yellow nEuphoria Отговорено Март 7, 2009 Share Отговорено Март 7, 2009 тези барабани как ви се струват... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
creamware Отговорено Март 7, 2009 Share Отговорено Март 7, 2009 Смешни........и не само те са такива. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yellow nEuphoria Отговорено Март 8, 2009 Share Отговорено Март 8, 2009 Щом казваш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aarab Отговорено Август 11, 2010 Автор Share Отговорено Август 11, 2010 Аз да продължа темата......... виж сега, според мен барабаните са някакси в другата стая спрямо китарата...... а коментара по-горе направо го прескочи, човека просто не ги е чул даже Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KeRRANGKid Отговорено Октомври 30, 2010 Share Отговорено Октомври 30, 2010 Ето този tutorial ми помогна да постигна едно елементарно напомпване и максимизиране на микса, разбира се чрез жертване на динамиката. Когато за първи път ми се получи "тоя" звук, осъзнах колко нелепо са издути нещата, които слушам напоследък, особено модерен метъл. Тъжно е, но всъщност само на осведомени хора им пука. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bo_yan Отговорено Октомври 30, 2010 Share Отговорено Октомври 30, 2010 Може и да е публикуван този линк... нищо де- смятам , че в случая отново ще е полезен. Боб Катц- Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Октомври 30, 2010 Share Отговорено Октомври 30, 2010 Барабаните наистина не са смесени добре с китарите - според мен тук wet нивото на reverb-а който си добавил изяжда чистотата им спрямо китарата. Колкото до общата тема - в Гоогле видеос напиши "parallel compression" или "mastering" и ще получиш нагледни отговори на въпросите си Останалото е зверско ровичкане в различните видове компресори и лимитери докато разбереш всеки параметър как се отразява на звука и какво прави общата комбинация от параметри Определено това не е нещо, което можем да ти обясним еднозначно, т.к. всеки микс си има своите специфични изисквания. Аз лично процедирам така: Всеки отделен трак, който има нужда, има собствен компресор/лимитер Всяка група(lead вокал+lead китара+каквото друго lead има, бек вокали, ритъм китара и синтове, отделните канали на барабаните, бас+барабани) си влиза в отделни компресори/лимитери В зависимост от желания ефект, може да се добави паралелно компресиране от която и да е точка, което да се миксира в която и да е по-горна точка Накрая почти винаги слагам stereo expander+reverb+compressor+limiter+stereo expander+reverb. Всичко накрая обаче е за съвсеееееем фино коригиране на саунда. На тоя етап с което и да прекалиш, става бозинг Нейде из харддиска имам една много добра книга за мастериране ,но не мога да я намеря сега. Пиши в познатите ни тракерчета mastering - трябва да излезе достатъчно литература Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slav Отговорено Октомври 30, 2010 Share Отговорено Октомври 30, 2010 ^Ако случайно я намериш, сподели заглавието. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Ноември 2, 2010 Share Отговорено Ноември 2, 2010 Бе има хиляда книги за мастъринг, включително на Боб Катц и други гении. Аз имам сигурно 20 книги, ама с четене не става, понеже нищо се не чува. Видео туториали трябват! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Ноември 2, 2010 Share Отговорено Ноември 2, 2010 Точно за Боб Кац имам предвид - нещо от сорта Mastering Audio art and science Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.