmar Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 (Редактирано) Е, щом John Suhr казва, значи всички китаристи, които твърдят противното и отказват да свирят активно на китари с флойд, са идиоти и нямат слух. Едит: Ти първо го накарай да пише тук в тая тема, а ние после ще спорим с него! Редактирано Юли 9, 2009 от Evtim Djerekarov Цитирай
Slacoth Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 (Редактирано) Та специално за Schecter ми е интересно дали стават за по леки неща? Прецени сам: Артистите със Schecter, които се сещам са Kenny Hickey (Type O Negative), John 5 (aka John Lowery - Rob Zombie Band), Andrew Craighan (My Dying Bride) и Greg Mackintosh (Paradise Lost) също, но по мое впечатление тези китари преобладават в по-модерния метъл от типа на алтърнатив, индъстриъл, нео-метъла ... Редактирано Юли 9, 2009 от Slacoth Цитирай
kolio_k Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 Ами не съм го казал аз, а Джон Сър (John Suhr). Същия твърди, че оригиналния флойд е един вид неутрален, тоест не променя много звука на инструмента, заразлика от много марки винидж тремола.Спорете с него Човека е създателя на така популярните в края на 80те и началото на 90те Pensa-Suhr. Бил е в къстъм шопа на Fender до 95 ако не се лъжа. Сега има собствена компания. Една от най-реномираните наред със Anderson. Но това по-сведущите от вас сигурно го знаят. Тези неща лично ми ги е писал в мейл, както и във форума на Suhr. Едва ли ще се намери човек в България който да му се опре на уменията и познанията. (казвам го най-отговорно) http://online-discussion.com/Suhr/index.php При цялото ми уважение към господин Джон Сър ( свирил съм му на китари и знам че са много добри, спорда няма) , все още вярвам повече на ушите си, именно чрез тях, досега не съм харесал звука на нито една китара с Флойд, бил той оригинален или не. Бих се съгласил, че се дължи на конструкцията и материалите на самите китари, ако не бях свирил на Фендер с Флойд и то не веднъж. Съжалявам, но звукът е много различен от нормалния Страт и то в сериозно не допадаща ми посока За всеки влак сси има пътници, на някои флойда не им харесва, нито като звук, нито като работа Цитирай
Kalmar Отговорено Юли 9, 2009 Отговорено Юли 9, 2009 Съгласен съм, че основно нещата опират до вкус и предпочитания. Колкото до Фендерите Стратокастър с флойд и аз не съм очарован. Свирил съм на такъв от 1992. Те, мисля, само тогава ги произвеждаха (за USA модела става дума). Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.